Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 1.10.2018 in Мнения

  1. 5 точки
    Аз също споделям това виждане. В японските указания за експлоатация на К24 (и не само) по отношение на 0w-20 маслата винаги се слага "*" и се сочи, че с това масло се постига най-голяма икономия на гориво. Да, за Америка вискозитетът за тези мотори е 0w/5w-20, но една от основните причини за това (а може би и политически единствената) е CAFE (Corporate Average Fuel Economy). Не смятам и не искам да влизам в спор. Уважавам и ценя мненията на колегите. Радвам се на нашите дискусии. колкото и скромни да са те. @dandilov е напълно прав за предписанията на Хонда - ILSAC . Няма спор по отношение на този въпрос. SAE 20 "не са лоши масла", още повече Хонда ги препоръчва. Ако нямате разход на масло, ще можете да се ползвате от техните предимства в пълна степен. Долните редове съм се въздържал да ги пиша по ред причини, най-голямата от които е погрешното им разбиране, което да доведе до ненужни спорове и съмнения за избора на масло. Все пак, може би вече им е назряло времето... Има много теми по въпроса и много аргументи за и против SAE 20 с/у 30. Каквото и да се говори обаче, притеснения относно 20-ката (и надолу SAE 16, 12, 8) има. Самият факт на присъствието на множество и различни модификатори на триенето (понякога в особено големи количества; играят роля не само за икономия на гориво - те са мултифункционални), търсената синергия между тях и ZDDP-то и друго скрито ноу-хау на производителите на масла говори, че при нисковискозните масла се налага вземането на мерки за намаляване на потенциалния износ на мотора, поради нарасналата възможност за появата на гранични режими на триене (mixed lubrication - натоварването са поддържа едновременно - както от масления филм, така и от частично докосващите се повърхнини на детайлите, обусловени от тяхната грапавост; вж. кривата на Stribeck), както и на такива метал-метал (boundary lubrication). Има и един друг базисен спор - ILSAC vs ACEA. Кои масла са "по-добрите". Както може би се сещате вече, и тук няма ясен и еднозначен отговор, но като че ли ACEА има леко преимущество, вкл. през призмата на вида и количествата използвани бази, вида на подобрителите на вискозитета (VIIs) и техният SSI (shear stability index; за европейските масла за типичен се смята SSI = 22, а за амeриканските SSI = 55, т.е. европейските масла са по-стабилни (shear stable)), както и NOACK-a, който е по-нисък при европейските масла, особено тези, имащи MB-229.5, 229.51 и 229.52, както и VW 504/507. Следва да кажа, че поне един от хората с голям опит, занимавал се е формулирането на масла (умишлено не пиша кой, ще трябва да ми се доверите), счита и се осмелява да го напише, че начинът, по който ILSAC стандарта те кара да формулираш маслото е "напълно безумен" (глупав) - принуждава те да "изкараш маслото от форма" по такъв начин, че едновременно да е прекалено летливо (висок NOACK - идващ от по-големия % на базата с нисък вискозитет, правеща маслото по-течливо => горивна икономичност), да съдържа твърде много VII (и то от грешен тип - като вид и SSI -> лесно "ширване" - пак във връзка с икономията на гориво => по-нисък HTHS), както и да съдържа модификатори на триене, които всъщност не правят нищо, освен да намалят консумацията на гориво. Както се вижда от горното - спорове много, аргументи за и против 20 vs 30, ILSAC vs ACEA и т.н. също много. Явно всеки ще се наложи да ги прецени сам за себе си и предвид това какво търси - икономия или защита, като задължително се съобрази поне с вискозитета (SAE 20, 30, 40), указан от производителя. Според мен всяко едно качествено (от проверен производител и източник) масло (без разлика ILSAC или ACEA) при нашата нормална ежедневна експлоатация на колите ни ще си върши работата чудесно, стига да го сменяме на време. Дали (ще) има явно осезаема разлика между динамиката на мотора с 20-ка и 30-ка, също е доста субективно и в не малка степен ще зависи от начина и условията на експлоатация на мотора, особено когато 30-ката "пропадне" до SAE 25 или 20 . С най-добри чувства - Поздрави на всички!
