Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 28.01.2020 in all areas
-
3 точки1. Един изправен двигател не трябва да харчи масло! Или разходът е минимален, слабо забележим на щеката. 2. Ако един изправен двигател не харчи грам масло до към 4000км, а после започне да го харчи осезаемо, значи е от самото масло! Факторите са най-общо: слабо базово масло, некачествен пакет присадки и подобрители, които почват да се разлагат след този интервал. 3. Ако един двигател си го харчи от самото начало, значи е от самия двигател! Необходим е ремонт. Това, че по предписание ти трябва 5W30, но го гори. А като сложиш 5W40 и го гори значително по-малко, означава т.3
-
1 точкаТоя филтър, да кажеш че е скъп, да го подминеш, ама при положение че го сменяш да кажем на 100К км., той е без пари направо. Колата, ако не е била твоя от завода няма как да знаеш кога й е сменявано маслото, и съответно колко често, и все пак градското каране съсипва маслото в пъти по-бързо, което довежда до възможността от поява на "мръсотия", това почва да се усеща когато кутията почне да "рита". Нито пробката, нито щеката, нито нищо би ти подсказало колко често е сменявано, филтъра за това е филтър да улавя смрад с опр. размер. Не разбирам съмненията ти как поръчвайки ориг. филтър то той би се оказал менте, а в същото време гледаш марки, чийто произход е абсолютно неизвестен. Ансолютно всяка една ориг. част на Хонда си има номер, щампован или набит, по който може да се разбере оригинален ли е. Пример, всички тампони, които съм взимал от различни места, всичките ориг., са имали номера и размера щамповани, абсолютно еднакво както на новите, така и на тези които се свалят от колата. На всички останали марки, това нещо липсва, да не говорим че и размерите не могат да уцелят. Същото съм изпитал със всяка една оригинална част: ремък, водна помпа, обтегач и т.н. Последно да отбележа, всички части, в които има каучук, са обработени със специална "вакса" да го наречем, която предпвазва както гумата, така и метала. Всички каучукови и комбинирани каучук-метал елементи са изглеждали мазни на гледно и на докосване. Sent from my iPhone using Tapatalk
-
1 точка
-
1 точкаОтива в сервиз, проверяват предницата, какво толкова.... да не би тва, да не би онова.... а едно рециклиране на рейката не е хиляди в крайна сметка.... голямо вайкане, ако всичко друго е наред... рейката да й е проблема на колата
-
1 точкаПри моето опресняване миналата година не го сменях. Виж какво ще има като налепи върху пробката на кутията. Ако решиш, него може и после да смениш - видеото е показателно.
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаTo там е проблема че няма вярно тълкуване това искам да се разбере. Няма правилно тълкуване кога и защо един мотор ще почне да гори .
-
1 точкаЗдравейте! И тук искам да благодаря на @fenabg за съединителя и още повече за това, че ми помагаше в чата, със снимки и даже се чухме за тънкости покрай смяната му. До сега съм сменял не много съединители (не съм майстор, просто обичам да си правя колите сам), но е неуспорим факт, че на тази кола е отвратително.
