Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 30.06.2020 in all areas

  1. 3 точки
    Не знам какво толкова се бистрят тея спирачки, при положение, че само в този форум има 3теми (в Акорд раздела) и с по не знам колко страници за ъпгрейд на спирачките. Достатъчно е да напишеш в нета accord cl9 calipers from type r или accord brake upgrade и ще ти излязат стотици теми от форуми в най-различни държави. Попадал съм на теми в английски форуми още от 2008 година, когато тия коли са били чисти нови или почти чисто нови... и хората пак са искали по-добри спирачки. Тук въобще не става въпрос за течности и качество на дискове. Не бях доволен и преди 3 години от спирането, като бях с оригиналните дискове и накладки. Миналата година смених предни дискове, накладки и течност (оем), прегледаха старателно апаратите - колата си спира по същия начин. Тази пролет щях и задни апарати, съпорти,дискове и накладки да сменям, ама предвид обстоятелствата ще остане за догодина. Не очаквам да има внезапно подобрение, предвид че сега нямам грам ръжда по задните дискове, което значи, че апаратите си работят като хората, просто единия тропа по павета. ПП: Досега на абсолютно всяка една кола съм си сменял спирачната течност в даден момент - абсолютно НИКОГА не съм усещал каквато и да е разлика в спирането, нито към по-добро, нито към по-лошо. Може и все да съм случвал на коли, които им е била сменяна относително скоро, знам ли.
  2. 2 точки
    1.6 се появява в зората на сивик трета генерация като ZC , малко по късно пораства" като D16A1 в интегра и все още си е двувалка . Реално за мен тоя мотор още тогава е мислен много , много добре направена и дишаща глава , големи портове и клапани .Старата школа . По късно се появява в рекс 2 , кончерто , сивик 4та и (ровер- докъм 95-8 година ) , вече като д16з5/а8 и а9 . Като а9 е без ламбда сонда с 4-2-1 изпускател и тн . Има разлики в дросела и всмукателя на зц и д16 но концепцията е запазена като съм чел че за азия а9 е над 136 коня но не знам дали е така . Единствения недостатък е роудстроука на тоя мотор ( както и всички д16) и според мен от хонда го заместват с б16 за по нататъчно развитие на този работен обем. ZC има много редки варианти в интегра дц2 и там е едновалка с два карба . Това като го видях бях на пауза поне 5 минути преди години .В 4та сивик влизат в употреба д16з2 и производните му . Концепцията е запазена 75мм бутало и тн . но вече е 114 коня пак пълна инжекция но 1 разпределителен вал OBD0 . В 5та генерация и на горе вече почват многото разновидности като в 5та вече се появява д16з6 едноваловия витек (P28) 125 коня . Код на главата П28 , ECU p28 така почитано в тунинг средите ( не че няма аналози ) и вече OBD1 . to be continued.......
  3. 2 точки
    Колко да са далечни от реалността цифрите? Не съм казал, че непременно всяка година ще ги вадиш тези суми, макар, че съм виждал и такива случаи. Винаги може да караш на консумативи докато колата е твоя собственост, но трябва ли да трепериш, че като ти пръцне съединителя на дизела трябва да го изгладуваш? Един нов комресор за климатика от читава марка, с работата е 6-700 лева. Маркуч за хидравликата е 600 стотака, маркуч с който няма да вибрира волана. Предния тампон на мотора е 500+ лева, а колко са полуоските?. Ако се скапе неумиращия автомат са ти едни 1000 лева само за моргаджийски и понеже не се чупят по моргите почти ги няма. А колко други може да изкочат още, но не ми се изброява. Трябва ли за тези неща, повечето от които са консумативи, да ги изгладуваш, да вземеш заем или да седи колата на трупчета докато събереш парите? Поне аз така виждам нещата, един вид елементарна финансова култура. Тоя навес съм го взел да ми служи, а не да му треперя, че ще му стане нещо и да не мога да го ремонтирам без лишения. На стария ми Сивик за 200к км съм сменил едно каре, феродов диск, радиатор и компресор на климатика, другото са консумативи.Нищо по окачването не е правено или по мотора. Но за акорда, който карам сега въобще не си мисля, че ще мина толкова тънко. ПП. Реално в този форум пишат има няма 50 човека, които съвсем не са представителна извадка за поддръжката на тези коли.
