Jump to content

didich

Фен
  • Content Count

    137
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

70 Neutral

About didich

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    сивик 6-та, D14A3
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Recent Profile Visitors

481 profile views
  1. Привет, днес ми попадна една полска марка К2 https://www.k2car.com/en/catalog/categories/37-engine-oils Някой да се е сблъсквал с това масло, използват се думички като "using the latest NANOTECH technology" ... "Contains the highest quality compositions PAO" и т.н., а и като видях на каква смешна цена е за бутилка от 5л /около 40лв за 5W30/ ми се стори доста подозрително.
  2. Колеги дайте съвет за масло. Колата е на мой приятел Мазда 6 с мотор 2,3 бензин, 166к.с. и до сега съм му взимал /2 смени общо/ RAVENOL FO SAE 5W-30. Чудя се дали Petro-Canada Supreme Synthetic 5W-30 ще му е по добре или да си продължава с Раванола. И двете покриват ILSAC GF-5 specification, но на равенола си е указано, че е за Ford, Jaguar и Mazda
  3. Може и да не ти се вярва, но го има и се продават за нови, поради простата причина, че никога не са монтирани и ползвани по предназначение, съответно с поне 30-40% отстъпка в цената спрямо гумите с нов ДОТ и повярвай ми има хора, които ги купуват. Живи и здрави
  4. Цитата ми беше конкретно към дадено мнение и там разликата в упоменатия ДОТ е няколко месеца, ама друго си е да имаш на гумата 2019 г, иначе с 2018 г. яко си прецакан нали. Маркони допълни в последващо мнение, че е платил по банка и са му указали, че гумите ще бъдат 2019 г., получавайки 2018 г. реакцията му е била напълно нормална, редно е когато ти кажат, че ще получиш даден продукт с дадени характеристики и ти платиш за него, да получиш същото, но са ми интересни други индивиди, които като видят, че гумата е 2018 и почват да се пазарят дали няма нещо по ново, ами те и най големите производители на гуми като Мишелин, Гудиър и Континентал са си го казали много ясно - срок на годност на една гума няма как да се определи, определящ е само срока на експлоатация и износването на гумата до протектора, това са двата показателя, по които се съди дали дадена гума е за подмяна, като се препоръчва след 10 годишна експлоатация да бъдат проверявани от специалист, ако все още не са достигнали протектора. За твоя информация, далечната 2008 г. си купих чисто нови зимни гуми, които карам до ден днешен абсолютно всеки зимен сезон, ти пресметни колко години ги карам и ще продължавам да ги карам, защото имат предостатъчно грайфер /над 4мм съгласно закона/ и не усещам разлика в сцеплението когато ги купих и 11 години по късно, а сега ходи кажи, че съм убиец на пътя защото карам с 11 годишни гуми.
  5. При правилно съхранение всяка една гума произведена до 3г. да не кажа 5г. от датата на производство се счита за нова, предполагам го знаеш .... не виждам логика гума произведена края на 2018 г. да се счита за "стара" по твойте думи ??, не търся заяждане или някаква провокация, но имам чувството, че българина взе много да се "вталява" на тема ДОТ.
  6. От гарнитурата на главата няма да ти се промени мощността, а най вероятно имаш впредвид гарнитурата на дросела, която се явява рестрикция на постъпващия въздух, защото е с по малко сечение, спрямо отвора на дросела. Разликата с Д14А4, която се води 90к.с. е точно тая гарнитура, но коментарите по темата са спорни. Ползвай търсачката има писано по темата, а гарнитурата на главата не я пипай въобще Виж и темите за миними и как може да се покачи мощността на мотор без втек.
  7. Привет Чавдаре, https://www.ato24.de/en/rowe-hightec-turbo-hd-15w-40-3333.html Вид и количество: ROWE HIGHTEC SYNT RSI SAE 5W-40 - туба 5л. Стойност на поръчката: 25 x 1.9675 х 0.95 = 47 лв Начин на получаване: чрез Куриер
  8. Чавдаре, тия са пълни идиоти, гледах подобен клип само, че вместо вода в мотора изсипаха една шепа пясък и по едри камъчета и доста го мъчиха мотора преди да откаже Да продължа темата с моята хондичка и разхода на масло, явно нещата не са толкова зле, защото след последното досипване на щека докарах нивото по средата, след изминати 300-350км и 2 дни по ред замерване на маслото се оказа, че е на максимум, явно и лек наклон дава доста голяма разлика при дърпане на щеката. Поръчах си пак петро 5-30 и ще го сменя като запролети независимо от километрите, които съм изминал, по принцип сменям преди зимата и преди лятото
  9. Някой от "масларите" с коментар ??, макар че според мен с което и масло да беше пробвано си мисля, че резултата ще е същия, поредната реклама на даден вълшебен продукт без реален ефект поне според мен де.
  10. Сивик 6-та хеч с Д14А3 с газов инжекцион, всеки ден по 60км по северната тангента на София, зареждам на една и съща бензиностанция, на една и съща колонка, разход 7,4л/100км по малко не мога да го сваля, пробвал съм и с 80-90км/ч да карам и не става, един единстен път на жената и се наложи да отиде София-Пирдоп и след зареждане беше дала 7,2л/100км рекорд, който аз не мога да бия след 4 месеца каране с тая кола. На бензин не съм прави засичане какъв е разхода.
  11. Чак за ремонт, предното 10-40 не го пипаше въобще, иначе петрото го долях цялото до момента, бутилката свърши. Ще разгледам какво има с С3
  12. Привет, съжалявам че Ви отдалечавам от дискусията, но моля пак за съвет. Д14-ката нещо не се хареса с петрото 5-30, всмисъл че взе да изчезва, а няма нито течове, нито пуши през ауспуха, но от друга стара не ми се минава пак на шльокавици 10-40, защото видиш ли тях не ги харчи, нито на 5-40 и т.н. Гледах маслата в ато24 и като цена горе долу около петрото видях това https://www.ato24.de/en/ravenol-hypersynth-hps-sae-5w-30.html Как да процедирам: 1. Ако е ОК това масло мисля да доливам от него, защото петрото е има няма на около 2000км и ми се струва грехота да го сменя; 2. Да не доливам, ами направо да го сменя с равенола; 3. Генерално бъркам с това масло и трябва да взема друго, с което да доливам или направо да сменя ?? Благодаря предварително.
  13. Само на Екото зареждам поради простата причина, че имам карта за отстъпка /8ст бензин и дизел и 5ст газ/, иначе все тая на коя верига човек ще налее, шльокавицата е една и съща по всички вериги. На марешки зареждах няколко пъти 100 октана, че ми е близо още в самото начало когато отвори, но колата взе да придърпва и от там повече и минерална вода няма да си купя.
  14. Привет Чавдаре, Линк: https://www.ato24.de/en/ravenol-vollsynth-turbo-vst-sae-5w-40.html Вид и количество: RAVENOL VST SAE 5W-40 - 5 литра Стойност на поръчката: 34.36€ х0.95 х 1,9675лв.= 65 лв Начин на получаване: куриер
  15. Пречи ли да се пробва колега, може и да се получи, незнам защо се почва директно с песимизъм, а доктора може и по телефона да те излекува ако опишеш достатъчно добре симптомите
×
×
  • Create New...