Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11.04.2020 in all areas

  1. 3 точки
    Правил съм го повече от един път. Помня ето това изпълнение с Mobil 1 ESP Formula 5w-30 - _КЛИК и няколко поста по-надолу КЛИК.
  2. 2 точки
  3. 2 точки
    Ето как са отстранили утечката от този модул
  4. 1 точка
  5. 1 точка
    За същите пари можеше да вземеш пак алтернативно и поне да е DW1 a не със стария стандарт Z1 . Aз на кутийте на хонда си слагам на YACCO и проблеми нямам няма и да имам . Лично аз не бих го сложил .
  6. 1 точка
    Дросела е свалян и почистван с обезмаслител и миене от Маркони преди време затова не го свалих,препоръчително ако не сте го правили, Въпреки това днес реших да го отворя без сваляне и почистя .За целта ви трябва спрей за почистване и отвертка с възможно най широкия връх. Първо се разкача акумулатора. Дросела всеки знае къде се намира сваля се първо тръбата от въздушния филтър до дросела. Специфичното и на което искам да обърна внимание е двата отвора намиращи се на входа на дросела. Когато е в това състояние може да запалите колата и ще усетите че тези два отвора пропускат почти 90% от въздуха на празен ход,дроселовата клапа е почти затворена.След почистване ще усетите по големия вакум и приток на въздух от двата отвора. Което значи ако са запушени колата не работи равномерно. Горния води до IAVC клапъна долния до термо клапъна. Горния отвор се регулира от болта за празен ход ето снимката. Първо се пръска върху клапата и хубаво в двата отвора и се изчаква да се разтворят мръсотиите. Хубаво е да има удължение на спрея за да стане това сполучливо. После се развърта болта за празен ход,ето какво намерих там Пръска се в този отвор и се изчаква почиства се и самия болт. Хубаво е да се бележи болта върху тялото на дросела в какво положение се намира защото това е заводската му настройка. Първо го завийте и броите оборотите,трябва да са 1 цял и 3/4 по това после ще го върнете обратно като го завивате. Това е термо клапъна И двата клапана са свързани последователно от подгрев от антифриз който черпи загряване от малкия кръг на колата първо е IAVC клапъна после термо клапъна. В раздела съм пуснал тема с почистването IAVC клапъна ,като правилния начин е първо дросела после IAVC клапъна и термо клапъна. Настройката на болта за празен ход е Ефекта е стабилни обороти на празен ход които трябва да са 750+-50. Това е схемата на дросела и клапаните След процедурата се прави рестарт
  7. 1 точка
    Мисля, че повечето колеги от форума не биха сложили друго освен хонда точно в автомата. Аз съм също сред тях. Имай предвид и че „стандартната смяна“ е всъщност по-скоро „опресняване“ и се сменят под 50% от маслото само. А ако смяташ да сменяш с машина цялото, имай предвид, че има и рискове. На твое място бих опитал да го върна неотваряно.
  8. 1 точка
    Колегата emod,отрази едно такова упражнение,в капковите му проби,но не мога да намеря капките. По спомен,мисля че беше долял около литър ново,след определен пробег,но резултата след не дълъг пробег,не беше много добър. Ако може,той да извади постовете с капките...,да ги видиш?
  9. 1 точка
    Колега, сложи мутицета и започни да измъква бушоните 1 по 1 и го връщаш пак! Така ще стигнеш до някой който захранва някой консуматори и ще разбереш кой е
  10. 1 точка
    С удоволствие. Купих си ето тази платка: http://cardrl.eu/cardrl - s.htm. Тези ги ползвам от 2010 г. и смея да твърдя, че са едни от най-добрите на пазара. След това си взех 4 бр. държачи: http://tpetrov.com/search.php?prod=Държач+за+автомобилен+предпазител+11mm+F1124. Монтажът става много лесно. Ползвах схемата на бушоните от тази тема: И така: 1. Червения кабел - +12 V постоянен - го свързвах посредством държач към бушон № 6 - аксесоари. 2. Синия кабел - +12 V от контакт - го свързвах посредством държач към бушон № 11 - ляв преден прозорец. 3. Черния кабел - маса - го свързвах на болта, който се намира под пластмасовата кора влява на педала на съединителя. 4. Единия жълт кабел заедно със сивия - към дълги светлини - го свързвах посредством държач към бушон № 4 - дясна дълга светлина. 5. Другия жълт кабел - към дълги светлини - го свързвах директно към бушон № 5 - лява дълга светлина. Свързах го без държач, понеже няма място. 6. Белия кабел - от габарити - го свързвах посредством държач към бушон № 32 - светлини на регистрациония номер. Това е. Работа за 10-15 мин.
