Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 8.03.2020 in all areas
-
3 точкиЩе си позволя да го напиша и тук, че другата подобна тема (и много правилно) е заключена вече: "За цялата тази поредна истерия, ще кажа само - НЯМА да участвам, ДГД" Drone, гледам че си лайкнал даже ... та вярвам, знаеш ...
-
2 точкиИнтересно как първият човек във форума, който ще похвали Хадо, ще се е регистрирал току що, точно за да сподели положителното си впечатление.
-
2 точкиПреди години успях да изровя спецификаций на хонда мтф които са същите с Bvx 500X 75w80.. Якото има един или два критерия с които е с малко по добро по спецификация. Тук идва друго по това което намерих мтф е на минерална база докато яко е синтетика gl4 . Кутийте се променят през годините и най вече изработката на вилките ( за де серия) от 1986 до 1995 са алуминий след това са заменени със стомана. Карани са и аз съм карал с моторно 10в40 даже мотул имат специално масло 10в40 за кутий. Единствено трябва да се сменя по често. Но това до към 98/99година после кутийте се изменят много.
-
2 точки680х200, може и 720х200 Изпратено от моят Redmi Note 7 с помощта на Tapatalk
-
1 точкаКакто казах да си ходиш до магазина мтф3 става но да се скапе за 15 минути зор мерси . Хонда мтф на студено включва мазно и хубаво докато не загрее повече от колкото може да държи . Почва се усеща механичното наместване на детайлите в кутията при YACCO e точно обратното , мотул 10в40 (за скорости) се държи като Яко , Не бих ти препоръчал двигателно ,масла бол . Карал съм и с 75в90 не намерих разлика или проблем но колата си е моя и части за кутий имам бол , а и мога да си я направя ако се наложи. А и както казах в една друга тема - при положение че мога да карам с нещо по добро и на по ниска цена просто коментара е излишен. П.П преди две години един 1 човек си издаде два ровера на вторични 95 година с хонда д16а9 мотори единия изтропал другия перфектен мотор но колата ударена . така или инак звънна на мен и един френд да си вземем каквото ни трябва . взех кутиите за части . и двете вътре бяха странно кафеникави , но това се чистеше с парцала само . До ден днешен остават двете кутии които съм отварял в топ състояние. след време се срещаме и го питах за маслото дали знае какво е . Бях потресен от отговора - едно време работех в БКСЕТО та си бех взел една туба 20 литра Р90 - потресен не за друго не знаех тая кола на-15 и нагоре как е включвала но .......
-
1 точка
-
1 точкаНе съм бъркал никъде, отвън са монтирани и лежът в/у двете вертикални перки, които свързват хоризонталните ребра. Иначе металната мрежичката от магазина си я взех 20/50 см - 7 лв. И после с една по яка ножица и клещи. Преди това обаче си направих шаблон от картон, да пасва що-годе на дупката.
-
1 точкаПробките са отстрани на кутията,от към късата полуоска.Имаи други варианти за наливане, датчиците отгоре.