  4. 2 точки
    Нормално е да имаш разминаване в очакванията направени на базата на потребителски мнения. Това идва къде от културна, къде от историческа обремененост на българина - то нямаше да я има приказната "не е важно на мен да ми е добре, важното е на Вуте да му е зле. Рядко българин ще си признае, че се е прецакал, то даже и кеф ще му стане, ако прецака някой друг. По темата - всеизвестно са недостатъците на Хонда колите. И тези недостатъци не са от вчера, особено за моделите за Европейския пазар. Тънки гниещи ламарини, лоша шумоизолация, слаби спирачки за някои хора, скъпи определени части, малко ги разбирали по сервизите (сменете сервиза), морално изостанали в екстрите(силно застъпени в по-старите грнерации на моделите, новите са в крак с модата) и още и още. От друга страна хондите са направени и сглобени с акъла си, в по-голямата си част и драмите с тях са сравнително редки. И накрая - когато си вземеш навес дето е струвал 50-70-100 хиляди лева, то дори и след 5-10-15 години поддържаш скъпоструващ навес. Ако имаш акорд7, црв3,4, леджънд и във всеки един момент нямаш 1000-1500 лева да изкараш за тях, то тази кола не е за теб и си се надскочил финансово.
  5. 2 точки
    Според мен е редно нещата да ги пишем както са, за да може някой човечец като влезе тук да прочете, да добие реална представа. Примерно решил е, че му е писнало да се занимава с ръждясалaта му 19 годишна Ц класа, прочел е, че Акорда е много здрав, само масла и филтри се сменят, нищо се не чупи по него, пуснал си е клипа на бричката и вече ходи по огледи. Да обаче за 5 минутния тест драйв, който са му разрешили му се струва, че спирачките не са баш като на изгнилия му мерцедес и му се е сторило малко шумно и е стигнал до нашия форум да прочете или пита нещо. Затова не искам такива хора да останат с впечатлението, че като си сменят спирачната течност или си сложат дискове ате внезапно усета за спиране ще им се подобри или пък някой да ги убеди, че само в главата им е това, че е било по-шумно. Или пък да прочете, че комбито било по-добре обезшумено от седана, нищо че аз не се сещам за една логична причина при еднакви нива на оборудване, кола на която багажника й е във купето да е по-тиха от кола, на която багажника е отделен, но както и да е. Всичко това без лоши чувства към когато и да било.
  6. 2 точки
    Прав е Cap_Slow. Смяната на спирачна течност може да подобри спирането само ако наистина е станала на боза (което е рядкост) или ако в системата е имало въздух и при смяната се е обезвъздушила. Всичко останало са "приказки под шипковия храст"
  7. 2 точки
  8. 1 точка
    Здравейте, Ето я и моята красавица. Стои си в Бултрако и чака в понеделник или вторник да се регистрира и после газ... Civic Elegance 1.5 VTEC CVT По-натам ще си напиша впечатленията и най-вероятно ще започнат въпросите към текущите собственици кое, как, защо 🍺🍺🍺
  9. 1 точка
    На умирачка ли сте го подкарали? Значи, купувате си Хонди, понеже са яки и не се трошат, но им треперите дали са реални километрите. Поддръжката им била скъпа - че той животът ни си е един разход, ако няма "в полза роду". Важно е какви радости и ползи ще ви донесе тази кола, а не какви проблеми, но тази гледна точка си зависи от всеки. Аз примерно, не си водя разходите - парите са дадени! Докато колата е при мен - заделям и 1 кашон и в него трупам всичко сменено (без тубетата от масло и филтрите). Мазе голямо, а и е под ръка старият чарк (на всякий пожарный). Като спре да бъде моя - гледам какво има вътре и си казвам - ето това е цената на радостта от експлоатацията. На стария 6-так 11 годишното кашонче не беше голямо, а на 7-мака за сега е още по-малко, но извън него има и 1 воден радиатор. :) Не казвам че всичко е идеално, но е търпимо. Ето, скоро ще метна в кашончето и 1 ел.моторче от стъклото на задна лява врата. Се ля ви.