-
1 точкаАйде да разлая и аз кучетата. Следя темите за маслата с интерес, чета, гледам клипчета и постепенно, полека-лека започнах да си изяснявам нещата. Отсях плявата и си отговорих на въпросите, което не беше никак лесно! Колеги дадоха прекрасна идея да се посочат от знаещите и опитните конкретни марки масла за всеки двигател, с което няма как обикновения потребител да е наясно, виж вискозитета всеки средно интелигентен може да си го определи сам. Започна се нещо и до там. От страх да не се вземе за реклама ли? И какво ако е. За да е полезна темата, трябва конкретика, а не алабализми, пък който има научни интереси в тази област или го влече експериментаторството, моля, да действа и да запознава желаещите да се усъвършенстват. Убеден съм, че огромната част от посещаващите темата го правят с надеждата да прочетат прости отговори на въпросите си, но такива няма или информацията е така оплескана, размита и противоречива, че не могат да я систематизират и вместо да им се изяснят нещата, се объркват още повече, така няма полза! Не мисля, че целта на автора е била няколко човека да си ги мерят. Това е мое мнение и не ангажирам никой с него! Та, какво установих за себе си. Взех F-RV с двигател К20А9 на 120 х км от Щвейцария. Дълго време се колебаех с какво масло да я карам, четях, четях и нищо! В Бултрако ми казаха - 5W40, колеги тук- 0W20, както е според сервизния бюлетин на Хонда. В книжката пише всички вискозитети - от 0W20 та до 10W40. Обадих се в обслужващия сервиз в Швейцария да попитам с какво масло е карана досега и отговора е - Midland 5W40! А сега де! Има нещо гнило тук, въпреки препоръката на Хонда за 0W20. А знам, че там са стриктни и за тях е немислимо да си правят някакви експерименти. Значи има някаква причина, но каква е тя? Още повече, че там са Алпите и зимата е зима, а този вискозитет... Нали К- серията искала "тънко" масло, защото е с проблемни валове, които уж не се мажели добре, поради стеснени маслени канали? Гледах клипчета в които руснака обясняваше и показваше, че проблем с валовете се наблюдава само при двигатели, обслужвани на удължени интервали, а при тези на съкратени, т.е. при тежък режим, дори и с пробег от 200- 300 х км проблем няма! И повтаряше, че хонда обича прясно масло! Вискозитета нямал значение, само маслото трябвало да се сменя навреме! И каналите за маслото си били нормални. Нещо ми прещрака в главата, отворих сервизната книжка, а там - маслото е сменяно през 20 х км, толкова е сервизния интервал. Ами да! Ето отговора на въпроса защо 5W40, ами просто за това, че и след 20 х км, това масло ще има още вискозитет и ще маже! Ами ако са наливали 0W20, на което ресурсът е до 7-8 х км? След 20 х км няма ли да е станало 0W0? Всеки сам може да си прецени. Искренно съм благодарен на швейцарците, че са мислили с главата си и ще карам кола. Не съм съгласен с мнението, че на сервиза въобще не му пукало за двигателя, напротив даже, много му пука. Който не вярва за справка да прочете горното! Между другото, след сваляне на капака за реглаж на клапаните, видях че всичко вътре е чисто и валовете и веригата са перфектни, за което е спомогнал разбира се и малкия пробег, но преди всичко по-гъстото масло. Но оттук нататък, съм си направил изводите- като съм преценил факторите за моя стил на каране и географската област ще е 5W30 и смяната според препоръчаните моточасове за конкретното масло. Така ми се струва на мен, а дали съм прав, ще видим. Виж за конкретната марка масло ми е интересно и ще слушам знаещите. Сега съм с Петро-Канада СС 5W30, после мисля да мина на Yacco GDI 5W30. Айде стига толкова, че стана много дълго...
-
1 точкаМодулът с вентилаторчето се демонтира от кората. След това се отделя тялото с вентилатора от това с датчика, като се махнат 2 пластинчати пружинни шайбички. Тогава е достъпно месинговото лагерно Тяло, което може да се регулира с болче за малка плоска отвертка и контра гайка. Болтчето се натяга до момента, в който оста на вентилатора се върти свободно но няма аксиална хлабина. Не вреди 2-та края на оста, да се смажат с минимално количество силиконова грес. Прекалено количество води до натрупване на прах. Като се затегне контра гайката може да се капне малко лак за нокти против саморазвиване. От къде ще го вземете, тайна!😎 Този механизъм граничи с вечен при правилно обслужване. Може да не се получи от първия опит. При мен стана от втория и вече 3-ти сезон тишина
-
1 точкаСамо една вметка... На тези джанти е препоръчително да се монтират гуми за леки автомобили. Стоковите джанти на 2-ри ген са 6,5jj, където профилът на джантата е различен и предназначен за SUV и бусови гуми. Пак казвам, това е в сферата на добрите пожелания, а не задължително. Аз лично спазвам това правило, за да съм сигурен, че гумата ще стои на своето място.
