Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 11.02.2020 in Мнения
-
3 точкиKoлега не съм срещал някой си случаен човек и темата въобще не е безсмислена! Казах защо държа повече на малкото, за да си го нося в колата, ако ще ми върши същата или сходна работа, да зарежда там преди зимата, значи става. Един акумулатор без проблеми изкарва 2г., с това устройсвто ще го докарам до 3г. с голямото вероятно до 4 с клизма, така че, все тая.
-
2 точкиКолкото и да уважавам майсторите, които са хвалени във форума, не се доверявам сляпо. Ако в ръководството пише даден интервал, а те препоръчват по-голям, освен ако не е добре аргументирано, не бих го удължил. „Практиката показва“ за мен не е силен аргумент. Но всеки си преценява. Аз в случая подкрепям мнението на Карпера, макар и да не бих бил толкова краен. Добри сервизи за нашата марка много трудно се намират и често трябва да се правят някои компромиси.
-
2 точкиДа и аз звънях в Хонда, но ме отрязоха. Колата със сигурност е на 175000 км. Carpera чел съм книжката и затова настоявах и изрично питах и двамата за този реглаж на клапаните. Но щом и двамата са на едно мнение и през ръцете са им минали хиляди хонди, смятам, че имат резон да го казват. Можеха да ми вземат парите за проверка и за смяна на гарнитура на глава, но не го направиха.
-
1 точка@CARPERA Т.е. конкретните ти препоръки са "хвърли тази уредба и я смени с Романо при Маркони, който не се знае дали изобщо има време и е на 300 км от теб" ако съм разбрал правилно? И разбира се "сам си си виновен, че си се набутал с тази уредба" И разбира се още 1500-600 лева отгоре. Защото колегата го е написал: И това според мен е постижимо. @Ivan_Ch Колега, какъв точно Tomasetto ти е изпарителят? 67R-01 4066 е само хомологация, разбери модела (Alaska, Artic, Antartic ...)
-
1 точкаАйде по-сериозно вече. България не е София. Не само София плаща данъци? Но най-много пари се наливат там.
-
1 точкаАми тогава защо писахме толкова, като серищаш един човек той те излъгва и ти му вярваш. Безмислена е тази тема и това което пишем в нея. Голямото от Лидъл като се обадиш на клиентския телефон , и кажеш че го искаш ще ти го изпратят да твоя филиал и ще ти се обадят до го вземеш. Клиентския телефон е отдолу на всяка бележка. Пак ще го напиша явно на никой не му се чете назад. Ето нещо по-добро от голямото и цветно китайско за тези които не успяха да го вземат ,голямото китайско. http://www.akutonik.com/mobile/product/details?Id=5&langId=0
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаКолега имал съм същия проблем, просто откачи жилото от кранчето в коша и остави палеца на кранчето перпендикулярно на маркучите, няма логика но така беше отворено. После врътката в купето се движи спокойно, на студено не вкарва въздух и много леко затопля, на дясно отваря клапата на цяло. Според мен проблема е продължението на жилото след клапата което води към кранчето в коша. Имам цялото парно разглобено и в края на седмицата мога да го снимам.
-
1 точка
-
1 точкаНаправих едно клипче, колкото можах. Клапата се вижда там откъдето казах, но дъздуховода при педала трябва да е отворен, позиция на врътката за посоката на струята- "само в краката", средното положение. Вижда се, че на едно положение скрива/затваря питата на климатика, в другото предполагам питата на парното. https://www.youtube.com/watch?v=F_YRzqwruNw Намерих и малко симки от лаптопа: това с дунапрена е клапата, кафявото питата.
-
1 точкаВсеки път е различно при коли с борд-комп. Около 100 км което показва в момента борда при средният разход. Ако средният разход в момчента на светването показва 7 то има в резервоара около 7 л.Ако показва 5.5 ти има около 5/6 л.
-
1 точкаЗдравейте, благодаря ви за съветите. Имаше хлабава спойка в дисплея. След презапояването й, всичко се оправи.
