Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 25.08.2020 in all areas

  1. 7 точки
    Ъпдейт по темата с надеждата да е полезно за някого. Днес получих Ravenol-a заедно с подарък концентрат лятна течност Ravenol. Както може да видите по снимките, тубата е такава каквато уточнихме по телефона, като са сменили и снимката в сайта за което вече споменах,че ще се случи. Вече проверих скреч кода в сайта на Равенол при ,което излезе че продукта е автентичен и дори получих 5% отстъпка за ato24.de и www.ravenol-shop.de Другото ,което е много важно (отбелязвам специално за Carpera) че маслото е наливано на 24.06.2020 г.,т.е. е много прясно и е по ILSAC GF-6A Лека приятна изненада е,че хората са сложили подаръчета: химикал Ravenol и отварачка Ravenol Такива дребни неща гъделичкат егото. Ами това е, сега остава да сменя и маслото тия дни.
  2. 6 точки
    Споделям решение на проблема , предполагам ,че съм си го вкарал автогол сам и несъзнателно... Много чувствителни тези нашите коли ..... ! По- размишлявах и стигнах до извода ,че нещото което не бях направил като хората изключае чистенето на "дросел системата" е ,че взех афтърмакет atf филтър.. Голяма грешка се оказва това !! Прилагам снимки на филтъра след смяната му с ОЕМ такъв... Както описват руснаците , филтърът е ужасна изработка.. филтърната хартията е като изпечена на 200 градуса оризова хария , която не е ясно каква пропусклилвост има... Та като цяло имах следните проблеми , които си мислех ,че са в следствие на амортизация на кутията или мотора... И те са : при "студено" тръгване преминаването от 1ва към 2ра към 3та беше с едно ужасно лашкане ( не като нормално за модела) , след загряване превключването беше ОК, след това имах кофти хард "down shift " за което имах тема и се бях насочил към голямия силеноинд ( промит и тестван) , след това аномалията със падането на оборотите на "D" под 600 .. Не ми се вярваше ,че смяната на филтъра с ОЕМ ,ще има решение на поне една от аномалиите, но факт.. филтъра е на Niparts , които в мрежата е на цена от 30-40 лева( не си заслужава , спрямо ОЕМ 69 лв) ..... Та се уверих по трудния начин макар и не по моя вина , относно atf филтъра... Та клапана които е вътре във оем филтъра явно не играе роля само при затлачването му , а и в цялата циркулация ...
  3. 5 точки
    Интересно е, че до скоро твърдеше, че една от причините за 7цата (и то специално комби) вместо 8ца е огромният багажник (на който и чертежи беше писал, че ще споделиш по-рано). А за мен голям фактор да се откажа от Леджънд беше, че задните му седалки не падат, заради което не можеш дори един шкаф от ИКЕА да превозиш. Колкото и разочароващ да е багажникът на 8ма комби, той е разочароващ спрямо 7ма комби и други комбита в този клас, но продължава да е много по-голям и функционален от багажника на Леджънд. За това сега поставям под въпрос обективността ти - дали Леджънда е по-добра кола във всяко отношение или синдромът "моето си е най-хубаво, независимо какво е то"? Да очакваме ли скоро стихотворения за Легендата - поне колкото за комбито?
  4. 4 точки
    @ceco_accord На първо място цената, излизаше около 10к повече за малко по-добро оборудване. На второ място отношението на дилъра - след като му обясних какво търся, той каза, че ще провери каква крайна цена може да ми даде (вече имах оферта от VW). Нито ми се обади пвоече, нито ми прати нещо по мейл. Да не говорим, че докато бях там, дилъра изглеждаше раздразенен от това, че му губя времето и искаше да се "отърве" от мен възможно най-бързо. А и това беше единственото дилърство, където не ми предложиха кафе - дреболия, но ми направи впечатление. На трето - Колата беше по-шумна в купето от колкото Голфа.