  11. 1 точка
    Понякога тези китайците пращат букси за Хонда , но за модели преди 2001. Затова ти препоръчвам да си купиш букса Хонда-ISO, да срежеш ISO буксата и да запоиш кабелите към буксата на мултимедията ти. CRV-2: http://elimex.bg/product/135770/saedinitel-za-avtokasetofon-zrs-as-9b.html CRV-3: http://elimex.bg/product/147764/saedinitel-za-avtokasetofon-zrs-as-14a.html Предполагам една от двете ще е за твоята кола. По този начин вече ще бъде възможна за сваляне. Обикновено втората букса е за контрола на копчетата от волана. Срещал съм и 3та букса - за буфера. Ако ти трябват схеми ми пиши да ти ги дам.
  12. 1 точка
    Давам и моята кола за пример, имам е от 9 г. Сменил съм 6/7 гърнета и 3 размера генерации. Говоря за малкия мотор д13. Моите наблюдения са; малка генерация добри ниски, добри средни, а във високите не може да се изреже докрай, тоест силата на мотора пада. След малката д13-скова генерация сложих ф55 от началото до края, колектора беше д16з6, като го одрязахме преди края, защото там се стесняваше. Колата бучеше като танк, смених 3/4 гърнера с мисълта да отихне малко, но все се чуваше прекалено, ниските се поизгубиха, високите си бяха там, вдигаше си добре обороти, но то не може да се кара все на гърмежи, колата бръмчи много, а всъщност не е чак толкова бърза, по скоро става смешно за градско, всъщност това ще е добре за писта, където се кара на макс. Мина време и сложих друга генерация с китайски колектор 4,2,1, генерация оригинална на ф50, от средата се стеснява на ф45, и в момента е с оригинално гърне за д16 ( което изумително но пак е на ф45 изход ф40 ) ниските се върнаха, добри средни, ускорява си идеално за този сетъп и стана тиха за смесено каране - градско/извънградако и най якото за мен е, че пак си е настъпвам, върви си екстра, но неме чуват през два квартала. Що се отнася до резорнаторните гърнета с дупките коите са повдигнати и имат посока, бях гледал, че целта им е да се слагат след колектора с идеята, когато колата се кара и се сменят предавки, когато колата и падат уборотите част от газовете се връщали назад и за да несе сблъскат с тези които в последствие излизат, тези газове влизали в тези дупчици на резонаторното гърне и ставало нещо като буфер. Така го разбрах, но дали е вярно не ангажирам никой с тази теза, просто аз така го разбрах. Темата е много приятна, аз чак сега е открих, успех на всички колеги в намирането на точната генерация
  13. 1 точка
    Waeco MS 50 - в гуглето има доста инфо,включително и за монтаж в СРВ 1ген.от друг автофорум.
  14. 0 точки
    Ясно разбрах набутал съм се едни 120лв.Инче на двигателя слагам кастрол 5-в30. За връщане се съмнявам пия една студена вода и отивам до магазина на хонда от там да си взема.
  15. 0 точки
  16. 0 точки
    Е какво има да се търси , dindin ти е дал насоката към правилният линк. ;-) Сега ако щях да си купувам 2-ка , мятам се на тая и другото ми е ясно и добавям и правя каквото трябва. 🤣
  17. 0 точки
    Идеята ти е добра, но зависи от типа масло дали ще позволи да има ефект, а също и интервалите трябва да прецезираш.
  18. 0 точки
    Щом се продава за тази кола трябва да пасне. Ако дадат някакви размери може да сравним. Моя стария комплект седи. И съединителя и маховика.
