Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 22.11.2018 in all areas

  1. 1 точка
    Вземи едно дълго рамо към ключа и полеееека развивай-може да напръскаш около свеща с вд40 и да изчакаш 30 минути ,завиваш и отвиваш за да влезе вд-то в резбата където върви и после полека пробваш постепенно нататъка да отвиваш ,развие ли се -лесно после ,скъса ли се -погледни предния пост на колегата .
  2. 1 точка
    По въпроса за първият ти проблем.Предполагам че е от моторче което взима въздух за да измери температурата в купето.Трябва да се свали и почисти но не пречи и така да си е караш ако не те дразни много.
  3. 1 точка
    Колега, колко теми и поста ти трябват за да се спреш на правилното.
  4. 1 точка
    Тоя Тотал за градско му са много и 4хил и с една смяна на масло няма да се освободиш от лютеницата която си слагал до сега.Филтрите са също много важни има ги в таблицата в темата за маслата.Виж също е в нея какво масло да слагаш като го избираш по API и ILSAC спецификациите.На Petro ги покрива всичките.
  5. 1 точка
    Ок колеги, които с лека ръка махате и препоръчвате махане на DPF, но този въздух не го дишат само ДРУГИТЕ хора. Афтърмаркет DPF за тая кола е 100-400 английски лири, а колежката е дала 600 лева досега ... А що се отнася до запушването му - в края на статията са дадени насоки какво да се следи: http://www.dpfproblems.net/cheap-aftermarket-dpf-particulate-filter/ редакция: Да добавя и още едно твърдение от статията. Добре и правилно поддържан ДПФ може да изкара 80 до 120 хиляди мили. Мисля, че можем да си направим сметката и без калкулатор.
  6. 1 точка
  7. 1 точка
    Номера на шасито е изведен отпред пред теб на стъклото. Номера на двигателя го има на планка - синя на цвят. Като отвориш капака ти се пада на централната греда от ляво. Кода на мотора започва с - L13 A1 за 1.4 и L12 A1 за двигател 1.2. Най-горе на планката е къде е произведена, отдолу шасито и после е номера на мотора. Иначе номера е набит на кофти място - челно и леко в дясно ниско долу, но винаги е с корозия и трудно се чете. Чистиш със шкурка на каналите и там ще го прочетат :-) Успех!
  8. 1 точка
  9. 1 точка
    Не е превъртяла а не са ти сложили шпонката на 99%. Центровката е лесна, зад шайбата тази за ремъка има също белег.
  10. 1 точка
    Колега sadworm, не знам каква помощ очакваш да получиш от форум с така зададени въпроси. Обществен форум не е мястото, където да търсиш съвет как да нарушиш закона, то не мисля, че трябва да го правиш и където и да е де. Споменаваш катаджии, споменаваш и шефа на КАТ, като имаш толкова връзки отиваш в КАТ и я регистрираш. Законният начин няколко човека ти казахме какъв е: документи на двигателя от предния собственик > технотест > КАТ И тук няма кой да ти даде гаранция за технотеста, защото купето фабрично не е предвидено за този двигател. По принцип може да слагаш двигатели само с които се предлага въпросното купе. Нали знаеш, тука е България, закони имаме всякакви, но няма кой да ги спазва. По принцип всякакви модификации по двигателя са забранени ако автомобила не се ползва само и единствено на писта или офроуд. Дори изпускателния колектор не може да смениш със спортен, нито да сваляш катализатори. Много колеги го правят и за сега няма проблеми, но очаквам в скоро време да затегнат обръча при техническите прегледи и тогава много хора ще проплачат.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00
×