Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 22.04.2020 in all areas
-
2 точкиПочни със сваляне на предната част на тавана и пвц кората на предната греда откъм шофьора. Виж дали можеш да видиш щуцера на шибидаха на който е захванат горния край на маркуча. После не знам дали можеш да видиш маркуча, ако гредата има някакви отвори, поне където са щипките на пвц панела има, и евентуално от къде почва да тече. После идва ред на подкалника и калника, свали го и виж. Ако не, то номера със силикона ще те спаси. Не знам, обаче, дали имаш климатик и дали няма да ти трябва шибидаха, ако нямаш.
-
2 точкиПак ти ли бе..... Еми слушай тогава: При мен и при 2-ра (фейс-2006г.) и при 3-та (фейс-2011) няма разлика в изпълнението на 4х4 то. Видимо задния диф и при двете е еднакъв, като при 3-та, визуално изглежда една идея по-малък и оребрението му е леко променено, но като действие няма разлика. Сега този файл го имам от доста гони и съм го чел.Там на стр.43 пише за някакво ел. подобрение, има и схемата/снимката но при мен това го няма. За да ти дам тема за размисъл -точно такъв заден диф (с някакъв ел.усилвател - като от картинката от стр.43, ) на 3-та ген. (но изпълнение преди 2009 г.) съм виждал на живо. Въпросното СРВ беше бензиново и беше внесено от не знам къде, обаче го видях лично. Та има и такива изпълнения, но сигурно са много редки, а защо нямам идея .
-
1 точка
-
1 точкаАко все още не ти се разглобява, запечатваш люка и повече никога не го отваряш. Ако искаш люк, разглобяваш и отстраняваш проблема. Но, риска е, че в крайна сметка може пак да стигнеш до запечатване на люка. п.п. Ако колата беше моя, вече да съм го запечатал.
-
1 точкаНиско ниво на спирачна течност! Виж дали и колко има в казанчето. Огледай по корпуса му за горна и долна лимит линии.
-
1 точкаЗа рутерите и микровълновите: http://ask.imeshforce.com/en/articles/2508878-is-5ghz-wifi-safe-and-healthy-is-it-better-to-stay-on-2-4ghz-only
-
1 точкаМислех да си остана само с картинката, ама я взех от тука: https://www.awdwiki.com/en/honda/ Според това в сайта чак след 2012 е електронно превключването (electronically-controlled multiplate clutch).
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаГоре в дясно си чукаш на "Троянов". Отваря ти се профила - намираш "редактирай" (пак в дясно, горе), намираш "кара" и въвеждаш какво караш. Примерно: ЦРВ 2 генерация; 2005 година; К2.... (от талона) двигател; автомат (АT); газ; ляв волан (LHD) Успех!
-
1 точкаМнението ми за вируси и компютърджий произвеждащи ваксини не е за тук а и няма отношение по темата , може и да има де . Не мислех че моето мнение ще е меродавно но ще кажа следното. Няма как тази честота (диапазон) на работа да е безопасна или по малко вредна от използваните до сега .Напротив става въпрос за по високи респективно по опасни . С извинение но кой производител ще прави нещо и ще каже вредно е , няма такъв. И онколозите препоръчват химиотерапия а ако им се наложи не се подлагат . Някои от вас били "влязъл" в микровълнова печка и би ли натиснал копчето ? Намесихте мощността и споменахте че като сте далеч от антените е по добре , а малко по рано споменахте че те ще са много на гъсто антените ,е как ще сте далеч . Единствените хора работещи по цял ден на PC са твърдо за 5Г ( на тях все нещо им е бавно) , а кому е нужно на никой поне за мен , и като имам скорост голям праз . Темата е много разтеглива и има толкова много информация вярна и не вярна че обикновения потребител няма как да пресее кое е вярно и кое не. Не бих се съгласил че с тези честоти не са опасни или са колкото досегашните . Бил съм радиолюбител от там ми е и ФЕНА и съм виждал какво може да правят радиовълните . Интересна тема е но никой все още не е казал никъде на 100% че проблем няма , тва ми напомня за една от първите реклами по телевизията в Бг след 1989 . Та тогава изплува продукта раундъп , който се оказа след години канцерогенен . Така ще стане и сега пускаме нещо пък някои нека доказва ако може че е вредно до тогава ще си го ползваме .