  2. 4 точки
    Отличен аргумент на Japanese fever! И точно това щях да напиша и аз, ако не ме беше изпреварил. На мен също ми доставя удоволствие беседата, която се заформи, и възможността всеки да сподели градивно своите мнения по конкретни въпроси. А понеже в предните мнения на колегите забелязах неколкократно думата "спор". Аз бих я заменил с "дебат".
  3. 3 точки
    Така.... евала на хондите, яки машинки, и аз карам такава - црв-1 и съм ОК с нея. Но наред с хондите има и много други немски, франски и италянски дрънгели, които са на пътя. Идеята ми е да обсъдим и другите марки, които караме плюсовете и минусите, какви ремонти сме правили по тях, абе изобщо всичко, произлизащо от СОБСТВЕН опит. Например в семейството ми освен црв-то, дето го търкалям 5 зими без съществен проблем има, има още две возила. Започвам с немеца - голф 3, 1,8mi, 90 hp на газ. Класика. Първата кола, която си купих сам с мои пари през 2002г. Самата тя е набор 1991 и има по километраж навъртени 480 000 км. Взех я внос от Италия. Никога, ама никога не ме е оставяла на път. По-сериозни инвестиции в нея - газовото, 4 амортисьора, 4 пружини на окачването, съединител 2 пъти по спомен, изкърпване и пълно пребоядисване, спирачна помпа, радиатор на парното бензинова помпа 2 пъти и разни дреболиите, дето си вървят - биалетки, термостати, тампони разни не ги броя. Мотора е може би един от най сполучливите на Фолксваген - върви супер за годините си и харчи 7-8 газ извънградско. В ниските обороти се наема повече от хондата, но дотам. Оставил съм го на баща ми да го кара и обслужва и от време на време дава по някоя дребна фира, ама то от старост вече (маркучи, скоби) Масло почти не пипа, към 200-300 гр. С чисто сърце мога да кажа за този мотор 1,8 АБС че е легенда, даже прочетох някъде че бил "роден да върви на газ" каквото и да значи. Като недостаъци - ами теснотията, малък багажник, няма ел. стъкла и климатик, абе старост. Другия автомобил в семейството е от скоро - ситроен саксо 1,4 75 коня, автомат - 3 степенен. Взех го април, без да съм търсил конкретно този модел, просто излезе. След това порових във форумите на Пежо и Ситроен за информация и се оказва май че в БГ има само едно саксо автомат - моето. 5-врато, ел стъкла, климатик, какво да му търсиш повече за градска кола. Разхода е 9-10 бензин в града. Автоматчето превключва добре, едва доловимо, двигателя тиктака. За сега само радва, след купуването - ремък, ролка, водна помпа - смешни цени. Наложи се рециклиране на кормилна рейка - оказа се слабост на ситроените. Обаче за тази автоматична кутия - нищо не откривам и който питам вдига рамене. Опресних и маслото с два литра, каквото излезе по каталог. Газ за сега няма да се слага, че най-евтиният вариант е 700 лв, а за колата дадох 1300, пък и багажника го губя. Айде ся да видим и другите марки
  4. 3 точки
    Надявам се да не предизвикам излишна дискусия (вече дъвкана в предни страници), но аз се спрях на 0-30 или 5-30 вместо Х-20 в известна степен защото съм склонен да вярвам, че немалка част от причината Хонда да сменят препоръката си към по-тънкото масло идва от еко-съобръжения и икономия на гориво потенциално за сметка на защитни характеристики. Някак си ми се иска да не съм сезонно обвързан с определено масло и да мога спокойно да го карам по магистралата в жегите и ако се наложи да понатисна педала във високите обороти и като цяло да имам по-добро предпазване на двигателя в съответните ситуации. В книжката Хонда са описали масла от 0-20 до 5-40 за всякакви температури и дори до 15-40 за темп. по-високи от -15°C, така че не очаквам да е крайно грешно да карам с 0-30/5-30. Разбира се това е моята логика, без много опит и теоретични познания – затова и съм тук и питам вас. Другата препоръка на Kroon за европейски К24 акорд 7 е Enersynth 0W-20. Ако нямате против, можете да си кажете мнението и за него, но не исках да провокирам „Х–20 срещу Х–30“ дискусия, която се е водела и преди. Хиляди благодарности за отговорите досега. Това е със сигурност най-полезният и културен автомобилен форум, който съм следял.
