Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 17.02.2021 in all areas
-
3 точки
-
2 точкиЗдравейте, пета проба на Yacco VX 1500. 1) Автомобил – Honda CR-V 2008 N22A2 2.2 i-CTDi; 2) Масло – Yacco VX 1500 0w30; 3) Маслен филтър – Mahle; 4) Общ пробег на автомобила - 229 610 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 3070 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – 25/75; 7) Средна скорост - около 23 км/ч; 8 ) Сезон на експлоатация – 31.07.2020 - 01.12.2020; 9) Моточасове – около 130; 10) Изразходвано гориво - около 300 л. Shell V Power Diesel 11) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин след гасене) и се е сушила 24 часа на стайна температура; 12) Обем на налятото чисто масло при смяната - 5.9 л.; 13) Доливане на масло – не е правено. 14) Други – източени само 100 грама от картера и леглото на масления филтър, предполагаемо кличество останало старо масло - около 1 литър; предходни две къси смени с Yacco Lube DE 0w30 2500 km и Mobil1 ESP 0w30 5000 km, работещ EGR; премахнат DPF. Първа снимка - оригинал 600 dpi на скенер. Втора снимка -обработена с GIMP по инструкции от oil-club.ru. Трета снимка - на прозорец. Четвърта снимка - история. Още 1500 км или 200 моточаса и май ще се замислям за смяна.
-
2 точки
-
1 точкаТова е втора генерация. Най-добре пиши в раздела за втора генерация. Там ще ти дадат най-обективно мнение. Моето лично мнение е твърдо не, 13 хиляди за кола модел 2002 г.
-
1 точка
-
1 точкаЕдно прилично масло няма нужда от никакви добавки! Всичко си има в него! Добавките само ще му развалят симбиозата на присадките. Добавките са за слаби масла и/или "изгърмяли" мотори.... @didipov Петрото е алтернатива, но с по-къси смени!
-
1 точка
-
1 точкаКратък сериал от седем серии, всяка от които е като филм. Не е за днешните дни, но много ми хареса. https://www.imdb.com/title/tt10048342/?ref_=vp_back
-
1 точка
-
1 точкаТочно това масло няма как да си го сипвал на Акорда, защото това е новата генерация, която излезе наскоро. Иначе твърдението ми е с най-добри чувства.
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаРазлични са, направете си проучване. В Уса много се оплакваха от кутията,преди доста четях и техният Форум.
-
1 точка
-
1 точкаМалко извън японските коли бих погледнал KIA optima след 2013. Горе доло за 25 бона може да се вземе нещо и тересно,че и хибрид. Мое лично мнение. Незнам как се представят колите проблема е,че се обезценяват бързо.
-
1 точкаЗа следващ автомобил бих си взел отново Хонда или Лексус. Мазда не ме впечатлява откъм комфорт на возията, качество на интериора и т.н. -субективно мнение. Отделно, ръждата - оправиха ли я? Тойота...защо, като може Лекс? Акордът е класика в жанра, но вече си имаш и ти е омръзнал. По-добре Legend, ако се намери читава. Акура, Камри и други екзотики за нашия пазар - не се знае на какво ще попаднеш. Друг е въпросът, че с ограничен бюджет човек трябва да избере: 1. По-нов автомобил, по-нисък клас, по-ниско оборудване 2. По-стар, запазен, по-висок клас, високо ниво на оборудване. Аз лично избирам второто.
-
1 точкаПо мое мнение каквато и кола да вземеш-ще ти омръзне.По-рано или по-късно, но и това ще стане,като повечето неща в живота. Но от друга страна е желанието и то често е много по-силно П.с.В един друг момент бих помислил за хибрид.
-
1 точка
-
1 точкаКогато си купувам кола определям бюджет, какво трябва да има МПС-то и почвам да оглеждам пазара. Дали ще е Хонда, Мазда, Тойота или нещо друго се определя от състоянието на конкретния екземпляр. Иначе в глобален мащаб популярността на класическите седани отдавна е под санитарния минумум. Вече няма Акорд за Европа, Лансър и Галант ги спряха тотално, Авенсис и той май няма наследник, само Мазда още държат фронта с 6. За сметка на това Хюндай/Киа започнаха да предлагат големи седани по-масово, но според мен се възползват от отворилата се ниша предимно на Източните пазари. Ако някой ден стигна до дилемата на автора, най-вероятно ще си оставя скучната Хонда, за да знам, че няма да ходя пеш, а с вече прежалените пари ще си взема нещо практично (комби, ван, баничарка, може би някой паркетник с голям багажник) или непрактично (кабрио, Рекс или нещо още по-непрактично ).
-
1 точкаАко искаш физия-Мазда, ако искаш безпроблемност-Тойота, ако искаше и двете-Хонда. Фейсов Акорт 8-а е добър избор, ако изчакаш още малко, можеш да вземеш и следващия модел за около 25к.
-
1 точка, да моите крака и Жеко (котката), макар че е женска , ама така и викам и си знае името - като куче е. Иначе измръзнах, докато правих това: п.п. Моля не го бъркайте, със Снежен човек - това е Сачева П?П.... п.п.п. Питанката е защото не знам, от къде е.
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаh5rov - разбирам те чудесно. Проблема на 7-ма ген е че е безпроблемен и просто омръзва. 8-ма ген е по-модерен и красив (не за всички), но техническата "плънка" е същата. За да почувствам "скок напред" спрямо суперската 7-ма - си взех Ледженд. При относително релевантни цени на 8-ма и КВ 1 е ясно кое е по-добрата машина - във всяко отношение - независимо че е по-стар (ама е от "стария матрял"). Ако те е страх от притежанието на Легена - "ни съ бой" - намери си читав и ще си щастлив! Карам го от 7 месеца (над 12 000км) и другата седмица ще сменям първия чарк по него - 200лв. За другите марки не знам - у тОа жиот шъ карам Хонда.
-
1 точкаАз съм с гумени. От Кауфланд на някаква промоция. Имат червен кант. Леко са подвити отпред но иначе са си ок
-
1 точкаСлед като специалистите от Хонда ти казват да сипваш минерална водица 0в20 и да я сменяш на 20 000км и всичко ще е наред с двигателя, то за какво повече да си говорим. Сипвайки два пъти по-качествено масло, с два пъти по-подходящия вискозитет, сменяйки го на два пъти по къси интервали, обезсмилят всякакви вглъбявания.
-
1 точка
-
1 точка
-
0 точкиКолега ти си голям археолог, колегата може и да е сменил марката вече.
-
0 точкиАз съм адски недоволен от Cars Help (от Теодор, конкретно). Наех го за оглед и през цялото време стоя с ръце в джобовете и си говореше с продавача какво ще си купува след тази. Дори не погледна колата отдолу, докато не го подсетя. Не ми даде никаква полезна информация за плюсове и минуси на конкретния автомобил. Само "няма такава цена", а цената беше най-високата на бг пазара (близо 20к). Накрая се обадих на други и отидох в сервиз.
-
0 точки
-
0 точкиВ такъв случай най-добре да си вземе някой Range Rover Super Charged, или Toyota V8, или някой Hammer. Слага черните очила, отваря прозореца, изнася левия лакът и вика: "Are you talking to me? A?".
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00