-
1 точкаОбдухва датчика за температурата в купето. Ако го изключиш нямада работи коректно климатроника. Аз моето го смазвам с една смазка за механики. Бях я купувал преди време да смажа меканиката на едно касетофонче за колата. С такава смазка изкарва около година .
-
1 точкаНе знам @ogi28b, може и да съм наивен оптимист, но аз вярвам в доброто у хората. Сигурен съм, че колегата @Кристиан много добре разбра къде му е грешката след като @JHM и @romborak му обясниха толкова изчерпателно. И в най-скоро време ще фокусира лампата във фара, за да не създава предпоставки за възникване на ПТП. Все пак вече е родител и би трябвало да е станал по-отговорен. Също съм и на мнение, че няма нищо лошо човек сам да си смени крушката на фара. Пък бил той и неспециалист. Как ще се научи иначе, вярно сега ще стане по трудния начин, ама това е натрупване на опит. Пък и се вижда, че човека има желание и не го е срам да пита.
-
1 точка
-
0 точкиТъй като ми предстои опресняване (частична смяна) на маслото на автомата, подготвил съм се с 4 литра масло от https://www.ato24.de/en/honda-atf-z1-4-l.html от които ще ползвам около 3 литра. Въпроса е, нужно ли е да се сменя филтъра на кутията, защото не го дават да се сменя освен при ремонт на кутията? Вариантите при смяната са оригинален с доставка около 2 седмици (и съмнение дали е менте) цена 68 лева , или наличен алтернативен Nipparts за 33 лева и незнаен китаец за 15 лева. При алтернативните остава съмнението, дали не е по-добре да си остане оригиалният. Тука има едно интересно видео на филтър на 920хил.км. с редовна смяна на масло, който не изглежда зле 575000 mile filter Как да различим менте филтър Смяната смятам да я извърша сам на крик, виждам, че е нужна дифтунга 1.5х18 мм. Някакви съвети?
-
0 точкиЗдравейте уважаеми колеги! Искам да помогна на начинаещите шофьори,които тепърва ще се сблъскат с мистерията алтернативно гориво. НЕ-яснотата по някои детайли,относно преобразяването на горивната система може да ви доведе до параноя, истерия и грешни решения. Надявам се с тези няколко въпроса и отговора да вдигна мъглата по въпроса.Не гарантирам за изчерпателност,но винаги имам възможността да допълня темата. 1.Какво е газ? -Пропан бутан,LPG e втечнен въглеводороден газ,получен след преработка на нефта използван за гориво от началото на 20-ти век.При нормална температура и атмосферно налягане е в газообразно състояние.В промишленоста и дома се използва във втечнения си вариант.Втечнява се при 8-9 бара налягане в зависимост от съотношението пропан/спрямо бутан.Силно запалима и избухлива смес,без мирис.Ароматизира се допълнително с етилмеркаптан, който нормалното обоняние засича при 20-25% концентрация от въздуха.Това е опасна концентрация за взрив при произвеждане на искра -Метан,SNG e основна част от природния газ.Съпровожда добива на нефт и въглища,разлагането на растителни отпадъци.Труден за транспортиране,поради голямото налягане при което се втечнява. Без мирис,ароматизира се допълнително.Смеси над 5% обемни части са взривоопасни.Открит е в началото на 18 век,но се ползва доста по късно като гориво. 2.Защо се налага преминаването към алтернативно гориво? -Не се налага ,но е желателно.Ограничението в петролните залежи,грижата за околната среда и разликата в крайната цена го правят приемливо гориво 3.По-добро гориво ли е LPG и CNG от бензина за колата ми? -Спорен въпрос.Двигателите не са проектирани за работа на газ,но близките горивни процеси го позволяват.Приемаме го за алтернативно гориво. Това беше обща информация,която ще намерите при всички търговци на газово оборудване.