-
1 точкаЗа жабката ползваг пвц фасунгата от изгоряла Т10 лед лампа и я влкючих в оригиналното захранване само прекъснах едната жичка през ключето а ето и клипче с постсвката.. received_685728081798213.mp4
-
1 точка
-
0 точки3.1. Стрът бар от англичанка VTI. 3.2. Шумоизолираща кора под предния капак от японка VTI, каквато не-vti версиите нямат. 3.3. Панелен спортен филтър K&N. 3.4. Инвестирах в малко по-високи гуми 195/55/15 Uniroyal RainSport3 за да вози възможно най-добре пък и да не стои толкова празен калника. "Инвестирах", защото от масовото 195/50 до екзотичното 195/55 има немалка разлика в цената. 3.5. Джанти. Бях намерил много кефещи 14-ки, след което ми изпаднаха класическите 15-ки вентилатори. Много се чудех дали да ги слагам, но след като ги видях как стоят на колата - всякакви съмнения изчезнаха. 4. Други. 4.1. Видеорегистратор. Сложих един китайски видеорегистратор, който вързах с ток от таблото, че ме дразнеше пищенето на зарядното му в запалката. 4.2. Защита. Още като я взех й сложих афтърмаркет аларма с шок датчик, вързана с централното заключване. Малко по-късно я направих и да си заключва вратите няколко секунди след запалване и да се отключва при гасене, защото алармата имаше такава функция. През повечето време колата се кара от жена ми и не исках някой да може да й отвори врата и да й дръпне чантата или не знам какво. 4.3. Дневни светлини. Монтирах модул за дневни светлини, който включва дългите на 30% и ги спира при гасене. Пък и понеже сложих хубави крушки, които струваха почти колкото самия модул барабар с монтажа, исках да пестя ресурса на жичките на късите светлини, които да се използват само, когато трябва. 4.4 Клаксон. Оригиналният еднотонов клаксон на сивика излъчва тъга и немощ. Сложих му двутонов клаксон (марка Klaxon ) от Мазда 3 и колата свирна доста по-добре. Снимки разни. Годините снанаха много и хронологията може да е разбъркана, но от един момент нататък, спрях с промените, защото не виждам какво повече може да се направи, без да се отклоня от заводската визия.
-
0 точкиКо беши, в спора се ражда истината. Букакето в оня сайт. Тука пръскаме само мозък 😂
-
0 точкиБре, тва е интересно. Ако намериш клипа качи го. Той колегата питаше май за движение напред (ако това е имал предвид под нормално каране, че моето каране назад не е нормално ) , ама е добре да се знаят повече неща.
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точкиТук напоследък си говорехме за минаване на червено... За съжаление беше въпрос на време да се случи много тежък инцидент в такава ситуация. Вярно, че нашите коментари са предимно за коли, минаващи до 1-2 секунди след светване на червено, а в случая с Милен Цветков става въпрос за нещо съвсем различно. Друго е учудващо - появява се един клип, който е очевадно на забавен кадър, но сигурно половината общество не е разбрало за това и сега се появи някакъв човек, който им "отвори очите", като го пусна на нормална скорост и разкри великата УЖ манипулация, че клипът нарочно така е пуснат, за да изглежда, че го удря по-бавно. Ама те тия хора не виждат ли колко бавно върви броячът на DVR-a? Как може да има такива хора, които грам мисъл не влагат... И какво видяхме на нормалната скорост - автомобил, който се движи като всеки друг автомобил с видима скорост 60-70 км/ч. А на самия клип има толкова много ориентири, по които може да се изчисли скоростта, дори и в това му лошо състояние - клип, качен в ю-туб/фейсбук, сниман с вертикално разположен телефон, който снима хоризонтален монитор, с ясно видим OSD-часовник, а на самия запис - ясно се виждат коли, маркировка, предпазната ограда, колчетата ѝ... Всеки с някакви средни познания може веднага да изчисли скоростта на Аудито по тези ориентири, а ако го прави експерт - за него няма да е дори като 2+2=4, ами още по-лесно, сигурно като 1+1. По модела на камерата и обектива веднага може да се изчисли ширината на кадъра на съответното разстояние и така пак да се изчисли скоростта. Дори човек без никакви познания може да преброи, че в кадър се виждат 15 колчета от оградата, като за 1 секунда от появяването си в кадър (секунда 47 от брояча на ДВР-а) до малко след удара (секунда 48 на ДВР-а), Аудито изминава 10-11 от тях. Айде, 12 да са, това са ПРЕКО СИЛИ 20 метра. 