  5. 2 точки
    Ама ти верно си доста объркан Изредил си автомобили, които нямат много общо помежду си (освен марката). Почни от това, за какво ще ползваш колата и оттам ще изведеш правилното решение. Ако няма да излизаш много извън пътя, не ти трябва джипка. Аз си я купих, защото съм рибар и ходя по сложни терени. На шосе лимузината е много по-добра. Ледженда е за презокеански пътувания , а Акорда е най-универсален.
  6. 2 точки
    Кратко вкл. Като водих Ледженда на преглед ме предупредиха че наред с многото плюсове има и някои особености. Моторът при студено палене е нестабилен първите секунди, но след като си провери датчиците и инфото - "заспива". Наистина е така - има минимално претрисане, а после може да се усети само на място, ако е тихо и е на мин обороти и на скорост. Поразителното е че това е само на волана, а по седалката и педалите "няма никой". На скоростният лост се усеща само вибрация от баса на аудиото - доста обезшумен и отделен кокпит от "техническата плънка". Казаха и че мотора имал известен разход на масло. Проверих го преди ваканцията - 1640км по-късно нивото не е мръднало и 1мм, а и се радвах по аутобана и проходите. Втори ден се возя отново с комбито, че е самотно горкото - усеща се общото генно инженерство, но разлики бол: Акорда е по-пъргав на старт (все пак разлика поне 200 кила), но после Локомотива го ... Карам го като Сивик, Ледженда е по-релакс и не предразполага към екстремизъм, докато в малкия брат живее спортната нотка, а баткото е просто култивиран тежкоатлет с добри обноски.
  7. 2 точки
    Да не си стъпил там. Имам лични лоши впечатления, а за компонентите съм сигурен че са еднодневки. Вземи си фирмен комплект на доказана европейска фирма.
  8. 2 точки
    При мен беше горе долу същата ситуацията,колата беше минала recall веднъж във Варна от предния собственик и съответно не излизаше в системата.Познат ме посъветва да пратя запитване пак,този път в София и ми казаха че пак трябва да се сменя.След като говорих със Бултрако в София колата излизаше,че пак има recall.Миналата седмица ми се обадиха,че частта е пристигнала и когато мога да ида да я сменя.Тъкмо имах път натам и съчетах нещата.40 мин. и ме пратиха да си ходя.Стария патрон го бях белязал по съвет на Бранко,че е имал разни премеждия но при мен всичко е ОК.Дори имах възможност да гледам какво се случва...и наистина е сменен със друг.Логично обяснение не получих защо го сменят пак нито по телефона първия път,нито на място.
  9. 2 точки
    Здравейте отново, За жалост не присъствах на предната среща затова нямам снимки от нея. Но са се събрали доста коли. Та дойде време за поредната месечна среща. Този път ще е по-мащабна и в централна България. Дата: 12-09-2020, събота. Място: Велико Търново. Дотук, по други канали, има доста желаещи да се присъединят от цяла България. Моля, ако някой иска да се присъедини, да пусне един коментар с брой коли и хора, които ще идват – нужно е за организацията. Повече детайли ще има следващите дни. ✌️
  10. 1 точка
    Не искам да бъда адвокат на никой, следя темата с интерес и се радвам за колегата но в Бултрако винаги ама винаги за 12 години ( не съм купувал кола от там ) са ме посрещали с "Добър ден", 2 пъти е имало оферта за нов автомобил, просто заради добрата промоция на момента а кафе едно време имаше на 2-рия етаж заедно с барман/ка а сега е с машина поради ред причини. В България психологията когато обикновенно човек купува по-голямо нещо като кола, особено нова и особено от магазин, очаква да се въртят около него а нещата не стоят точно така. Покупката на автомобил не е с нищо по-различна от сервиза който се предлага в магазина за мебели при покупка на диван или кухня. В крайна сметка ако човек иска да купи нещо, той го купува независимо от това дали са го погъделичкали с чаша кафе или не. Хонда винаги са държали по-високи цени от Голфове, Шкоди, Сеати които пък винаги са имали повече екстри от японските коли изначално. @ceco_accord, нова кола не знам дали е нужно при пробег 15 000-20 000 на година. Ако се кара повече със сигурност трябва но при по-малък пробег за мен лично е излишно разхищение. Всяка нормална кола 2-ра ръка ще избута 200 000км без особено големи ремонти а при пробег 20к годишно, това са 10 години. За този период обезценяването е в пъти по-малко от новата за същият пробег.
