Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 11.01.2020 in all areas
-
2 точкиОнзи ден се чух със стопанина на 6-така. Добре си е колцата - ползва си я с радост, само дето е скъсала ключето за жилото на предния капак. :( Днес господ даде приемлив климат, та се хванах да пипна нещо и по 7-мака. Да почнем годината на чисто, дет съ вика. Ново масло + филтър на мотора. Старото вече бе на 10К и 16 месеца. Колкото и да е добро, все пак е на почти 180 мото часа. Капнах и нова капка, но като изсъхна нямаше къде да я сканирам, а си изглежда като предишната, но за 2000км нивото е спаднало с 2мм, така че - аут. Смених и въздушните филтри на мотора и купето. Първият е на 9К и 15 месеца, а вторият на 29К и 51 месеца. Не съм имал проблеми с него (откак е купена колата), но ги снимах и 2-та - за да се види разликата лице / гръб. И в 2-те коруби след тях си беше чисто, но особено вторият изглежда като стопанинът му да е "еб@ти мърляча". :) Измих я външно, опрахосмучих вътре, поизпрах вехтите стелки, забърсах тук-таме прахоляк и даже се канех да намажа кожата, ма си викам - много ще го разглезя и ще почне да ми прай номера. За сега е ОК - 174154 км - "полет нормален". Висящо е само положението с 3-тия Хондак (Бялата микровълнова от подписа ми), но си чака ред при Бранко, да видим кво ще намери като го разкости.
-
1 точка
-
1 точкаДа точно DXG 5w-30 - за мен това е пълен боклук масло.И друго нещо след 2 смени с него накрая започна да ми свети лампата за налягането 2-3-4 секунди след като запаля , сега с Кастрола няма такова нещо.Така че поне на к24 не го слагайте този боклук.На хартия е супер и цената му не е малка , но.... не е окей.. А за Амсойла питах , защото не съм намирал в нета съдържанието му, както ги има за други масла
-
1 точкаЗдравейте И аз сложих газова в про газ. Същата полска с к.ъгра бутилка която събира 48литра. Като цяло съм доволен. Малко ви падна динамиката при по агресивно каране, но при нормално не се усеща разликата. Разход градско почти само на студена кола 12.5 газ + 4л бензин като при първоначалната настройка умишлено е пуснат повече бензин. Сега ще ходя да я донастроят и това би трябвало да се коригира. Имам само един проблем че при превключване от бензин на газ когато колата е на място, ако е много студено гасне. Момчетата казаха че е настройка и ще го оправят. Иначе всичко е много добре и съм доволен.
-
1 точкаАко питаш хората - искат ли промяна - всички ще кажат - ДА. Ако ги питаш - бихте ли се променили - никой няма да се обади.
-
1 точкаКоментари от типа „моите действия допринасят с толкова малко, че няма смисъл да го правя“ са немалка част от причината да сме в ситуацията, в която сме в момента. Дай Китай като бълват мръсотия тук в Европа да не се мъчим да сме еко, щото няма смисъл. Или моята кола мърси, ама то на всички е така; когато променят законите за всички, тогава и аз ще помисля за това.
-
1 точкаВтората ми поръчка от сайта. Лагери за тампона на макферсъна. Дойдоха за две седмици. Този път не минаха митница. Крайна цена с доставка 39 лв за брой. Цена в Хонда Варна 100 лв.
-
1 точкаНе, не значи! Петро, на LPG, на 6000км. е повече от перфектно при теб. Даже може да го сменяш на 8000км, ако не започне да го гори след 6000. Но може да пробваш и някое доказано масло по ACEA A5, което на теория би трябвало да ти даде малко по-добра защита на двигателя и веригата!
-
1 точкаНе мога да се съглася с такова обобщение! Грейда, както посочва dandilov в предходния пост, е едната страна на медала и не определя напълно характеристиките на дадено масло, а е грубо казано ориентировъчно. Давам пример за два продукта от един производител - Mobil 0W30, а има примери и за по-драстични разлики. Да не говорим и за разликите във вискозитета при различни температури и при маслата от една и съща група 0W30 ACEA C2!
-
1 точкаМомент! Грейдът не определя на 100% вискозитета! Не се заблуждавайте! Освен грейдът, определяща за вискозитетните х-ки е и спецификацията на маслото! Например грейд 5W30 със спецификация ACEA А3/В4 и ACEA C3 има вискозитет при 100 градуса около 12 - 12,6. А грейд, пак 5W30, но със спецификация ACEA A5/B5 и ACEA С2 има вискозитет при 100 градуса около 9 - 10. По същия начин е и със 0W30. Когато давате грейд, давайте и спецификацията!
-
1 точкаДа докладвам. Потенциометъра ми е на ред. Проблема е бил, в некоректно работещ EGR клапан - на моменти е задържал в затворено положение и е задушавал двигателя. Оправи се и карах една седмица без проблем, след което пак го направи. Като я закачих на диагностика, клапана беше блокирал и не отчиташе нищо, но в такова положение което не пречи на работата на колата (все едно е елиминиран). Изглежда или се е натрупал нагар в самия EGR, или клапана с филтъччето което го командва се е зацапало/задръстило нещо. Като се постопли малко , ще ги сваля и двете профилактично, за да ги почистя.
