Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 13.08.2020 in all areas

  1. 3 точки
    До момента в който се появят детонации. И много зависи от архитектурата на горивната камера и челото на буталото.
  2. 2 точки
    @stosto, няма повод да излизаме от добрия тон. Дискусия, дори спор, във форум не е нужно да е непременно обвързан с недобър тон. dandilov просто посочи, че в сайта на EBC казват, че yellow stuff са подходящи за ежедневна употреба. Конкретно за загряването, ето какво казват (от първият линк, който е оставил😞 В груб превод, материалът на накладките има високо сцепление от студени температури и не изисква загряване за ежедневно каране. Но след като са много загряли спиращият ефект просто се подобрява. Мисля, че е напълно възможно субективното усещане да е подвеждащо и ако очакваш да спират еднакво и загряти, и студени, няма да си доволен. Това не означава, че студени спират по-малко от зелените или обикновените. Това намекна и Mkilla – обективен тест с валяци би дал обективен отговор. Разбира се, полезно е да споделяш лично впечатление от накладките – вероятно е и други да споделят същото мнение. Но „Yellowstuff са СЪСТЕЗАТЕЛНИ накладки“ не звучи много съответстващо на това, което производителите твърдят.
  3. 2 точки
    Има си предвидено място. А дупката в дясната ниша е за да може да влезе.
  4. 2 точки
    Както съм написал по-горе, не е от газта, а от лошите смеси при газта, което води до горене в такт изпускане. Газта гори също толкова дълго и при незначителна разлика в температурата. При газовите проблемът е в кофти смеси. Горните са взети от тук, ако на някой му се чете повече: https://www.researchgate.net/publication/323643173_Effects_of_LPG_Fuel_on_Catalyst_Temperature_of_a_SI_Engine_under_Real_Life_Driving_Conditions
  5. 2 точки
    Така, инфо относно задното стъкло: ново се предлага само ОЕМ на Pilkington - цената е 1200 лв 🤑 От моргата цяла пета врата (само без стоповете) + английски номер бонус 🤪 - 150 лв Монтаж на място - 60 лв, сваляне на стъклото от другата врата - 10 лв и 10 лв почерпка за момчетата Стъклото вече е монтирано на колата, надявам се всичко да е наред. Остава само да се реши въпроса с Общината относно дървото, което ми причини тези главоболия ...
  6. 2 точки
  7. 1 точка
    Хора, като ви чета мненията.. хем да е бърза, хем да е с малък данък, 8-цата била цифра. Ами не взимай, като ти пари! И въобще как може да сравняваш 7ма с 8ма? 8цата е в космоса с визия само. Няма по-як Акорд на визия излизал до сега. И вънка и вътре. 7цата не, че е лоша ама на визия си е кола от около 2000г. Особено вътре това табло си е дървенийка. А пък като искаш мускули взимаш дизел и му правиш един ремап и си готов. Окей, в багажника не можеш да си натъпчеш апартамента ама това не е товарна кола. По-комфортна е да ходиш на почивка и да си вземеш саковете с багажа. Единственото, което ме дразни на тея хонди е, че вътре не са толкова шумоизолирани, като някои немски дараци например (марка няма да споменавам). Всичко друго е топ!
  8. 1 точка
  9. 1 точка
    Много е вероятно ако маркуча е рециклиран да е от него,и при мен го има това но при положение колко струва оригиналния съм го преглътнал
  10. 1 точка
    Дойде време и аз да се присъединя
  11. 1 точка
    Цената е от постове по форума, мисля, че бяха обявили 408лв. Ще снимам изделието, но то за снимка е нагласено. Като го пипнеш и други чувства те обземат. Бутона за шофьорското стъкло между А/М такова щракане се чува, като че трошиш орех.
  12. 1 точка
    @stosto Никъде в сайте на EBC не пише за Yellowstuff, че им трябва предварително загряване!!! Пише изрично, че имат отлични спирачни х-ки на студено! Цитирам: " Excellent cold bite and high temperature fade resistance". Също така може да се погледнат и диаграмите на показателите, на Yellowstuff и Greenstuff за сравнение. Вижда се, че Yellowstuff имат по-добри х-ки на студено от Greenstuff. А и като цяло много по-добри х-ки! Стават и за рейсинг, но се износват по-бързо при такива условия. Greenstuff са малко по-добри от обикновените ЕВС, но малко. Изцяло рейсингови, които искат предварително загряване са Bluestuff, Orangestuff, RP-1 и RP-X. ... Ама трябва да се чете... Справка: https://ebcbrakes.com/product/yellowstuff-street-and-track-pads/ https://ebcbrakes.com/product/greenstuff-brake-pads/ https://ebcbrakes.com/product/ebc-disc-pads-for-racing/ https://ebcbrakes.com/product/orange-stuff/ https://ebcbrakes.com/product/rp-1-racing-brake-pads/ https://ebcbrakes.com/product/rp-x-racing-brake-pads/
  13. 1 точка
    Ами не е мн.лесно. Първо трябва да махнеш пластмасовата кора отдолу. После да охлабиш болта на ролката-ключ 12. След това да бръкнеш отгоре с камък 10 и удължение,но може да се наложи с малко камъче 10,защото няма твърде място. После всичко по обратния ред-затягаш болта на ролката и слагаш кората.