-
1 точка
-
1 точкаНа мен ми се наложи да ремонтирам здрава кормилна рейка, да сменя здрави амортисьори макферсони и тампони, както и други части по ходовата част и мотора, заради нагли и неуки тъпаци, изживяващи се като майстори и тесни специалисти. От една година имам едно потропване при неравности по асфалта или при преминаване през дупки, но едва онзи ден човека, при който щях да минавам колата на стенд, откри проблема. Оказа се в новите тампони на предните амортисьори (ментета). Същият ми препоръча, да се обърна към фирмата Гума трейд- Пловдив, където да ми направят нови качествени и безпроблемни тампони. Още утре смятам да им звънна, за да ги питам за цена. Ако някой е поръчвал тампони на тази фирма, моля, нека сподели. Поздрави
-
1 точкаПесни и поезия се превеждат малко трудно, но ще се пробвам: From a battle I've come To a battle I ride Blazing up to the sky Chains of fate Hold a fiery stride I'll see you again when I die От битка се връщам И към битка препускам В пламъци до небето Окови на съдбата Задръжте огнения си ход Ще те видя отново, когато умра Това е култова песен на MANOWAR и всеки като мен, който е израснал с тях, я знае
-
1 точкаФен, благодаря за намесата. Пропуснал съм да кажа (специално за Карпера), че двигателното масло трябва да НЕ e синтетика, ако се ползва за ск.кутии. Друго, за което си се сетил е, че навремето се ползваше ATF за хидравликата. п.п. Aко трябва да говорим за категорични (почти ) забрани - на стара техника е допустимо да се слагат нови продукти, но обратното не. Например - във дифа на CR-V 1 може да сипем DPS-F, но в дифа на CR-V 3 е (почти) забранено да сипем ATF-Z1. п.п.п. Не съм отварял наскоро Autodata (светая светих на английския автомонтьор), но според нея за автоматиците на Хонда маслото е DEXRON III. п.п.п.п. Фен, ако не беше на 3000км от тук, от мен щеше да имаш 1 здрав и 1 повреден диф от CR-V 1 за научната кауза. Две CRV-та скрапирах през годините.
-
1 точкаНадявам се си на ясно че тази добавка не помага с нищо на клапаните?
-
1 точкаДифовете до 2000 ги зареждам само с АтфХ на яко от години, проблем нямам даже на против спасил съм няколко с две или три по чести смени. След това ги променят малко конструктивно чакам момент да отворя някой да разбера какво са променили. За тях ползвам дпсф въпреки че съм сигурен че и атф ще върши работа просто хонда са стеснили ползваното масло до 1 Да не казвам и че англичанката ми е атф в хидравликата от 4 години.
-
1 точкаЕто какво пише в ръководството за "англичанка": И при теб ли пише това, подчертаното в червено: "като временна смяна"?
-
1 точкаИмам си нова ск. кутия Дани, така че пробвам вече над 100хкм нямам проблем с кутията. По дразнех се от онзи който навсякъде драска без да е чел и даже сигурно не се е возило във въпросния модел цитирам : Маслото е само и единствено това ХОНДА MTF - 3 ПП. В моето ръководство за 5та генерация пише: използвайте двигател но масло SAE 10w30 или 10w40
-
1 точкаДа, така е... Може и други, съответстващи на конкретната спецификация на Honda. Аз в момента съм с Yacco BVX500X SAE 75W80, от Ванката в Дупница ( https://www.yacco-bulgaria.com/produkt/bvx-500-x-sae-75w-80 ). Много добър вариант би бил и RAVENOL MTF-2 SAE 75W-80, което е PAO! ( https://www.ato24.de/en/ravenol-mtf-2-sae-75w-80.html ) Тук съвсем не съм съгласен! Двигателното масло има едни присадки, а трансмисионното - други! За трансмисионните предавки и зъбни колела трябва маслото да има голямо съдържание на сяра и фосфор като противоизносни присадки! В двигателното масло, фосфорът е доста по-малко количество, а сярата е нежелана! Като вискозитети, MTF-3 на Honda имa вискозитетни х-ки на 5W30 и 10W30 двигателни масла. В менюала пише, че при изтичане на трансмисионното масло (по някаква причина ), може да се ползва двигателно, но само до отстраняване на причината! Тоест, колкото да се прибереш и да си оправиш проблема. При дългосрочно ползване на двигателно масло в скоростната кутия, със сигурност ще я повредиш!
-
1 точкаЗа мен ефекта от това ще е нулев. Щом кат с новите им измервателни уреди, които нямам идея какви са, от 65 проверени автомобила са писали акт на 1 (или го бяха спрели от движение) ,какво повече да си говорим. По пунктовете за гтп никой не знае с какво и как проверяват. Ще им се дават ли нови уреди, те ли трябва да си купят, кой и как следи тези уреди калибровани ли са, манипулирани ли са, как ще се реши въпроса с това да се слагат на загасен двигател или теста на обороти дали го правят на 3500 или 1200... всичко е мъгла тука. Накрая някой ще заложи 8 пъти по-висока цена за изработването на тея стикери, ще си оправи живота и този на следващото му поколение с обществената поръчка, а ние по статистика ще излезем най-еко страната в европа.