  10. 1 точка
  11. 1 точка
    Верижката на дизела и тя е над 1000лв. Като ти се разтропат спирачните апарати отзад - 2 апарата + съпорти + дискове + накладки и труд са ти към 700лв.
  12. 1 точка
    Вече вкъщи 🥳🥳🥳 Навъртях в бързината едни 44км. и това е за днес. От Бултрако казаха газ и кеф, няма нужда от голямо "жалене" в началото. Еми да ми е честито 🙂😎
  13. 1 точка
    ъъ.. малко съм озадачен от последното мнение @jijane И по точно последното изречение на последното мнение. Искаш да кажеш ,че във всеки един момент трябва да имаш 1500 лева да поддържаш тая кола , така ли?Тоест в една година може и няколко пъти по 1500 да ти дойде да даваш? Какво струва на тия изброени коли 1500 лв и къде? Сигурно 1500 ще струва един основен ремонт на мотор на тия коли. Не знам, на мен нещо не ми излиза тая сметка, имайки предвид какви ремонти съм правил, а аз водя всичко до стотинката на моята кола на хартия и знам. Някой по-нагоре беше казал ,че трябва да се казват нещата такива каквито са. Тия цифри ми се струват страшно далеч от реалността. иначе първата половина на поста съм съгласен с нея.
  14. 1 точка
    Вчера я гледах и ми направи впечатление, че ролката е точно същата като този която си снимал. Надписа е същия. Сега се колебая да поръчам от autodoc. Избора там е Gates, SKF и Febi. Цените са от 120 до 160лв. Другото което се чудя (малко вероятно), дали това почукване няма шанс да е от лагера на ролката?
  15. 1 точка
    Имах малко време и порових допълнително. Ще добавя следната информация. 1.Относно перфорираната кожа, трябва доста да се внимава да не влезе препарат.Дори и да използваш микрофибърна кърпа или четка, ако си ги напоил обилно може да влезе в дупките, а това го дават ,че може да навреди доста. Ако това все пак се случи се използва прахосмукачка,която да "дръпне" това,което е вътре и след това може да се пусне отоплението на седалката, за да изпари течноста. Изгледах няколко клипа за това как се чисти перфорирана кожа, но този ми се струва най-добър : 2. Зачудих се как може повечето марки да предлагат собствена козметика, а Хонда -не?! В резултат на това открих : https://www.amazon.com/Honda-08700-9209-Leather-Protectant-Fluid_Ounces/dp/B00CF1SXMY и това http://www.inlinefour.com/hocarcakit.html А има и други, но всички в Северна Америка. В Европа нищо. 3. От няколко независими места прочетох много добри отзиви за това: https://adamspolishes.com/products/adam-s-leather-interior-care-kit Все още се колебая при толкова варианти,а може да изчакаме @note за отзиви.
  16. 1 точка
    Предно дясно е най-опасното място в автомобила, а ти искаш детето си да сложиш там!
