Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 13.02.2020 in all areas
-
3 точкиНа някои хора много им бърка някъде това зарядно и не пропускат възможност да го оплюят и да кажат какъв боклук е, без дори да са го виждали наживо, а камо ли да са го пробвали. Защо така, колеги? Несериозно е да се прави извод за възможностите на зарядното от размерите му. Който се съмнява - да си погледне зарядните на телефона и лаптопа, да види каква им е мощността спрямо размерите и да направи сравнение. Все пак са инвертори, а не трансформатори вътре. Не сме 20-ти век, в който имаше само трансформаторни, като щайги големи. Включиш го и лампите примигват. @DreamOfPower не само, че не си го прецакал, ами напротив - дори си му направил добро, като си го заредил на външно зарядно, а не на колата (независимо от типа зарядно). Щом процесорът на устройството е счел, че е зареден - значи е зареден достатъчно добре, че да го качиш на колата и да запалиш, а после алтернаторът да си го дозарежда ако е нужно, както е в 99 % от жизнения му цикъл. Изключването на зареждането става по ток, а не по време. От това следва, че няма как да достигне ток на изключване, а да не е зареден (какъвто пример за частично зареждане с числа наизуст имаше по-горе). Говорим за здрав акумулатор де. Обаче за празен акумулатор алтернаторът е доста лошо зарядно, защото работи само по схемата с постоянно напрежение, която по принцип е вторият основен цикъл на зареждането. Определено е по-добре от нищо, все пак. А това зарядно (както и всички останали от този тип) работи първо с постоянен ток, после с постоянно напрежение. Това са двата най-дълги и най-важни цикъла на зареждането. Пулсациите при силно разреден акумулатор са само бонус към програмата. И ако някой мисли, че размерът имал значение: Ето зарядно - 90 лв. Даже и марково. Дали е хубаво - всеки да прецени за себе си като му види модела и схемата на работа, има я на сайта. На Сервина са всичките снимки. Ето зарядно - 167 лв. Ето зарядно - 190 лв. Ето зарядно - 90 лв. Ето зарядно - 170 лв. Всичките са "хубави". Некоректно е да се казва, че лидл-ското не е хубаво, само защото струва 30 лв и е от магазина за хранителни стоки (Те па едни хранителни стоки там... само от "Родна стряха" има попадения). Схемата му на работа е показана и е същата като на останалите. Преди време като се появиха инверторните зарядни, струваха по 300-400 лева точно тези малки кутийки. По-евтините - към 200. Гледах ги замечтано и си купих трансформаторно (пак автоматично). Като се появи това в ЛИДЛ за 60 лв ако не бъркам, си беше чист подарък. А сега - усъвършенствано, с дисплей... за обикновен краен потребител и съпоставено цена-качество-възможности - няма нещо по-добро. Ако човек редовно поддържа и дозарежда акумулатора си, ще му служи вярно няколко години и няма значение дали е с лидл-ското или бош-овското или телуин-ското. Всичките използват добра схема на зареждане "CC-CV" (Гугъла предоставя изключително много информация ако се потърси този низ). Ако не го поддържа - ако ще и на най-мега-хипер-топ-ултра-зарядното да ползва, не от 30, а от 3000 лева да е - все тая, може даже и гаранцията да не си изкара. Макар че високото качество обуславя висока цена, но високата цена не обуславя високо качество. Алди А3 и Голф 4 са добри примери в тази посока.
