Jump to content

didich

Фен
  • Content Count

    143
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

72 Neutral

About didich

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    сивик 6-та - D14A3, стрийм К20
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Recent Profile Visitors

564 profile views
  1. Като гледам подписа сивика е като моя 1,4 75к.с. За пролетта съм замислил само периферия без да се пипа ЕКУ, сиреч възможно най бюджетното решение, колкото да живне малко - смукател от д16 - интейк със спортен филтър - спортен изпускателен колектор 4-2-1 с генерация от ВТИ на ф55 и спортно гърне Това е, колкото живне толкоз, за повече и парите стават повечко и както са казали колегите по нагоре ако искаш повече си купи готова направена, по евтино ще ти излезе.
  2. Разгледай и обявите за хонда стрийм, от 3 месеца карам такава и за семейна кола е повече от перфектна
  3. Темата е супер и с радост я чета. Не искам да влизам в спора /по скоро приятелския разговор, за което евала и на двамата/ на колегите pendoc и DTEC, но по отношение на : 1. Full SAPS въобще не са подходящи за LPG - същото нещо съм чел и в субару форума, че били се натрупвали отлагания в мотора и т.н., посочвайки едно конкретно масло, а именно MOTUL 8100 X-cess 5W40, което е Full SAPS, питането ми е, защо господата от Мотул са написали следното цитирам: Suitable for all type of fuels: leaded or unleaded Gasoline, Ethanol, LPG and Diesel., инфото от тук https://d23zpyj32c5wn3.cloudfront.net/images/product_descriptions/technical_data_sheets/52/8100_X-cess_5W-40_(GB).pdf?1503652273 , така и не получих отговор, тЪ би ми било интересна дискусията по този въпрос, защото и аз с мойте скромни 100К км на фиатски мотор само с Full SAPS масла каран на LPG мотора беше чист като сълза.
  4. Първо засичане на рейса /стрийм с К20/: 180км градско в София + 140км София-Самоков-София, общо изминато разстояние 320км - на колонката събра точно 32л газ или 10л/100км, мисля, че за тоя рейс разхода е приличен, градско очаквам около 12/100.
  5. Благодаря за коментарите, утре взимам петрото 5-30 4+1л от Чавдар и отивам да сменявам, маслен филтър взех на MAHLE, до колкото успях да видя в аутодатата мотора събира 4,2л. Сега за валовете - последния път когато е правен реглаж на клапаните валовете били перфектни, това като инфо от предния собственик, човека е запален фен, не е търговец, че да ме излъже, а като дойде моя ред да регулирам клапани живи и здрави ще ги видим тия капризни валове, за сега мотора е пушка, мърка като коте, когато колата чука на обороти не се разбира дали е изгасена или запалена, все едно съм се качил на хибрид няма никакъв шум и тресене
  6. Привет бригада, миналата седмица се "обзаведох" с автобус 😍 - хонда стрийм с К20 и сега в неделя мисля да сменя масло. Предния собственик е сложил хадо 5-40 и колата няма разход вече около 8000км, сега съм пред дилема петро канада 0-30 или 5-30, като пари нещо около 60лв за 5л ако има друг по добър избор ще се радвам някой да даде насока, мерси предварително, Поздрави.
  7. Привет, днес ми попадна една полска марка К2 https://www.k2car.com/en/catalog/categories/37-engine-oils Някой да се е сблъсквал с това масло, използват се думички като "using the latest NANOTECH technology" ... "Contains the highest quality compositions PAO" и т.н., а и като видях на каква смешна цена е за бутилка от 5л /около 40лв за 5W30/ ми се стори доста подозрително.
  8. Колеги дайте съвет за масло. Колата е на мой приятел Мазда 6 с мотор 2,3 бензин, 166к.с. и до сега съм му взимал /2 смени общо/ RAVENOL FO SAE 5W-30. Чудя се дали Petro-Canada Supreme Synthetic 5W-30 ще му е по добре или да си продължава с Раванола. И двете покриват ILSAC GF-5 specification, но на равенола си е указано, че е за Ford, Jaguar и Mazda