  19. 0 точки
    @Bizzito - намери отнякъде интерфейс (Obd 2) mini vci с чип J2534. Програмата се сваля бързо, ако нямаш вариант ще ти я изпратя. Този J2534 чете и Тойота, така че това разширява доста кръга от възможности да намериш. Sent from my TSD Octa A0520P using Tapatalk
  20. 0 точки
    Ако ти се прави просто някакви упражнения то това което си намислил може да го правиш. Според мен напълно безсмислено е това,защото в следващите 50 км ще е същата боза и окислено масло. Моят съвет е ако ти е възможно при смяна на маслото изтегли несливаемия остатък от картера който е някъде 300мл,така ще ти остава малко за което да те е яд че не си използвал.
  21. 0 точки
    Май има вариант да се кара до 8000-9000км, че и повече по следната схема, която мисля да пробвам. Д14ката събира 3,3л, като от 4 литровата туба ми остават 0,7л неизползвано масло. Мисля на 5000км да източа 0,7л масло от мотора и да налея свежото масло, след което да карам до 8000км и тогава да сменя маслото с филтъра, но пък този вариант е в случаите когато мотора няма харч на масло 😉, защото в крайна сметка тия 0,7л ново масло няма къде да ги ползвам, а и с всяка следваща туба се натрупва ново масло, което преседява в тубата.
  22. 0 точки
    Много благодаря на всички за съдействието. Откачих буксата на блутутхендсфрито и мисля, че се оправи, но ако продължи проблема ще последвам съвета да проверя бушоните!
  23. 0 точки
    Пилот на току що излетял самолет: Кула, тук полет 465, всичко е наред! Ръми и бай Петко коси с обикновенна коса около полосата. Кажете му да спре да маха за поздрав на излитащите, защото си е сложил черен дъждобран с качулка!
  24. 0 точки
    Тази кожа се реже трудно, а не намерих нищо по-близо до таблото като цвят. Праговете бяха от единична сделка от базар.бг от някакъв пич, който ги взел изостанали от склад на дилър Италия. Напълно случайно, нямат намиране иначе. 2. Екстериор. Малко след като се взехме й боядисах праговете, огледалата и дръжките на вратите да са в цвета на купето. На лайстните сложих пък стикери "VTEC". Боядисах сам предните апарати в сребристо, като им сложих термоустойчиви стикери "Хонда". Не ги знам от какъв материал са направени апаратите, ама откакто съм ги боядисал не са мръднали: Взех и монтирах реплика на оригинални халогени в предната броня: Маските им бяха боядисани малко по-късно. Сложихме и преден и заден лип от общите поръчки, а на калниците отпред сложих оригинални калобрани, които също боядисах в цвета на колата. Оригиналните джанти с тасове ми трябваха за зимата, а отдавна се оглеждах за един тип джанти. Нещо като "еленови рога", но в умален вариант. Видях тези, които напълно отговарят на това, което търсех, купих ги и ги боядисах: Не ме кефят никакви оранжеви елементи по колите. Махнах оригиналните мигачи от калниците и сложих бели. Даже и крушките им сложих да са сребристи, които само при включване да светят оранжево: Същото направих и с крушките на мигачите в предните фарове: Сложих и изчистен хромиран накрайник на задното гърне. Така към 2014 колата изглеждаше по този начин: Ветробраните от снимките ги издържах за кратко - дрънчаха, а имах чувството и, че мъчат механизмите на стъклата. След дълго издирване се сдобих и с редкия оригинален спойлер под задното стъкло. Не ме питайте как се монтира точно и симетрично без шаблон това. Голяма играчка беше. Снимки - малко по-нататък в темата.
  25. 0 точки
    Поради факта че повече караш градско почти всяко масло,след 5-6хил км започва да си губи качествата или приключва там.Това са къси разстояния,маслото се разрежда с бензин обира конденза,и няма време да влезе в работна температура та да се премахне това. Това си е тежък режим на експлоатация ако ще даваш па 100лв за масло 15 лв филтър и 10 лв смяна това са 125 лв,ще го хвърляш на 8-9хил като това е максималната граница на пробег,или е приключила отдавна това масло,според мен е неизгодно. Може да използваш масло за тези пари два пъти по 5-6хил,ще имаш прясно масло в добра кондиция и чист и добре смазан мотор. Ravenol хубави масла ама трябва да си професор по химия да разгадаеш точно за какво са 100те им вида. Все пак ако си решил това послушай колегата "dandilov",ще ми е интирисно да видя съвета му. Както виждаш единствения начин да се определи това масло за твоя двигател ли е точно ,е чрез капковите проби и проследяването му как се държи през пробега от километри. Аз започнах с Shell Helix Ultra 5W-30 с първите му 20 км,заповядай и ти там с твоят избор какъвто и да е.