  5. 2 точки
    По въпроса за първата част бих искал да добавя, че какви тестове трябва да премине маслото ще зависи, от таргет групата автомобили и регион, към които е насочено. За USA/CAN маслата са главно Energy Conserving, а в последно време Resource Conserving ориентирани. Законовите регулации съм чувал, че изискват от новото поколение двигатели с 1 литър галон, да изминат определен (повече) пробег. Това означава, че двигателите стават повече екологични, а маслата използвани в тях задължително горивоспестяващи (EC/RC). Конструктивно и бензиновите двигатели търпят развитие. За да изхвърлят по-малко вредни емисии, трябва да изразходват по-малко гориво. Това се постига като се създават двигатели с по-малък обем, но по-мощни и задължително оборудвани с турбокомпресор. А от тук до LSPI феномена има съвсем малка крачка. Американските тестове за Fuel Economy са различни от европейските, но факт е, че всичките масла за USA/CAN с RC качества са все от ниските вискозитетни класове. Докато европейските тестове за икономия на гориво, не само са различни, но само някои от смазочните норми са способни да я достигнат. Това са ACEA A5/B5, A1/B1 и всичките ACEA Cx (някои повече, други по-малко). Докато ACEA A3/B4 самостоятелно не й е позволено да участва. Но тенденциите и в Европа са за намаляване на вискозитетните класове и препоръчване на смазочна норма осигуряваща F.E. По втория постулат, който касае азиатските двигатели на Honda за Европа. Не трябва да се поставя на везни дали американските стандарти или европейските са по-добри за един и същ азиатски двигател. Honda е пълноправен член на ACEA линк и е напълно логично, за нейните европейски двигатели да препоръчва европейски стандарти. Защото като цяло ACEA представлява изискванията за минималните и базови качества, които според членките производители, маслата трябва да имат, при употреба в двигателите им. Поздрави.
  6. 2 точки
    Благодаря много колега! Отново перфектен и добре аргументиран отговор. Има и едно друго нещо, което мисля сме коментирали тук, а именно, че някои производители подлагат маслата си само на определен вид тестове, които според тях са полезни или задължителни за определения пазар, на който ще се продава съответното масло. Това се прави, защото всеки тест струва пари. Т.е. искам да кажа, че щом на едно масло не е написано, че покрива АСЕА, API или ILSAC, това не винаги значи, че не ги покрива, а че не е тествано за някой от тези сертификати. Примерно на маслата за Европа се набляга на сертификатите/нормите по АСЕА, докато в САЩ се набляга повече на тези по API и ILSAC, което до някъде има логика, тъй като АСЕА е европейскa асоциация, докато API и ILSAC са американски асоциации. Това може да се види от книжката (owner's manual) на коли с еднакви двигатели, но едната произведена за Европа, а другата за САЩ. Може и да не съм прав, но това са ми наблюденията.