-
3 точкиАйде по същество...! Petro-Canada ss 5W20 ! Капков тест 2 1. Petro-Canada ss 5w20. 2.Honda accord-K20Z2 2006г. 3.Общ пробег на автомобила-173200км. 4.Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата 1200км. 5.Цикъл(извънградско/градско) 60/40% 6.Средна скорост,около 35-40км/ч. 7.Сезон на експлоатация 26.12.2019 до 12.02.2020г. 8.Мото часове около 60? 9.Изразходвано гориво 200л. пропан бутан и 40л. бензин А-95. 10.Обем на налятото масло при смяната-4.45л. 11.Доливане няма. 12.Маслен филтър, Honda OEM Purflux ls350. 13.Въздушен OEM Honda. 14.Режим на използване,къси преходи,студени стартове и повече работа на бензин.Извънградско до 140-160км/ч. 15.Предишно масло- Mobil1 0W20 AFE,Mobil 1 0W30ESP,petro-canada 5w30, Mobil1 0w20 AFE,Honda HG 0W20 Ultimate syntetic,MOBIL ESP0W30,Amsoil 0w20,petro canada 0w30,castrol edge 0w30,motul eco energy 0w30,castrol magnatec 5w40 16.Пробата е взета от напълно загрял двигател,4 мин. след изгасяне. 17.Сушена е 26ч.,на стайна температура. 18.Сканирана е на скенер с разд. способност 600dpi,на офисна хартия,като капката е капнах от 1,5 см. височина. 19.Източено,несливаемо количество старо масло,при смяната.
-
3 точкиПонеделник си взех малкото от Лидл. Петък не успя да запали хондичката понеже не я бях палил една седмица и "зимата ни изненада". До този момент не бях правил по акумулатора нищо откак съм взел колата. Малкото зарядно от Лидл свърши работа. Banner-a беше паднал на 10,2 V. Първоначално го регенерира с разни пулсации, докато мине 11 V и после го зарежда. 45Аh го зареди за 8-9 часа после само го поддържа с много нисък ампераж. Та закачих си сутринта акумулатора на колата и си запали от раз. Не виждам смисъл от голямото и по-скъпо зарядно, при все че малкото върши работа. Особено, ако се ползва веднъж в годината или както в моя случай на няколко години. Aко човек има две или повече коли и/или малък сервиз може да си вземе голямото, но иначе не си струва инвестицията.
-
2 точкиРуско масло. На ойл клуб.ру - не се обсъжда , защото "не искаме да си показваме срамотиите" - https://www.oil-club.ru/forum/topic/28755-masla-polymerium/ Маслата им НЯМАТ обявените допуски, просто руската фирма производител твърди, че маслата ги покриват.
-
1 точкаЗначи примерът ти е точно като да започнем да насочваме корабите по звездите, вместо да използваме GPS-система. Корабите са измислени преди хиляди години, за добра навигация се иска един хубав, здрав секстант, а не екранчета и радиосигналчета. Предполагам разбираш колко несериозно е това. Батериите, независимо дали са оловни, литиеви или не знам си какви - си искат заряден ток, който протича заради разликата между вътрешното и зарядното напрежение. Батериите изобщо не ги интересува дали този ток и напрежение са генерирани от инвертор или от трансформатор. Иначе няма как да не се съглася, че в темата има достатъчно информация и всеки може да направи информиран избор, според това което е разбрал. Но нека не определяме човека по това дали е направил избор за 30 или за 130 лв? Ред.: @dandilov, колега, той спорът отдавна е изгубил смисъл, но изведнъж някои от спорещите го подклаждат, като съчиняват числа и достигат до изводи, без никога да са виждали "нещото", камо ли ползвали, само и само да изтъкнат колко е скапано. Ама ако сте си купили нещо от 400 лева и искате да се самоубедите колко по-полезно и по-хубаво е спрямо това от 30 лева, което се оказва, че върши същата работа на практика - няма проблеми, то плацебото е чудесно лекарство. Ама ей го, на - хората са си купили евтино и практично нещо, което ще им свърши точно тази работа, заради която са го купили. Забравих да допиша: определяте нещо не по функцията и начина му на работа, а по размерите му, това само по себе си е нелепо! Сигурно и цветът му не е подходящ за сериозно зарядно?
