Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 8.02.2020 in all areas

  1. 1 точка
    Още едно образователно видео. Браво на човека, за труда, който е положил. Табличката в края на видеото е много ценна https://www.youtube.com/watch?v=fxjmstlXRRE
  2. 1 точка
    Едно добро видео с тест на 4 марки масла. Автоматичния превод е отличен https://www.youtube.com/watch?v=AdmhKBKKtys
  3. 1 точка
    С този тест за най-много да си прицака нещо повече. Вероятно това се е случило. Закачете а читава диагностика.
  4. 1 точка
    Бих искал да обсъдим следните две масла: 1. Petro-Canada Supreme Synthetic 5W-30 API SN; ILSAC GF-5; GM Dexos1 Gen2; Chrysler MS-6395; Ford WSS-M2C946-A. 2. Shell Helix Ultra 5W-30 API SL/CF; ACEA A3/B3, A3/B4; BMW LL-01; MB approval 229.5, 226.5; VW 502.00/505.00; Renault RN0700, RN0710. Meets the requirements of API SN/CF. Както се вижда, маслата покриват различни спецификации. Но дали са толкова различни по състав? Нека ги сравним: Petro-Canada Supreme Synthetic 5W-30 Dexos1 Gen2 (2019) Shell Helix Ultra 5W30 (2019) В някои анализи забелязвам наличието на сериозно количество волфрам: Shell Helix Ultra 5W30 (2018) А в други - не. Обърнете внимание и на замразяването, на проба от маслото (дясната чашка в немските анализи). В пробата на отработено масло от 2018г., маслото не променя цвета си, а при тази от 2019г. е побеляло! Явно Шелл са заменили GTL базата с хидрокрек, или...? Вие сте!
  5. 1 точка
    Лидлското зарядно ще е налично от 10.02.2020 - 30лв, има и голямото от 80лв.
  6. 1 точка
    Колега, щом на газ си работи не разбирам каква е логиката да набеждаваш елементи, които участват и при двата вида горива, започни от горивния филтър и помпата.
  7. 1 точка
    Разделът за общи поръчки за сега е сравнително свободен - като не допускаме нови и непознати хора да пускат теми за общи поръчки. Форумната администрация в момента не таксува по никакъв начин пускането на такива теми. Първоначалната идея на този раздел е да могат колеги, които си имат доверие, да си организират поръчки заедно от чужди сайтове, за да спестят доставка или да постигнат отстъпка. Тук става дума за член на форума от 2011та, за това и е дадено разрешние да се пусне тема. Тъй като @nanizealot дава прецедент за некоректност и липса на комуникация - ще бъдат публикувани правила за използването на раздела. Част от тези правила ще е, че комуникацията за общите поръчки, включително цени, сметки за превод и други договорки - ще стават публично в темата пред всички. Така както е в останалите теми за общи поръчки. Оставям темата отворена до изясняване на случая.
  8. 0 точки
    Здравейте колеги, ето как ще се проведе поръчката: 1. Въвеждате номера на рамата на автомобила в този сайт, намирате си частта по схемите и копирате парт номера. Ако имате затруднения пишете за да Ви помогна, но преди това все пак си направете труда да опитате сами ! 2. Пишете пост с това, което Ви интересува за да Ви дам цени. Обемни части като калници, капаци, стъкла и подобни излизат прекалено скъпо да се транспортират от USA и Japan, затова за момента не. Могат да се докарат само от UK, но там трябва да видя какво се случва сега след Brexit. 3. Аз ще Ви дам цени, а Вие ще потвърдите или откажете поръчка. 4. Събираме парите преди да поръчам частите. Вече правя поръчките на друг принцип. Поръчвам на всеки частите веднага, след като ги заяви и плати, за да се събират на склад и да са готови за изпращане. 5. Като се събере един кашон части около 25-28кг ги изпращам насам. Доставката е около 15 дни, митническото освобождаване 7-15 дни. Общо взето времето зависи от това колко бързо ще съберем един кашон. За момента имам на склад готови за изпращане за мен 10.6кг. 6. Когато частите пристигнат всеки ще си каже как му е най-удобно да си ги получи. За контакти на лични , FaceBook или 0898 885426
  9. 0 точки
    @frizzante чак глезотии няма. Ужким трябва да може да набираш запаметени контакти с гласови команди, но не работи удачно. При входящо повикване всичко е Ок. Компютърът ти съобщава "Incoming call", натискаш слушалката и говориш. На изходящи повиквания се държи странно, поне с моя телефон. Когато набереш някой номер, диспелея на телефона показва, че ще се ползва bluetooth за повикването, но не се чува набирането и свободния/заетия сигнал през колонките на колата. Когато ти вдигнат, телефона минава в режим на стандартен разговор и трябва да се натисне soft key-a за bluetooth, за да може да говориш през уредбата на колата. Малко е неудобно, та ще търся/тествам дали може да се избегне допълнителната стъпка.