  7. 2 точки
    Здравей, нека да се опрем на фактите. Изискванията за двигателя са посочени както във вътрешнофирмените бюлетини, които се подават от Honda към дилърите, така и са упоменати в сервизната книжка (owner manual) дошла с колата. За конкретният дискутиран двигател смазочните норми са само по 2-те категории на ACEA, а именно ACEA A5/B5 и A1/B1 и по втория тип ACEA A3/B3, A3/B4. Всеки предполагам е виждал сервизна книжка и вътре за Европейските модели важат само и единствено стандарти по ACEA, а не по API/ILSAC. Обзалагам се, че който и каталог за масла (за Европа) да се провери за този двигател, нито едно от маслата които той ще предложи няма да съдържа в себе си стандарта по ILSAC. Възможно е да има по API, но той ще е просто притурка към многото поддържани от маслото стандарти. Но конкретната смазочна норма е друга. И затова тези каталози търсят и попълват масла, които черно на бяло отговарят само и единствено по ACEA в съответния вискозитетен клас - от SAE 0W-20 до 5W-40 примерно. Горното масло линк в техническия му документ няма черно на бяло никаква норма по ACEA, а само спецификации по VAG. Затова няма как и каталога на Kroon Oil да попълни това масло като препоръка. Все пак аз виждам че характеристиките на това масло са стъпнали върху ACEA A5/B5, но не и върху ACEA A1/B1. Към днешен момент в процес на отпадане е последната категория и единствено новата ACEA C5 може да претендира че заменя и покрива характеристиките на ACEA A1/B1, но забележете, вече само в SAE 0W-20. Никакви SAE 0W-30 масла. Не много в страни от темата за японските (дизелови) двигатели, е че и там препоръките са само и единствено пак по ACEA. Да, ILSAC няма дизелов стандарт (остава и да имаше), но API имат (отпаднал 2011 г API CF). Въли гърми тук ако няма DPF се изисква отново ACEA A5/B5, или A3/B4, а ако има ACEA C3 или C2. Моето мнение при избора на масло се свежда в това, да се има в предвид оригиналните и първични изисквания на Производителя и чак след това да се лавира (както направих с ACEA C3 вместо A3/B4). Но общото при европейските двигатели набързо проиграни са именно, че кръга се затваря и всичко се върти около ACEA (или по-точно това което изисква Honda към този момент) . И който желае да се отклони от тези препоръки, хубаво, но на своя отговорност, защото умишлено обезсилва смазочните норми предписани не от кой да е, а от Производителя. Ако последния след време промени във вътрешнофирмените си бюлетини и позволи стандарти по API/ILSAC за този двигател, това ще е решение спуснато отгоре, но към днешен момент това не е така. Поздрави.
  8. 2 точки
    Какво визираш под "смазочна норма", Колега? Според мен, за японски двигател изискванията са за масло, отговарящо точно на спецификация ILSAC. "ILSAC, International Lubricants Standardization and Approval Committee, is formed in 1992 by AAMA (American Automobile Manufacturers Association and JAMA (Japan Automobile Manufacturers Association) to define the need, parameters, licensing and administration of lubricant specifications." В случая Xedoz FE 5W-30 не отговаря само на изискванията за достатъчно ниски вискозитети за двигател K24A3, но би бил по-удачен вариант от масло с ACEA C3 в случая. АСЕА С3 би натоварвало излишно тоя двигател, според мен. Да спомена, че за К24А3 се препоръчват даже масла 0W20. Моят избор на DURANZA LSP 5W-30 е продиктуван точно от ниските му вискозитети, съответно: Viscosity 40 °C, mm²/s = 54,50 Viscosity 100 °C, mm²/s = 9,90 Като изключим, че не "гали" катализатора като API SN и ILSAC GF-5, разбира се.
  9. 2 точки
    , но при следващо по-слабо загряване, той пак ще се деформира на същото място заради вече разрушената молекулна структура в тази точка/и. Това не отговаря на истината. молекулярната структура на желязото се променя при температура от 770 градуса нагоре (тъй наречената точка на Кюри). При условие,че - Независимо от това, при екстремни условия на работа, спирачните течности достигат температури над 150 ⁰ C. Тяхното крекинг явление е директна мярка за термична стабилност. Това се определя от качеството на етерите и количеството и естеството на антиоксиданти.... но в никакъв случай не може да достигне 770 гр. защото ще се изпари. Когато една кола криви втори комплект дискове за кратко време трябва да се ревизира спирачната система сиреч апаратите!Те са причината.Бих посъветвал колегите с този проблем да обърнат внимание на това.Аз също не бих стъргал дискове на място най малкото защото при всяка нова смяна ще трябва и да стържа.С уважение към колегата Веско но само с това съм съгласен.