-
1 точкаСравнявал съм цени на части по онлайн магазините, така че става въпрос за афтърмаркет части. Не специално за този модел, но даже за по-висок клас. За разлика от Хонда там повечето афтърмаркет части стават. И от колеги знам как стоят нещата при МБ. Това са мои впечатления. Между другото само от хондаджии съм чувал да слагат оригинални части
-
1 точкаА износването на валовете как е? На мен ми се струва ,че не е голямо, даже почти никакво.( само така ми се струва от снимката)
-
1 точкаХора, забравете ги тези "менци и чакръци"! Машинке трения имам предвид. Тези тестове нищо не доказват и одавна са отречени! 1. Едно двигателно масло има пакет противоизносни присадки, които са най-активни при оптимална работна температура на маслото! А не при стайна (гаражна) температура! 2. Дори различните маслата, от един и същ вискозитетен клас, имат различен вискозитет при една и съща температура. Това обуславя и различна дебелина на масления клин. От тук и различните резултати при "менците и чакръците"! Гледайте лабораторните анализи на отработки и съпоставяйте количеството на металите в отработките. Да, вярно, че са при различни двигатели, различни състояния на двигателите, условия и т.н. Но като съпоставите достатъчно отработки на едно масло, може да добиете ориентировъчна представа що за мазило е.
-
1 точкаЗарежда на 5 ампера до към 80%, после на 0,6A по спомен. Дали съм прецакал акумулатора с малкото зарядно само времето ще покаже. След няколко месеца ще споделя... Пък и нов е 120 кинта, тоя дето зареждах дори не знам на колко години е. Пак казвам, че според мен инвестицията в голямо зарядно не си струва. Може би на някой с по-скъп акумулатор и с повече от една кола да му върши работа, но мен и малкото ме устройва.
-
1 точкаКолега, зарядното зарежда с 5ампера максимален ток. Колегата Павлов по-горе е качил снимка, можеш да я видиш, минава и през десулфатизация, преди да почне да зарежда с максимален ток. Не е лошо зарядното и върши работа, но най-доброто зарядно си остава изрядния алтернатор.
-
1 точкаИзвинявам се, че няма да съм в помощ, но точно заради ето такива случаи (монтажи от професионалисти с качествена техника) има хора които не искат да чуят за газ. Въпреки това на всички ни се иска да минем по-евтино, че сме сиромаси.
-
1 точкаПропуснали са задължителното скапване на заключването на волана , 1500лв в оторизиран сервиз. Ако е някой мурдар и си изтърва ключовете постоянно 650лв. при дилъра за нов. А пък ремонтни дейности по колата с вкаран ключ в контакта ...... мале мале кви готини неща докарват.
-
1 точкаВсичките ми коли се карат с такъв бензин и до ден днешен не съм имал проблем от това. Преди да излезе 100 октановият ги карах с 98. Просто вървят много по-добре със 100 октана, отколкото с 95. И разхода е малко по-нисък. Изискванията към бензина са да бъде минимум 95 октана, за горна граница няма ограничение. Поне това ми обясниха в представителството преди да купя последния си автомобил. Жена ми кара Fr-V 1.8, което вече е на 160 к. км. Карано е само с 98 и 100 октана и не са се появили никакви проблеми. Имам и един Jazz 1.3 102к.с., който вече е на почти 50 000 км. и се кара предимно градско, отново само със 100 октана. Той също не се оплаква. Даже пее! Преди да взема Cr-V-то, карах Сивик 8 с R18A2. За 160 000 км. е зареждана единствено и само с 98 октана. Никакви проблеми!
-
1 точкаСам си отговори на въпроса. Аз карам основно градско. Като този и миналия месец само градско.
-
1 точкаЕкстра си е капката. Тъкмо е заформила краевата зона на ядрото. Все още липсва зона на дифузия. Маслото е чисто. Искам само да ти направя няколко препоръки. 1. Не оставяй едно и също масло да седи повече от 1г. в двигателя. Независимо от пробега му. 2. Сменяй на максимум 8000км. 3. Премини на "пълна синтетика". Едно хубаво 5W40 ще е много по-добре за двигателя от 10W40. Може да минеш и на някое здраво 5W30 по ACEA A3 и тогава ще видиш как може да върви тоя двигател.