-
1 точкаНамален е калцият, а като детергенти са добавени магнезий и бор, за да отговаря на изискванията за LSPI. Касае предимно двигателите с директно впръскване. Чакаме ILSAC GF-6, където нещата обещават да бъдат значително по-сериозни:
-
1 точкаHonda Synthetic Blend 5W-30, API SN. Вече е API SN Plus.
-
1 точкаПроцедурата се оказа доста лесна, но не добре описана в ръководството. Ще се опитам да я обясня по-подробно: 1. Колата трябва да е на контакт (II-ра позиция) или запалена. 2. Натиска се бутана за говорене и се подава гласова команда "Phone setup pair". 3.Изчаква се малко и IVR- на колата пуска съобщение с кратки указания, което казва, че трябва да му подадете код за сдвояване. 4. Натиска се бутона за говорене, след което казвате произволен код, например 0000. 5. IVRa пита сигурни ли сте, че искате код 0000 6. Натискате бутона за говорене и казвате ДА 7. IVRa казва че минава в свързващ режим и да пуснете bluetooth-а на телефона. 8. След като телефона намери HT Honda го сдвоявате и въвеждате кода 0000 9. IVRa ви пита как да се казва сдвоеното устройство, натискате копчето за говорене и казвате желаното от вас име. 10. IVRa пита дали това е името, което искате (плейва казаното от вас), потвърждавате му и сте готови.
-
1 точкаБлагодаря за отговорите! Беше комутатора! Смених го и искрата веднага дойде. Вече си ползвам колата. Но смених и бобината. Имаше термични следи от прегряване на корпуса и макар и да даваше нормални параметри на мултицета (референтни стойности които, намерих в интернет), реших, че някоя намотка вътре е пробила и предпочетох да я сменя. Бобини има във всеки магазин, но комутатора е дефицит, а в допълнение и скъп (100-130лв). За това ето малко полезно инфо за хората от София и района. В една от преките на Симеон (ул. Странджа) от Симеон посока бул. Сливница на 100-150м от лявата страна има магазин специализиран, за авто електро части. Там комутатора от снимката в кутийката с пакетче термо паста купих за 55лв. Магазина се оказа, много добре зареден, а продава много в час и приятно любезен! Благодаря!
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаДа приключа темата. Помпата е сменена. Малко тегаво с щифта на педала понеже реших да не свалям целия педал но стана. Пружината на помпата беше здрава но вътре стените са видимо износени и явно е изпускала. Течността беше отвратителна и пълна с боклуци, които явно стават абразив. Смених я изцяло. Долната "помпа" е суха за сега няма да я барам. Промяната е драстична. Педала се усеща по различен начин и включва по-лесно (не че преди това е включвала трудно).
-
1 точкаТочно отпреди седмица на ойл клуба лъсна "скандал". т.е. беше разкрит Промишлено производство на фалшиви масла, с "истински" бар кодове Например: Истинските нови масла имат волфрам. "фалшивите" - нямат Била е разкрита промишлена линия за производство на Шел 5-30 и 5-40. кастрол 5-30, май и още някакви Сипвали са качествено масло, но не оригинално - най-вероятно Лукойл масла, които са "нормални" но не отговарят напълно на истинските едното видео https://www.youtube.com/watch?time_continue=9&v=BvSPfJKtAZg&feature=emb_logo едната тема https://www.oil-club.ru/forum/topic/37462-shell-helix-hx8-5w-40-poddelka-svezhee/
-
1 точкаПожене е цитирана темата ми от преди 2 години, се включвам с ъпдейт. Така и не успях да настроя вакуумната система да работи нормално. Подозирам, че реално е невъзможно, както ми казаха в темата, та се отказах от нея. След 80k km на газ смених изпускателните клапани, легла и сегмени при Норена ЕООД и @fenabg. Ремонта излезе по-евтин отколкото маслото за клапани за 80k km, двигателя работи по-добре и не гори никакво масло, за разлика от преди - ~1л до следващата смяна. Изминатите километри след ремонта са 20k.