  10. 0 точки
    Голямото го прави и не само. Възстановява загубен ресурс.
  11. 0 точки
    Брошурата я има на сайта им: Мен ме спечелиха с Флирт процесора хD
  12. 0 точки
    1. Къси разтояния, без двигателя да може да загрее напълно 2. Старт-стоп режим - висене в задръствания 3. Високи температури лятото 4. Замърсен и прашен въздух 5. Планинско каране 6. Слаломиране м/у дупките на първокласната пътна мрежа и магистралите и др. културни особености .
  13. 0 точки
  14. 0 точки
    Сега остава да се организираме кой в кой лидл ще ходи, да не ги изкупим всичките от някой магазин :D
  15. 0 точки
    Прави ми лошо впечатление как колеги, които питат за проблем, който решават впоследствие, спират да отговарят по темата. Ето какво е писал колегата в съседната тема : " Закачих телефона към колата. Ако ти трябват жокери, свиркай [emoji2]". И после нищо... Sent from my TSD Octa A0520P using Tapatalk
  16. 0 точки
    Септември 2002-ра бях в Кьолн. Немците още се оплакваха, но вярваха че е за добро и някак го надживяха и оцеляха. Нашият проблем е че не вярваме на управниците си. Дали и кои го заслужават е друг въпрос. Точно тези които смятаха че Модела на пазарната икономика/ Прее*и другарче/! прецакаха нещата и много време се пропиля. Истината е точно обратната. Управниците отговарят за функциите на държавата и са наясно че без нейните органи и ресурси, нещата ще отидат много на зле, така че едва ли смятат да го направят. Друг въпрос е дали ще намерят лична облага пътем. Пазарната икономика е взаимно свързване на всички звена. Няма как ти да правиш нещо, а хората да са с доходи които не им позволяват да си купят продукта ти. Тогава изпадаш в същата ситуация и търсиш начин да изнасяш. Дори и да успееш, пак няма да има какво толкова да си купиш и пак си в задънена улица, и най-много да хванеш на запад. Това сме го преживели и едва ли пак ще стане. Опитът на свой гръб е по-продуктивен, а само умните се учат от грешките на другите. На нас явно ни трябваха свои грешки. Дано сме ги натрупали достатъчно и да вървим напред.
  17. 0 точки
    Закачаш вътрешните стени на тръбичката на щеката и оттам се отделят такива частици.
  18. 0 точки
    Не съм икономист, но несъмнено има и ползи и вреди! Едно съм сигурен, всички немци с които работя, се оплакваха за поскъпването на стоките и услугите. На година обслужваме около 8000! От 02.01.2002г, два дни след въвеждането на еврото бях в Германия за месец. Цените уж ги преизчисляваха, слагаха табелки в марки и в евро, но поскъпването и обедняването си беше налице. След това цените минаха само в евро и си бяха същите като в марки. Това е! Гърците също се оплакваха много! Даже сегашните контрагенти с които работим ни предупреждават, че ще имаме голям проблем с еврото. Въпроса е, банките дали ще работят като в ЕС, ниски лихви, закона за физичестият фалит. Дали ще сме конкурентноспособни, износа как ще се движи спрямо вноса. Заплатите какви ще са в евро и дали ще има минимална като сега 610 евро или 305? Да не го обръщам на политика, управляващите изобщо не ги интересува народа! Спасявайте се, кой както може, всичко друго е празни приказки. Модела на пазарната икономика/ Прее*и другарче/!