  10. 1 точка
    Нужни инструменти ключ 10 и 8 предните пробки са с 10 задните с 8 ,прозрачен маркуч 6 мм бутилка с дупка на капачката използах стъклена ако сте сам по трудно се обраща,спирт и помпичка снех казанчето и го промих вътре има цедка и нея също определено излязоха доста мръсотии.Използвана течност на АТЕ DOT4 1 л поради факта че исках хубаво да промия иначе стигат 0,500мл Шилото от снимката го използвах предната пробка липсваше гуменото калпаче върхо пробката и беше корозирала наложи се пълно развиване и почистване на отвора. Започнах от предно ляво колело после задно дясно и така след това предно дясно и задно ляво,хубаво е да се прави от двама човека защото от различните апарати докато течноста стане прозрачно може да трябват доста помпания на педала. Направих го така защото от знаещ каза че се започва от колелото най близо до спир.помпа. И процедурата изтегляте старата течност и я изливате в шишето своляте казанчето държи се на един болт промивате обилно с спирта казанчето и цедката в него,слагате го обратно и наливате догоре новата спир. течност нанизва се маркуча на пробката отвива се и се помпа педала на спирачката при мен след 5-7 помпане на различните апарати ставаше светла,като следите маркуча да е в шишето с старата от казанчето течност за да не засмуче въздух системата,след всеки апарат доливайте до горе,естествено колелото трябва да се свали. Ето защо я смених като не се знае на колко км е но цвета отвратително зелено черен,разликата е очевадна вижте снимката и бозата която излезе в шишето. На майсторите които ви казват че там не се сменя им теглете една м...а да работата е пипкава и наистина може би ги разбирам не могат да вземат много пари, и по никакъв начин не можете да разберете дали не ви е сменил само течноста в казанчето и го е измил. За тези които имат пари бол това може да се направи и с машина от порядъка на 40-50лв На мен ми излезе 13 лв течност 60 ст маркуч 6мм и помощ от приятел време 1ч с лафовете ако ги съкратите може и за 40м но не сте екип от Формула. На опаковката пише смяна на всеки 2-3 год замислете се на колко години е вашата и колко е карана. Ефекта от смяната след трети ден каране спирачките наистина стават като за Формула 1 И не маловажно при закупуване на спир течнос гледаите тези стоиности по високи по добре Суха точка на кипене: 265° C , влажна точка на кипене: 175° C. това е на тази течност тази трябваше да взема но бях подведен от продавач.
  11. 1 точка
    Уважаеми модератори, след като сте ми премахнали обявата в раздел "продава", бе редно поне, преди или след това, да получа някакво известие или обяснение по въпроса. Нека се уважаваме взаимно и да ценим времето, усилията и труда на другите!
  12. 1 точка
    Здравей Чавдаре, включвам се и аз за първи път със следното: 1. 1х4L Honda Ultra Leo-SN 0W-20 https://www.ato24.de/en/honda-ultra-leo-sn-0w-20.html €45.95 2. Honda Full Synthetic 0W-20 Advanced Protection 0,946 L https://www.ato24.de/en/honda-full-synthetic-0w-20-advanced-protection-0-946-l.html €10.95 3. Alco Oilfilter SP-1001 - 1 бр. https://www.ato24.de/en/alco-oelfilter-sp-1001-z-b-mazda.html €4.99 Общо : (45.95+10.95+4.99)*0,95*1.9675 = 115,68 лева Парите превеждам по сметката веднага (онлайн). Начин на доставка ЕКОНТ (офис "Хаджи Димитър бл. 102 срещу Лидъл") Благодаря и поздрави.
  13. 1 точка
    Единственият начин да разбереш дали вискозитетът на ползваното масло пасва на конкретния мотор и стил на каране е да направиш анализ на отработката на маслото (UOA). Всичко останало е в сферата на догадките. С новата формула (Ca-Mg пакет) Амсойл значително намалиха съдържанието на сулфатна пепел и в момента по техни данни тя е 1.22, а не 1.4, както беше преди. При условие, че нямаш разход на масло, или разходът ти е минимален (за мен под или около 300 мл+- на 10 000 км) не трябва имаш притеснение за катализатора. Сярата в бензина ще го съсипва повече от маслото.
  14. 1 точка
    Кое е общото между ОБД1 и обикновенната АГУ ?
  15. 1 точка
    Колега, а ако има такова молекулярно изкривяване на метала не мислиш ли, че и цвета на диска/ на метала ще е променен? Може ли да има молекулярно изкривяване на метала без той да е променил цвета си? Аз мисля, че тук не говорим за изкривяване на дисковете поради прегряване, а поради някакъв друг проблем - дали накладките са били прекалено агресивни, дали апаратите не са работели както трябва, дали има някакъв фабричен проблем с дизайна на самата главина.