-
1 точкаЗдравей! Вариантите са няколко: 1. Ако стрелката за температурата на антифриза стои на 2-3 деления под средата (което е нормалното й положение) и не мърда оттам без значение дали е топло, студено, дъждовно или ветровито, значи термостата е ОК. Е ако спускаш някой проход и е студено навън, може да спадне леко температурата и на мотора. Ако стрелката ходи нагоре-надолу в зависимост от режима на натоварване - тогава термостата е за смяна. 2. Ако термостата е ОК, но парното го няма можде да има запушване в радиаторчето за парното. Проследяват се двата маркуча, които ходят до радиаторчето и ако единия е горещ, а другия значително по-студен, то значи че не циркулира достатъчно антифриз през радиатор и той се охлажда прекалено бързо. 3. Може този клапан да е повереден https://www.google.com/search?q=79710-S5D-A02&sxsrf=ACYBGNTmBMzEQWuzjpkm645UYmduy4Gnew:1580991734585&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwiUhO6V9bznAhWC8aYKHe40AJIQ_AUoAXoECAsQAw&biw=1366&bih=625 4. Може да има повреда в клапите, жилата и т.н.
-
1 точкаКолеги, понеже аз имах същия проблем - само един ключ и то вече доста износен , та тръгнах сам да си реша проблема ! Първо поразучих нещата ! После си поръчах няколко ключа с капачета за ампулите и отделно ампули с чипове от Китай ! Пет празни ключа с капачета 11 евро с доставката и отделно 10 ампули с чипове за 6.7 евро от един продавач и още 5 за 9 евро от друг продавач ! Всички се оказа работещи и с добро качество ! Преди време пак от Китай си поръчах HIM - оригиналния дилърски хардуер за компютърна диагностика на HONDA ! Доставиха ми го с последния HDS - отключен и работещ софтуер за него ! Излезе ми около 170 лева ! Но пък с него сега мога да си правя пълна компютърна диагностика и настройки на колата по всяко време и да си сменям и припознавам ключове , а и да помагам на приятели ! Сега един ключ с капаче и чип ми излиза около 5-6 лева и отделно за нарязване при ключар около 5 лева , та става 10-12 лева за ключ ! После си ги припознавам с HIM-а сам и за 5 мин.! Имобилайзера на нашите харвита може да припознае максимално до 6 чипа , т.е. ключа ! Има и друг начин за ползване и палене с повече ключове и то без чип , но тогава се губи смисъла на имобилайзера ! Макар и той да не е премахнат и да продължава да си работи нормално ! Всъщност , май се отклоних от това което исках да кажа ! Просто 80 -100 лева за ключ с чип ми изглежда като пладнешки обир ! Надявам се да съм Ви помогнал !
-
1 точкаОфф, не знам защо има хора, които все още мислят че в Западна Европа е рай...просто не е. И в САЩ също не е... Както е тук, така е и Там, "хубава" работа- "хубави" пари, "не хубава" работа-"не хубави" пари. И тук и там хората се оплакват, само че там като няма работа не се крият по кръчмите да пият, ядат и псуват, а протестират или проявяват някакво гражданско недоволство, а тук дали го правим... Заплатите в Зап Европа били в хиляди повече оттук, сериозно ли? •А там има ли наеми за по 300€? •Може ли да ти измият колата за 7-8€ на мивка - външно+вътрешно? •Можеш ли да отидеш на завдение (хубаво) в столицата на съотв. Зап. Европ. държ. с децата си и да похарчиш 40€ - да се наядете едно хубаво, и това включва и детския кът? •Можеш ли да отидеш на зимен курорт с деца, минерален басейн, що-годе добро СПА - за 200€ общо, за две нощувки с борд маса? •И още, и още, и още... Няма такова нещо като 100% задоволеност, никъде, все ще има нещо 'дето да не е наред... П.П.: Следите ли темата с боклука, който идва от Европа (от Италия например, Франция, но не само) - влиза с документи показващи че това са бали, които се рециклират, а всъщност не се...видял съм сметищата и балите с очите си. Това ще гние тука стотици години, защото не може и да се изгори...опитаха се и изтровиха р. Марица. Според Вас, дали това е достойно за Зап. Европейци...че ние даваме-даваме, а те като са толкова съвестни, защо пращат боклук който знаят че не се рециклира да мине за такъв 'дет' се рециклира? Sent from my iPhone using Tapatalk
-
1 точкаТака е но имам план график,да заложа Amsoil-ла 5W30 signature за лятото да му видя силичките!Инъче Petro-Canada 5W20 се "плиска" вече близо 500 км в K20Z2. Първите ми впечатления,са много позитивни.Усеща се някак по тиха работата на мотора и по плавното му разгръщане при каране.Дали причина за това е,че се препоръчва именно за работа на газ. Определено ще проследя "капково " това масло! Има много въпросителни! п.п.Източено е несливаемото количество,като мотора събра 4.45л. петро .