Продължаваме с информация от "кухнята" 4.Каква Газова уредба да монтирам на Хондата си? -За предпочитане е последно поколение.Марката не е от толкова голяма значение.Качеството и дълговечността на компонентите е по-важна.Всяка "велика" Марка има и бюджетни варианти.Гаранцията е много важна! Казчеството също е преходна величина,много от производителите изнесоха производството си на Изток. 5.Важен ли монтажника? - Изключително важен!-това е човека,който ще вземе много решения вместо Вас,касаещи Хондата Ви! 6.Какви решения взима монтажника? -Избор на компоненти:Ако уредбата е сбирщайн,елементите са от ключово значение.Тия уредби No-name се събират с цел докарване на по-ниска крайна цена и по-голяма печалба. Няма алгоритъм по който се избират компоненти.Няма и доказателство ,че тези компоненти ще работят взаимно.Няма качествено оценка на взаимодействие. Компонентите се събират на база рекламата и търговците,отстъпките,на прекупвачите им т.н. на база не-касаеща вашата Хонда. -Изборът при маркова уредба се свежда до определяне на местата за монтаж,Комплекта е събран от проверени и тествани компоненти,с доказана съвместимост.Дори скобите и тройниците са брандирани.Убедете се ,че всички компоненти отговарят на бренда! 7.Важни ли са местата за монтаж? -Важни са.Основни приоретети са по-къси тръби и кабели,внимателен избор на траектория на маркучи.Безопасно полагане на захранващи тръби и маркучи.Монтаж на едрогабаритни детайли с презумция ,че после ще се обслужват,подменят,ще се извършват ремонти по мотора и др. дейности.Надеждно закрепване на всички компоненти. 8.Може ли монтажника да претупа работата си? Може и се случва постоянно.Целта е само една-повече печалба за по-малко работа. 9.Голямо ли е вмешателството в автомобила? -Голямо е!Реже се,дупчи се,криви се,прекъсват се кабели,нарушава се изолоция,нарушава се антикорозионна защита. 10.Мога ли да избегна това голямо вмешателство? -НЕ,но можете да заинтересовате монтажника финансово... за специално отношение. 11.Мога ли да помогна на монтажника? -Да!Занесете му изправна кола,работеща перфектно на бензин,която познавате от поне 2-3 месеца.Измита външно и по възможност с чист двигател. 12.Защо трябва да познавам колата си и какво общо имат моите шофьорски и технически умения? -Монтажа на газова уредба не е еднократно преживяване,макар че техниката доста напредна.В общия случай ще се върнете при газаджията минимум 2-3 пъти. Необходимо е първите километри след монтажа да наблюдавате работата на двигателя и ако откриете нещо необичайно, да уведомите монтажника.Негово задължение е да отстрани проблемите. За целта трябва да установите проблем и при какви обстоятелства се проявява.Обратната връзка е изключително важна за монтажника.Думички като "сецва","придърпва","мудна" имат цифрово и техническо отражение. 13.Има ли зимна и лятна настройка? -Да Има.Дори перфектно настроена уредба ще си промени работата при зимни условия,при смяна на зимната с лятна газ и обратно.Отношението пропан/бутан определя начина на транспорт/втечняване на газта при различни външни температури.Уредбите с обратна връзка по ОБД донякъде неутрализират проблема. 14.Бързи или бавни дюзи? -Газовите дюзи имат 2 основни характеристики:време за отваряне и време за затваряне.Определят се от механични фактори-тегло/форма и електрически-големина и брой намотки на бобината. Сбора от тези времена затварят един цикъл примерно 4ms.Ако минималното време за работа на моя двигател е 3,5 мс,тази дюза не ми върши работа,защото общия цикъл е над минималния.