Jump to content

bojko1979@abv.bg

Фен
  • Мнения

    35
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    2

bojko1979@abv.bg last won the day on Януари 29 2019

bojko1979@abv.bg had the most liked content!

Обществена Репутация

26 Neutral

Относно bojko1979@abv.bg

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    STARA ZAGORA

Последни посетители

997 профилни разглеждания
  1. Не бях го чел това, а споделих какво ми се случи на мен и как съм го решил този проблем
  2. https://s.click.aliexpress.com/e/hcixeN2 Нещо, с което се сблъсках наскоро, а цената в БГ е 10лв за дюза без цедките! Ползвам ги и за момента няма проблеми. Кита е за 6 бр. В България се предлагат от Febest или поне аз при тях открих. В коментарите на този продавач има доста положителни отзиви. Дано е полезна тази информация. Весели празници!
  3. Може и дюзите да почистиш или термосензора на двигателя да провериш. Стойностите са някъде от 300 ома до около 3 килоома по спомен при топъл и студен двигател. Ако се съмняваш може да проверя точните стойности в сервизното.
  4. Проверявал ли си нивото на маслото в хидравликата?
  5. Според теб TDC дали е в делкото или долу на шайбата има ли значение? Освен, че разпределителния вал се върти с 2 пъти по-малко обороти. Хващате се за всичко! Ок! Дайте им вие решения! При единия вариант в делкото има зъбно колело и TDC сензора е там, а в другия е долу. Когато в някой сервиз не затегнат датчика долу се получава същия ефект! Не пали! Респект към fenabg, но и останалите, които се опитват да помогнат не са неграмотни!
  6. Провери дали са ти затегнали датчика на коляновия вал ако има такъв, защото на някои модели е в делкото. Не съм гледал за твоята къде е.
  7. Поослушай се около компресора на abs. Според мен вероятно идва от него. А може и от шайба на климатика или нещо друго.
  8. Как установи, че е добре обезвъздушена охладителната система? Като смени термостата гледа ли дали градусите на твоя са същите като на този, който си махнал? Вътре радиаторчето топло ли е цялото? Кранчето отваря ли напълно като завъртиш врътките?
  9. Главното реле подава и към ECU и ако този + липсва пак няма да пали. В майн релето са 2 релета, така че е добре да се види.
  10. На този сивик имаш 1 термосензор за входящия въдух, който се намира на маркуча идващ от въздушния филтър и 1 термосензор на блока. Не твърдя, че не пали от термосензора, но е възможно да пали трудно от него. Според мен причината е или в делкото където е набутан и TDC сензора и комутатора или в бобината а може и да е в спойки на PGM-FI или още наричано главно реле. Същия ефект е и ако не си познава ключа от имобилайзера, същия ефект е и ако е спряла бензиновата помпа, така, че е добре да се видят всичките тези неща.
  11. Датчика за температура на охлаждащата течност. Ако има проблем ще пали трудно. Стойностите бяка от около 200 ома до 3 килоома в завосимост от температурата. Провери си и за лоши спойки MainRelay.
  12. Датчик колянов вал, бобина или датчик температура.
  13. Как превърта? Заоблена глава на болта или? Ако е това вземаш нови болтове, понагряваш там където са резбите, охлаждаш, пръскаш с проникващо масло или wd40 и развиваш. Ако не ще да се развива може да завариш на болта едно желязо и да го развиеш с една тръбичка.
  14. По тази тема много може да се каже. Най-интересното е, че наскоро гледах при китайците кит за ГИ, който е доста на прилична цена и ако се вземе от тук бутилка и клапани цената е доста приемлива. Въпроса е колко ще ви вземат за монтажа?!
×
×
  • Създай нов...