Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 2.09.2020 in all areas
-
5 точкиНяма такова понятие като корелация между цена и безпроблемност при пазара на коли втора ръка. Никой не може да гарантира, че купувайки по-скъп автомобил, то той ще е по-безпроблемен от по-евтиния. Ти също не можеш да гарантираш, че твоя акорд ще изкара още 50к само на консумативи. Хората са си го казали, колата е до късмет и колегата явно е изтеглил късата клечка, но ако след този ремонт си кара колата дълги години безпроблемно, то няма да е толкова къса тази клечка.
-
4 точкиТо има 300лв труд само...Не виждам проблем аз, освен маслото, че не е по предписание. Цените са клиетски без отстъпки.. Гаранция на мотор втора ръка да запали и не чука, това е колко ще искара никой незнае. Скоро като станат милионниците по 3-4000 лв, ще се зарине форума с такива теми. Относно коментарите за консумативите на колегата от Добрич, нормално е да се изпишат- било то и като едно общо- консумативи механици и т.н То има и обслужени коли на пазара...не са само таралясници, но и цените са с 30-50 процента отгоре
-
4 точкиПроблемът изначално е съвсем друг. Купува се кола по-висок клас за обслужване и ремонти за 1/2 от цената на читава такава. Колко мислите, че струва Акорд дори преди фейс в състояние което да позволява да се качите и да карате без да мислите за нищо? Много много далеч от цената която е платил колегата пуснал поста. Те темите са 1 куп "Какво мислите за тази кола?" Отваря се обявата, Акорд 7-ма за 5к лв в "перфектно състояние". Да де, перфектно ще е след още 5к вкарани в колата. Колегата пуснал темата трябва да черпи, че няма и още едни 2к вкарани за веригите.
-
3 точки@JapCarТака е в Бългрия колега, смуче се от отстъпки и после си плащаш и за труда като поп. Много се дразня. И аз искам да вземам бонуси за всяка свършена работа, мака му. За мен ще е коректно поне част от отстъпката да се дава на клиента, така той ще се върне отново. Аз поне някой ако ме обръсне яката изобщо няма да стъпя там, както и правя. Ако ми каже ето виж каква е цената на частите с малко отстъпка, толкова за труд, разбира се, че ще стана редовен клиент. Ама не, гледат да обръснат един път, пък после ще дойде другия. Радвам се, че вече ходя само при един човек 10 години, който работи с мои части. Ползвам отстъпки чрез познати на няколко места. Дано продължи така и занапред. Колкото до темата, цените са нормални да, с малко изключения на маховика, демпферната шайба (за тези пари оригинална се намира) и гарнитурите, защото сменях и знам колко струват. То гарнитури има само на капака на клапаните, останалото е "силикон", другите са платени отделно, или и на главата ли са сменяли? Другото, което ме озадачава, нали затова се купува двигател, за да не сменяш повечето неща по него. Но за тази цена може би е бил необорудван отвсякъде. Знае ли се това? И както казаха колегите вече може би нещо можеше да използва от стария. 300 лева за труд си е супер направо, при положение, че за тази кола само за смяна на съединител може да ти вземат толкова. Явно тук е на схемата малко пари за труд, частите надути. Добре, ама виж как човек се обърква и се чувства измамен. Иначе пък ако го погледнеш чужбински в евро - да излезеш с -3000 евро от сервиз също се случва рядко. Бива колега, ако всичко е направено както трябва не би трябвало да имаш проблеми.