Съответно се налага използването на по-бърза дюза. НОИзбора на работна точка е фактор зависещ от налягане на газта и отвора на жигльора(монтажника).В 90% от случаите бавни дюзи работят прекрасно на Хонда.Изключение правят 6 цилиндровите двигатели. 15.Знае ли монтажника какво става в газовото ЕКУ? -Знае само 10%,а за останалото предполага.Това е политика на фирмите произвеждащи техниката и тия,които им пишат софтуера. 16.Как тогава прави настройка на системата? -Лесно!Пуска автонастройка и пробва да натиска разни копчета,повечето на английски и ако системата заработи добре на празен ход сетъпа може би е успешен.По-напористите монтажници правят тест на колела и донастройват в движение.Алгоритмите по които работят ГИ са тъмна материя за монтажника. Преходни процеси,процеси без обратна връзка,дори принципа на автокалибрация е тайна на производителя.Алгоритмите са различни при всички марки или еднакви при системите ползващи един и същ доставчки на софтуер. Оторизираните монтажници ходят на курсове за монтаж и настройка в главните представителства и получават затова сертификат.Те не полагат изпити-само присъстват на курсовете,Притежанието на сертификат не гарантира разбирането на материята.Представителствата прекъсват отношения с некадърните си монтажници ако има много оплаквания от клиенти отправени към централен офис. 17.Зная ли точно какво купувам,като купя ГИ от фирмата ABC? -Не! Конкретната версия на хардуера и фирмуера е тото,но обещанията на всички фирми са велики!По принцип коректните фирми упоменават върху продуктите си с кой фирмуер и хардуер е оборудвана кутийката. 18.Какво да направя ако се притеснявам ,че колата ми има проблем на газ? -Установете има ли проблем на бензин.Ако да-потърсете квалифициран автомеханик.Ако не-потърсете монтажника си и му споделете проблема. 19.Какво да направя ако монтажника не може да ми отстрани проблема? -Важно е да разберете дали става въпрос за техническа неграмотност и/или непукизъм.Ако човека наистина е неграмотен и недобре запознат със спецификациите на ГИ и колата-в случая Хонда споделете проблема тук в форума. Ако е непукист пребийте го или намерете съответните хора за това. 20.Не ми ли е голям разхода? -Теоретично разхода зависи от много фактори.Отделно количеството на горивото с което засичаме разхода зависи от измамниците по газостанциите.По правило разхода е по-голям с до 20% от разхода на бензин,за който пак важи онова с бензиностанциите. Разхода зависи от шофьорските умения,от познаването на автомобила,от средната скорост,от критичната скорост,от цикъл студено-топло-студено. Ако светне жълтото двигателче на таблото определящо наличие на проблем,обърнете се към автодиагностик или разберете сам номера на грешката и ще се ориентирате проблема дали е свързан с газта и ли има генерален проблем. 21.Имам ли нужда от омаслител? В общия случай НЕ.Необходимостта от допълнително смазване от техническа гледна точка е абсурд.Водачите на клапаните са изработени от сплави на база фосфорен бронз,който предполага нормална дълговечна работа ,съответно с износване в рамките на 200к километра.Маслообирачите изпускат малко масълце,даже и да са нови.Повечето ни Хонди горят масло на поразия.За къв да наливаме още масло? 22.Трябва ли ми емулатор на ламбда сондата? Не е необходимо,даже е нежелателно.Стандартната сонда води бензиновия компютър до постигане на смес 14,7:1,която е малко богата за газ ,но със сигурност е безопасна.При добра настройка на ГИ сондата си върши работата и регулира времената на дюзите,с което помага за безпроблемното съжителство бензин-газ. 23.