Jump to content

didich

Фен
  • Мнения

    88
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    1

didich last won the day on Октомври 8 2016

didich had the most liked content!

Обществена Репутация

32 Neutral

Относно didich

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Punto HGT
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

133 профилни разглеждания
  1. И това е вариант, само незнам до колко вярно ще ти показва температурата на маслото Ето го въпросния адаптер http://tuning-parts.bg/drugi-masl-smi/1909/ , ако се разровиш из нета мисля, че го има и на доста по ниска цена
  2. http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=103946&hl= Да поясня, уредите са монтирани на фиат пунто, снимките и цялото обяснение е за фиатски мотор, предполагам при хонда ще е по лесно, че има доста повече място в двигателния отсег.
  3. Въпрос за Ремус

    Турбо колите по принцип са доста по безшумни от атмосферките, защото турбото играе и роля на шумозаглушител, за да постигнеш някакъв ефект със сигурност ти трябва по отворена генерация и само крайно гърне.
  4. Благодаря за инфото, аз сменях само сегменти, не съм хонинговал цилиндрите, значи тая процедура, която съм направил най-вече съм целял да си напасна новите сегменти по непипаните цилиндри, изхабил съм малко повече масло и филтри, но пък и така се спи по-спокойно .... страх лозе пази.
  5. Не съм специалист по ДВГ, нито съм го завършил, нито го работя, любител съм както много от хората по форумите, но аз така си го обяснявам - при разработването на мотора първоначално частите вътре имат нужда от напасване, тоест предполага се, че металните частици в маслото ще са много повече при разработването, отколкото когато мотора вече е разработен, а минерално масло се ползва за да може по бързо да се отделят тези метални частици при разработването, защото ако се налее синтетика, тя предпазва много по добре мотора при работа и този процес би бил по бавен, заради по добрите качества на самото синтетично масло. На разработване подлежат главно сегментите, ако човек сменя лагери на тях няма какво да им се разработва, това го знае всеки. Маслото се сменя често за да може как да кажа - остъргания материал при разработването да се махне от мотора, а не да циркулира в маслената система. Редува се газ с моторна спирачка за да може сегментите да улегнат по добре - с подаването на газ се натоварват от към горивната камера, демек отгоре, а с моторната спирачка се натоварват отдолу от към картера. Ако нещо ми куца теорията, защото както казах не го работя, логично не съм практик, се извинявам и нека някой навътре в теорията и практиката го обясни за да не пиша повече глупости във форума. Поздрави.
  6. Аз фиатчето си го карам, това не ме бърка, от мотора на фиат до мотора на хонда незнаех, че разликата е от тука до луната, едва ли при хонда се правят нещата по коренно различен начин спрямо всеки друг мотор с вътрешно горене, но както и да е влизаме в съвсем друга тема, която няма смисъл да обсъждаме. Ще помоля някой модератор да ми изтрие мненията в тази тема, за да стои чиста, съжалявам, че споделих практически опит. п.п. м/у другото екуто на фиатчето е японско, ама не пише хонда на него
  7. CR-V 128 и 147 к.с.

    Незнам какво става, но в София все повече и повече започвам да виждам црв-та по улиците, въдят се като хлебарки.
  8. Всеки сам избира как да си строши мотора нали, спорът е излишен, споделих какво съм направил на мойта кочинка. Едва ли ще мина 1 милион километра, след като съм разработил по този начин. Нека всеки сподели какво е направил на практика, а не да коментираме колко кафета съм преточил и колко пъти съм разглобил мотора м/у смените на маслото .
  9. Моята /не е хонда/ също я разработвах по указания от английски сайт, но сега не го намирам, на кратко цялото упражнение, което аз направих: Минерално масло 15W40, аз използвах на Лукойл, че ми беше под ръка и беше евтино, около 30-40лв за 5л. 1. Наливаш маслото, палиш и оставяш да работи 30 минути на място, без да пипаш газта, идеята е всички флуиди да достигнат работна температура. Минаваш 50-80км., желателно е на 1 път, с редуване натоварване/моторна спирачка до 2000-2500 об; 2. След минаване на тези 50-80км сменяш масло и филтър, пак 15-40 и караш 500км, пак с редуване натоварване/моторна спирачка, като оборотите се вдигат до 3000-3500; 3. След тези 500км сменяш пак с 15-40 и филтър и караш нови 2000км, като натоварването е до 4000-4500 об., пак газ/моторна спирачка; 4. След минаването на 2000км наливаш хубава синтетика, съгласно предписанието от производителя и газиш на воля колкото душа ти иска. Вече над 40 000км и мотора още не се е окотил, а не е като да не вижда прекъсвач всеки ден.
  10. При загряло масло в работна температура няма начин да не можеш да вземеш поне една капка от щеката.
  11. Никой не е казал, че след като се препоръчва масло с вискозитет 5-30 трябва да наливаме 5-40, но след като го харчи проблемите са 2 - или кофти/менте масло или проблем с мотора /гумички, сегменти, изключвам какъвто и да било теч/. В първия случай сменяме марката на маслото и следим какво става, ако очевидно не помага най вероятно причината за харча ще е мотора, повечето хора слагат по гъсти масла като по този начин си решават проблема с харча и отлагат ремонта на мотора, но това до колко е правилно е съвсем отделна тема. Имам приятел с хонда, който имаше сивик 5-та с Д15Б2 и лятото го караше с 15-50 и беше повече от доволен /колата се караше постоянно в лютеницата/, зимата по спомен му наливаше 10-40, всеки сам решава какво да прави с колата си, било то правилно или грешно.
  12. Погледни гъстотата на едно масло 5-30 и едно 5-40 при 100 градуса, ако десния крак тежи на педала на газта, особенно лятото и 5-30 става на "водица" не виждам нищо странно в това 5-30 да го харчи, а 5-40 да не го пипа.
  13. Може и сегментите да са тръгнали, след като по гъстото масло на загряло не го пипа ??
  14. http://g.io.ua/img_aa/large/3450/98/34509865.jpg , на тоя амсоил даже и ПАО-то му не е много, според мен висока цена за такъв тип масло, един равенол да кажем с 50% ПАО излиза доста по евтино.
  15. Това е интересно, би ли споделил каква хартия ползваш и от къде я купуваш, евентуално цени ?
×