20 метра в секунда са 72 км/ч. А разни свидетели - 90, 100, 140 км/ч... Обикновено в стресова ситуация свидетелите са склонни силно да преувеличават, но някои прекалиха. Като излезе експертизата, аз залагам на 70 км/ч, +/- малко грешка, значи между 65 и 75 км/ч, защото нямам специализиран софтуер и няма да ходя да меря с рулетката там на място. Ето на този линк прекрасно се вижда колко е разстоянието от въздуховодите за метрото до светофара. Тези въздуховоди - едва, едва се вижда долната им част на записа. Те са между колчета 14 и 16 на оградата. ЛИНК
-
0 точкиКолеги много доволен останах от тест драйв-а на хибрида, голям удобен с добър разход Надявам се скоро да го имам в гаража си
-
0 точкиЕмич, пак ми падна на мушката, да те питам нещо! Ама така е, като имаш и 2-ра, и 3-та ген. CR-V! Ако си погледнал PDF-а от поста на Карпера, не мислиш ли, че "има нещо гнило в Дания"?! Аз се усъмних леко, погледнах тук-там в нета, и май верно има гнило. Тоя пич, автора на PDF-а, вика, че на 3-та генерация ол уил драйва вече е с електроника, грубо казано. Аз не видях такова нещо и в трите източника в нета. До 3-та генерация системата си е доброто старо RT-AWD със DPS. Вече в 4-та се появява ел.помпа и друга електроника. Тоя същия твърди, че RT-AWD и DPS са две различни системи, а всъщност мисля, че не е така. Таааа, какво ще кажеш ти, като човек виждал на живо заден диференциал на CR-V III, за разлика от мен? п.п. От отговора ти зависи, дали да похваля, или да нахокам (отново) Карпера за това, какво публикува.
-
0 точкиФен, отговорих няколко неща, подробно . Като искаш да си "чешем клавиатурите" - недей прехвърля топката с половин изречение Правиш твърдение, че няма как по-високи честоти да са по-безопасни или безвредни. Правиш аналогия с микровълнуви фурни. Това, което казах е, че по-високи честоти не значи, че са по-опасни. Изискванията, които 5G клетките трябва да покриват за безопасност са същите, които и 4G LTE клетките трябва да покриват и са въведени много отдавна. Дори не твърдя, че са безопасни или безвредни, но твърдя, че според сегашните наблюдения, 5G не е измеримо по-вредно от 4G - или вероятно ако се притесняваш за здравето си, има 100 други неща, които можеш да направиш, които ще имат многократно по-голям ефект върху риска от рак като повече спорт, по-малко цигари и алкохол, по-често излизане от градска среда, по-малко работа с препарати и химикали (което в твоята работа е неизбежно) и тн. Точно така. Така беше и с 3G (когато малцина имаха смартфони и ползваха каквито и да е мобилни данни) и после 4G. Допълнително го използват за маркетинг - "ние имаме единствената / най-бързата 3G/4G/5G мрежа в България". Останалите оператори рискуват да загубят краткосрочно клиенти, които дори не знаят за какво им е, но искат да са "най".
-
0 точкиОператорите (поне в България) също не изгарят от желание да въвеждат 5G, защото това е свързано с огромни инвестиции без ясни перспективи за възвращаемост. Ще направя една аналогия с автомобилите (все пак такъв е форума): 5G за телекомуникационните оператори е като електромобилите за автопроизводителите - никой не печели от тях, но трябва да ги произвеждат, за да не изостават от другите.
-
0 точки
-
0 точкиЛинк:https://www.ato24.de/en/honda-psf-0-354-l.html 1*0,345л =€5.99 Honda PSF 0,354 L Подсещам и тук видях че имат наличност.
-
0 точкиТези като мен, които познават добре двигателите от Д-серията това няма въобще да ги изненада. При това двигателя на Емо е ревизирана веднъж.