Трябва ли да сложа аванс регулатор? Не е задължително,но е желателно особенно за метан.Октан коректора увеличава предварението при средни и високи обороти,в зависимост от нуждите на алтернативното гориво.Метана иска корекция да кажем +15,а пропан бутана +5 градуса,като във високите обороти,тази корекция намалява линейно. 24.Иска ли специална настройка двигателя с витек? Да!Витек режима иска много специално отношение.При основната настройка приемаме двигателя като механична константа.Газовото ЕКУ не разпознава витек режима и вместо увеличена мощнoст,получаваме тъпчене на място.Опитните монтажници знаят къде да бутнат,какво и в коя посока. 25.Да питам за един приятел с оригинална газово уредба? Те таково чудо нема.В някои страни са монтирали ГИ в магазина,за да измъкнат 2-3к евро от някой напудрен клиент.В повечето случаи са морaлно остаряли с неясна подръжка и златни консумативи.Като видя редуктор Honda с дюзи Denso и ЕКУ Hitachi може би ще запея друга песен.Изобщо не препоръчвам закупуване на кола с монтирана газ. 26.Течна фаза и/или директно впръскване ? Новите двигатели изискват и нови системи за впръскване...след 2-3 години ще мога да направя оценка.За двигателите с дюзи в пълнителния колектор,не е необходимо..по-скоро е екзотика.Honda вече запова да вади хибриди и скоро ще видим как ще се развие този бизнес.Със сигурност бих си купил Хонда с 2 горива. 27.Трябва ли да имам качен последния софтуер/ъпдейт на моя газов компютър? Да,желателно е да се информирате за това дали има ъпдейти за вас.Флашването е лесно и не боли.Прието е да е безплатно.Както във всеки софтуер с ъпдейтите се подобрява работата на устройството или се добавят нови неща. 28.Трябва ли да сложа свещи за газ? Не е необходимо при съвременен автомобил,особенно в Хонда.Достатъчно е да се намали пробега за смяна на свещи. Следва още,но това е на първо четене от въпросите ,които са ми задавани на лични.Коментирайте на воля.....
-
0 точкиПоглеждаш от долу (под пасажерското място отпред) и ще разбереш. Реално, купуваш 6 литра, но винаги ти остава 0,5 л. И на двете CR-V та, (едното е с ДПФ, а другото без) съм с въпросния Motul-8100-eco-clean-0w-30 и вече съм им направил по 2 смени и съм доволен.
-
0 точкиС машина може да има и негативен ефект. Не мисля, че се препоръчва освен ако няма опреденена основателна причина да иска да смени цялото наведнъж.
-
0 точкиНа първото опресняване задължително смени филтъра, щом не знаеш какво се е случвало с кутията преди теб. След това, в зависимост от експлоатацията и колко често го сменяш, може и да не сменяш филтър всеки път. При нормална експлоатация аз бих опреснявал маслото на 60 хиляди, а филтъра – ако не на всяка смяна на маслото, то през смяна. Иначе филтър само оем. Не мисли за афтърмаркет.
-
0 точки- Какво е общото между диарията и електромобилите? - Страхът, че няма да стигнеш до вкъщи.
-
0 точкиРазприказвали се 2-ма съселяни на мегдана и от дума на дума единият се похвалил че в 1 съседно село имало мома дето не отказвала. Станал другият рано рано, измил се, облякъл си новият кат дрехи, но понеже бил бедняк - тръгнал пешком. Ходил, ходил, стигнал, намерил момата - угодил си на мерака, па по здрач се прибрал каталясал. На мегдана го зърнал другарят му, па го питал как е минало, а онзи едвам промълвил: - Мани, мани. Друг път, за един път, толкоз път - никой път.
-
0 точкиСъбудила се ламята Спаска (оная дето живеела през 9 земи в 10-а), протегнала се, прозяла се по веднъж с всяка от главите си и една от тях казала: - Б@хти колко далеко живеем.
