Jump to content

Iliev25

Фен
  • Мнения

    22
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

2 Neutral

Относно Iliev25

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Варна
  1. Почистване на джанти

    Meglio върши страхотна работа от към страна почистване. За съжаление, не съм сигурен, че не вреди на лака и боята.
  2. IACV беше. Пробвах с друго, не намерих от 1.5 пълна инжекция, но с такова от 1.6 колата работи както преди.
  3. Днес чистих IACV, дросел и проверих VVS. Четох, че трябва да показва 0-5V нормално, докато моя изкарваше едва 0,5V, дали с около 100км/ч или с въртене на ръка. Разлика от почистването на IACV и дросела няма, държи се по същия начин и отново изкара грешка 17. Явно ще търся нов или втора употреба VVS.. В някакъв сайт забелязах цена от 285лв, което не ми се нрави, затова ако е все така цената, която потърся и тия дни, ще си взема втора употреба.
  4. Прикачвам директно видео от проблема и грешката. Гледах Autodata и установих уж разни неща, но споделете моля за да съм сигурен. И евентуално решение на проблема. Също си мисля да питам колега с Хонда да пробвам да заменя IACV и/ли дросела за да установя проблема от къде е. Благодаря предварително!
  5. С какво да сваля 6 купе

    Аз не съм доволен. Карах моите точно два дена..
  6. евтини крушки 60/55w+50% Osram

    Ходих на реглаж, понеже си купих чисто нови фарове, защото релекторите ми бяха доста изгорели. Това беше миналата година и още тогава ми казаха, че и крушките са фактор, но тогава не ми се влагаха средства. Затова, вярвам, че настройката е правилна.
  7. евтини крушки 60/55w+50% Osram

    И аз да включа конкретен пример за Philips X-treme Vision +130%. Горната снимка са ми старите крушки, с които от 2 години нямам грижи, просто реших да се полигавя от черния петък. Има разлика, но при скорост над 50км/ч ми е все същото сякаш. http://storage4.album.bg/301/philips_fdb16_31922241.jpg
  8. Здравейте, днес дойде време за смяна на някои неща и едни от тях са двата предни лагера на главините. Прегледах, доколкото успях, теми, свързани с това, но не намерих много полезна информация сякаш. Така като гледам и като меря новия лагер - отзад не може да излезе, трябва да се избие главината и отпред вече. Затова питам в тази нова тема - има ли чалъм за вадене или просто трябва преса/нагряване? Благодаря
×