-
0 точкиМоже би сме принудени да слагаме такива. Европа за азиатските марки не е привлекателен пазар. Те са застъпени в пъти повече навсякъде другаде. Съответно и афтърмаркет производителите може би нямат нужното ноу хау, а може и просто да не се опитват , понеже нямат много продажби на части за тая марка.,заради по малкото автомобили в европа. За сравнение хонда са продали през 2019 толкова автомобили в цяла европа , колкото само в Тайланд за същата година - около 130 хиляди.
-
0 точки@ogi28b Колега, всякакъв спор, относно това, какво представлява заряд на акумулатори, видове акумулатори, начини на заряд и съответно видове зарядни, схеми, функции, режими и способности на зарядните, и т.н. е безсмислен, когато някои от спорещите не са чели напълно достатъчно и не са се занимавали напълно достатъчно с тази материя... А аз не съм от тия!
-
0 точкиПри дилъра или в независим сервиз и кой точно?С какви части - оргинални или афтърмаркет и колко струват? На какви модели от какви години е сравнението? Колко пари струва труда в мерцедесовия сервиз и колко в хондовския за дадения ремонт? Нещата са сложни. Всеки знае - " накладките са ми 200, а маслото 100. Евтиния ,братле" . Ама като тръгнеш да поддържаш колата нещата изглеждат по друг начин.
-
0 точкиИ за миналата година ти го сметнах, с данните от тогава. Странно е, че са ти искали толкова много пари. Миналата година в София бяхме на най-ниските нива. Данъкът ти е трябвало да бъде: 110 - мощност 1.10 лв/киловат - ставка 1.3 - коеф. за възраст за кола до 15 г. 0.8 - коеф. за категория Е-4 110 * 1.1 * 1.3 * 0.8 = 125.84 (без отстъпка) Забелязах, че и в двата случая те товарят допълнително с една и съща сума - около 29 лева. Трябва да го провериш. ------------ Да, аз съм го платил дори, излиза ми точно толкова, колкото платих, и на ръка да го смятам, и с калкулатора на ИО - все е 118.40 При теб 230.хх се получава ако смяташ без Евро-категория, за кола до 15 години (2006 -> ) и с отстъпка от 5 %, която е в момента. Ето: 110 - мощност 1.21 - ставка 1.4 - за липса на категория 1.3 - за кола до 15 години 110 * 1.21 * 1.4 * 1.3 = 242.24 С отстъпка: 242.24 - 5% = 230.13 Виж дали наистина имаш вписана категорията, графа V9. ----------- При мен забелязах, че за първата половина от годината фактурата ми е за 62 лева, а за втората половина - за 56 лева, т.е. отстъпката за ранно плащане е начислена във втората фактура. @jungles, при теб в справката от НАП не е отразена отстъпката, така че ако сега провериш - ще ти е друга сумата, а не като на сайта на НАП. Но колко точно....
-
0 точки
-
0 точкиЗдравей. 1. За увисналата броня има инфо в туба. Пример... https://youtu.be/N3cqMk0VLnQ 2. Моята е фейс и не знам префейса имат ли +12v при пуснат габарит, но колега беше описал процедурата по пускането на допълнителен кабел през свободните пинове на лентовия кабел на волана. 3. Също има теми за монтаж на оригинална навигация на кола без. На кратко сложно е, но не невъзможно. Трябва ти навито, DVDто, усилвателя панела с малкия дисплей и може би други неща и най-важно да са от фейслифт. Ако колата ти е дизел търсиш от дизел, че управлението на климатика е различен. Поразтърси се из форума инфо има много а колегите са отзивчиви. 4. Нямам идея, но сигурно и за това е писано и някой ще ти отговори.
-
0 точки
-
0 точкиДа,благодаря за забележката. Явно не доглеждам какво драскам,преди да го публикувам(не е умишлено),отдавам го на разсеяност и забързано ежедневие. Сега като погледнах пак километража се оказа,че съм точно на 2000км. Маслото ми,изглежда не е "мръднало",много добре...!