-
0 точкиРодил се принцът, който трябвало да събуди спящата красавица. Пораснал ,качил се на коня, минал девет планини, девет реки, девет земи и в десетата намерил замъка на спящата красавица. Минал девет стаи и в десетата спяла тя - неземно красива. Влязал в стаята и що да види - върху нея - мъж! - Влизай, приятел - казал мъжът - голяма далавера, да знаеш! Всичко можеш да я правиш, само не я целувай
-
0 точкиНе съм допълнил отговора на въпроса ти. Горните пластмаси нямат общо с кората в случая. Единствените други които са заедно, са тези на нея - 2та капака за смяната на крушките. Всичко останало е отделно. Отвиваш видийките, сваляш 2-та капака за крушките и дърпаш последователно, започвайки от някой долен край. Аз бих започнал от долната страна, просто там е достатъчно изпъкнала и обла пластмасата. Има едни инструменти за вадене на щипки които и те са пластмасови и са удобни да си повдигнеш с тях леко. Ако ги имаш ги ползвай, аз нямах Това е моят начин и не твърдя, че е правилен.
-
0 точки- Бихте ли се сместили малко, за да не чакам следващата маршрутка? - Не виждате ли че няма място и за котка! - Ех, какъв гъч е тук, а миналата седмица в Китай като бях - автобусите празни. - А и тук ще се намери, аз и без това трябва тук да сляза. - И ние сме за тази спирка, дайте път. След минута маршрутката бе празна и продължи с 2-ма души, единият от които бе в безизходица, понеже я шофираше.
-
0 точки
-
0 точкиБългарин среща негър: - А бе, църньо, к'во прайте вие бе? К'ва е тая работа бе? К'ви сте църни, кви сте маймуни, а нашите жени се еб*т с вас. Какво им правите толкова? - Ний много хитър, ний еб*ме много хитър, защото ний вкарва много бавно, бавно вкарва, бавно вкарва, бавно вкарва и жена мисли, че много дълъг и затова с нас е*е. - Охоо, ей сега ще я оправя моята. Отива при жена си и започва бавно, бавно, бавно... жената търпи, търпи и накрая казва: - Айде стига, бе! Ако ще еб*ш, еби, к'во се прайш на негър!
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точки#Aliexpress BGN 6.43 43%OFF | 2Pcs H11 H8 100W High Power Car Lights 2835 LED YELLOW Fog Driving Light Bulbs Car Lamps https://a.aliexpress.com/_s68Zbf
-
0 точки
-
0 точкиЧек са не мешай темата тука 90% дет пишат не са сглобили ни един мотор от нулата . Останалите 8 са сменяли гарнитура глава и колко останаха . От тая тема разбрах следното щом почва да гори значи маслото се скапва , демек моята до 10 и над 10к не пипа 3ти тип масло , мога го карам на 15к докато го прогори? . Разбрах и друго че няма ни един тест направен в България. И да не съм съвсем офтопик разбрах кои масла се карат до 6к ай сега ми кажете кои могат до над 10к щот ми е интересно . Превъзбудихте се с тея масла за дараци на 20+ годинки включително и моите три дарака.
-
0 точкиНе си защото това не е ръководство (owner's manual), а първите страници от сервизна книжка. Както се вижда от снимката на колегата се споменават различни модели Хонда. Ето снимки от моята – същата работа. И да допълня само, че дори несъответстващият интервал от сервизната книжка не е спазен. Защото там пише 20 хил км или 12 месеца.
-
0 точки
-
0 точкиНеудобна е позицията за работа, защото помпата се намира в купето над педала на съединителя.Първо се развива изходящата тръбичка за долната помпа, след това маркуча за течността от съда. Развива 4те болта на паланката на педала и си готов. Един от болтовете е доста вляво зад бушонното табло. Трябва да внимаваш при реглажа на хода на помпата, защото това определя къде ще ти отделя педала. Реглаж се извършва от оста на помпата.
-
0 точкиСърдечно благодаря на колегата Glavanov, направих всичко както той каза и вентилатора спря да се чува, дори и да се залепиш за него пак не чуваш шум. Само искам да допълня, много е тънък момента с болта и контра гайката, защото като затегнах болта колкото беше нужно и след това затегнах контра гайката тя завъртя още малко болта и вентилатора затегна. За това за да се получи всичко точно затягах вс едновременно, като бях включил буксата за да отцеля точния момент между презатягане и стържене. Накрая капнах върху гайката от на жената лака и всичко заспа. Съветвам всеки, който има някакъв шум от там да направи тази процедура и ще останат доволни.