  16. 1 точка
    Здравей,Чавдаре бих искал тези масла: 1х5л.RAVENOL VOLLSYNTH TURBO VST SAE 5W-40 линк:https://www.ato24.de/en/ravenol-vollsynth-turbo-vst-sae-5w-40.html 42.95€×1.9675=84.50лв. 1х4л.MAZDA GOLDEN SN 5W-30 линк:https://www.ato24.de/en/mazda-golden-sn-5w-30-4-l.html 28.95€×1.9675=56.95лв. 1х1л.MAZDA MOTORÖL ORIGINAL OIL DPF ULTRA 5W30 линк:https://www.ato24.de/en/mazda-motoroel-original-oil-dpf-ultra-5w30.html 5.99€×1.9675=11.78лв. 2х5л.RAVENOL DLO SAE 10W-40 линк:https://www.ato24.de/en/ravenol-dlo-sae-10w-40.html 41.90€×1.9675=82.43лв. 1х1л.RAVENOL DLO SAE 10W-40 линк:https://www.ato24.de/en/ravenol-dlo-sae-10w-40.html 5.19×1.9675=10.21лв. Общо:245.87лв.-5%=233.58лв. Превеждам до края на деня! Поздрави!
  17. 1 точка
    Привет Чавдаре, Моята поръчка: 1. Линк: https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-synthetic-5w-30.html Вид и количество: Petro-Canada Supreme Synthetic 5W-30; 1x4L & 2х1L 2. Линк: https://www.ato24.de/en/honda-atf-dw-1-0-946-l.html Вид и количество: Honda ATF DW-1; 3x0.946L Стойност на поръчката: (1*25.96 + 2*6.95 + 3*12.99)*0.95*1.9675 = 147.35 лв Начин на плащане: Парите са преведени по сметка в БАНКА ПИРЕОС БЪЛГАРИЯ АД Начин на получаване: Лично в ТЦ Боила
  18. 1 точка
    @Stamba - Хубава тема, добре си се сетил! Преди моя любим акорд, карах известно време Ауди А4 комби 2001г. Avant Packet 2.4 V6 quattro 170 коня manual transmission..Какво да ви кажа, зимата беше много стабилна и вървеше достаа, освен стандартните неща, като обслужване на мотора, често ми се налагаше да подменям и крушките на фаровете. Минуса и беше високият разход 16-17 градско и 8-9 извън града. Не мислих да се разделям с нея, но се случи най-лошото, един петък вечер катастрофирах в парк Кайлъка гр. Плевен, които е запознат с мястото знае, спасиха ме здравите ламарини!!!...тотал щета..От тогава имам за "обеца", вече 5 год. нямам происшествия И ДАНО ДА НЯМАМ! Огромен фен съм на Хонда, но съм и привърженик на Ауди, голям комфорт, бързина, удобство, зимата ми правеше кеф да карам по натрупалия се сух сняг..По-добро от куатро системата, за мен няма! В момента съм тежък фен на Японското.
  19. 1 точка
  20. 1 точка
    64 лева са внесени на каса в банка Пиреос.
  21. 1 точка
    Здравейте Чавдар ! Линк: https://www.ato24.de/en/ravenol-ecs-ecosynth-sae-0w-20.html Вид и количество: RAVENOL ECS EcoSynth SAE 0W-20 - 1х 5L Стойност на поръката: (49,95*1,9675)-5% = 93.36лв Начин на плащане: Банка Пиреос Начин на получаване: Лично в ТЦ Боила Поздрави!