-
0 точки
-
0 точкиhttps://www.youtube.com/watch?v=TSUKLfiFtR8&t=34s https://www.youtube.com/watch?v=_vKV9NDzxAg https://www.youtube.com/watch?v=kgi8myBQo0g Имаше и друго видео, но не го намирам. Ако го намеря,ще го постна.
-
0 точкиЯ да направим едни бързи сметчици... Щом е бил паднал на 10,2 V, значи е бил тотално разреден до 0% от капацитета! Зарядното с какъв максимален ток зарежда? 3,0А ? Значи 9 часа по 3 А = 27 Ah. Виждаш ли колко го е заредило. Колкото да палиш, но и акумулаторът да се сулфатизира дълбоко.
-
0 точки@krasimir_01 & @emonai При монтирането на тези крушки необходимо ли е да се преработва нещо по фара - фасунга, цокъл и т.н. или пасват и само трябва да се опроводят? Доколкото виждам в другата тема сами сте си монтирали светлините, колко време ви отне горе долу?
-
0 точкиОбслужих колата по точките изброени по-горе (всъщност станаха 15 позиции с "дребните" неща), като маслото на скоростната кутия беше мнооого черно. Планът сега е след 2-3к км да го опресня още веднъж, заедно със смяна на маслото на двигателя и след това влизам в интервалите по сервизна книжка. Остава само да оправя автоматичното заключване и дневните светлини, след което предавам колата на жената да и се радва 🙂
-
0 точкиРеших да проверя що за "животно" е тоя Бенц и попаднах на интересна статия: https://autobild.bg/400-000-км-с-mercedes-c-180-k-вечният-benz/2/
-
0 точкиЖената пита: - Ако отида при друг мъж, на теб мъчно ли ще ти е? - Е, какъв пък ми е той, та да ми е мъчно? Да се оправя...
-
0 точкиПродължавайки да тренира, вече няколко месеца, Мими разбра, че боксът - това е крепко семейство, възпитани деца, вежлива свекърва и верен съпруг...
-
0 точкиПърво честито на колегата за придобивката и много безаварийни километри.Виж това дали ще ти свърши работа.Разгледай из папките има доста други интересни неща: https://drive.google.com/drive/u/1/folders/1Adu8uTMC4HL1PhWMGm2Fn3i2bVZwTYPc Колега Bla,къде направи шумоизолацията ,че се замислям и аз.По-добре е от III та генерация, но има какво да се желае. Относно разхода,моята е 2.4 и извънградско при 140 км на круиз по Тракия ми дава около 10/100 с трима човека и багаж. 8/100 ми дава ако ходя примерно до Русе и се влача след тировете. Градско ми дава зимата около 13/100. Относно динамиката и 2.4 не е самолет но е доста по-добре от 2.0.А разхода като гледам няма голяма разлика.Изключвам тези които постигат 7-8/100 при 140 км/ч.
-
0 точкиНа щанда за килими: Имате ли нещо по-здраво за детска стая? - Колко деца имате? - 7 - По-добре асфалтирайте...
-
0 точки
-
0 точкиПреди 10 000км. сложих TRW , от онези с черната боя по металът, където няма триене с накладките. Страхотно спират и си седят съвсем гладки, без надраскано. Боята също държи.