-
0 точкиОбява за запознанство: Търся мъж с жилище- апартамент, може и да е без кола. Кола вече си имам.
-
0 точкиВ една фабрика се повредила важна производствена машина. Собственикът започнал да търси специалист, който да я поправи. Дошли най-известните инженери от цялата страна, но никой не успял да се справи с проблема. Един ден отнякъде се появил човек, който казал: - Аз ще отстраня повредата. Фабрикантът се усъмнил в самоувереността на непознатия, но се съгласил да му даде да опита. Майсторът отишъл да машината и бавно и методично започнал да разглежда различните и части, да я почуква, и внимателно се заслушвал в звуците на металната и повърхност. След десетина минути той се навел до една от частите на машината и ударил на точно определено място с обикновения чук, който носел със себе си. Ефектът бил мигновен. Машината веднага заработила. Фабрикантът бил изключително щастлив от бързото разрешаване на проблема, благодарил на майстора и го попитал колко ще струва извършеното. - 10 000 лири. - Но това е страшно много за 10 минути работа и един удар с обикновен чук! – възмутил се собственикът. - Ами вижте, сметката е проста. 1 лира струва диагностиката, която направих за 10 минути. 9999 лири е цената на знанието къде точно и как да ударя с чука.
-
0 точкиДаже и се вади ключът без да си сложил на паркинг. Но това е друга тема за дрънгелите...
-
0 точкиБлагодаря! Днес бях там и свършиха работата много бързо! Работят и в неделя- безценно!!!
-
0 точкиМоето предложение за всички, които не знаят какво масло да ползват е Mobil 1 ESP 5W-30. Маслото е подходящо за всички дизелови, бензинови и бензинови с АГУ двигатели. Смяна на всеки 5 000 - 13 000км, в зависимост от начина на използване на МПС.
-
0 точкиКолеги, темата така я,, омешахте", че нови колеги наистина ще изпаднат в паника, какво масло да слагат... Смея да твърдя, че вече доста добре се справям с избора на масла за колите ни, но и мен ме заболя главата да ви следя дискусията- Sorry! 🙄😔
-
0 точкиНе, винаги! Води се документна измама и се наказва с лишаване от свобода до 3 год. + глоба от 300 000 хил франка. При настъпила обаче, злополука и доказване на манипулация от страна на предишен собственик се счита за опит за непредумишлено убийство. А там лесно се проверява, защото на всеки преглед МФК се записват изминатите километри. Но, има един малък пропуск - Кара си Швейцареца колата до 150 х. км. , след която я придобива някое Маке или Сърбак. Та, взима я той и за една година изминава 30-40 х., така в бързината без да пипне нищо. След това, като си идва за някой празник по нашите географски ширини ги връща и за следващият преглед тя е с УЖ изминати 2-3 х км. + Та и там си има някакви дребни измами но ги правят единици и то много рядко. Като цяло, закона е доста строг и никой не се е......а с него. Ако имате сервизна книжка на кола закупена от Швейцария и нещо Ви се стори съмнително, винаги може да се обадите на гаража положил последният печат вътре. Има винаги телефон на самият печат или в гугъл по името ще намерите адреса. Обаждате се вие или някой ваш познат с добър чужд език (Без Английски!!!) и давате вин кода. Може да кореспондирате и с И-Мейл. Обикновено отговарят до дни. Абе, всичко си е до късмет! Мен не ме бърка да си купя кола и без сервизна книжка. В крайна сметка сменяш основните консумативи и си караш. Хубавото на Швейцарците е че си поддържат колите. Демек и на 300х. пак е влизала редовно за обслужване, карана е по хубави пътища и не е надувана защото глобите са зверски и има камери през 500 метра. Винаги обаче трябва да се внимава за името на собственика в талона!!! Както казах и по-горе, ако е Сърбак, Маке, Шипок или дружина Полска - Бегаййййй далече!!!
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00