-
3 точкиЗа любопитните - VOA на Castrol Edge Professional H 0W-20 от oil-club.de Източник: https://oil-club.de/index.php?thread/8007-castrol-edge-professional-h-0w-20/ Пакетът е интересен - Натрии и Титан, но без Молибден. Прави впечатление високият VI = 214, както и относително "високия" кинематичен вискозитет при 100 С = 8,85 мм2/с. Подобен вискозитет навява предположение, че HTHS на това масло може да е в рамките на 2.75-2.8 (+-) cP (mPa-s). При чисто хипотетично предположение, че Castrol са използвали качествен polyalkylmethacrylate (PAMA), Comb Polymer, то това е едно доста класно масло. Ето какво предлагат в тази връзка Evonik: Пример за 0w-20 настроено за HTHS = 2.6 Забележете и какъв е HTHS при 80 и 100 С . Да добавя и типичните ха-ки на Castrol Edge Professional H 0W-20 (pds-a):
-
3 точкиЗдравей колега. Преди време имах един дизел който всяка година гълташе за ремонт между 1 000 и 3 000лв, подчертавам всяка година,и така пет години без прекъсване.Това беше една от причините да отсвиря дизелите. Тази оферта не е лоша която са ти дали стига да няма друга следващите няколко месеца. Това са натрупани разходи по автомобила от предният собственик които си е спестил.Пак казвам,това е разход не е проблем.Проблем ще е ако се повтори до година. Направи си колата,плати колкото трябва и бъди щастлив.Пожелавам ти същите пари да дадеш до година но на почивка в Гърция.
-
3 точкиПоне отдолу по "хилядолетният сокол" няма нужда от интервенции. Сухо "на барут" + алуминий, карбон и неръждавейка.
-
3 точкиКолко да е скъпо? 3.0 тди на ваг, толкова са само смяна на веригите. Тука цял мотор има и маховик има.
-
3 точкиЗабелязвам, че масово се дават коментари за цени на услуги в сервизи от хора, които си нямат и на идея как се извършват подобни услуги. Нямат си и на идея как се ръководи и поддържа сервиз за такива дейности. Вземете си отворете един сервиз и взимайте за смяна на масло по 5 лева и да видим колко време ще изкарате. Говорим за легален сервиз, с всичките му дивотии, които вървят с него, а не някакъв гараж с канал и като дойдат данъчните да се правим на луди.
-
2 точкиКолеги, поръчката е направена, ще пиша отново, когато пристигне. 🙂
-
2 точкиNa (натрия, англ. - sodium) и неговите съединения се използват като алтернатива и допълнение на Ca (калция) и неговите съединения. Na e co-detergent - най-често под формата на sodium sulfonates или sodium salicyillates. Принципно, Na (различните му съединения) е многофункционална добавка - миещи + противоизнозващи функции и др.
-
2 точкиЗдравейте 😉, колата я обслужиха преди около месец в бултрако Пловдив,държи се много добре на пътя,минах около 5хил.км.няма проблеми и много ми харесва.За инфо-кутията събира 1л.масло, струваше 85лв
-
2 точкиЕлектрониката е добра. Поне с нищо не е по лоша от известните марки, които много често се споменават. Има адаптация по ОБД или по еталонна бензинова карта. С редуктора работата е 50/50, в смисъл, ако не я гониш в червения сектор на оборотите, а си спокоен водач, може и да стига. За рейката- този тип Райл има едни гумички на буталцата, които от некачествена газ се надуват, хода им намалява, от там дебита им и резултата е точно бедна смес. Продават се ремонтни комплекти за тях, но по-добре сложи нещо по-качествено. Но то все пак е въпрос на финанси. Всеки уважаващ работата си майстор, има оборотни нови инжектори, които би заменил за проба, за да се убеди къде е проблема ти. Просто трябва да попаднеш на правилния човек, който да локализира проблема, а не да ти одере кожата, като смени всичко. То ако беше всичко монтирано на автомобила ти боклук, нямаше да работи месеци наред безпроблемно. И още нещо, но то е към колегата CARPERA. Колега, ти колко марки ГИ познаваш, имаш ли база за сравнение между тях, че почти всичко е боклук за теб, освен Romano. Повярвай, и тя има недостатъци, изобщо не е съвършена. И да не кажеш, че съм мнителен, на едната ми кола е монтиран ГИ Romano, така че добре го познавам. И едно от тези слаби места е редуктора им. И тъй като за теб всичко турско е боклук един въпрос към теб колега CARPER: Системата Atiker Atikfast Grand има ли нещо общо със системата Romano Antonio. Поздрави.
-
2 точкиЗа да не цапаме и разводняваме темата с периферни коментари. Към автора и: Цените са нормални, просто не си ги имал в предвид като потенциално вероятни. Ако от сервиза ти дават гаранция (срок или км) - прави я и си я карай.