  26. 0 точки
    Още ли не сте я открили...? Ето пълно описание, благодарение на ч.Гошо: https://automedia.investor.bg/a/2-novini/41582-avtoobilite-za-koito-ne-ste-chuvali-trident-clipper
  27. 0 точки
    Получило се е малко объркване и явно съм всял смут тук, гледайки поръчката от другата тема. Това което съм поръчал в темата НЕ е за мен, а за един познат. Аз още не съм поръчал. Както писах по-горе, първоначалното ми колебание беше между HDX или DXG на Ravenol. Колегата "dandilov" ми писа на ЛС (ако той реши, може да сподели какво ме е посъветвал) с неговото мнение по въпроса. Принципно не ми пречи да си продължа с Eneos. Иначе за Ravenol се насочих от 1-2 познати, които ми го хвалят, а и гледам, че и колеги го поръчват.
  28. 0 точки
    Най вероятно ще счупиш други неща на цената на маховика.Нормалния маховик изкарва поне 150000 дават му да дърпа до два тона.Предполагам става въпрос за чип,теоретично го намаляме на 100000.Не вярвам на кола на тези години да навъртиш тези километри.Нормалния маховик излиза около 1300лв. комплект,другия да кажем около 500лв. с напълно неясен резултат клонящ към провал.Какво излиза накрая,за 500-600лв. разлика рискуваш да счупиш колата без да броим нервите и търсенето на майстор,който да се наеме да прави нещо неизвестно с почти сигурен провал.Дискомфорта от шофирането на едномасов маховик ще най-голямата ти печалба ако въпреки всичко нещата някак си се получат.
  29. 0 точки
    https://www.oil-club.ru/forum/topic/36076-eneos-sustina-5w-30-api-sn-svezhee/ По-добре да си продължи с Енеос-а, че и ГТЛ имало в него, иначе прави крачка надолу с този Равенол.
  30. 0 точки
    Мечо Пух и Прасчо се разхождали в гората. Намерили пушка и почнали да я разглеждат. Мечо Пух я изпуснал и тя паднала върху лапичката му, гръмнала и простреляла Прасчо в корема. Прасчо се хванал за стомаха и се запревивал на земята, а Мечо Пух заподскачал на един крак и неразбрал за какво се превива Прасчо казал: -Какво се смееш бе, свиньо мръсна, знаеш ли как ми писнаха ушите.
  31. 0 точки
    Дано да е с летните плитчини, а не по пролетното пълноводие.
  32. 0 точки
    Стига сте спорили като децата. Няма никакво значение как ще наречете GTL-а. То се води VHVI Group III, както и т.н. хидрокрек от нефт. Но, най-общо казано, GTL има качествата на РАО и ниската цена на хидрокрек. Това е обобщението на кратко.
  33. 0 точки
    Моето предложени е щом караш повече градско няма смисъл от скъпи масла визирам Eneos Sustina,да при тези 9 хил ти вече му навърташ моточасовете. По-добре бюджетни но не и по-нисък клас масла ,предложенията са , синтетика https://www.ato24.de/en/shell-helix-ultra-5w-30.html хидрокрек https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-synthetic-5w-30.html Но виждам че си направил своя избор в общите поръчки ,та това е малко писане надявам се не на вятъра ако е за твоята кола -RAVENOL VMO SAE 5W-40 Не знам защо си избрал масло което е с насоченост и спецификации към дизеловите двигатели-ACEA C3 въпреки че пише и за бензин ,масло разработено да е за двигатели с DPF филтър.Може би просто поръчваш на някой масло? Твоята и двигател ще се чувства добре с 0W30 Парите са твои ти решаваш как да ги харчиш.