  17. 1 точка
    Да, точно така са нещата, както е казал колегата. Има проблеми със педала и усещането, не със спирачките. Потвърждавам защото при аварийно спиране на сухо с нови гуми GoodYear ABS-а се включва. Смяната на течността може да подобри това усещане, тъй като с времето се губи от основната характеристика на течността, а именно да не си променя обема при повишено налягане, от което се налага по-силен натиск с крака. И въпреки това няма да има разлика от земята до небето, но ще има някаква, особено ако е станала на кафява каша. Разликата, която усетих аз е, че накладките почнаха да зацепват (примерно) след 10нм натиск с крака вместо след 15нм. Смазването на водачите на апарата и леглата на накладките също ще имат ефект. И ако сте прочели целия пост, ще видите, че въобще не съм фанатичен защитник на марката с капаци. Но хайде наистина, да пишем нещата както са.
  18. 1 точка
    Съгласен съм с всичко написано от Cap_Slow. Точно за това усещане за спиране говорех в самото начало но не исках да пиша повече. Ако някой е карал AUDI, Merc или дори FIAT/Алфа знае, че самият педал на спирачката се усеща "лек", като памук да кажем. Няма го това усещане за усилие при натиска както е при Хонда. Това сигурно идва и от сервото най-вероятно, знам ли вече. Не съм недоволен от СПИРАНЕТО, колата СПИРА и няма как да не спира с 300мм дискове но самото усещане при спиране не е като при доста други марки автомобили. Слагам само премиум марки накладки и дискове и резултата е един и същ. Не говоря само за текущата кола а и за предишните от марката. Сменили сме няколко автомобила до момента в семейството и никога не е имало проблем със спирачната течност. Не, че не съм я сменял превантивно обаче с и без смяна, всички коли са спирали по един и същи начин.
  19. 1 точка
    В случая мнението ми е генерално, умишлено не съм те цитирал, просто е веднага след твоето. Няма как да няма заяждане в тая тема при положение, че всяко 4то мнение е в разрез с посоката на конкретната тема и от сорта на - намалете си очакванията, оправете си проблемите, сменете си не знам си какво. Никой не е дошъл от Порше на Хонда, както виждаш хората сравняват с коли от същите години, дори по-нисък клас в някои от случаите. Мога ли спирачките да ги сравня с пежо за 4000лв, с алфа за 5000лв, с ауди за 7000лв и опел за 9200лв,щото спирачките на всички изброени дават по-добро чувство за спиране?
  20. 1 точка
    Да не превръщаме темата в спорове! На Ванката, каналът му е под наклон назад и по този начин може да изтече повече масло от картера. Ако е вдигнал предницата и на крикове, тогава целият остатък би могъл да изтече през пробката. Нещо, което е невъзможно да стане на подемник в хоризонтално положение. 😉
  21. 1 точка
    Нещо не ви разбрах. Казах само че остатък има, не аргументирам ползата от смученето.
  22. 1 точка
    Сега разполагам само с тази, това е на задната кора под тонколоните, с точност под 3тия стоп.
  23. 1 точка
    Тя твойта е за отваряне, ама не само за вериги. Иначе не знам как карат тия мотори по 400-500 хиляди без да се смучат със спринцовки и смени на масло над 5000 км.
  24. 1 точка
    Аз от любопитство последният път си смених сам маслото и взех 50милилитрова спринцовка с шлаух, да видя какво остава. Вдигнах предницата на стойки (т.е. лек наклон назад) и изчаках маслото да започне да капе рядко на капки. След това издърпах 6–7 пълни спринцовки (а някои събираха близо 60мл). Всичко се събираше точно под пробката за оттичане. Не си измислям, заклевам се!
  25. 1 точка
    Аз да напомня, че никой не отрази снимката ми. Поршето е 914.