  19. 0 точки
    Благодаря за отговорите! Беше комутатора! Смених го и искрата веднага дойде. Вече си ползвам колата. Но смених и бобината. Имаше термични следи от прегряване на корпуса и макар и да даваше нормални параметри на мултицета (референтни стойности които, намерих в интернет), реших, че някоя намотка вътре е пробила и предпочетох да я сменя. Бобини има във всеки магазин, но комутатора е дефицит, а в допълнение и скъп (100-130лв). За това ето малко полезно инфо за хората от София и района. В една от преките на Симеон (ул. Странджа) от Симеон посока бул. Сливница на 100-150м от лявата страна има магазин специализиран, за авто електро части. Там комутатора от снимката в кутийката с пакетче термо паста купих за 55лв. Магазина се оказа, много добре зареден, а продава много в час и приятно любезен! Благодаря!
  20. 0 точки
    Мани ги тия майстори все още като видят Хонда и я гледат като полезно изкопаемо. Аз на такива им викам бурмаджии, дай им само да отвъртат и завъртат гайки и болтове. По принцип може и от много лоша нафта да го прави. Колко време ти свети иконката за свещите? Добавки в нафтата слагаш ли?
  21. 0 точки
    Emicha,твоят ЕГР е с вакуумно управление. Тази процедура не е за колегата с проблема. Неговият ЕГР е елктрически (ако въпросната кола е от профилът му). За да се подобри положението на неговата версия (да стане по пъргава и по адекватна) трябва да се разглоби дроселовата клапа и да се почисти от саждите доставени от ЕГР-а. Да се свали тръбата между топлообменника на ЕГР-а и смикателният колектор и да се изчисти отново от въпросните сажди,както и входовете на смукателният колектор откъм дроселовата клапа и откъм тръбата на ЕГР-а. Също така почистване или смяна(това се установява с диагностика) на дебитомера.
  22. 0 точки
    Ако все още не е пусната https://www.ato24.de/de/petro-canada-supreme-synthetic-5w-30.html Вид и количество: Petro-Canada Supreme Synthetic 5W-30 1х4L Стойност на поръчката: - 18,95 € Начин на плащане: - Парите са преведени по сметка в ОББ Начин на получаване: чрез Куриер.
  23. 0 точки
    Както вече написах. Shell са направили изключително масло, но явно са спестили пари за сертифициране. Не само API e старо, ами и всички останали - ACEA A3/B3, A3/B4; VW 502.00/505.00, та дори и BMW LL-01. Прехваленото е този форум Petro-Canada е едно масло от масовката. Подобни има адски много. Нито е вече най-евтиното, нито превъзхожда подобните масла от група 2/2+ и 3. Mannol, Meguin, Fanfaro и т.н. евтини масла са със същото или поне не по-лошо качество, но са и по-евтини.
  24. 0 точки
    Почти всички шофьори са настроени за бой при инцидент,знаете ли ,че при всеки втори автомобил оставен в нашия сервиз за ремонт , откриваме бухалки ,боксове или други средства за бой .Това е по наша статистика на открити средства за нанасяне на телесни повреди по брой автомобили ,пък те са много .