  34. 0 точки
    С толкова градско и такъв интервал на смяна, и с оглед на предстоящото затопляне на времето най-добре да се заложи на 100% синтетика, аз бих ти препоръчал Амсойл Сигначър 5в30, маслото е базирано на ПАО и Естери, с богат пакет противоизносни присадки и висок ТБН.
  35. 0 точки
    Взех си маслото,всичко е точно. Благодаря!
  36. 0 точки
    Карикатурата е рисувана през 1969-та.
  37. 0 точки
    Още малко снимки от процеса на сглобяването.
  38. 0 точки
    Аз съм от тези ,които обичат високия адреналин. Само да кажа ,че преди мерцедесите съм имал и един самолет с 360 КС наречен Сааб 95 силов тунинг отначало проекта беше с Хирш тунинг и Мици турбина после сТ25 на Гарет и т.н. Абе лудница не ми говорете за БМВта,че в Пловдив още го помнят този Сааб ,продадох го на швед и човека си го кара и до ден днешен. Някой ден ще турбинирам и Харвито на жената,без тя да разбере,ама да видим кога ще е. Сега събирам малко инфо от едни” агенти” в Англия и тихо мълком купувам ,това което ми казват.
  39. 0 точки
    1.2. Салон. Надали има някой, на когото седалките от 6-та хеч да са му удобни. Намерих чифт предни седалки от прелюд 4 в изключително запазено състояние (рядкост голяма, предвид възрастта на тези прелюди) и инвестирах в тях. След известно преправяне на релсите им станаха. Карах ги няколко години така, но много ме дразнеше различния десен да задните седалки, корите на вратите и подлакътника. Купих още два комплекта задни седалки от Прелюд 4 заради плата. Два комплекта - защото задните седалки на прелюда са с голям подлакътник посредата и имат много по-малко плат за материал. Закарах седалки и кори на тапицер със сваления вече плат от прелюдските и ми ги обшиха. Получи се доста прилично. Само задните подглавници сложих да са от друга Хонда, че тези на сивика ме дразнеха как стърчат. Резултатът: Всъщност тука по-новото е, че след като тапицирах задните седалки е, че корите на вратите ме дразнеха, че са със стария плат. Също и подлакътника. А прелюдския плюш е разкошен. Само донори трудно вече се намират. Но стига да търсиш... Разликата в усещането, спрямо гадния плат на сивика е огромна. На снимката с предната седалка се вижда и претапицирания подлакътник. И имам подлакътник, да 1.3. Централна конзола. Сивика няма поставка за чаши. Поне европейския. Поръчах от общите поръчки от Щатите оригинална поставка за чаши в централната конзола и я монтирах: Подложката навътре в конзолата също съм си я изрязвал за там по размер от стара подложка за мишки. Да не ми се плъзгат или дрънчат нещата из нея. Също ме дразнеше, че и запалката не е осветена. Не, че пуша, ама... Взех запалка от акорд 6 с подсветка на пръстена и я свързах с тази на пепелника. Километражът ми изглеждаше малко постен и го свалих, облепих го целия и му боядисах стрелките в искрящо оранжево към червено с цел имитация на VTI километраж. Резултатът: Нямах и термометър. Взех китайски, който свети кехлибарено (максимално близко до цвета на оригиналната подсветка) и го монтирах под левия въздуховод, а копчето за задните фарове за мъгла изместих долу, като го замених с оригинално копче за халогени. Резултатът: 1.4. Прагове. Купих й и чисто нови хромирани, оригинални прагове за под вратите за модела. Ето ги и тях: Преди: След: 1.5 Стелки. Виждат се още от предните снимки, но когато дойде беше с оригинални, но поизползвани стелки без нашивка. Взехме си нови оригинални, с надпис "CIVIC". Ако някой път забравя каква хонда беше - да ми напомня 1.6. Кожа. Оригиналният волан беше изпечен от италианското слънце. Сложих кожен волан от юбилейка: Както и кожена топка за скоростен лост от англичанка, която претапицирах. Да не се бърка с топка от VTI англичанка. Тази е друга и е изключително рядък аксесоар:
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...