-
0 точкиЗдравейте, Не знам каква част от членовете на форума четат, но аз, освен че чета, и пиша разкази, които публикувам в различни литературни издания. В момента участвам в един конкурс за разказ с това https://otkrovenia.com/bg/proza/koronata-i-prystenyt В разказа е леко застъпена и автомобилната тема. Ако се регистрирате в посочения сайт, ще можете да оценявате, гласувате и пишете коментари. Поздрави!
-
0 точкиЧестит празник на всички жени, особенно на каращите ХОНДА! Да сте живи и здрави и да радвате срещуположния пол с усмивки и любов!
-
0 точкиЯвно четеш между редовете пост номер 14 , и сега включи годината на производство на хрв.
-
0 точкиНе съм го карал и не мога да кажа , повече залагам на тест и опит от цифри.
-
0 точкиСилата на стъклената ми топка стигна само до там ,че да ми каже,че колата е дизел TD шеста генерация англичанка. Колегите с някакви останали сили в стъклените си топки да продължат нататък в гадателствата.
-
0 точкиНе робувайте на фирми. Две различни бензиностанции на една фирма, може да имат съвсем различни по качество горива. Аз слагам само авио дизел, защото сметнах, че във времето, ще ми се изплати и мисля, че във всички бензиностанции на Еко, е с добро качество. За година, разликата в пари ще ми е около 200лв. То едно чистене на дпф е повече, да не говорим, ако се скапе дюза. BDC си слагам винаги.
-
0 точкиЖена се връща от осмомартенско тържество. - Скъпи, не се сърди. Всичко ще ти разкажа: всички пиха - аз не пих, всички се целуваха с мъже - аз не се целувах, хапнах салатка, потанцувах, в томболата участвах и ето ме - на ... Това е всичко.Умна е жена ти. Сега въпроси имаш ли? - Къде ти е роклята?
-
0 точкиДве жени излезли на дамско парти за осми март. Напили се на маймуни и сутринта тръгнали да се прибират към вкъщи. В движение им се допикало. Минали покрай едни гробища и решили да пикаят на гробището. Речено-сторено, но нямали с какво да се избършат. Първата си свалила гащите, избърсала се с тях и ги изхвърлила. Да ама на втората й се досвидяло да си изхвърли гащите, пресегнала се към един гроб и се избърсала с венец от него. Прибрали се, а на другия ден мъжете им се срещат. На първта мъжът казал: - Бате, тая моята снощи се прибра пияна и без гащи. Мъжът на втората потъркал чело и казал: - Това не е нищо. Моята се прибра пияна с гащи, но от задника и стърчеше една лента на която пишеше: " Никога няма да те забравим. От Перо, Миле и футболен клуб Силистра. "
-
0 точки
-
0 точкиДобре дошъл в форума.Рано или късно ще проличи за какво си тук. Подкрепям когато има доказателства, когато имаш точни и ясни цифри,когато има снимки. Радвам се да продължиш в тази насока и да докажеш твоето твърдение. Както и други постове в които да има какво да научим.
-
0 точкиПървият ми пост беше предпазлив точно с тази цел - да не ме обвинявате че съм дистрибутор. Нов съм във форума, но съм стар Хонда фен. Carpera все пак ме поощри, а гледам, че е старо куче.
-
0 точкиА сега се върни в предишния ми пост, прочети го пак, проумей го и тогава анализирай, какво съм искал да кажа. Жокер - обърни внимание на абревиатурите DPS-F и ATF, и какво точно съм написал около тях. Да виждаш някъде да отричам ползването на GENUINE HONDA ATF?! Или факта, че съм написал ATF без заветното HONDA пред него, за теб означава отричане на HONDA ATF. Айде ще те улесня - спорът, който представих беше "само HONDA DPS-F" според онзи, или HONDA ATF според мен. Искрено се извинявам на аудиторията за неточното изразяване!