  22. 1 точка
    Линк: https://www.ato24.de/en/8100-x-cess-5w40.html Вид и количество: Motul 8100 X-cess 5W-40 1x 5L Линк: https://www.ato24.de/en/motul-dot-3-4-brake-fluid-500ml.html Вид и количество: Motul DOT 3 & 4 спирачна течност 500 мл  2х 500 мл Стойност на поръчката: (35,50 + 2*3,95)*0,95*1,9675 = 81,12 лв Начин на плащане: - Парите са преведени по сметка (внесени на каса) в БАНКА ПИРЕОС БЪЛГАРИЯ АД Начин на получаване: Еконт
  23. 1 точка
    Здрасти: https://www.ato24.de/de/all-products-0w-30-amsoil.html Вид и количество: AMSOIL Signature Series 0W-30 Synthetic Motor Oil - 2x1 L, 1x4 L Стойност на поръчката: (12.80*2 + 50.15) 75.75 * 0.95 * € * 1,9675 = 141.59 лв Начин на плащане - Лично в Боила. Начин на получаване -Лично в ТЦ Боила, Пешо
  24. 1 точка
    Предполагам твоето "ляво" е като седиш отпред пред колата. Там шума може да е от доста неща - алтернатора, ролки, помпата на хидравликата и съответно веригите. Омасляване може да се получи и от изпуснали "О" пръстени на помпата на хидравликата. Там са три броя , та ги погледни и тях.Може да има и някое спукано/хлабаво гумено маркуче за излишната нафта, та го погледни и тях. Според мен дюзите на 3 и 4 цилиндър са сваляни и евентуално ремонтирани, но не са сменени тези дифтунки - а е трябвало .
  25. 1 точка
    Ето какво се получи: Всичко е точно така, както го е описал колегата „CARPERA“, като разликата за ЦР-В втора генерация е „поне при мен“, че пробките за обезвъздушаване се развиват с ключе № 10. В казанчето течността беше по-тъмна от оригиналната, но чиста. След като я източих по описаният подробен начин от колегата „CARPERA“, долях нова течност и започнах да източвам спирачна течност от задно ляво колело и излезе спирачна течност със консистенция на боза. Повторих процедурата на всички колела докато започне да изтича чиста течност. Накрая и направих компютърна диагностика и принудителна активация на ABS на всяко едно колело и проблема беше решен. По-добри спирачки несъм имал до сега на Хондата. Благодаря на колегата „CARPERA“ за публикуваната тема.
  26. 1 точка
    Здравей,ето и моята поръчка : Линк: https://www.ato24.de/de/petro-canada-europe-synthetic-5w-40.html Вид и количество: Petro-Canada Europe Synthetic 5W-40 - една туба от 5 литра Стойност на поръчката: 28,95 € * 1,9675 = 56,96 лв Начин на плащане - Както се разбрахме ,утре ги пращам . Начин на получаване -Чрез куриер ,пращам ти координати на лични Поздрави .
  27. 1 точка
    @Чавдар K, имам няколко различни модела лампи (бели, жълти, червени), сравнително наблизо си ми, така че ако искаш да ги пробваш - пиши едно ЛС или звънкай по тел., ще ти дам лампи за да прецениш кои биха ти харесали, и да поръчваш. @Zlatozator, червените ЛЕД-ве на Осрам, модел 2880R (серия Стандарт, по-слабата, подходяща е за заден вътрешен габарит), е проектирана добре и свети идеално в много широк градус, на практика във всички посоки, осветява целия рефлектор без никакви проблеми, съвсем равномерно. Специално за този модел лампички - това, което си описал като проблем, го няма. С лампите за мигачите трябва да се внимава, защото ако са по-дълги - не влизат в задните мигачи. В предните има място много и не са проблем дългите лампи, но отзад... Ето тези например пасват навсякъде без никакви проблеми: https://www.aliexpress.com/item/CX-5-light-7443-Brake-lamp-T20-canbus-Red-Brake-bulbs-car-led-7443-24VAC-Lights/32771310853.html?spm=2114.search0104.3.1.4ff94d79mCptsb&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_5_10065_10068_10059_10884_10887_10696_100031_10084_10083_10103_10618_10304_10307_10820_10821_10302,searchweb201603_2,ppcSwitch_0&algo_expid=05615780-d9fc-4382-be4b-4035abcc5c90-0&algo_pvid=05615780-d9fc-4382-be4b-4035abcc5c90&priceBeautifyAB=0 С такива бели съм на задната светлина, а с червени - на стоповете. Днес пробвах бялата на мигача и ми хареса яркостта, мисля да си поръчам и в оранжево, защото сега съм с Осрам Стандарт и са леко слабички.
