Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 22.11.2018 in all areas

  1. 1 точка
    Вземи едно дълго рамо към ключа и полеееека развивай-може да напръскаш около свеща с вд40 и да изчакаш 30 минути ,завиваш и отвиваш за да влезе вд-то в резбата където върви и после полека пробваш постепенно нататъка да отвиваш ,развие ли се -лесно после ,скъса ли се -погледни предния пост на колегата .
  2. 1 точка
    По въпроса за първият ти проблем.Предполагам че е от моторче което взима въздух за да измери температурата в купето.Трябва да се свали и почисти но не пречи и така да си е караш ако не те дразни много.
  3. 1 точка
    Тоя Тотал за градско му са много и 4хил и с една смяна на масло няма да се освободиш от лютеницата която си слагал до сега.Филтрите са също много важни има ги в таблицата в темата за маслата.Виж също е в нея какво масло да слагаш като го избираш по API и ILSAC спецификациите.На Petro ги покрива всичките.
  4. 1 точка
    Ок колеги, които с лека ръка махате и препоръчвате махане на DPF, но този въздух не го дишат само ДРУГИТЕ хора. Афтърмаркет DPF за тая кола е 100-400 английски лири, а колежката е дала 600 лева досега ... А що се отнася до запушването му - в края на статията са дадени насоки какво да се следи: http://www.dpfproblems.net/cheap-aftermarket-dpf-particulate-filter/ редакция: Да добавя и още едно твърдение от статията. Добре и правилно поддържан ДПФ може да изкара 80 до 120 хиляди мили. Мисля, че можем да си направим сметката и без калкулатор.
  5. 1 точка
    Като почнахте за Дачии-те се сетих за един курс, на който бях. Та лекторът спомена, че Дачия в един момент е била автомобил номер 1 по критерий удоволетвореност от покупката. Сещате се, че немците са предразположени и имат много изисквания към автомобил клас "премиум", за който ще дадат примерно 4-5 пъти повече пари отколкото за Дачия, но малко или никакви очаквания/изисквания към последната, съответно субективната удоволетвореност била по-голяма. В този ред на мисли: https://www.romania-insider.com/dacia-surpasses-toyota-germany/ https://www.romania-insider.com/dacia-duster-top-suvs-germany/ Ако изкарат градска електричка на МНОГО конкурентна цена (в което се съмнявам), както VW "обещават" в последните месеци (безсилен спам в медиите) и аз бих взел Дачия.
  6. 1 точка
  7. 1 точка
    Номера на шасито е изведен отпред пред теб на стъклото. Номера на двигателя го има на планка - синя на цвят. Като отвориш капака ти се пада на централната греда от ляво. Кода на мотора започва с - L13 A1 за 1.4 и L12 A1 за двигател 1.2. Най-горе на планката е къде е произведена, отдолу шасито и после е номера на мотора. Иначе номера е набит на кофти място - челно и леко в дясно ниско долу, но винаги е с корозия и трудно се чете. Чистиш със шкурка на каналите и там ще го прочетат :-) Успех!
  8. 1 точка
    Колега sadworm, не знам каква помощ очакваш да получиш от форум с така зададени въпроси. Обществен форум не е мястото, където да търсиш съвет как да нарушиш закона, то не мисля, че трябва да го правиш и където и да е де. Споменаваш катаджии, споменаваш и шефа на КАТ, като имаш толкова връзки отиваш в КАТ и я регистрираш. Законният начин няколко човека ти казахме какъв е: документи на двигателя от предния собственик > технотест > КАТ И тук няма кой да ти даде гаранция за технотеста, защото купето фабрично не е предвидено за този двигател. По принцип може да слагаш двигатели само с които се предлага въпросното купе. Нали знаеш, тука е България, закони имаме всякакви, но няма кой да ги спазва. По принцип всякакви модификации по двигателя са забранени ако автомобила не се ползва само и единствено на писта или офроуд. Дори изпускателния колектор не може да смениш със спортен, нито да сваляш катализатори. Много колеги го правят и за сега няма проблеми, но очаквам в скоро време да затегнат обръча при техническите прегледи и тогава много хора ще проплачат.
  9. 0 точки
    Разбира се, че ако имам камара с пари ще си взема нова кола. Както каза колегата все някой си я е взел нова преди мен. Въпроса е, че той ми продава тази и си купува нова, но пак от същия или по- голям клас, а не Дачия. Ако сега някой ми даде 20- 30к. за покупка на автомобил и след това поддръжката си е от мен пак бих избрал старата. Не смятам, че поддръжката на новата ще ми е по- евтина и по- горе съм описал защо. Нова кола не означава фул екстри, фул сигурност или високо качество. Марката, класа и пазара определят тези неща. Описаното по- горе Пежо не е с повече екстри и не е по- сигурно от ЦРВто, а с Акурата въобще не искам да ги сравнявам. За какво качество говорим когато сменяш амортисиори след първите 30к? Да не дава Господ да ни се налага да разбираме коя кола колко е сигурна. Погледнете новите Грейтлоли и вижте колко елемента от ЦРВ 3 ще видите в тях /особенно в интериора/, а разликата им е 10- 11 години. Другото, което е, че ако вземеш нова кола от първите бройки си един тест пилот. Колко от нас ходеха на сервизни акции с аербеците? Аз все още звъня през няколко месеца в Бултрако тъй като по вин още няма информация за моята. Последиците от дефектен аербег е ясен на всички какви могат да бъдат, но нали все на някой преди нас му се е случило за да производителя да предприеме някакви действия. В момента при новите Акура МДХ на няколко бройки им се случва сами да потеглят докато чакат на червено в кръстовище, а производителя отговаря, че това е невъзможно. За дизелите съм напълно съгласен с Veseliq. Скоро имаше тема от колега от Германия, който заради тамошните им забрани е принуден да си продаде дизела и сега е пред дилема какво да си купи. Пожелавам на всички ни до няколко години да пускаме теми "какъв нов автомобил да си купя?", но не Дачия или някакви такива производни
  10. 0 точки
    Прибира се мъжът от командировка и пита детето: -Някой мъж идвал ли е у нас? -Не, тати. -А шоколад даде ли ти? -Да, тати.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00
×