  11. 1 точка
    Тези са за КВ1 https://www.ebcbrakeshop.co.uk/ebc-yellowstuff-brake-pads-dp41736r_p31338363.htm https://www.ebcbrakeshop.co.uk/ebc-greenstuff-brake-pads-dp21736_p22565929.htm А иначе Delphi са нормални накладки. Спират добре, ама цапат много джантите. Ванката (fenabg) кара с Delphi бегачката на състезанията.
  12. 1 точка
    Темата е почистена. Моля следващите постове да са по същество.
  13. 1 точка
    Благодаря за препоръките. Да разкажа за моите преживявания. Казаха че на яз.Батак не излиза риба заради безброй джетове и друи лодки и ни препоръчаха яз. Тошков чарк, преди Беглика, имало спортен риболов. Природа много красива, пътя ужас. По едно време бяхме на такъв офроуд, че с ЦРВ- то не съм правил, но на сивика му се наложи. Стигнахме там и ни казаха -няма риба, не може да ловите. Хайде обратно към беглика, преди язовира вдясно има табела за спортен риболов -Горско стопанство Беглик. Там начесахме крастата и уловихме 10 бр добри екземпляри 😜. Също красиво място, но изоставено. Един хотел неработещ мисля, че Елите се казва стои и се руши. Просто жалко. Та това беше нашия излет. Наслука на всички и бъдете здрави.
  14. 1 точка
    @ceco_accord когато идваш към Сф - задължително драсни/звънни. Да се видим и да обменим инфо Досега, впечатленията които си споделил са 1:1 с моите от легена Със здраве да я караш много безаварийни километри!
  15. 1 точка
    Малко си възкръснал стара тема. В правилата на форума пише: 2.2. Не „изравяйте“ стари теми (по стари от 6 месеца) ако искате да добавите нещо към такава тема, пуснете нова и добавете линк към старата такава. И все пак: Съмнявам се и се надявам никой да няма опит. Japanparts правят евтини афтърмаркет части с посредствено качество. Аз не бих купил такава марка за ангренаж никога. Всъщност почти нищо не бих купил отново тази марка.
  16. 1 точка
    Сетих се нещо важно - интерфейса/модула може да се използва/върши работа само в модели без фабрична навигация.
  17. 1 точка
    Това го събира и Легендата, а за скорости, комфорт и климатик няма нужда да говорим. Ако няма да газиш черни пътища, а само зимни шосета, също е достатъчен. Като имам път към Софето - ще го видиш/пробваш.
  18. 1 точка
    @Zlatozator Благодаря за комплиментите. Управлението на датата и часът се осъществява от копчетата на волана. За целта се използа специален интерфейс, който се монтира към оригиналните букси от стереото. Модула е Connects2 и е доста скъп (кутийката с кабелите и буксите най-отдолу на прикачената снимка). Кабелът в ляво е преходник за радио антената, а кабела до него служи за предаване на командите от волана и се конфигурира според мултимедията, която ще използвате (дали е Sony, Pioneer и т. н.). Моят модул е много по-стар от този на снимката. Мога да задавам дата и час но не мога да усилвам/намалям музиката от волана. Когато я разглобих първия път видях, че нямам инсталиран последния кабел. Поръчах си такъв но нещо не се разбират с интерфейса и си "мажа" с пръст по екрана
  19. 1 точка
    Проблем е че при рециклиране слагат ефтитни части, никой не рециклира с OEM такива.Ефекта някой път е много кратък не издържа и 6 месеца.