  28. 1 точка
    Слагай смело,само че Osram premium,с такива съм аз.Утре ще ми пристигнат и последните две за третия, вече коментиран по горе стоп и за мъглата.Инъче ето така изглеждат на моята отзад: Стопа е червен лед осрам ,а габарита е бял,за това е разликата в цвета.И двете са от премиум серийте. За стопове тези:
  29. 1 точка
    Привет! И благодаря, предварително! Линк: https://www.ato24.de/en/shell-helix-ultra-5w-30.html Вид и количество: Shell Helix Ultra 5W-30 1x1L Стойност на поръчката: €6.05*1,9675 = 12 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат предадени лично в ТЦ Боила утре. Ще звънна допълнително в работно време. Начин на получаване: - Лично в ТЦ Боила
  30. 1 точка
    С крушка е, да. Макар дори на сивик 6-ген да е с ред крушки или лед, на Акорд 7 и на Сивик 8 са решили да сложат по една крушка в средата на третия стоп за по-просто. Много странно решение за и без това скъпи автомобили. Относно LED - направил съм симетрично да са ми и двата стопа за мъгла, а задната светлина изнесох долу при теглича (трябва да си ъпдейтна темата за колата някой ден). Та, поръчал съм си LED за светлините за мъгла от този вид. Ще видя как ще е и ще пиша. Те трябва да са и доста къси, защото няма много място и не знам дали ще се поберат изобщо, макар че избрах най-късите, които що годе изглеждаха, че ще светят. С лед съм и на задния номер (по-точно камера с лед и чист лед от другата страна). Но не бих сложил лед-чета в габаритите и стоповете. Преди време имаше разни опити в нета и изглеждаха доста зле. Т.е. ако си представиш как прозрачната крушка осветява и рефлектора на гърба на стопа, не виждам как лед крушка ще може да се извие така, че да го осветява и тя. Ама това са си мои размисли, не пречи ти да пробваш
  31. 1 точка
    Здравей Чавдар, Ето и моята поръчка: Линк: https://www.ato24.de/en/honda-synthetic-blend-5w-30-0-946-l.html Вид и количество: Honda Synthetic Blend 5W-30 0.946 L - 4x0.946 L Стойност на поръчката: 4x6,49x1,9675x0,95 = 48,52 лв Начин на плащане: Лично в ТЦ "Боила" Начин на получаване: Лично в ТЦ "Боила" Поздрави
  32. 1 точка
    Колега не е ли това но незнам кой е кода на твоя двигател https://www.autopower.bg/изсушител-honda-cr-v-2-rd-2.0-d7341c55.html
  33. 1 точка
  34. 1 точка
    Човек мани я бубината тя е една . Делкото ти или е с 3 или с един сензор ако е с три съпротивлението на всички трябва да е еднакво.
  35. 1 точка
  36. 1 точка
    Относно DPF-а не бива да ви притеснява въобще . За реално дадени 250лв. премахнат DPF, ремап до 181кс. и работещ круиз. вече 2 години без никакви проблеми.
  37. 1 точка
    Имах същия проблем, оказа се уреда, жичките бяха на панделка . Провери първо него ако искаш, изглежда най- честата причина, успех!
  38. 1 точка
    Самия уред има едни много тънки жички под металното капаче. Ако едната е пресъсната сигурно това е проблема.
  39. 1 точка
    Няма никакви кондензатори на уреда за бензина! Има на оборотомера и скоростомера.От интервенции по таблото ли спря? Предистория?
  40. 0 точки
    Като за китайците бива. Те много харесват големи и евтини коли, а това е точно такова - с размерите на Акорд и с чарколяците от Джаз. :) Най-дразнещи отново са големите арки на калниците и малките колелца в тях. :(
  41. 0 точки
    Върви един човек заедно със сина си по улиците на американски град. В един момент малкият вижда плакат на настоящия американски президент и пита баща си. Тате кой е този Тръмп? Бащата се почесъл по главата и казал. Тръмп моето момче е третият президент на Америка по времето на Путин.
  42. 0 точки
    Отвърнала жената от горния виц
  43. 0 точки
    Прецака ми се тъч скриина. За 6 месеца смених 3 броя и нито един не пасна. Успяваме да разчетем модела на чипа, поръчваме от корейците от ali, но за сега греда. Ако на някой му хрумне нещо ще съм благодарен.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...