Jump to content

koszabg

Фен
  • Мнения

    21
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

3 Neutral

Относно koszabg

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    България

Последни посетители

158 профилни разглеждания
  1. Чудих се какво да ги правя моите и реших като за начало с паста/вакса да ги намажа. Визуално е добре, но да видим колко време и колко измивания ще издържи....
  2. Това пропадане започнава много да ме изнервя... Газаджията 2-3 пъти пипа по настройките, но нищо. Прави ми впечатление, че когато е на климатик го прави по-често. То се е видяло, че трябва да се започне едно по едно да се пробва и евентуално да стане нещо...
  3. Продават се, но причината за презапояването е пестене на пари. В началото на темата е писано, че може да се смени цялото огледало или да се търси само тази част в интернет. Всичко опира до пари и възможности...
  4. DPF, Сивик 2,2

    Не мога да кажа, евентуално някой колега ако знае. Моя сам си го разглобих и цъкнах с поялника. Има подробни клипчета в интернет - разглобяването на част от таблото, разглобяването на самия дисплей и презапояването. Може и сам да го разглобиш и да го дадеш някъде само за презапояването.
  5. DPF, Сивик 2,2

    Често срещан проблем. Вариант 1 - сменя се. Вариант 2 - разглобява се и на платката се презапояват връзките.
  6. Информация и снимка от ръководството: 1. Отворете вдигащата се задна врата. Поставете парче плат върху ръба на капака. Извадете капака чрез внимателно открехване на ръба му с отвертка с плосък накрайник. 2. С помощта на гаечен ключ развийте двата монтажни болта. 3. Издърпайте възела на крушката от задната колонка. 4. Определете коя от двете крушки е изгоряла - крушката на стопсветлините/ задните габарити или крушката на задния мигач. 5. Извадете цокъла за тази крушка чрез завъртането му на четвърт оборот по посока, обратна на часовниковата стрелка. 6. Издърпайте крушката право навън от нейния цокъл. Пъхнете новата крушка право навътре в цокъла, докато стигне до упор. 7. Монтирайте обратно цокъла във възела на задните светлини, чрез завъртането му по посока на часовниковата стрелка, докато се фиксира сигурно. 8. Включете светлините, за да проверите работата на новата крушка. 9. Монтирайте обратно възела на светлините на място, след това затегнете сигурно монтажните болтове. 10. Центрирайте езичетата на капака с отворите в корпуса. Плъзнете капака върху задната колонка и го монтирайте сигурно.
  7. Избор на гуми и джанти CIVIC VIII

    От 17-ки на 16-ки ако се мине, ще има ли значително подобрение във возията? Сега съм със 17-ки и си е дървено. Ако с 16-ките ще е почти същото и няма да е осезаема разликата, то по-добре да не се занимавам с нови гуми и джанти?
  8. Малко нерви, малко ръчен труд, малко помощ с поялника и се получи работещо и нормално прибиращо се огледало. Напълних го с обикновен санитарен силикон и нямам проблеми за сега. Дано другото огледало да държи още дълго, че не ми се занима и с него. Хаха.
  9. Здравейте, към днешна дата, може ли да се намери този елемент от БГ (сайт, магазин), с характеристики като на оригиналния, че ще имам творческа дейност? Много благодаря.
  10. Патерица с размер T135-90D16-102M ще стане ли за Сивик 2007, бензин, 1.8, както предна, така и задна? Няма да я прибирам в отделението под кората.
  11. Здравейте, и аз имам същия проблем. При мен го има това придрусване, но нямам примигане на фаровете. Така е, откакто сложих газовата, около 1000 км. Все още не съм хванал кога, как и защо го прави. Скоро минах през газаджията и вика, че може да е от дросела нещо, да я покарам на бензин, да видя дали ще се появи. На газ още малко да покарам и видя кога го прави, и да отида да види настройки или нещо, ако трябва да се пипне...
  12. Здравейте, и аз имам същия проблем. Появява се влага и на 2-та габарита. Сивик, бензин 1.8, 2006. Свалих ги, изчистих ги и ги минах със силикон. Никаква промяна. Видях, че има едно сиво кръгче, наподобяващо хартиен филтър на габарита, отлепих го, под него е отвор, който отива навътре, пак никаква промяна. Какво друго може да се направи? Силикона, добре, трябва да съм го намацал, поне някакво подобрение трябваше да има, а то нищо и на 2-та габарита, никаква разлика, едно и също е събирането на влагата, както и преди...
  13. А по въпроса с пропускането на бензин над дадени обороти какво ви е мнението? И съответно може ли да се коригира да не е на 2500, а на 3500 примерно?
  14. Извинявам се ако, че се намесвам в чужда тема, но ще ми е интересно да чуя и други мнения, които може да са полезни за всички. Става въпрос за Civic 2007, 1,8 бензин: 1. Казаха ми, че каквато и газова да сложа, индикатора за бензина ще има проблеми и няма да ми показва коректно, защото се бъркала работата му от това, че е на газ. Т.е. имам 1/2 резервоар, но може да ми показва, че съм на резерва. Това евентуално се оправяло с някакъв модул, при който от време на време се рестартирало меренето на бензина и може и да отчитало нормално. Но било на някакъв интервал и пак не е много сигурна работата. Има ли нещо такова? 2. Трябва ли да се предприемат мерки за това, че колата гори повече от нормалното бензин (в последно време имам такива съмнения) и съответно да се отстранят, преди да се сложи газовата уредба? 3. Допълнителното резервоарче с прокапването на масло има ли смисъл или е достатъчно пропускането на бензин над определени обороти? И над колко, че на едното място ми казват, че било над 2500, а на друго над 4000... Това пропускане подлежи ли на корекция или според уредбата и производителя е заложено без да може да се пипа?
  15. ​Прочетох тук там какво е писано по темата за маслата, но защо в книжката дават варианти на маслото 5w30, 5w40, 0w30 и още нещо? В Хонда ги бях питал за Civic 2006, 1.8 бензиновия мотор и те ми казаха, че препоръчителното било 5w40. От къде идва това разминаване в информацията и съответно кое трябва да е вярното?
×