  20. 1 точка
    Браво Цецо! Да те питам, не ти ли излезе оферта за последния Лиджънд за Европа? Аз съм доста объркан за момента и нз какво искам всъщност: •ЦРВ •Акорд V6 Седан от последния модел фейс •Лиджънд/РЛ Единствено ЦрВ е популярно тук, останалите са кът. Sent from my iPhone using Tapatalk
  21. 1 точка
    Вярно че обещах чертеж на трюма на 7-ма ген. - ще взема да го направя докато комбито е още при мен. Безспорен факт е че то е много по-практично от седана и специално Ледженда е доста скопен (като форма - на обем е приличен) в това отношение, но приоритетите се променят, а и ще се адаптирам. Върнах си навиците по реденето на багаж, придобити от товаренето на 6-тия Акорд, а относно колелетата - пазя си велосипедната стойка, която ползвах едно време за Сивика и веднага я пробвах на Ледженда - пасва му идеално и ако се наложи, ще влезе в употреба. Моето не си е най-доброто, а такова каквото е. Ледженда не може да бъде теоретично и описателно похвален - трябва да се осмели човек и да му прости за орязаните товарни възможности, за сметка на другото, което обаче е доста по-добро от в Акордите, но да не ги засенчвам - те са най-универсалният модел.
  22. 1 точка
    От къде да намерим толкова легенди за вички,бе Цецо...😁😀😎!
  23. 1 точка
    Да се надяваме, че разходът ще остане 0 или близък. Че често предни собственици наливат добавки преди продажбата. И моята първото налято масло не го харчеше първите няколко хиляди и после почна. Дано в чужбина не го правят толкова де – помня, че го беше взимал нов внос от доверен вносител? Радвам се, че му се наслаждаваш и си доволен. В тази тема ли ще продължаваш и с Леджънда или ще отваряш нова за него?
  24. 1 точка
    Имам път към Търново 37-ма седмица и ще гледам да се присъединя за съботата.
  25. 1 точка
    Докладвам за седалката - движи се "като по релси". Движението е леко и безпроблемно, но ако не я избуташ до най-отпред (където се застопорява), се връща самичка назад ако я пуснеш. Проблемно при мен беше достигането на ръчката (пада ми се малко зад В колоната). Спираме за сега със седалките и преминаваме към нещо друго. Някой заглеждал ли се е по-задълбочено в профилната ми снимка? Долу в левия ъгъл - бутона за стъклото на шофьорската врата е без работеща подсветка. Всичко започна преди две години, вдъхновен от една тема в CivInfo форума - "Blue Dashboard lights", в която е описано как да се замени подсветката на бутоните в купето. Бях свалил корите на вратите за да ги правя с червена тапицерия и докато бяха разглобени, подмених и подсветката. Има достатъчно клипчета как се свалят корите и няма да се спирам на това. За да се свали панела с копчетата, от вътрешната страна на кората на предната седалка се развиват 3 винта, като 3-тия е завъртян на 90 градуса спрямо първите два. След развиването им панела вече се държи само на щипки и може да се избута нагоре (по зелените стрелки). Бутоните за стъклата са захванати с 4 малки винтчета към панела. Корпуса на бутоните има капаче на щипки. С плоска отверка махате капачето. От лицевата страна трябва да извадите бутона за заключване на стъклата (дърпате го нагоре). След това от обратната страна платката вече може да бъде извадена от корпуса. Оригиналната подсветка е изпълнена с кръгли 3мм светодиоди, поставени на бели "държачи", които ги насочват към отвори в корпуса (диоди с по-голям размер (5мм) не се побират в тези отвори). Проблем е и самото разположение на елементите. Диодите за предните прозорци могат да се разпоят лесно от долната страна на платката и да се подменят. Диодите за задните обаче се падат над куплунга за захранване и няма достъп до тях. Пробвах да разпоя крачетата на куплунга но има припой от двете страни на платката и с любителски поялник и помпичка това е невъзможно. Счупих с клещите оригиналните диоди и към крачетата им запоих smd диоди - грозна картинка (моля, не ми се присмивайте). По време на монтажа обратно (преди 2 години) едното диодче не е било позиционирано добре, скършило се е и затова нямах подсветка там. Сега подмених диодчето с ново и сглобих всичко (необходимо е да се уверите, че плъзгачите са точно над очертаните им места). Всички бутони са осветени вече - операцията е изпълнена успешно.