-
1 точка
-
0 точкиМога да споделя моят опит с професионално зарядно.До нас има магазин на Банер.От там съм купувал два.Последният е взет 2013г.Когато ми го продадоха ми обещаха,че всяка Есен преди зимният сезон ако им го нося ще му правят пълна регенерация срещу 10 лв.Правя го,оставям им го за два дни и срещу 10 лв си го прибирам (идваха и други клиенти да оставят за регенериране). Тази зима не искаха повече да ми го вземат,нямали време да се занимават. (Според мен са преценили,че не им е изгодно). То пък стана така,че ходих да купя някакво но имаше само това голямото и го взех, (признавам си не знаех какво купувам) като го ползвах вече и акумулатора е регенериран и за тази година.Сега сме 2020 тоест 7 години Банера си бачка. Иначе преди на четири години нов 220 лв. Това е за една кола,ами ако човек има повече от една.Та ето я математиката при мен какво показва.
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точкиНадявай се - говоря за намаляването на колите. А по-скъпото, ще ощети болшенството нормални хора, които в замяна няма да получат нищо, но за сметка на това, това по- скъпото ще отече в нечии джобове, под една или друга форма. Ей сега е момента , Валерката - "патриота" и останалите 240 идиота, да ги национализират (като лотарията)!
-
0 точки
-
0 точкиВ серизните документи на колата като я купих имаше от швейцарски сервиз документ за регулиране на фаровете за мъгла, та ако успея тези дни да сравня с оригиналната крушка как е ще преценявам на момента. Иначе заслепяваш не заслепяваш халогените са само за време с намалена видимост. Аз също съм сурвакан за това а и идеята ми не е да преча на отсрещадвижешете се а да подобря моето виждане на пътя.
-
0 точки
-
0 точкиТо и тук го имаше преди (навремето бяха почнали да слагат - за малко обаче, едни зелени стрелки за дясната секция) но постепенно ги премахнаха. Обаче, знам че в София има поне 1 постоянно работещ/светещ светофар, позволяващ постоянно завой на дясно, без значение от светлината на другите светофари на кръстовището. Да ви кажа, върши доста добра работа - никога там не става задръстване и не се чака, за десния завой.
-
0 точкиИма как. Даваш на контакт, натискаш спирачката и местиш лоста на R.
-
0 точки
-
0 точкиПробвах камерата на телевизора и качеството е напълно приемливо .... Явно с буксата нещо не е наред. Няма как да дам само на контакт ,колата е автоматик и няма как да включа задна. Тъкмо събрах таблото и сега пак трябва да разглобявам. Sent from my iPhone using Tapatalk
-
0 точкиЗдравейте колеги, започвайте да се приготвяте за следващата сбирка на Акордите (и не само). Скоро ще има инфо тук и във фейсбук групите относно часа и мястото.
-
0 точкиНяма тъга. Момчето я взе също за първа кола на своята приятелка, така че има още дълг за изпълняване. А пък и ми е близо и ще мога да си я виждам. Не споменах, че и за него това ще е втори Акорд.