  25. 0 точки
    Ей, "голяма кола" е Акорда. Аз си го знам де, но днес пак се представи достойно. Наложи се да скокна до ВМА-то и си викам - ще мина през Петрохан (110 км), вместо по Хемус (поне 150 км). И 2-та маршрута са ми познати, но не ми се висеше зад тирове вдигащи водна мъгла и пясък, та реших да рискувам с прохода. Тръгнах по тъмно, та да няма трафик, надявайки се че "отворен" на сайта на АПИ, означава почистен и опесъчен. Даа, ама не! Асфалта бе мокър до с. Бързия (25км), а нагоре беше ринато, но не веднага (под рохкия сняг имаше лед), тясно, неопесъчено и до билото имаше още 20км трудни за шофиране. Трафик слаб (кой ще се пробва си викам). Изпреварих когото можах, а нагоре застигнах само 1 Алди кватро и 1 Форестър, но ми дадоха път. Първите 25 "мокри" км разхода беше около 8/100, а снежните бяха бавни и мъчителни, щото тракшъна мигаше постоянно, а за да го гася, където можех - ръгах 4-та, та да укротя тая мощ на маторя. На билото погледнах средния разход - пишеше 13,9/100 (за 45км общо) - ламя, ей. Не ми се смята колко изпи за снежните 20км. Надолу пък не може на скорост да се слиза, щото АВС-а е на спирачките, а не на кутията, но някак се добрах пак до мокрия асфалт от южната страна, а там лесно. Общите 110км ми отнеха 150 минути (което си е много), та на връщане следобед не "цепех басма" на никого. Трафик вече имаше, не беше по-разчистено и пак теснотия до шия. Изпреварва се трудно - волана се дърпа, задницата се мята (бях сам), "оня триъгълник" святка, но пък екшъна бе адреналинов. Акорда наред с другите "предноприводни" коли "закачи на колана си скалповете" на 1 Аутбек, 2 Куатрота, 2 ЦРІВ-та, някакъв Форд 4х4, 1 от новите Джимнита, но се спря в 1 Туарег. Ей тва чудо 30 км ме бави, но тоя караше мъжката и не ми даде да го изпреваря. Той се мята, аз след него, а където пък бе право и поразтопено, вдигаше прекалено голяма водна пелена и не ми се набиваше в стоповете му. Евала на немците, научили са тоя тулуп да върви у снега, та се влачих след него, докато не отби в Бързия. Обратният път ми отне точно 120 мин, а общият разход за 220км заспа на 10/100. Снегът не бе замръзнал (иначе не бих препускал така), и купето понесе мъжки неравностите, като потропваше само задната седалка (нали е сложна кинематика) и нещо в багажника (оказа се тубата с теч. за чистачките), но външно е "пълна свинщина". Като стигнах от екшъна нямаше последици, с изключение на някакъв бъг в задната ел.врата. Отваряше се от дистанционното, но не се затваряше от него, а и бутончето и не светеше. След 3 часа (като я прибрах вече в гаража) - всичко си работеше нормално. Сигурно е било нещо от сътресенията по купето, или датчиците в уплътнението и. Да ме прощава милият, но да си знае - карам си го полека, но като му поискам - дава всичко от себе си. Утре ще го черпя 1 мивка, да измия срамът от челото си.
  26. 0 точки
    Има вероятност да бутнат курса надолу! Хората ще се изплашат и ще почне продажба на евро! Като се достигнат определените нива, рязко ще го качат! В момента много спестявания се обръщат в евро. Банките все още имат запаси, свършат ли ги, тръгва черния курс! 1990г.
  27. 0 точки
    Здравейте, Бих искал да се включа в поръчката. https://www.ato24.de/en/ravenol-dot-4.html Вид и количество: RAVENOL DOT 4 - 1x1L Стойност на поръчката:6,99*1,9675=14лв. Начин на плащане: Парите са преведени по сметка в ОББ Начин на получаване: чрез Куриер.
  28. 0 точки
    Привет, моля една поръчка и за мен: Моля ви за фактура. Данните и адреса за куриер пускам на лично. Благодаря ви ! Линк: https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-synthetic-5w-30.html Вид и количество: Petro-Canada Supreme Synthetic 5W-30 , 10 х 1 L Линк: https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-synthetic-5w-30.html Вид и количество: Petro-Canada Supreme Synthetic 5W-30 , 1 х 4 L Стойност на поръчката: (10* €4.95 + 1* €18.95)*1,9675 = 134.68 лв Начин на плащане: - Парите са наредени днес от моя сметка към сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - чрез Куриер
  29. 0 точки
    Здравейте, ще се опитам да се включа в последния момент. Линк: https://www.ato24.de/en/shell-helix-ultra-5w-40.html Вид и количество: SHELL HELIX ULTRA 5W-40 ; 1 туба от 4 литра. Стойност на поръчката: (1х4L) = €23,00 x 1,9675лв. = 45,2525лв. Начин на плащане: превеждам парите по сметката в ОББ. Начин на получаване: Лично в кв. Драгалевци
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...