  26. 1 точка
    Пул тестовете спасиха положението. Иначе 5х120 не си беше работа. В Пловдив излезна 175 за 5 човека. Плажовете са празни, всичко е спокойно. Гърците се опитват да спазват разпоредбите и дори правят забележки за не носене на маски. Ето и новата Honda Unicorn! 🦄
  27. 1 точка
    Този път се увери че няма да ти сложат нещо сбирщайн.Искай да знаеш марката на всеки компонент ,ако ти кажат някоя марка компонентите да са всичките с нейното лого.Бутилка вече имаш може да сменят нивомера с клапана. То само като видиш гаранцията на компонентите на старата ти 20хил км,това какво е еднодневка газова ли. Газовато ми е Романо 5 год гаранция и 150хил км. Вижда се очевадната разлика от Powerjet.
  28. 1 точка
    "- Що биеш добитъка? - каза чичо Митуш на Аго, когато се върна. - Да удариш добитък, все едно е да удариш дете. То не знае, не разбира, ти го поучи. Защо ще го биеш? И то душа носи. Ако добитъците знаяха да говорят, те щяха да бъдат като нас. И по-добри дори. Как мислиш ти, те всичко разбират, само език нямат. И то е тежкото: удариш го - мълчи, боли го нещо - мълчи, налегнат го да го колят - мълчи. То тяхната мъка край няма..." Йордан Йовков "Ако можеха да говорят"
  29. 1 точка
    Ох. Ако не бях ударила Михаил нямаше да го сменям. Поне още 2 години. Значиии... Днес се нагледах на "неща" един ми разправя "няма да живееш в тая кола" - не, няма да живея, но може да се случи да спя в нея, освен това ще и доверя живота си и на хората, които обичам. Да ми се разпадне на пътя няма да ми е приятно. друг "ама ти от кола на 20г. какво искаш?" - искам да не ми се наложи да се занимавам с протяжни ремонти. Качваш се и караш не е вярно просто. 4-6K не са милиони, но не са и банички на кооперативния в Люлин (не съм от там!) първата - двуврата, 2000 г. 105 кс. бензин, никога не е виждала газова. 200000К км. Под 4к цена. на вид много добре, насЕкоми из радиаторите, поносимо количество. Отпред - разместена леко, изглежда заради счупена щипка на бронята - не съм убедена, ама май не е от удар. Без задна кора на багажника. Омасляване отстрани на това отдясно на ДВГ - не го знам как се казва. огледалата се прибират сменен съединител, радиатор, обслужена, в движение и с регистрация. Вози добре, не тропа, не трака, не вие. Не сме карали - возиха ни. Пълен ляв/десен и тръгване на ниски обороти - без звуци или притрисане. намазана с нещо черно в калниците и отдолу - правена била заради ръжда. Не разпитвах. Ръжда -имаше мехурчета отзад по калниците, отдолу се виждаше ръждясало. Без тонове ръжда в коша, или поне не видима. Катализатор наличен, но визуално обвивката беше не съвсем представителна. Частно лице. Май така и не си свали слънчевите очила, или стоя с тях през повечето време. Твърди се, че има реална история и може да се провери. съгласен да се иде в сервиз, но не беше много навит да ходи до дружба в понеделник - WTF? според мен го изнервих. Жалко, понеже ако се беше навил щях да я взема веднага. втората - 4врата, 2000 г. 105 кс. бензин, никога не е виждала газова. 200000К км. 4600+ цена със скъсана връзка на ауспуха. скъсан тампон на ДВГ. на вид жулната тук-там и неподдържана - предупредиха ме, че не е кипрена за продан. Нормално. На 4тата година и 60К км по-късно микрата и тя така изглеждаше - "аз съм готин и ич ми ней ти кво мислиш". Не видях течове из коша, ама то такава кочина, че можеш ли да видиш... леко спекли огледала, ама си се прибират. Напълно обслужена и с регистрация, взета с идеята да се кара, но - уви, оставена в автокъща. сменени разни неща като за жена да я кара.. Вози добре, не