Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 12.02.2020 in Мнения
-
2 точкиНе знам какви акумулатори купувате и само градско ли карате, че да ги сменяте на 3- 4 години? Аз последните 20 години съм имал 2 акумулатора - Бош S4- над 10 год и оригиналния на Honda- над 10г, който го смених ноември 2019г. за по-сигурно. Поддръжка и на двата- никаква, вярно е, че карам основно извънградско. Зарядно имам, но никога не съм го ползвал! Тук ми се струва, че малко засилваме нещата с грижите за батерията.
-
2 точкиАми не е добро сравнението според мен. Ако сменяш акумулатор примерно 1 година по-често не е еквивалентно на това да сменяш кола примерно два пъти по-често. Най-малкото заради това, че акумулаторите в голяма степен се рециклират, а стар автомобил – в доста по-малка. Плюс първоначалните разходи за новия автомобил, без които трудно ще минеш. А и в примера с колата ще караш кола пред разваляне доста от тия 5 години. В примера с акумулатора няма да го забелязваш почти, освен когато се наложи смяна. Въпросът ми е сериозен. Основната причина разбирам е удължаването на живота на акумулатора? И реалистично някой може ли да предположи или сметне с колко се увеличава? Съответно по-пряката полза за нас икономия ли е или принципа да използваме пълния ресурс на машините и частите? Или друго
-
1 точкаВсичките ми коли се карат с такъв бензин и до ден днешен не съм имал проблем от това. Преди да излезе 100 октановият ги карах с 98. Просто вървят много по-добре със 100 октана, отколкото с 95. И разхода е малко по-нисък. Изискванията към бензина са да бъде минимум 95 октана, за горна граница няма ограничение. Поне това ми обясниха в представителството преди да купя последния си автомобил. Жена ми кара Fr-V 1.8, което вече е на 160 к. км. Карано е само с 98 и 100 октана и не са се появили никакви проблеми. Имам и един Jazz 1.3 102к.с., който вече е на почти 50 000 км. и се кара предимно градско, отново само със 100 октана. Той също не се оплаква. Даже пее! Преди да взема Cr-V-то, карах Сивик 8 с R18A2. За 160 000 км. е зареждана единствено и само с 98 октана. Никакви проблеми!
-
1 точка
-
1 точкаСложно и пълно с казуси е движението на участващите в него. Има 1 лаф: "шофирането е проста работа, но не е за прости хора". Аз си имам 1 проста максима: "околните не трябва да имат нужда и време за реакция на твоите действия". Винаги помага срещу малоумници и е в помощ на останалите.
-
1 точкаНе съм сигурен дали не е излишна темата, можеше да питаш в маслената тема. Може би и мод ще премести постовете. Иначе като отговор на някои от въпросите ти – да, горенето може да е свързано с вискозитета (по-конкретно топлия – числото след W), но не е единствения фактор и не е непременно добър аргумент за смяна на вискозитета. И да, горенето може да е свързано с конкретна марка или продуктова линия на дадена марка. От изброените от теб, подкрепям JHM.
-
1 точкаИнжекторите в кофата заедно с изпарителя. Най-евтиния вариант - нов изпарител и инжектори хана. Настройките в последствие са малко относителни, защото тези ребрандирани АЕБ-та са малко с характер.
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаogi28b, за София няма абсолютно никакво значение в кой квартал се живее а къде се работи, къде е градината и къде е училището/университета/ къде се пазарува. Това са основните неща и няма как да се избяга от тях. Невъзможно не е правилно казано но доста по-трудно е да се справя 1 семейство с 1 кола, мисля, че го написах по-горе? Отива колата в сервиз "X" и стои 3 дни, 5 дни, 10 дни за нещо си. Какво правим? Забърше те някой на светофара, колата трябва да се боядисва, отиваме на 1 месец и повече? Рент-а-кар? Хайде стига. Вторият автомобил е необходимост а не прищявка за повечето семейства. Ако си сам или сте 2ма и имате 3 коли е съвсем различно но такива хора са малко.
-
1 точкаНа посочените по-горе светофари е така - когато свети основната секция, допълнителната стрелка не свети. На картинката, в основната секция няма стрелки. Като светне зелено там, значи може да продължиш движението си във всички посоки. Нямаш отделен светофар за десния завой, който да ти забранява завиване надясно. На единия от посочените светофари (на бул. България) по-горе в основната секция има стрелки за движение направо и надясно в основната секция, и само за надясно в допълнителната. Само за завиващите наляво има отделен светофар с 3 секции и стрелка.