  26. 1 точка
    А да не би това да значи Front wheel drive Wiithout 4x4 ? Тоест само предно? Относно тези две коли от Канада за ръжда не знам, но оборудването им не е топ.Нямат навигация. Сякаш не виждам и парктроник, а червената дори няма бутони отляво на волана. @note споменава панорама, но сякаш не видях. Ако не греша тази червената я имаше в темата за конкретни обяви, т.е. е възможно да стои отдавна.Ако е така е ясен знак,че нещо не й е наред, още повече ,че е фейслифт. Гарантирано и двете коли са претърпявали ПТП или не дай си боже наводнения.Вече в каква степен не знам, най-добре си плати десетина долара за подробен CARFAX репорт. Поне това е лесно за Северна Америка. Тук в Европа е безумно,че Хонда няма единна система и единствено,ако колата е влизала по сервизна акция може да са й записали километрите.Инак хвърляш боб, за да гадаеш. Подреди си приоритетите за това каква кола искаш. Аз взех CR-V 4 по следните доводи: 1.Първо ме грабна купето като визия 2.Имам 2 деца и в този клас това е най-просторния SUV 3.Надежден двигател, без особено капризи ,който ако обслужвам когато и както трябва вярвам, че ще се отблагодари както подобава. Ако исках много бърза кола щях да си карам още Ауди А6 или друго подобно. Помисли какъв тип шофьор си с оглед стила ти на каране. Относно бензиновия автомат, както ти каза @Krasi-mir и други колеги просто свикни да мачкаш педала на газта и си готов. Не се притеснявай да я вкараш в обороти. Има и друга опция:с перата на волана сваляй предавки ако искаш. Имай предвид, че има ситуации в които за части от секундата трябва да се изнесеш отнякъде с оглед безопасност.Тогава просто натискаш педала докрай и те няма. Понякога няма време да натискаш съединител, да сменяш скорост, да натискаш педала и т.н. Скоро имах подобен случай при ляв завой с 4 ленти на движение по нагорнище. Успех!
  27. 1 точка
    Привет,колеги!Някой сменял ли е уплътненията на вратите на Сивик 6та хеч,и ако да какви сте сложили?Моите вече са доста поизносени,най-вече долу до капаците на страничните огледала и при по-висока скорост се чува леко свистене от вятъра.
  28. 1 точка
    Чуй се с Markony и той ще ти обясни. Поправете ме ако греша, но доколкото знам филтрите са поставени така, че лесно да си ги смениш сам, а настройките той ги прави дистанционно. Иначе и аз съм с Романо, обаче поставяна в София, и засега съм доволен.
  29. 1 точка
    Това и аз го свърших преди няколко месеца по същия начин,благодаря за снимките и идеята получи се иделано.Другото което направих обаче забравих да снимам е,че си съживих демпфера или както там се казва на жабката(за плавно отваряне).Бях забелязал,че е леко омаслено и съответно не работи,ама все не стигам до него.Като го свалих(малко зор излиза през страничната дупка на таблото) установих,че вътре няма абсолютно НИЩО освен един о-пръстен и 10гр. грес.Работи на принципа на най-обикновена помпа,само със въздух и нищо друго.О-пръстена се беше предал,изхвърлих го,замених го със два един под друг една идея по-тънки и всичко е ток.
  30. 1 точка
    Те и двете са канадки. Колко да струват? Кой знае какви начукани канчета са били. Вин номера и срещу някой лев ще ги види в състоянието им на продажбата, както и километрите. Там не е като в Европа да няма никакви данни и всеки да си лъже и маже както си иска.
  31. 1 точка
  32. 1 точка
    Ъпдейт.Дано е полезно на някой. Купих си за багажника Frogum Proline. Пасва идеално,няма луфтове, няма миризми и е адски лека.Има достатъчно висок борд, против разлив на течности.За задните скоби трябва леко да се прореже(има си маркировка за това), но може и да не се реже,а леко да се подгъне.
  33. 0 точки
    При нас се оправя с почукване по дисплея ...и след малко - отново.
  34. 0 точки
    И ти си прав обаче като си помисля за проблемите при едни други "дойче марки" и ми минава бързо яда 🤣
  35. 0 точки
    Газ до ламарината или газова уредба?
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...