-
2 точкиГруба грешка...на сервиз се праща някой, който има представа, не жена. Как очакваш всичко да е реално необходимо за смяна и дали ще е сложено това, написано там или не най-евтиното... Пример от медицината как се точи Здр. каса от несъществуващи или не необходими прегледи, престои в болница, манипулации...написани само на книга.
-
2 точкиНарода го е казал - "Човек или си плаща, или после си плаща, понеже първоначално не си е платил". По случайност, сега продавам моя Акорд, та ме питат -"ма не може ли да я вземем за 6-7 бона", а за такава цена ги пращам в мобилето - да си изберат нещо по цена, а не по качество. След като цената е приоритет, значи за другото нямат понятие и както се казва "продължението следва". Жалко за случката, но - погледни го от добрата страна - сега ще имаш личен житейски опит, а това не е като някой нещо да ти говори, а ти да си викаш - "да, бе, да", защото в последствие може наистина да е беда.
-
2 точкиНе го взимай толкова на вътре. Щом ти върви колата и няма пушеци не си коси нервите. Карай и си свиркай.
-
2 точкиА ти като купуваше акорд 2005 за 6000лв какво очакваше да се случи ?
-
2 точки
-
2 точкиНесериозно е да се твърди че двигател изкаран от коша ще тръгне някой да го мие с обезмаслител на спрей, дори и една бройка флакон, да не говорим за 5 и повече. Ако е в коша и се налага локално измиване на части от двигателя съм съгласен, въпреки че и в тази ситуация има по-лесно и евтино решение. За мен силикона, обезмаслителя, спреят за ръжда, парцалите, инструментите, топлата вода, студената вода, лампите и токът за тях в сервиза и други такива, са средство за извършване на услугата в автосервиза и са част от цената на тази услуга, смешно е да се калкулират и отразяват изобщо в разписката/фактурата отделно, колкото и "нормален" да е сервиза. Пък защо се предпочитат ненормални сервизи повечето от нас го знаят, но не е само цената определящото и няма да се задълбочавам.
-
2 точкиПогледнато откъм крайната цена изглежда страшно, но когато се види разбивката нещата общо взето си идват на местата. Всички големи сервизи си калкулират необходимите консумативи и това е нещо нормално. Просто трябва да свикваме с това. Единствено откъм гарнитурите имам въпросителна - комплект гарнитури двигател за 332 лв. за какво са, при условие, че има и калкулирани такива за всмукателен и изпускателен колектор? Двигателят ще го разглобяват на части за проверка ли, що ли ? П.С. И не разбрах това оферта ли е или сметка. Все си мисля, че такива работи предварително се уточняват, изясняват, търсят се отстъпки и т.н. (Маховикът действително може да се намери за 150-200 лв. надолу)
-
2 точкиДа беше сложил двигателя без ремонти, да видиш кое не е в ред и ако се наложи, от другия двг. ще взимаш части... То е ясно, че като им е припаднал такъв удобен случай, ще опитат да сменят всичко, което решат, дори и да няма нужда. Защо си взел двг. в такова лошо състояние, би трябвало малко по-скъпо от 700, да вземеш читав двг. от някоя катастрофирала англичанка. (В Англия ремонтите са безумно скъпи и при сериозна повреда отива на скрап, никой не ремонтира.)
-
1 точкаЗдравейте, С години само консумирам съдържанието на форумите без сам да създавам такова, а това не е добре за хармонията ми (само да вземам, без да давам в замяна). В следващите постове ще се постарая да компенсирам донякъде това. Лятото на 2017-та си купих Civic 1.8 i-Shift, черна с 5 врати, набор 2008. Съвсем обикновена - няма кожени седалки, панорамен таван и т. н. Вътре единствено аудиото беше заменено с 2-DIN мултимедия. Салонът беше запазен но отвън беше с доста козметични забележки, които още стоят и си чакат търпеливо реда. Колата си няма гараж, спи на паркинга пред блока и оправянето на външните кусури не ми е приоритет. Отвътре обаче доста неща промених.
-
1 точкаЗдравейте, обмислям покупка на Акорд 8. Двоумя се между 2.2 дизел и 2. 4 бензин. Искам да е с всички екстри, автомат и памет на седалките,както и дистроник. Единствено без нави е компромис. Какво мислите, коя си заслужава повече?Година поне 2010. Каква е нормалната цена, която може да се плати за вече макс 10г автомобил от този клас и този модел? Благодаря ви.