-
0 точкиЕто тази: https://xadoshop.bg/bg/products/multi-cleaner-gasoline-engine-p125.html Наи-добре я сложете на 15 000 км след последния реглаж, иначе стават много наслагвания. Карайте само на бензин докато свърши резервоара, тоест - докато ви светне червената лампа. Не редувайте малко бензин, малко газ. Безсмислено е.
-
0 точкиНе му е за сефте на Карпера да прави категорични заключения, без да пита първо чичо Гошо. Подканял съм го и друг път да не го прави. До началото на 90-те е било масова практика да се ползва двигателно масло в скоростните кутии, не само в Хонда.. За Хонда това се е правело до към '96-а, т.е. Сивик 5 включително (както каза Веспа, и беше одобрен от Фена). Скоростната кутия на Сивик 6 да е различна, колко да е различна?! Да не е на светлинни години разлика?! Склонен съм да вярвам, т.е. не би ме учудило ако и в ск.кутия на 6-а ген се е ползвало двг масло в началото. п.п. Хонда не произвежда масла. Маслата за Хонда се произвеждат и брандират с етикети Хонда в някои от многобройните компании по света. Не ме питайте в кои точно, не знам. В този ред на мисли - категоричното "Масла, само и единствено Хонда!" малко губи смисъл. Въпреки това и аз предпочитам да ползвам "само и единствено Хонда масла", ама само и единствено ATF, DPS-F И PSF-S. На времето имах противоречия с един "колега", в един друг форум. И той така - "в задния диф на CR-V 1, само и единствено DPS-F", докато не му показах снимка на задния диф на моето CR-V 1. До пробката за наливане на масло имаше надпис ATF. Като казвам надпис, разбирай релефни букви в самата отливка на корпуса, а не стикер. CR-V влиза в производство края на '95-а, ама задния диф е взет наготово от Civic Shuttle AWD, произвеждан много преди '95-а. Civic 6 "англичанка" пък е копие на Honda Дomani, също произвеждана много преди '96-а.
-
0 точкиКолкото по-скъпа и лачена е колата, толкова по-евтина и висока е музиката в нея! Типично женски празник, 8 март! Нито да го честитиш, нито да не го честитиш
-
0 точки
-
0 точкиЩе се чуя днес нея,и ще пиша. Чух се https://www.mogo.bg/?gclid=Cj0KCQiAqY3zBRDQARIsAJeCVxPf2zdmkk_mZtqEvaNglE1J3MwP69xB3Fl8gGGI6mXvZCOS-tbrwI4aAggDEALw_wcB Съжалявам за редакцията.
-
0 точкиПривет, питане 1: Ксенона не грее, ама май грее... кое е вярното? питане 2: Как се наричат "правоъгълните" лупи? (наподобяващи на новия НСХ 6-те броя във фар) питане 3: Ако сложа лупа зад пластмасово стъкло, има ли вариант да стопя стъклото от нагряването на пречупената светлина? Важни за мен въпроси, преди да отворя може би единична бройка на JDM-ски фарове в Европа за Легенд Купе 93-та! Благодаря
-
0 точкиМожеш да добавиш от същото и на горните 2 реда. Няма да влоши охлаждането, но пък ще изглежда по-добре, а щом си така сръчен, дори ще придобие и "заводски" вид.
-
0 точкиПо точка 5 - ако колата е в движение, то е почти невъзможно да се заключи кутията. Заключването на кутията е много тарикатски измислено и е идиотоустойчиво на 100% според мен. Чопа ще се строши много преди да се изронят зъбите на диференциала, ако успее да блокира разбира се. Ако някой има голямо желание да си счупи автомата, да ми пише и ще му кажа как най-бързо да успее.