тропа, не трака, не вие. Не сме карали - возиха ни. Пълен ляв/десен и тръгване на ниски обороти - без звуци или притрисане. АБС работещ - прекара ни през един чукар и наби спирачки. пълен ръждел, тръгнали ръжди отзад, отдолу и на доста места. Видимо имаше от ония характерни сбръчквания и набъбвания, които всеки мрази. Нямало дупки по купето - хубаво, ама и Михаил нямаше, докато не боднах с пръст и не напипах мокета. Как не хванах тетанус тогава не знам. Ръжда имаше и в коша - например щита на ДВГ беше изяден точно като на Михаил - тая супа съм я сърбала, Р. до последно кърпИ дупки по пода, прагове и незнамси. (това е един вълшебник, който се занимава с авторепарации, боя и дребни неща. Той всъщност може всичко, но си е избрал ниша.) Катализатор наличен, но визуално обвивката беше проръфана като от молци. Частно лице. Твърди се, че има реална история и може да се провери. съгласен да се иде в сервиз. тя колата взета за жената, ма тя не ще да кара, та я оставил в автокъщата да му я продадат, че си има друга работа. Нервиран и отегчен представител на собственика - говореше много високо. Почти ми се накара, че искам да я видят в сервиз. И на мен ми беше жега, разбирам го. Имам склонност да нервирам и аз хората.😇 Не. И не само защото няма климатик. И не само заради ръждата. Просто продавачът не можа да ми я продаде. третата , ох , ма моля ви се! третата е ЛИЛАВА! 4 врати, 125 к.с., безнзин. уж не е имала газова. 200000К км. 4300 цена, коментар е възможен. на вид прекалено напудрена. счупен десен заден стопофаро-квото-е-там-тва-голямото, вътре има конденз - чудя се ако е седяла там месеци дали не е корозирало, та да се наложи да се смени не само пластмасата, ми и основата с плафоните. батерия за смяна - напълно сдала. шофьорското огледало се прибира, ама ако го побутнеш - вероятно номерът с тънката смазка би свършил работа, четох нещо някъде. без регистрация. Там редовното "обслужена, качваш се и караш, комплект гуми, бла-бла". не сме се возили, но я запалиха. На място при завъртане на волана до край променя оборотите - с около 200 нагоре, после спадат. Това доколко ли е само леко съмнително?🤔 Стори ми се, че климатикът заработи твърде бързо... Ма може и да греша, аз не съм имала кола с климатик.. изглеждаше най-чиста от ръжда - поне визуално, поне доколкото лазих и под трите по земята. Нямаше избили точки, нито от онова набъбналото по дъното. Тоест не да не е имало съвсем ръждиво- имаше, но не като на втората изброена и да речем по-малко от при първата. Беше с оригиналните кори - отпред и отстрани. Чета тук - да се види под корите и да се натисне с крак - бръкнах с пръст ама съм лаик и вероятно не съм напипала ръждата. Сигурно е там и гризе ли гризе. катализатор - наличен автокъща. Продавачът беше изтощен, скептичен, уморен човек. Колата седяла там от преди пандемията. съгласен е да се иде до сервиз, само дето ще е с рапатрак срещу около 60 лв. отиване, връщане, чакане. Не съм съвсем имбецил. Принципно не желая кола от автокъща и още повече не искам да е от горубляне. Просто на инат отидох, понеже при огледа на втората се ядосах, а тази беше на 400 м. от там. В един - два форума намерих кофти неща за тая автокъща. Ако не намеря друга ще замъкна тая да я види майстор, който разбира от хонда. Ей така, щото е лилава, а аз вече съм доста нервирана от цялото четене и мислене какво искам от живота. През познати намирам майстори из дружба, а от нета намирам в банкя. Айде, ще ви я покажа. 😄 https://www.cars.bg/offer/5e8f3e537f53f6206e5ab379 Ммм! Примамливо е да имаш хладилна жабка! 