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаЕдна от причините Na да попада в посочената от теб графа е, че потенциален източник на "замърсяване" на маслото с Na е антифриза. Ние обаче имаме VOA, т.е. няма как Na да е "замърсител/примес". Ето пример с VOA на Ravenol DXG 5w-30 (знаем, че то има Na-Ca пакет): Източник: https://www.bobistheoilguy.com/forums/threads/ravenol-dxg-5w30-d1g2-voa.302606/#post-4981534 Na е в графата "contaminants" , но на практика си е типична част от пакета добавки. С две думи - това е просто "стандартна/универсална бланка" на дадената лаборатория. От значение е дали имаш VOA или UOA, както и да се съобрази истинската причина за наличие на Na в маслото.
-
1 точка@radko86 @frizzante Вижте какво си взех, днес пристигна от Алиекспрес. Bluetooth модулче с 30 пинов конектор. Има и доста по-евтини, но аз реших да заложа на по-скъпото и мисля, че не сгреших. При даване на контакт веднага се включва и се свързва към телефона автоматично и бързо. След гасене на колата и то спира. Управлява се от айпод модула, така, че не би трябвало да точи ток при престой. https://www.aliexpress.com/item/4000734661022.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.3da24c4dJB33ei
-
1 точкаАз масло в моята кола без молибден няма да сложа(основен антифрикционен компонент), а масло с титан абсурд, все едно да сложа масло с желязо.
-
1 точкаВодил съм колата не веднъж в този сервиз. Единствено сменям масло там. За друго им нямам вяра. Виж сервиза до лукойла, на изхода за Бургас. Доста по грамотни са. Изпратено от моят Redmi 8 с помощта на Tapatalk
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаЗдравейте и аз да споделя и препоръчам читав майстор за климатици в София, много професионално отношение и изключителна точност и прецизност. Момчето се казва Веско и се знаем от Мазда форума бул. „св. Климент Охридски“ 166 ... Телефон: 089 476 1944 http://www.avtoklimaticisofiq.com/prices.html Има и доста обратни връзки по темата в мазда форума https://forum.mazdabg.com/viewtopic.php?f=59&t=38372&start=60
-
1 точкаДо мен има един сервиз. Частите са на доставни цени почти, цената за труд ......110лв/час. Та дали трудът ще е евтин, или частите, разлика няма, другото я покрива.
-
1 точкаПравило или не. Аз ако съм собственик на сервиз естесвено че ще работя с доставчици на авточасти които съответно ще ми правят отстъпка...колкото по-голям оборот правя, толкова по- голяма ще ми е отстъпката(разбира се трудно над 42-45%)....серизоно ли ми задаваш този въпрос... п.п свялене на мотор, разооборудване, д/м маховик и всичко отново горе, се прави за два дни от двама човек които знаят какво правят. Отделно занимавката да търсят мотор....та 300лв за кое за надници, за ток, за наем, за осигуровки.... добре че са частите.
-
1 точка- Мамо, боли ме коремчето. - Яж сега и не мрънкай. Боли те защото е празно. - А теб мамо затова ли те боли главата?
-
1 точкаСамо не разбрах защо са цъкнали маховик, а няма съединител ? Или съединителя няма да го сменят, а само маховика ?
-
1 точкаВлезнах и казах на мадамата на гише авточасти че ми трябва масло за автоматична скоростна кутия на CRV. Тя ме попита коя година е и аз и казах 2007. Попитах иска ли VIN, тя вика "няма нужда, трябват ти 3л. масло" и това беше. CARPERA, благодаря за линковете. Ще си правя смяната сам на един приятел в сервиза. Ще направя снимки и ще ги кача в отделна тема, очевидно има нужда.