-
1 точкаКолега Pavel_Pavlov, колко по-скъпи да станат тези данъци? Шоково вдигане на дадена такса, не означава автоматично спиране на трафика. Домакинствата с повече от 2 коли не са чак толкова много а в днешно време пък 1 автомобил не е достатъчен поради ред причини. При 2-ма работещи в различен край на града и трябва да се води дете на градина, как точно се случват нещата с 1 автомобил? Ами ремонт на тези коли? Задръстванията ги има в цял свят, не са само при нас но даден налог няма да ги реши.
-
1 точкаНяма смисъл да даваш толкова много пари за дюзи BRC. Търси друга алтернатива. Изпратено от моят Redmi Note 7 с помощта на Tapatalk
-
1 точкаЗначи ти ще си тестера на голямото лиделско, май е време за нов акумулатор, с тея 7г. прекрачваш границите на модерния конмсуматорски капитализъм
-
1 точка
-
1 точкаА какво да правят чужденците, които не са чели наредбата? Не знам, как е в Европа, ама тук на острова, ако основния светофар свети червено и отдолу свети зелена стрелка, независимо, в каква посока, си минавам спокойно, без да чакам никого. Щом имам зелена стрелка, това означава, че всички останали светофари така са настроени, че да нямам пресечна точка с другите участници в движението. Другата огромна тъпотия е изчакването на пешеходци. Извинявам се, ако ставам досаден ... ама тук в Англия пешеходните светофари работят самостоятелно, при поискване. Пристигам на кръстовището пеша и натискам бутончето. След малко всички светофари за автомобили светват червено, целият трафик спира, и мога да пресека, ако искам и по диагонал на кръстовището. Бързо, лесно и без главоболия. Така е, нали?! Докато съм на тази тема - тук в Англия, минаването на жълто (след зеленото) е национален спорт. Няма проблем, дори, когато колата зад мен е "униформена" полицейска. В някои случаи минаваме дори и на откровено червено, зависи, колко е натоварено кръстовището. Това е така, защото зеленото на пресечната улица светва след моето червено.
-
1 точкаА тези жълтите инжектори на БРЦ кое ще ги управлява? Това ребрандирано АЕБ не може да ги управлява ефективно. 6 ММ термопластика, е достатъчна за тоя мотор, колкото и да не им се вярва на повечето хора. В снимката с описанието на компонентите пише, че инжекторите са валтек, а пък ти пишеш, че са херкулес. Кой модел точно са на херкулес, че имат разлика? По-добре не набивай излишни пари за компоненти, които е съмнително,че ще подкараш.
-
1 точка@CARPERA Т.е. конкретните ти препоръки са "хвърли тази уредба и я смени с Романо при Маркони, който не се знае дали изобщо има време и е на 300 км от теб" ако съм разбрал правилно? И разбира се "сам си си виновен, че си се набутал с тази уредба" И разбира се още 1500-600 лева отгоре. Защото колегата го е написал: И това според мен е постижимо. @Ivan_Ch Колега, какъв точно Tomasetto ти е изпарителят? 67R-01 4066 е само хомологация, разбери модела (Alaska, Artic, Antartic ...)
-
1 точкаВ интерес на истината "CARPERA"е прав,че последно време,липсва включване на вещи (технически)лица,а вярвайте тук има много. Явно си пазят хляба,съвсем логично. Има разбира се някои изключения,като фена и емод. Колега "Ivan_Ch"недей да хвърляш грешни пари за части,преди да си сигурен за точния проблем.
-
1 точкаМога да споделя моят опит с професионално зарядно.До нас има магазин на Банер.От там съм купувал два.Последният е взет 2013г.Когато ми го продадоха ми обещаха,че всяка Есен преди зимният сезон ако им го нося ще му правят пълна регенерация срещу 10 лв.Правя го,оставям им го за два дни и срещу 10 лв си го прибирам (идваха и други клиенти да оставят за регенериране). Тази зима не искаха повече да ми го вземат,нямали време да се занимават. (Според мен са преценили,че не им е изгодно). То пък стана така,че ходих да купя някакво но имаше само това голямото и го взех, (признавам си не знаех какво купувам) като го ползвах вече и акумулатора е регенериран и за тази година.Сега сме 2020 тоест 7 години Банера си бачка. Иначе преди на четири години нов 220 лв. Това е за една кола,ами ако човек има повече от една.Та ето я математиката при мен какво показва.