  9. Може и да не ти се вярва, но го има и се продават за нови, поради простата причина, че никога не са монтирани и ползвани по предназначение, съответно с поне 30-40% отстъпка в цената спрямо гумите с нов ДОТ и повярвай ми има хора, които ги купуват. Живи и здрави
  10. Цитата ми беше конкретно към дадено мнение и там разликата в упоменатия ДОТ е няколко месеца, ама друго си е да имаш на гумата 2019 г, иначе с 2018 г. яко си прецакан нали. Маркони допълни в последващо мнение, че е платил по банка и са му указали, че гумите ще бъдат 2019 г., получавайки 2018 г. реакцията му е била напълно нормална, редно е когато ти кажат, че ще получиш даден продукт с дадени характеристики и ти платиш за него, да получиш същото, но са ми интересни други индивиди, които като видят, че гумата е 2018 и почват да се пазарят дали няма нещо по ново, ами те и най големите производители на гуми като Мишелин, Гудиър и Континентал са си го казали много ясно - срок на годност на една гума няма как да се определи, определящ е само срока на експлоатация и износването на гумата до протектора, това са двата показателя, по които се съди дали дадена гума е за подмяна, като се препоръчва след 10 годишна експлоатация да бъдат проверявани от специалист, ако все още не са достигнали протектора. За твоя информация, далечната 2008 г. си купих чисто нови зимни гуми, които карам до ден днешен абсолютно всеки зимен сезон, ти пресметни колко години ги карам и ще продължавам да ги карам, защото имат предостатъчно грайфер /над 4мм съгласно закона/ и не усещам разлика в сцеплението когато ги купих и 11 години по късно, а сега ходи кажи, че съм убиец на пътя защото карам с 11 годишни гуми.
  11. При правилно съхранение всяка една гума произведена до 3г. да не кажа 5г. от датата на производство се счита за нова, предполагам го знаеш .... не виждам логика гума произведена края на 2018 г. да се счита за "стара" по твойте думи ??, не търся заяждане или някаква провокация, но имам чувството, че българина взе много да се "вталява" на тема ДОТ.
  12. От гарнитурата на главата няма да ти се промени мощността, а най вероятно имаш впредвид гарнитурата на дросела, която се явява рестрикция на постъпващия въздух, защото е с по малко сечение, спрямо отвора на дросела. Разликата с Д14А4, която се води 90к.с. е точно тая гарнитура, но коментарите по темата са спорни. Ползвай търсачката има писано по темата, а гарнитурата на главата не я пипай въобще Виж и темите за миними и как може да се покачи мощността на мотор без втек.
  13. Привет Чавдаре, https://www.ato24.de/en/rowe-hightec-turbo-hd-15w-40-3333.html Вид и количество: ROWE HIGHTEC SYNT RSI SAE 5W-40 - туба 5л. Стойност на поръчката: 25 x 1.9675 х 0.95 = 47 лв Начин на получаване: чрез Куриер
  14. Чавдаре, тия са пълни идиоти, гледах подобен клип само, че вместо вода в мотора изсипаха една шепа пясък и по едри камъчета и доста го мъчиха мотора преди да откаже Да продължа темата с моята хондичка и разхода на масло, явно нещата не са толкова зле, защото след последното досипване на щека докарах нивото по средата, след изминати 300-350км и 2 дни по ред замерване на маслото се оказа, че е на максимум, явно и лек наклон дава доста голяма разлика при дърпане на щеката. Поръчах си пак петро 5-30 и ще го сменя като запролети независимо от километрите, които съм изминал, по принцип сменям преди зимата и преди лятото
  15. Някой от "масларите" с коментар ??, макар че според мен с което и масло да беше пробвано си мисля, че резултата ще е същия, поредната реклама на даден вълшебен продукт без реален ефект поне според мен де.
×
×
  • Create New...