  14. 1 точка
    Личен опит на Хондата мина през накладки TRW ,Brembo Сега с тези Колата в пъти спира по- добре. Но те трябва да се забравя и обслужване на самия апарат. Цялостна смяна на течноста сваляни е почистване на всички пластини и подмяната им. Изобщо цялостна ревизия на апаратите. Сего ми предстои закупуване на дискове,не се и замислям за друга марка.
  15. 1 точка
    Поправих мъглявият стоп но пък ме дразнеха отдавна мигачите в страничните огледала или по-точно единият: Най-накрая намерих време да поръчам нови афтърмаркет от чужбина чрез приятел и след малко чакане дойдоха. Ясно е, че ОЕМ е най-доброто което може да се сложи но пък има много точни копия на хубава цена които в крайна сметка са просто едни диоди и пластмаса. Видно на първите 2 снимки, единият беше спукан и не работише т.е работеше до едно време и си спря Въпросът е, че другият, който си работи и е ОЕМ-ски беше вече потъмнял с годините и не вървеше да си стои. Ако бях взел ( купил ) друг ОЕМ от някой колега ( никой никаде няма такива без дефект или ако има не ги продава ?! ), щеше да е със същия тъмен цвят и така нямаше да купувам нови но не намерих до последно. Не очаквах чак такава мизерийка вътре но... Крайният резултат е екстра, всичко работи и е както трябва. P.S Понеже моя френд не ме е разбрал и "Чукча писател не читател", имам още 1 комплект нови мигачи + ОЕМ-ският който с изключение, че е по-тъмен работи без проблеми. Тук хич не е точното място за продажби та тези неща отиват в моята тема в купува-продава. Който има интерес може да ми пише на лично съобщение а за София мога да помогна при монтажа ако някой не може и има нужда. Новите афтърмаркет мигачи ОЕМ-ски пасажерски мигач:
  16. 1 точка
    След като сам си скъсах (естествено от глупост) лентовия кабел на волана, си взех втора употреба от мегапартс и досега нямам проблеми, но поне при мен беше много тегава подмяната на този кабел.
  17. 1 точка
    @Rakeem Не е баш така... При бедна смес, възпламеняването не е по-силно, а по-рано. От там и риска за детонационно горене и всичките последици от това. При богата смес не изгаря цялото количество в цилиндъра, а част от сместта продължава да гори в такт "изпускане". Тоест гори при отворени изпускателни клапани и в изпускателните колектори. От там и прегаряне на изпускателните клапани. Като цяло газта гори по-дълго време от бензина и от там са основните проблеми при работа на газ. Горенето продължава в такт "изпускане". Коментирано е вече в друга тема.
  18. 1 точка
    Причината е, че при бедната смес имаме повече кислород, отколкото гориво в горивната камера, а кислородът е катализатор на горенето, тоест колкото повече кислород и по-малко гориво имаме, толкова по-малко е октановото число на сместта и толкова по-силно е възпламеняването й, при което се отделя по-висока температура. При богата смес се случва точно обратното.
  19. 1 точка
  20. 1 точка
    Колеги, това може би ще ви заинтригува. https://www.olx.bg/ad/relsi-za-bagazhnik-za-avtomobil-gredi-za-kufar-avtoboks-ot-honda-CID360-ID8h9ft.html
  21. 1 точка
    Ъгълът на клапата не е константна величина при к24, или при тия с електронен дросел. При к24а3 дросела се обучава сам, ти можеш само да го ресетнеш. Тук няма норма,има обороти, които гони компа и според тях и други условия регулира отварянето на дросела.
  22. 1 точка
  23. 1 точка
    Положителен ефект има, ама за тези които ти продават добавката . Полека лека забогатяват . Иначе най добрата "добавка" за дизела е карането от време на време по магистралата с по високи обороти .