🍺🍺🍺 Разходи, за които съм психически подготвена Гражданска и данък 350 общо. За екотакса не ми се мисли. Регистрация ох, и висене в КАТ. Прехвърляне. Гуми гледам към 130 лв. парчето поносими има 205/60 R16 H обслужване нова батерия Ремонтът на ДВГ бил около 1000 лв. (айде дано не се налага!) Като цяло ще да е по-добре от частно лице, а не от автокъща. Просто не намирам нищо в София, бензин, да не е черно (всъщност с черно може и да се примиря, ма ако мога да избегна Черен Джиб...), да не е сиво (сивите коли не се виждали добре на пътя) и да не е бяло (не зная точно защо, може би защото асоциирам бяло със служебни коли и баничарки), да е с ръчни скорости и да не е с неизвестно каква газова. Леле, егати фермана. Двоумя се да скоча ли на лилаво, или да търся още. Ама кола ми трябва за 6ти септември да се движа вече с нея! Иначе от клас "малки" харесах Хюндай И20, от клас "градски" - опел астра 2008 г., - и двата екземпляра са ми заплюти. Ма хледам харвита. Хайде, наздраве
  30. 1 точка
    Еми, това е колеги. Както обещах, да се похваля - от корито, минавам на леген. Стига съм "живял на Акорд" - време ми е "да го давам по-Лежерно". Вероятно ще има "радост и тъга" - сезон 2, понеже сравнението между двете е неминуемо. Поводи за покупката - няколко: 1. След неуспешни и евтини опити за подходящи задни щори за комбито, купих на жената оригинално монтирани, а бонус за мен е останалото. 2. Колкото и да е добро сегашното возило - омръзва. 3. След 2 акули, логичното ъпгреидване е безалтернативно, така че - минах на косатка. 4. Не съм я търсил, но от френд "вносител" изпадна на добра цена, реални км и неудряна + монтиран "еко" бутон. Първи впечатления (след 2500км): Лапа километри "за страх" и не и дреме от нищо. Като се разминавам с насрещните, тея неволно бягат от осевата линия към банкета. Като изпреваря някого, той не просто остава назад, а направо остава в историята - никога повече не го виждам в огледалото. Трябва да внимавам, понеже скоростта не се усеща. Не че на колата и пука, но ако си мисля че се движа като с Акорда на 110 - реално тя е на 150. Пасажерите спят, а аз след няколко часова езда се чувствам по-добре отколкото ако ставам от домашното кресло. Жената нито веднъж не каза че карам бързо, но тя не вижда стрелките - вози се отзад. Легендарно дистанцира от обстановката и околните - пак трябва да внимавам! Ето как каращите големи черни коли неволно се превръщат във вредители. С габаритите се справям, а и не изглежда голяма, понеже черният цвят, заоблените брони и 18-ките я смаляват визуално, та не се набива на очи. Има си парктроник, камера за заден ход и навежда избрано странично огледало, та я събирам успешно по улиците и в гаража. Автомата работи аналогично на Акорда, но излишеството от мощност го е омързеливило. Добре че има перца на волана, но като и свикнах - събуждам го с газта. Доускорението с което съм свикнал при изпреварване с комбито на 3-а, Ледженда го прави на 5-а и дори не отключва локъп-а на трансформатора. Пробвах я боязливо колко вдига. Стигнах до 4500 оборота на мотора на 5-а и се спрях. Бях на ръба да надвиша магистрално разрешената скорост с трицифрена стойност, а тепърва "отвори" VTEC-a. Мотора няма понятие от загуба на мощност при включен климатроник. Не съм ровил в менюто му за настройки - пускам го на AUTO и той сам се опрАа - има датчици за позицията на слънцето спрямо колата и си регулира сила и потоци. Обдухването на седалките е страшна екстра в жегите, но и без него кожата не запарва. Това ми е първата лична кола със завиващи фарове - помагат. Има и адаптивен круиз контрол. Дори изключен, радара