Jump to content

bojko1979@abv.bg

Фен
  • Мнения

    30
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    1

bojko1979@abv.bg last won the day on Ноември 20

bojko1979@abv.bg had the most liked content!

Обществена Репутация

14 Neutral

Относно bojko1979@abv.bg

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    STARA ZAGORA

Последни посетители

42 профилни разглеждания
  1. Според теб TDC дали е в делкото или долу на шайбата има ли значение? Освен, че разпределителния вал се върти с 2 пъти по-малко обороти. Хващате се за всичко! Ок! Дайте им вие решения! При единия вариант в делкото има зъбно колело и TDC сензора е там, а в другия е долу. Когато в някой сервиз не затегнат датчика долу се получава същия ефект! Не пали! Респект към fenabg, но и останалите, които се опитват да помогнат не са неграмотни!
  2. Провери дали са ти затегнали датчика на коляновия вал ако има такъв, защото на някои модели е в делкото. Не съм гледал за твоята къде е.
  3. Поослушай се около компресора на abs. Според мен вероятно идва от него. А може и от шайба на климатика или нещо друго.
  4. Как установи, че е добре обезвъздушена охладителната система? Като смени термостата гледа ли дали градусите на твоя са същите като на този, който си махнал? Вътре радиаторчето топло ли е цялото? Кранчето отваря ли напълно като завъртиш врътките?
  5. bojko1979@abv.bg

    Търся майстор в София

    Главното реле подава и към ECU и ако този + липсва пак няма да пали. В майн релето са 2 релета, така че е добре да се види.
  6. bojko1979@abv.bg

    Търся майстор в София

    На този сивик имаш 1 термосензор за входящия въдух, който се намира на маркуча идващ от въздушния филтър и 1 термосензор на блока. Не твърдя, че не пали от термосензора, но е възможно да пали трудно от него. Според мен причината е или в делкото където е набутан и TDC сензора и комутатора или в бобината а може и да е в спойки на PGM-FI или още наричано главно реле. Същия ефект е и ако не си познава ключа от имобилайзера, същия ефект е и ако е спряла бензиновата помпа, така, че е добре да се видят всичките тези неща.
  7. bojko1979@abv.bg

    Търся майстор в София

    Датчика за температура на охлаждащата течност. Ако има проблем ще пали трудно. Стойностите бяка от около 200 ома до 3 килоома в завосимост от температурата. Провери си и за лоши спойки MainRelay.
  8. bojko1979@abv.bg

    Търся майстор в София

    Датчик колянов вал, бобина или датчик температура.
  9. bojko1979@abv.bg

    Носач

    Как превърта? Заоблена глава на болта или? Ако е това вземаш нови болтове, понагряваш там където са резбите, охлаждаш, пръскаш с проникващо масло или wd40 и развиваш. Ако не ще да се развива може да завариш на болта едно желязо и да го развиеш с една тръбичка.
  10. bojko1979@abv.bg

    газова уредба

    По тази тема много може да се каже. Най-интересното е, че наскоро гледах при китайците кит за ГИ, който е доста на прилична цена и ако се вземе от тук бутилка и клапани цената е доста приемлива. Въпроса е колко ще ви вземат за монтажа?!
  11. Успях ли да помогна на някой с решаването на този проблем? Весели празници и безаварийни километри с Хонда!
  12. В Бултрако продават оригинални! 36лв мисля бяха. Монтажа се прави на място.Тампоните си имат стрелки коя е долна и горна част. Бележете старите преди да ги избиете по хоризонтала и измерете и колко дълбоко са набити в носача. После спокойно отбележете на новите докъде трябва да влязат и с една добра скоба за лагери и подходящ чук се оправят нещата. Бележете си всеки тампон с всеки носач.
  13. bojko1979@abv.bg

    Пропадане на оборотите.

    IACV и FITV се казват двата клапана участващи в регулировката на празен ход. При някои от моделите това е само един ICV клапан отдолу на дросела. Възможен проблем може да ти идва и от MAP сензора, но симптомите, които си описал са по-скоро на тези 2 клапана. (Или ICV то) не съм гледал за твоя модел какво е монтирано.
  14. Можеш да си направиш самодиагностика. Ако е ламбда ще ти покаже. Другото е ако ти е скапан регулатора за налягане в рейката също гори много и трудно пали особено студена. Иначе не бързай да сменяш. Провери си нещата и тогава.
  15. bojko1979@abv.bg

    Civic не пали

    Имам отворена тема за това! При мен точно регулатора на налягането в рейката излезе. Купих 2ра ръка за 10 лв и всичко си дойде на място.
×