-
0 точки
-
0 точки- Жена, днес пак се скарахме с майка ти. - Този път какъв бе поводът? - Ами след последният ни скандал принципно исках да изгладим отношенията си и бях решил да и купя палто. - Е, това как се превърна в разправия? - Амиии, за съжаление тя се събуди точно когато я мерех с рулетката.
-
0 точкиАбе и аз съм с 8-ма, но при мен като сложа АТ на S и започвам да превкючвам ръчно, не вдига предавка сама. Тествал съм го - държа си 10-на секунди в "червеното" и не щя да превключи. Ако се мине от нормален режим на АТ към S, но не се пипат перата на волана, тогава АТ си джитка спортно и си превключва сам, но във високите обороти. Обаче в момента, в който се барнат перата на волана, спира да превключва сам.
-
0 точкиАз от софийския съм доволен - добра комуникация, културни момчета, работят и в събота. За Пловдив нямам впечатления.
-
0 точкиЗантее ли, че кгоато чтеете нисапаното, вжано е првътаа и поледсанта бквуа от дмаута да бдаът на мсятото си. Мжетое да рзбъракате мстеата на оастнаилте бвуки и все пак нпиасатноо ще прдъолажва да се чтее с лкоета. Твоа ивда да пкаоже, че вскичтоо твоа вемре котео сте попрлеили в уилчище е нпразано, доасттънчо е блио да ви начуат да слгатае на мстяото им бутквие от наалчото и каря на вяска дмуа кяото пиеште. Приичнтаа е в нчиана по котйо виашят мъозк оработбва ирнфоцмаията. Ткаа уяспвате да преочттее нааписното джае кгаото нтио енда дмуа не е изиспана пвраинло.
-
0 точкиЕдин пич спечелил добри пари и решил да си купи мотор - "Харлей". Отива в магазина, избира най-готиния, целият хромиран и блести. Продавачът му казва: - Моделът е страхотен, само да не се повреди лъскавото покритие, трябва винаги да носите с вас две тубички вазелин и като видите, че ще вали - намазвате мотора. Взел си пичът мотора, носи си тубичките, ползва ги, когато се налага и всичко е ОК. Забил след време едно гадже, вози го нагоре-надолу, и един ден мацето го кани на вечеря у тях да го запознае с техните: - Само че у нас има едно правило - който пръв проговори на вечеря, той мие всички съдове! Отиват у тях, гледа пича от вратата - камара съдове, неизмити от месеци. Сядат, вечерят, никой дума не обелва и чака все другият да се натресе да мие. Свършили с яденето и пичът си мисли какво да направи, та да се измъкне от миенето. Хваща той гаджето, оправя го на масата пред родителите й - онези нищо не казват. Хваща майката след това - оправя я и нея - никой пак нищо не обелва. По едно време чул, че навън прогърмяло - ще вали - и извадил тубичките с вазелина. Бащата моментално скочил като ужилен: - Спокойно бе момче, спокойно, аз ще измия съдовете, само спокойно!
-
0 точкиНа урок в пети клас учителят пита: - Деца, кое е това нещо, което възбужда най-много човека? От първия чин се обажда Иванчо: - Нищо не възбужда повече човека от голата жена! - Иванчо, веднага напусни часа и утре да дойдеш с баща си! На следващия ден учителят влиза отново в пети клас и гледа, Иванчо седи на последния чин, а от баща му ни следа. - Иванчо, ти защо не си на първия чин, бе? И къде е баща ти?! - Баща ми каза, че ако Вас не ви възбужда вида на гола жена, то тогава сте пед*раст и съм длъжен да стоя по-далече от Вас, Господине.