-
0 точкиЧестито колега, дано много да те радва! Моето Cr-V е със същия двигател и усещането за мудност го имах и аз. Купето е тежко и особено при изпреварване в извънградски условия се усеща липса на мощност. Отне ми няколко пъувания докато свикна и сега не ми прави впечатление. На “S” скъсява предавките, превключва малко по-рязко, става по-шумна, леко вдига разхода и определено подобрява динамиката. Ползвал съм го едва няколко пъти. Когат свикнеш с превключването на кутията, става много приятна за каране. Това с което не можах да свикна е слабата шумоизолация. Аз направих допълнителна такава на пода и вратите и донякъде реших проблема, но има още какво да се желае. Другия неприятен момент е разхода на гориво. Доста изчетох по темата и се оказа, че има колеги които постигат разход извън града 9 и под 9л./100км. И градско 11-12/100...??? При мен разхода извънградско е между 10.3 и 11.5л./100км. Като най често е около 11/100. Това е при скорост 150 км/ч., круиз контрол, четири човека и доволно багаж. В София разхода ми е 14.5 - 15/100. Стигал съм и до 17/100. Това е с каране на кратки разстояния и в задръствания, основно в центъра. Карам само с бензин 100 октана. Имам чувство, че за да постигна разход като при колегите, трябва да сляза и да я бутам. До гореизложените изводи съм стигнал след малко повече от три години и 108 000 км. с автомобила.
-
0 точкиПоп се качва в такси да се прибира към църквата. Тръгнало таксито. Бакшишът надул педала по надупчените софийски улици. Изведнъж! Прас! Нацелил някаква дупка. - Баси майката! – изпсувал таксиджията. Попът си мълчи. След малко пак. Прас! Нацелил друга дупка. - Баси и майката! – пак изпсувал таксиджията. Попът пак си мълчи. След няколко минути таксито уцелило трета дупка. Бакшишът пак изпсувал: - Баси майката! Попът не издържал и му направил забележка: - Защо така ругаеш и злословиш синко? Казвай просто „Слава тебе Господи” и ще видиш, как всичко ще бъде наред. Таксиджията се поуспокоил малко. След 100 метра колата нацелила шахта с откраднат капак. От удара се откъснало предното колело и се затъркаляло напред. Таксиджията тъкмо да изпсува яко и се усетил и извикал: - Слава тебе Господи! И в тоя момент – чудо. Колелото спряло, върнало се назад и си застанало на мястото. Попът като видял това изкрещял: -Баси майката!!!
-
0 точкиЦитирам: "Отваряне на тема тук с заглавие: -Препоръчайте ми масло.. -Какво масло за моя двигател... -Да питам за едно масло.. ...и други подобни е ГРУБО НЕУВАЖЕНИЕ към труда на екипа, събрал и подредил тези материали. Това са препоръки за двигатели в прилично състояние и стоков вид! За спортно каране.дърпане,теглене,драг,рейсинг,minime,турбо и т.н. препоръчаните масла са съвсем други! За съвет се обърнете,към съответните капацитети в раздел Тунинг." Източник: КЛИК За Accord 8 - КЛИК Последната тема за маслата - КЛИК Заключвам.
-
0 точкиЗабелязали ли сте, че след като ви се родят деца, започвате да питате отново родителите си, дали може да излезете вечерта!
-
0 точки
-
0 точкиАми нали това казвам и аз? Щом няма значение кой къде живее, значи това, което виждам аз при мен - важи за всички навсякъде ли? Тогава да доуточня - от 21 апартамента при мен, 2 са необитаеми. В 19 апартамента - 2/3 имат коли. От тях - 1/3 (4) имат само по 1 кола, а другите 2/3 (9, това са половината от обитаемите!)) имат общо 23 коли. И какво казваш - не са чак толкова много? Може при теб да не са, но на други места - са. Затова ти казвам - има значение какво е около теб и какво виждаш. Ти виждаш, че такива хора са малко, но аз ги виждам така: половината апартаменти имат повече коли от общия брой апартаменти. Във входа ми има точно 2 деца. Иначе съм напълно съгласен с аргументите ти - всеки си има нужда, било родител, било студент... но не върви да кажеш, че не толкова много. Много са, поне половината в жилищните квартали. Колкото до това "забърше те някой на светофара..." - значи, като си купиш кола, правиш сметка за всички разходи - колко струва горивото, колко струва акумулатора, колко струват гумите, колко струва таксито, ако колата ти се повреди, колко време губиш с автобуса, колко струва рент-а-кар, колко е ГО, ГТП, данък... Ако не можеш да си го позволиш - не си купуваш кола. Справяш се както можеш. А Ганьо - първо купува най-якото АЛУДИ или БЕНДВЕ, после реве - ГО му скъпа, гумите му скъпи, данъците му скъпи. Нещо отклонение се получи, затова мисля да спра.