не спи и при изпреварване ми светка че съм близо до предното МПС. Не става за ежедневна употреба, а по аутобана пак е изнервящ, понеже много чака преди да ускори (според мен), а и всички карат в лявата лента - некултурна работа - не видат ли че идем. Всичко това и да можете да си го представите, няма как да асимилирате антигравитационното усещане от SH-awd в завоите. Технически колата е "чук" и няма нищо за смяна (освен задни накладки и профилактично спирачна течност), а повърхностна ръжда има само по някои глави на болтове и задния торсион + гранатите на каретата, но това е нормално - половината е алуминиева + карбоновият карданен вал Ще я фотосесна някой ден, но първом ще оправя козметичните забележки. За сега 1 снимка + 1 видео - как се затваря най-ползваната врата на 13 годишен екземпляр. Lenovo_A1000_VID_20200822_134304.mp4
  31. 1 точка
    След краткото прекъсване влизаме отново в колата. Преди да монтирам претапицирания таван обратно на мястото му реших да използвам възможността и да положа шумоизолация. Като първи слой залепих Silent Coat M2, а за втори слой използвах Silent Coat Noise Isolator 8 (закупени от aval-bg). Така се получи шумоизолация с обща дебелина от 10мм (за съжаление не направих снимка тогава). Задоволен от резултата (при почукване с кокалчето на пръста по ламарината отгоре от "тряс-тряс" взе да се чува едно глухо "туп-туп") монтирах тавана и се заиграх със сенниците. Много ми допада как изпъква червения цвят на бял фон и реших да ги тапицирам с червения плат вместо с бялата кожа. Доста умувах какво да правя с дръжките на тавана - на задните има едни куки, които много бъркат работата с тапицирването. Накрая мързелашката ги направих набързо ето така. За сега имам шумоизолация само на тавана и при нормални обстоятелства на шофиране няма разлика преди-след (шумът основно прониква от подкалниците и вратите) но при шофиране с ниска скорост по време на летен дъжд с едри капки разликата е като ден и нощ.
  32. 1 точка
    Хора, като ви чета мненията.. хем да е бърза, хем да е с малък данък, 8-цата била цифра. Ами не взимай, като ти пари! И въобще как може да сравняваш 7ма с 8ма? 8цата е в космоса с визия само. Няма по-як Акорд на визия излизал до сега. И вънка и вътре. 7цата не, че е лоша ама на визия си е кола от около 2000г. Особено вътре това табло си е дървенийка. А пък като искаш мускули взимаш дизел и му правиш един ремап и си готов. Окей, в багажника не можеш да си натъпчеш апартамента ама това не е товарна кола. По-комфортна е да ходиш на почивка и да си вземеш саковете с багажа. Единственото, което ме дразни на тея хонди е, че вътре не са толкова шумоизолирани, като някои немски дараци например (марка няма да споменавам). Всичко друго е топ!
  33. 1 точка
  34. 1 точка
  35. 1 точка
    Разбира се колега. Задържаш бутона на който има нота за настойване на баси и пищялки докато не изписука. След това с 4ката и 5цата за избор на запаметени станции или песни на диск съответно са за часове и минути. Накрая пак натискаш нотката и това е
  36. -1 точки
    Металните уплътнения се сменят при всяко развиване . При стягане метала се "втвърдява" т.к. са изработени от алуминий или мед . Като резервен вариант се отгрява , метала на уплътнението се отпуска и е годен за повторна употреба, ако не е премазано преди това от някой "майстор" . Отгряването става като се нагрее със запалка примерно за десетина секунди . А дихтунги се намират вече навсякъде с всички размери.
  37. -1 точки
    Ако имаш по-добри данни, моля сподели ги.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...