  24. 1 точка
    Както си писал колега най-вероятната причина за теча е от "О" пръстена. По-малко вероятно, но не и невъзможно е да е от свръзката между шланга и пласмасовия щуцер. Също така както предполагаш смяната е: развиваш, сменяш, завиваш. Няма нищо сложно, просто трябва да имаш под ръка съответния размер "О" ринг. Разбира се ще протече и малко масло при разглобяването и по мое мнение точно сега е момента да подмениш хидравличната течност ако не си го направи до сега. Налива се само оригинална течност и нищо друго, за да не шурне после цялата система като лейка. Също така имай предвид, че мястото което си посочил като омазнено е входа на помпата и когато теча се увеличи при работа там се образува вакуум и започва да смуче въздух който кара маслото да се запенва. Следствие на което обема му се увеличава и започва да "ври" и да излиза през отдушника на казанчето.
  25. 1 точка
  26. 1 точка
    Никога не съм твърдял противното Казвам спокойно, по-равно, в сравнение със старата ми кола. Малко заприличва на - аз казвам, че е бяло, а ти - не си прав колега, не е черно
  27. 1 точка
    Не четете какво съм написал - специално внимавах да не кажа "върви като дизел", първо понеже не е вярно, второ - всички фенове на дизела ще скочат. Написах - КАРАМ я като дизел. Което ще рече, че ако няма голям трафик в София или си на междуградски път или където си представиш, няма проблем да върви на тези обороти и даже да набере постепенно от тях. Фиата под 1800 оборота беше абсолютен мъртвец. Като я взех лапмичката дето са боднали японците да те подсеща да превключиш на по-горна предавка ми светкаше още щом стигна 1400 по относително равно и аз си мислех, че тея са някакви идиоти. Но после установих, че ако не очакваш да изпревариш резко в следващия момент, колата си върви много прилично и предполагам това сваля разхода.
  28. 1 точка
    Здравей, Аз карам такава вече около 17000 км за година и малко. Колата ме устройва напълно за семеен автомобил. Харесва ми, че има достатъчен въртящ момент още от 1400-1500 оборота и я карам почти като дизел. За да започне да придърпва и да има нужда да смениш на по-долна предавка, трябва да паднат оборотите под 1200-1300. Не я някаква супер бегачка и не рита в гърба като дизелите, но е приятна за шофирана. Правя сравнение основно с предишната ми кола - Фиат Мареа, 1.8 бензин, 113 коня, с 200 кг по-лека от Хондата. Изключително рядко ми се налага да мина 4000 оборота и може би поради тази причина маслото почти не ми мърда. В момента съм на 7000 от смяната и не се е отделило от горната граница все още. Двигателя е тих и не се чува в купето по време на движение, а аз на 90% я карам магистрално. Но за сметка на това шумът от гумите е доста по-осезаем. За разхода - както казах на 90% е по магистрала - 120-130, разход 6.8 без климатик, 7 с климатик. Зимата около 7.2 (без климатик ). Винаги пълня до горе. Борд компютърът показва около 0.1, 0.2 по-малко от реалното, като го сметна. Мисля, че е доста точно. На 140 км/ч е около 3650 оборота на 6-та. Другите ми наблюдения са като за всички Хонди и не са свързани с 2.0 двигателя и ръчните скорости и няма смисъл да повтарям изписаното във форума по тази тема.
  29. 1 точка
    Който има БМВ, се радва два пъти, първият път като го купи и вторият път, като го продаде!
  30. 1 точка
    На риболов: -Жена, подай ми царевицата и житото! -Ми... изядох ги! -Изяждай и червеите и да си ходим...!
  31. 1 точка
  32. 0 точки
    То става и без сензор, просто откачаш изпускателните колектори, палиш колата и наблюдаваш, прехвърляш на газ и пак наблюдаваш, и О- ужасТ, от двигателя започва да излиза огИн .
  33. 0 точки
    Не вярвай на всичко прочетено в нета, има си чалъми за всичко, като се наложи може и по голяма нужда да ходиш, без да си сваляш гащите . Докарва се буталото в ГМТ, пуска се едно въженце в цилиндъра да запълни празното пространство под клапаните и сменяш гумичките без проблем . После да не забравиш да издърпаш въженцето преди да завиеш свещта .
  34. 0 точки
    Същото упражнение правя и аз в момента, гумичките на изпускателните и всмукателните са с различен диаметър, и е добре да свалиш главата даже е и задължително първо по лесно се сменят гумичките и второ както стана при мен клапана се изсипа вътре е цилиндъра и се наложи да се сваля главата, тогава и видяхме че и клапаните са се издухали от газта 80 000 км та сега ще сменям и тях. Моят съвет е да свалиш главата за да си сигурен в мотора.
  35. -1 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...