-
1 точкаНова Година в Англия. Всичко живо пие, само Джордж и Майкъл нямат пари за бира. Както си вървят покрусени, гледат - бар, а до него месарница. Вадят малкото останали мангизи от джобовете, поглеждат ценорасписите и установяват че ще стигнат само за наденица. Майкъл се обажда... — Еми, тая вечер нема пиячка. След кратък размисъл Джордж възкликва вдъхновено — Сетих се! Взема парите, влиза в месарницата и след малко излиза с една наденица и започва да обяснява: Сега ще си пусна наденицата в гащите, влизаме в бара, поръчваме по халба и точно преди да платим, аз ще я извадя и ти ще се правиш че ми го лапаш. Бармана ще ни изрита и ние няма да плащаме. Майкъл ентусиазирано кима с глава и се почва... бар след бар... След деветия се обажда... — Брато, де е наденицата? — Аааа... Ми тя остана още в третия бар...
-
0 точкиПривет на всички! След около 2 години доживях и аз да съм собственик и официално да се добавя към Хонда общноста. В голяма степен това се дължи и на вас. Досега предимно четях и рядко коментирах.Рядко съм попадал на форуми като този,които са неизчерпаем източник на съвети ,идеи и мнения. Тормозил съм някои от вас с множество въпроси и молба за съвет за което ви благодаря. В началото обмислях FR-V,после станахме 4ма вкъщи минах на идеята за CR-V 3gen и накрая реших да инвестирам повече и да скоча на 4 ген. Колата е 2015 г. facelift на 73 000 км Premium ниво на оборудване.Двигателя е добрия стар R20A9,което доста наклони взените в избор на тази.Бях скочил да си внасям от Канада, но накрая взех тази от първи собственик. Тепърва ме сърбят ръцете и очите да чета и човъркам из нея.Много неща гледам като голям камък и се чудя за какво са. В колата имам книжка за Honda connect и друга за това кое кога се сменя и т.н. ,но нямам генерално ръководство за цялата кола и всички копчалъци. Някой може ли да помогне? Имам купища въпроси, но ако намеря ръководство ще отпаднат доста въпроси.Естествено благодарение на форума открих едно ръководство за модел 2013 и на първо време ще свърши някаква работа. Впечатления все още нямам ,кой знае какви понеже навъртях вчера 300 км основно магистрала.засега забелязах следното : Нека започна с недостатъци : 1.Очаквах,че не е много бърза, но ми идва прекалено мудна.Все пак съм сигурен,че все още не мога да използвам автомата както трябва. Не знам как да използвам перата и S дали е спортен режим, но видимо се подобрява като мина на него.Знам и ,че кутията се адаптира спрямо шофьора така,че нека мине малко време. Досега шофьора беше жена 2.Сякаш огледалата не се прибират от дистанционното, а само от бутон.Може и да е до настройка. 3.Друго засега не ми прави лошо впечатление. Предимства до момента: 1.Много ми хареса колко точно сменя сама къси и дълги. 2.Навигацията е много точна и разширена. 3.Доста е безшумна, а четейки коментари предимно за трета генерация очаквах да е шумно. 4.Интериора е много красив и всичко е разположено лесно и достъпно,изключвайки факта,че не знам кое за какво е 5.Вътрешното пространство е много добре оразмерено.Карал съм по-големи джипове,които вътре са тесни.Багажника е супер ,че досега нон-стоп псувах като пъхах бебешката количка в старата кола.Количка за 1500 лева а вече я направих на гъз с извинение от драскотини и ожулвания Тепърва следва да трупам впечатления ,както и да изникват въпроси. Хубав ден на всички!
-
0 точкиКолега, За Civic sedan 2016 2,0 бензин има всички части и са много евтини, стига да знаеш как да си ги намериш. Кажи какво ти трябва и не можеш да си намериш за да ти помогна..... обслужването е супер лесно и може да се направи във всеки един що годен сервиз, даже и смяна на масло на CVT скоростна кутия, нищо сложно..... Няма нищо общо с Ауди, БМВ и др. Сервизни автомобили На моя Сивик 2,0 бензин от канада вдигам капака на двигателя от одбслужване на обслужване....
-
0 точкиНа щанда за килими: Имате ли нещо по-здраво за детска стая? - Колко деца имате? - 7 - По-добре асфалтирайте...
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точкиЗащо караш с 100 октанов, пише ли накъде или е това твое решение. Двигател пригоден за ниско октанов бензин ,е зле да се кара с 100 октанов ,да не кажа по силни думи.
-
0 точкиhttps://www.facebook.com/groups/593440387482217/permalink/1469423383217242/?app=fbl Да си признае...