-
0 точкиМай беше пускан но днес пак много се смях. ПИСМО ОТ КАЗАРМАТА -Скъпи мамо и тате, най-накрая получих достъп до компютър и реших да ви напиша този имейл. Аз съм добре. Първите два месеца минаха много бързо. Ще ви разкажа с няколко думи с какво се занимаваме тук. Събуждането е в 5.30 сутринта. Първият ден си станах както на село в 4, обаче старшината ме накара да се върна в леглото и да пазя тишина. Така, че в началото на деня мързелувам – не се занимавам вече нито нито с кокошки, нито с прасета. Скука. Сутрин ни слагат по една раница на гърба и ни карат да бягаме. Старшината ме пита защо не се потя, аз му отвърнах, че разстоянието е по-късо отколкото бягах всяка заран с раницата до училище. Момчетата от града са много зле на края на това упражнение, ако старшината не гледа нося по някой на гръб, тъкмо да ми заякнат краката. Редовно ни карат да гърмим, обаче явно съм в курса за начинаещи. Тук се стреля легнал по неподвижни мишени!!! Много по-лесно от стрелбата по косери или пъдпъдъци! Пък и никой не гърми по теб, както правят ония тъпаци от съседното село! Така, че медалите тук са за мен. Редовно ни карат да се боричкаме, както правим в къщи с батковците ми. Много са чупливи градските момчета, малко да стиснеш и нещо изпуква. Тук за срам на цялото село изгубих... Веднъж. Един младеж, към сто и тридесет килограмов, се спъна и падна отгоре ми. Аз, както знаете, съм 65 килограма, точно наполовина. Не успях да се измъкна изпод него и му дадоха победата. Втория път вече имах готовност – като се засили се мръднах една крачка встрани, и после му се хвърлих на гърба. Стана много по-лесно, отколкото със селския бик. Стиснах му вра̀та и той изпука. Няма страшно, старшината каза, че това е тренировъчен инцидент и родителите му няма да ни съдят! Топла вода има всеки ден, още не мога да разбера защо... Старшината не ни бие, мисля че му има нещо. Може да е вегетарианец, или сектант... Храната тук е на корем. Или по-скоро беше на корем. Първия път като казаха, че можем да ядем колкото си искаме, аз набързо глътнах двадесет и пет кюфтенца. Не бяха лоши, обаче на мама са по-хубави. Оттогава старшината ми дава да изяждам не повече от двадесет. Това не е проблем, сядам до някое градско момче на обяд, гледам го втренчено, и той ми дава половината си порция. И изкарвам до вечерта. Сменям ги, да не се оплаче някой. Първата седмица три момчета ме дръпнаха зад спалните помещения, искаха май да ме ступат. Понеже се чувствали засегнати от моите успехи, не можело то така, новобранци да ги излагат. Няма страшно! Родителите им няма да ни съдят! Даже двама ще се върнат в строя, съвсем скоро, до два месеца. Като има зараснат костите. Третият май ще си полежи заедно с оня, големия. Понеже малко се спъна, и съвсем леко го бутнах срещу стената на бараката, и главата му мъничко влезе вътре. И пак се чу пук. Докторите казаха, че скоро и двамата ще излязат от кома. Така че, няма грижи! Моля ви, кажете на батковците ми Тошо и Гошо да дойдат веднага! Да се запишат, след толкова ядене и игри, даже дават и пари! Бързо, преди онези тъпаци от съседното село да се усетят и местата да свършат! Мамо и тате, обичам ви и ми липсвате! Тук е хубаво, дано ме харесат. Ваша дъщеря: Стойка Автор:Lui
-
0 точки
-
0 точкиТака, след 2 години каране на HR-V с вариатор да си кажа: градско - адски удобно, линейно ускорение на светофарите, разход 11/100 газ извънградско - при 90 км/ч разходът го докарах докъм 9/100 газ, изпреварването си е не много приятно, превключвам на спортен режим, предполагам, че там вече играе малката мощност на двигателя повече. магистрално - разход 11/100, при скорост над 140 вариаторът почва да се пъне и да сменя позиции, карам си със 120 и си е ок. лек офроуд - черният път до вилата не го усещам, дупки и неравности във Варна също. лед - миналата зима си карах на гигантски слалом по заледен баир нагоре, заобикаляйки закъсалите(с чисто нови зимни гуми, разбира се). Общо впечатление - много съм доволен, мисля да си я поддържам докато един от двама ни(аз и харвито) не сдаде багажа.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00