-
0 точки
-
0 точкиПо-високите честоти не са непременно по-опасни. От една страна по-висока честота означава, че повече вълни достигат тялото за единица време, от друга - колкото по-висока е една вълна, толкова по-малко навлиза в тялото. Вълните на микровълновите печки проникват едва няколко сантиметра. Дори е заблуда, че микровълновите фурни готвят "отвътре навън". Вътрешната част се затопля от нагрятите по-външни части. Опитай се да сложиш голямо парче сурово месо в микровълновата за 2 минути и го разрежи - вътрешната част ще е сурова. Една микровълновата фурна е 600-1000W и работи на разстояние от 15см. Докато 5G клетка има до 128 антени, харчещи по 2-10W или общо да кажем колкото две микровълнови. Дали бих си сложил 5G кула в хола? Не. По-добър аналог е, че много от нас имат 5GHz рутери вкъщи - които работят 24/7 и вероятно ни "облъчват" със сравнимо количество енергия колкото 5G LTE антена на 50м от нашата сграда. Ако не те е страх да си в една стая с 5GHz рутер, не би трябвало да те плаши и 5G клетка. Иначе съм съгласен, че много хора нямат сегашна нужда от 5G. В същото време все повече хора гледат Facebook & YouTube клипове с висока дефиниция на телефоните си, стриймват музика, ползват интернет за навигация - тази тенденция ще се увеличава. Преди няколко години беше гъзария да имаш 1GB мобилни данни, сега операторите дават по 40GB за 30лв/м + мобилна телевизия и какво ли още не. Неизбежно е да стигнем лимита на 4G.
-
0 точкиАз наистина бих проверил и другите връзки,по принцип може от вибрациите да се напасне някой елемент и да се охлаби но половин оборот. Явно не е завъртяна в началото,за спокойствие ги напръскай ако вече не си го направил.
-
0 точкиНа КПП-то: - За къде пътувате? - Отивам в провинцията при любовника си. - Върнете се в къщи, при вас ще дойде доброволец...
-
0 точкиЛед ленти за осветление в жажката и подлакътника с ключета за изключване след затватяне. И заигравката с поставката за чашки, но тя е от доста време. Беше ми писнало да бъркам в чашките с кафето. Сега и тя е с подсветка при отваряне.
-
0 точкиПуснах 5V към задната част за синчето, да си зарежда телефона на задната седалка, не че много пътуваме де, но с перспектива.
-
0 точкиПешо, можеш ли да ми обясниш какво значи дилема? Дилема е .... Представи си, че лежиш гол в голямо легло. От едната ти страна лежи супер секси, гола мацка а от другата ти стана е легнал хомосексуалист. Е, ти на кой би обърнал гръб?
-
0 точкиОнзи ден врътнах джантите с гумите и вто как изглежда Джаза с рях: Sent from my iPhone using Tapatalk
-
0 точкиКраси, както обещах: - за N22 i-CTDI , при 120 км/ч на 6-та е с - 2250 оборота. - за i-DTEC - информация другата седмица.
-
0 точкиПостроилите болницата в Ухан за 10 дни, са се свързали с МС и са предложили, да завършат магистралите ни, утре между 17 и 19 часа.. 🙄🤣
-
0 точкиНавигацията и камерата са монтирани! Поръчах следното: Навигация Android 9, 4GB RAM, универсална, процесор Rockchip Кабели за Хонда Рамка Камера за задно виждане 1080p Навигацията пристигна от Англия за седмица, без проблеми. Ето и първите снимки - не съм си играл да настройвам нищо, даже фолиото на екрана си стои Монтажът беше в Авал. Имаше някои особености, тъй като имам и Parrot, който исках да остане като резервен вариант. Микрофонът на Парота остана над огледалото, а външният микрофон на андроида поставиха на горния ляв ъгъл на предното стъкло. Доколкото видях всичко работи, включително и бутоните на волана. Ще дам още отзиви след време като имам повече впечатления.
-
0 точкиСтенда е точно преди Люлинския тунел, посока към центъра. Стенда е хубав, но и Стефан /човека където работи на него/ си разбира от работата. Цената е 35 лв. но е хубаво да се обадиш предварително и запазиш час, че има много работа и е с предварително записване. Телефона му е: 0878352168 или 0888352168
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00