-
0 точкиПоп се качва в такси да се прибира към църквата. Тръгнало таксито. Бакшишът надул педала по надупчените софийски улици. Изведнъж! Прас! Нацелил някаква дупка. - Баси майката! – изпсувал таксиджията. Попът си мълчи. След малко пак. Прас! Нацелил друга дупка. - Баси и майката! – пак изпсувал таксиджията. Попът пак си мълчи. След няколко минути таксито уцелило трета дупка. Бакшишът пак изпсувал: - Баси майката! Попът не издържал и му направил забележка: - Защо така ругаеш и злословиш синко? Казвай просто „Слава тебе Господи” и ще видиш, как всичко ще бъде наред. Таксиджията се поуспокоил малко. След 100 метра колата нацелила шахта с откраднат капак. От удара се откъснало предното колело и се затъркаляло напред. Таксиджията тъкмо да изпсува яко и се усетил и извикал: - Слава тебе Господи! И в тоя момент – чудо. Колелото спряло, върнало се назад и си застанало на мястото. Попът като видял това изкрещял: -Баси майката!!!
-
0 точкиЦитирам: "Отваряне на тема тук с заглавие: -Препоръчайте ми масло.. -Какво масло за моя двигател... -Да питам за едно масло.. ...и други подобни е ГРУБО НЕУВАЖЕНИЕ към труда на екипа, събрал и подредил тези материали. Това са препоръки за двигатели в прилично състояние и стоков вид! За спортно каране.дърпане,теглене,драг,рейсинг,minime,турбо и т.н. препоръчаните масла са съвсем други! За съвет се обърнете,към съответните капацитети в раздел Тунинг." Източник: КЛИК За Accord 8 - КЛИК Последната тема за маслата - КЛИК Заключвам.
-
0 точкиЗабелязали ли сте, че след като ви се родят деца, започвате да питате отново родителите си, дали може да излезете вечерта!
-
0 точкиЗдравейте колеги, преполовихме февруари и това означава, че е време и за шестата сбирка на Акордите в София. Тъй като все още времето не позволява да сме навън, срещата отново ще бъде в Ринг мол, паркинга на ниво -1 в дъното при сините колони (връзката между Икеа и Ринг мола). Датата е 23-ти февруари неделя, а часът - 15. Добре дошли сте независимо от марката и модела на автмобила ви, стига да харесвате Акорди. Въпрос към модераторите. Дали е възможно този коментар да бъде закачен най-отгоре в темата, че да се вижда веднага от всеки, който отвори темата?Благодаря.
-
0 точки
-
0 точкиИ при мен понякога се оплакват. Но си мисля, че няма как да е иначе при положение, че микрофона не ти е близо до устата. Иначе микрофона се намира в предния плафон на тавана и не знам дали може да се чисти. Ако някой го е правил нека сподели.
-
0 точкиУспях да снимам редуктора Tomasetto AT13 LPG a рейката е синя. За нея мисля че е само един модел със син цвят.
-
0 точкиМи рано и е бе човек,рано и е. Не смятам за нужно да се сменя по рано от предписаното още повече ако и самият пробег е малък.
-
0 точкиЧестита придобивка,със здраве да си я караш. Много безаварийни километри за цялата фамилия!
-
0 точкиВидимо е, че не съм, за което моля да ме извиниш. Сега пояснено - вече разбрах.
-
0 точкиНапълно сигурен съм, че си наясно, какво исках да кажа, ама ... Постът ми не беше за горките чужденци, незнаещи наредбите. И да съм споменал някъде за неспазване на Закони и Наредби?! По-скоро исках да наблегна на това И това И това И това И това И това И това И ... още колко?! Проблемът е в това, че когато някой правоимащ сътвори тъпотия не полага усилия да я поправи. Къде по-лесно е тъпотията да се "облече" в тъпа наредба и да се каже "Има си наредба, да сте я чели". Точка, тази тъпотия вече не е тъпотия. Честито на печелившите, а чужденците да го ... четат. И не на последно място
-
0 точкиАми нали това казвам и аз? Щом няма значение кой къде живее, значи това, което виждам аз при мен - важи за всички навсякъде ли? Тогава да доуточня - от 21 апартамента при мен, 2 са необитаеми. В 19 апартамента - 2/3 имат коли. От тях - 1/3 (4) имат само по 1 кола, а другите 2/3 (9, това са половината от обитаемите!)) имат общо 23 коли. И какво казваш - не са чак толкова много? Може при теб да не са, но на други места - са. Затова ти казвам - има значение какво е около теб и какво виждаш. Ти виждаш, че такива хора са малко, но аз ги виждам така: половината апартаменти имат повече коли от общия брой апартаменти. Във входа ми има точно 2 деца. Иначе съм напълно съгласен с аргументите ти - всеки си има нужда, било родител, било студент... но не върви да кажеш, че не толкова много. Много са, поне половината в жилищните квартали. Колкото до това "забърше те някой на светофара..." - значи, като си купиш кола, правиш сметка за всички разходи - колко струва горивото, колко струва акумулатора, колко струват гумите, колко струва таксито, ако колата ти се повреди, колко време губиш с автобуса, колко струва рент-а-кар, колко е ГО, ГТП, данък... Ако не можеш да си го позволиш - не си купуваш кола. Справяш се както можеш. А Ганьо - първо купува най-якото АЛУДИ или БЕНДВЕ, после реве - ГО му скъпа, гумите му скъпи, данъците му скъпи. Нещо отклонение се получи, затова мисля да спра.