-
0 точкиСлед 5 години и 65 000км вярна служба дойде време да се разделя с първата кола, която си купих сам - Accord 99´ F18B2. 65 000 километра кеф и усмивки. На няколко пъти през лятото миналата година при дълго каране на магистралата в обороти над 4000 ми се случваше стрелката на охладителната течност да започва да се движи (новият собственик е запознат с това) и се оказа, че някой преди мен е чегъртал гърловината на радиатора, т.е. капачката не е могла да си върши работата, за която е там. Въпреки това колата се е движила така поне 65к км, а кой знае още колко преди това. Скоро ще можем само да си мечтаем за толкова устойчиви двигатели. В гаража вече останаха само две Хонди - черната, която познавате и един Сивик 7-ма генерация.
-
0 точкиНова Година в Англия. Всичко живо пие, само Джордж и Майкъл нямат пари за бира. Както си вървят покрусени, гледат - бар, а до него месарница. Вадят малкото останали мангизи от джобовете, поглеждат ценорасписите и установяват че ще стигнат само за наденица. Майкъл се обажда... — Еми, тая вечер нема пиячка. След кратък размисъл Джордж възкликва вдъхновено — Сетих се! Взема парите, влиза в месарницата и след малко излиза с една наденица и започва да обяснява: Сега ще си пусна наденицата в гащите, влизаме в бара, поръчваме по халба и точно преди да платим, аз ще я извадя и ти ще се правиш че ми го лапаш. Бармана ще ни изрита и ние няма да плащаме. Майкъл ентусиазирано кима с глава и се почва... бар след бар... След деветия се обажда... — Брато, де е наденицата? — Аааа... Ми тя остана още в третия бар...
-
0 точкиКратко, между съпрузи: - Разбери, алкохолът е един от най-големите врагове на мъжа! - Мъж който бяга от враговете си е страхливец!
-
0 точкиАз лично използвам D&V Auto за доставка на оригинални части за Хонда. За 10-на дни ги доставят. Не знам от къде и как, но и не ме интересува. Проблеми за 50 000 километра, откакто съм го сменил капака, никакви. Тоя капак освен ОЕМ друг няма.
-
0 точкиТова е днес на път за работа само на габарит и халогени. Знам, че идеята беше да снимам от моята позиция, но нямах много време и свалих снимки от регистратора (копелето прави по-добри снимки от телефона ми). Все пак си мисля, че бият малко ниско. Ако може някой да качи снимка как осветяват оригиналните халогени ще съм му благодарен. А относно крушките са тези. #Aliexpress BGN 80.48 | R8 New Design Z5 Dual Color Tricolor Car LED Headlight Bulbs H4 H13 9004 9007 50W 5800LM 3000K 4300K 6000K Good Quality 3-Colors https://a.aliexpress.com/_snIlz2
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точкиЗащото педерасови-калинки са навсякъде в администрацията и службите!!!! Ако дойде някой немски специалист, ще се хване за главата и обеси, след една обиколка на Софето... 🙄🤐🤮
-
0 точкиНа всичките коли с бордкомп които съм имал е било така.Имал съм и случай при светване на лампа да мина и 140.Но това беше инцидент.Маршрут Плевен-Велико Търново-Плевен. на излизане от Търново светва лампата,не сипвам на Лукойла (получаваха доставка) и продължавам за Плевен,Спирам климатроника и почвам да галя газта,съответно му свалям средният разход като имам и на предвид,че посока Търново-Плевен е и с по малък среден разход от колкото Плевен-Търново.На влизане в Плевен сипах на първата бензиностанция до горе и си събра неговото по каталог (късметлия).Иначе съм угасвал с кола която има само поплавък и стрелка на таблото. при тях е най точно. Гадното на колите с бордкомп е,че ако си на наклон и светне лампа,лампата няма да угасне до като не се сипе,а в резервоара има гориво за 150 км примерно.
-
0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00