-
1 точкаЗдравей, Бих искал да поръчам следното: Линк: https://www.ato24.de/en/honda-manual-transmission-fluid-0-946-l.html Вид и количество: HONDA MANUAL TRANSMISSION FLUID 2 x 0.946 L Линк: https://www.ato24.de/en/amsoil-oil-filter.html Вид и количество: AMSOIL CAR OIL FILTER (Item No.: AO-EA15K20-1 съглaсно Ato24) - Ea15K20 (1 брой) Стойност на поръчката: (2х13.95 + 1х12,50)*1,9675 = 80 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат предадени лично (утре, 02.09.2020) Начин на получаване: - лично в кв. Малинова долина
-
1 точкаВ Бултрако много добре знаят дали има или няма. Аз преди две години си поръчах един литър масло за автомата за да долея и хората най внимателно ми обясниха,че по вина който им диктувам има и филтър,попитаха ме дали искам и него да ми пратят. Така,че колега CARPERA не ги подценявай,все пак са професионалисти а ние сме аматьори
-
1 точкаЗдравейте, линк: https://www.ato24.de/en/ravenol-ehs-sae-0w-20.html вид и количество:RAVENOL EHS SAE 0W-20 1х5 л. линк: https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-synthetic-5w-30.html вид и количество:Petro-Canada Supreme Synthetic 5W-30 1х4 л. линк: https://www.ato24.de/en/castrol-edge-professional-h-5w-30-honda-1-l.html вид и количество: Castrol Edge Professional H 5W-30 Honda 1 L 5х1л. стойност на поръчката: (38.95+24.49+5*9,99)*1.9675= 223,094 начин на плащане: Парите са преведени по сметка в ОББ - 224 лв. начин на получаване: лично в кв. Малинова долина
-
1 точка@CARPERA Не е ръждясал, а износен. Това чевеникавото е металът Мед. Открива се при лабораторен анализ на маслото и е признак за износени лагери.
-
1 точка
-
1 точка@CARPERA какво общо имат тампоните с И кво праим са? Връща се @Pani при Майстора и му казва, че в Хонда форума са предположили тампони на двг. Аз, ако съм на мястото на Майстора го отсвирвам, т.е. казвам му повече да не стъпва в сервиза ми. Това ако съм Майстор на автомобили. Не чак, колкото @fenabg , но поне наполовина. @Pani ако нямаш доверие в Майстора, задай правилния въпрос. Той не е По- скоро е - "Кажете, при кого да закарам колата за второ мнение?!". Проблемът ти е от типа "Око да види, ръка да пипне". Трябва ти някой, който да "чува" двигателя, в буквалния и в преносния смисъл на думата. Да чуе на живо и да разбира, какво чува. Форумни майстори с ютюб образование може и да помогнат, а може и да не. Така че, допиши в профила си това, което започва с буква "В", за да стане ясно, къде да търсиш Майстор, във Варна, или във Виена.
-
1 точкаКолега, извинявам се, но това е несериозно. Тези 5,3 литра са при engine overhaul, демек ако се разглоби двигателя. Този 1 литър не може да се източи посмъртно, а да се очаква сервизи, които работят на час да правят нещо подобно е нелепо. Без нереални препоръки, моля!
-
1 точкаПредпочитам да не казвам нищо, отколкото да дам обща "препоръка" за нещо, което не става за DI двигател на базата на 1 лично преживяване. За да не съм офф отново: http://rsgas.bg/direct-injection-gas-direktno-vpraskvane-gazov-injekcion/romano-direct-injection.html Да, Романо имат. Но не се наемам да препоръчвам без да имам информация и впечатления.
-
1 точкаАз съм закачал на Делфи и да ти кажа не съм особено очарован за дизела. Показва малко повече неща от ELM, например температура на маслото, корекции на дюзи. Предполагам, може да изчисти и някои грешки, които с ELM не може. Например корекциите на дюзите ги показва с точност 1-ца. Което е доста зле. Същото Делфи на ваг ги показва с точност 0.1. Та явно зависи от марката и японското си търси специфична диагностика, каквато е HDS. Търся някой от Варна, който може да ме закачи. Срещу заплащане разбира се, но засега не съм намерил. Не съм чувал да може да се отключват някакви екстри с HDS, освен да се програмират ключове.
-
1 точкаКажете на Карперов, че това е мотор с директно впръскване и няма да дава съвети. Той само една плоча върти, та не му обръщайте внимание. При "големите" е малко консервативно. Разхода на бензин не може да се бара, кит-а е за съответния мотор, както и самия файл. За това хората избират поляците. Всичко може да бараш, но трябва да се внимава. Контролерите им хич не са лоши.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00