-
0 точкиНе са толкова малко по мои наблюдения, но това е субективно след като нямаме официална статистика. Пример с Дания – там е скъпо да си купиш кола и скъпо да я поддържаш. Там да имаш кола е по-скоро лукс. Да, разбира се може да се направи аргументът, че там инфраструктурата е много по-добра и има условия за велотранспорт, градски транспорт, влакове и пр., но нали за да се доближим дотам трябва да направим стъпка в тая посока. Ако се стимулират по-малко коли в движение, т.е. повече хора да ползват градския транспорт, целия транспорт в града и чистотата на въздуха ще се подобри. Да, има случаи, в които ти е нужна кола, за да стигнеш до работа. Но около мен има и доста случаи, в които хората пътуват с кола просто за удобство. И не казвам, че вдигането на данъците е решението и ще оправи проблемите. Но според мен е едно от решенията. Също нужно (наред с други неща) е да има по-голяма прозрачност къде отиват парите от данъците, за да са по-сигурни гражданите защо е нужно да плащат повече.
-
0 точкиЧестита да ти е и много безавариини км. От какво кола слизаш и сравняваш мудносга на тази. Както каза 4 има сте и стила на каране е по спокоен. Автомата ще се адаптира за твоето каране. Потърси ръководства и инфо http://www.crvclub.ru/honda_crv_manual.htm#crv4
-
0 точкиЕгати скъпите инжектори. Това К24А3 не е ли близо 200 коня? Жълтото BRC не е ли до 40 коня на цилиндър макс? Не искам да давам предложения, защото само разцъках из сайтовете и видях варианти бол, ама като не разбирам ... Много зависи дюзите с какво Ø ще са и на колко бара за това дали ще "хранят" колата. Според мен изчакай по-вещите колеги да се включат и тогава решавай, още повече че си дал компонентите. Hana са вариант, да. @CARPERA Не помагаш особено и се заформя пак един чат с твое участие. Едно и също, едно и също във всяко твое мнение. Пиши нещо конкретно за проблема на колегата.
-
0 точки
-
0 точкиЕ сега ако разсъждава така, то по ок не си прави ремонти на колата, че след 5г като дръпнеш чертата те излезли колкото за нова. То зарядното ще го ползвал 3 пъти в годината. Та мисълта ми е че зарядното може да изкара и 20г, тва да ти поддържа амаен 8аку с повече по 1г пак си е добре. Всеки сега почва ма тва що онова що. Ам щото евтино хубаво няма. Да не казвам че с малкото зарядно с дни тряя стои. Щото не отиваш да си купуваш дачи за 15 бона нова ми си купуваш по хубава кола за тия пари на поне над 10г.
-
0 точкиДобре, обяснете ми като на невежа – защо да дам 50–70лв повече от това за 30лв? Аз зарядно ползвам зимата когато акумулатора ми падне и паленето на колата се промени. Зареждам (явно) докъдето успее зарядното и връщам акумулатора. И да го заредя отлично до 100%, нали като покарам малко пак ще падне на 80%? Предимството на по-добрите/скъпите зарядни в това ли е, че удължават живота на акумулатора? Ами че то едно зарядно струва почти колкото нов акумулатор. Тая икономия ще я видя след 2рия сменен акумулатор сигурно. Нещо трябва да изпускам. Ще се радвам на разяснение
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точкиПохвално за усилията, но тази кола вече заприлича на едновремешните фургони-стрелбища
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00