-
0 точкиЗначи ти ще си тестера на голямото лиделско, май е време за нов акумулатор, с тея 7г. прекрачваш границите на модерния конмсуматорски капитализъм
-
0 точкиЕй, "голяма кола" е Акорда. Аз си го знам де, но днес пак се представи достойно. Наложи се да скокна до ВМА-то и си викам - ще мина през Петрохан (110 км), вместо по Хемус (поне 150 км). И 2-та маршрута са ми познати, но не ми се висеше зад тирове вдигащи водна мъгла и пясък, та реших да рискувам с прохода. Тръгнах по тъмно, та да няма трафик, надявайки се че "отворен" на сайта на АПИ, означава почистен и опесъчен. Даа, ама не! Асфалта бе мокър до с. Бързия (25км), а нагоре беше ринато, но не веднага (под рохкия сняг имаше лед), тясно, неопесъчено и до билото имаше още 20км трудни за шофиране. Трафик слаб (кой ще се пробва си викам). Изпреварих когото можах, а нагоре застигнах само 1 Алди кватро и 1 Форестър, но ми дадоха път. Първите 25 "мокри" км разхода беше около 8/100, а снежните бяха бавни и мъчителни, щото тракшъна мигаше постоянно, а за да го гася, където можех - ръгах 4-та, та да укротя тая мощ на маторя. На билото погледнах средния разход - пишеше 13,9/100 (за 45км общо) - ламя, ей. Не ми се смята колко изпи за снежните 20км. Надолу пък не може на скорост да се слиза, щото АВС-а е на спирачките, а не на кутията, но някак се добрах пак до мокрия асфалт от южната страна, а там лесно. Общите 110км ми отнеха 150 минути (което си е много), та на връщане следобед не "цепех басма" на никого. Трафик вече имаше, не беше по-разчистено и пак теснотия до шия. Изпреварва се трудно - волана се дърпа, задницата се мята (бях сам), "оня триъгълник" святка, но пък екшъна бе адреналинов. Акорда наред с другите "предноприводни" коли "закачи на колана си скалповете" на 1 Аутбек, 2 Куатрота, 2 ЦРІВ-та, някакъв Форд 4х4, 1 от новите Джимнита, но се спря в 1 Туарег. Ей тва чудо 30 км ме бави, но тоя караше мъжката и не ми даде да го изпреваря. Той се мята, аз след него, а където пък бе право и поразтопено, вдигаше прекалено голяма водна пелена и не ми се набиваше в стоповете му. Евала на немците, научили са тоя тулуп да върви у снега, та се влачих след него, докато не отби в Бързия. Обратният път ми отне точно 120 мин, а общият разход за 220км заспа на 10/100. Снегът не бе замръзнал (иначе не бих препускал така), и купето понесе мъжки неравностите, като потропваше само задната седалка (нали е сложна кинематика) и нещо в багажника (оказа се тубата с теч. за чистачките), но външно е "пълна свинщина". Като стигнах от екшъна нямаше последици, с изключение на някакъв бъг в задната ел.врата. Отваряше се от дистанционното, но не се затваряше от него, а и бутончето и не светеше. След 3 часа (като я прибрах вече в гаража) - всичко си работеше нормално. Сигурно е било нещо от сътресенията по купето, или датчиците в уплътнението и. Да ме прощава милият, но да си знае - карам си го полека, но като му поискам - дава всичко от себе си. Утре ще го черпя 1 мивка, да измия срамът от челото си.
-
0 точкиТи се радвай ,че имаш някаква информация поне.тия 125000км са след Христа .Преди това какво е било само той знае Поне имаш въздушен филтър. Сложи си наум един пробег от 260-270к и си карай обслужването по книжката.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00