-
1 точкаМоето предложение за всички, които не знаят какво масло да ползват е Mobil 1 ESP 5W-30. Маслото е подходящо за всички дизелови, бензинови и бензинови с АГУ двигатели. Смяна на всеки 5 000 - 13 000км, в зависимост от начина на използване на МПС.
-
1 точкаЧестита ви 2020, ето коледен подарък! https://www.ebay.co.uk/itm/Genuine-Honda-Made-Japan-Knock-Sensor-Accord-Civic-CR-V-FR-V-Stream-/222707419898
-
1 точкаОт тук е време да засечем колко време ще изкарат китайчетата и кой ще е първият изревал : " Разказа ми се играта момчета и даже не успях да се прибера заради китаеца дето сложих преди еди колко си време и търсих пътна помощ в планината у големият сняг и тнт ..... стига съм украсявал. Аз си купих , отворих , това което видях не ми хареса и си стои разпарчедисан. И не се разнитва , а се развиват специалните болтове със скъсаните глави против майстори. 😉 Само казвам.
-
1 точкаЗдравейте колеги! Колата ми е Хонда ЦРВ дизел 2.2 дизел 2006 и смених датчика Accelerator Pedal Sensor! Никъде не става въпрос за TPS и дросел. Номера го намерих като разглобих колата с https://partsouq.com по VIN номер, датчика излезе с каталожен номер, номера го намерих в Алито и така. Датчика е като на клипа постнат от CARPERA и той е описал много точно: "Постнатия от Валентин датчик е Accelerator Pedal Sensor и в кутията която той се поставя завършва жилото на педала на газта,видно то клипа". Ако бензиновия модел ползва същия датчик - нямам представа.... Този излезе за дизела 2.2 и работи ок. Смених САМО датчика а не цялата железария с пружина, оси и лагерчета. Явно се износва с времето. Номера му е: 37971-RDJ-A01 или 37971RDJA01. https://partsouq.com/en/catalog/genuine/parts?c=Honda&ssd=%24*KwEKPi9EYG4PaFpcc3UIHFJGZmF_RlpXWCFeDV5VX1h4fEBSBRczD0dQT1ReTEwhXg1KeVtBTlBQfDInIGp9BwgOCQhpUF9EDwAOAAAAAKD2Nx0%24&vid=20242&gid=232&q=shsrd97606u107790 Ако същия е и за ЦРВ 3 - нямам представа.... Споделям ако може да помогна на някой. Лека вечер и наздраве!
-
1 точка
-
1 точкаЗдравейте, Реших да пусна тема с която всеки сам може да си направи шумоизолация понеже цените които взимат като услуга са с доста голям таван, а работата не е трудна. По стечение на обстоятелствата да сменям говорители се стигна до това положение:> Листата които използвах за лепене са най-евтините и тънки от 2мм CTK Practic на цена от 7лв листа. Важно е да се отбележи, че 2 броя листа тежат малко над 1кг. Съответно не съм прекалявал със слагането независимо, че има още много място. Втория материал който използвах е XPS 5мм твърд подложка за паркет. Третия материал който използвах е дунапрен с връхчета 4см. Цената му е 10лв на квадрат когато се купи от магазин за матраци. Иначе в аудио магазина е 38лв :> Материалите които съм използвал са били с цел нисък бюджет. Ако някой има мерак за по специални материали цената ще стигне до 6 пъти повече. 1. Сваляте кората на вратата. тук може да видите как става Започвате да лепите парчета по равните места където може. Слагам XPS като втори слой с двойно залепващо тиксо. 2. След приключване на 4 броя врати стигаме багажника при който нямаше информация никъде как се разглобява съответно всичко сам съм търсил. За свалянето на говорителите се налага малко смъкване на таван.. Връщам обратно всичко както си е. 3. Вратата на багажника. Маха се първо бутона за затваряне както и 2 винта при дръжките на кората. Всичко останало е само на яки щипки. 4. След цялостното завършване на багажника и вратите остана също толкова важна част, която повечето пропускат. Подкалниците са пластмасови и се държат изцяло на 3 вида пластмасови щипки, които са по-малки от другите по колата. Сложих малко и в горната част на калника където има голяма кухина. Всичко което сложих е следното общо 20 броя листа: По 2 броя листа на предната врата + XPS По 1.5 броя листа на задната врата + XPS Багажник - 9 броя листа + дунапрен. Калници - по 2 броя листа само на пластмасовия калник. Отделно още половин лист по ламарината.
-
0 точкиЗдравейте колеги, Радвам се да ви поканя на петата месечна Акорд среща в София. Срещата ще се проведе на 19 януари от 15 часа в паркинга на Ринг мол, ниво -1 при сините колони. Добре дошли сте, дори и да нямате Акорд, стига да имате желание.
-
0 точкиПрез 2004 година ,едни циганори ми разбиха колата и обраха новата ми музика -плеър ,големи двунамоткови говорители и т.н .Обаче обирали и други коли и ги хванаха ,на делото ми присъдиха 250лв да ми платят -смешна цена за всичко ,смятало се овехтяване на апаратурата ,която беше на няколко месеца .Хубаво ама те нямали нищо на тяхно име и досега нищо не ми е изплатено.Нещо ми сетна тая година и реших да ги гоня тея до край ,те какво си мислят че като са минали 15 години и им се опрощава ли ,няма такова нещо ,някой може ли да ме посъветва как да процедирам правно и законово ?Нещо съдия изпълнител ли трябва или какво ?
-
0 точки
-
0 точкиКолега, давността е изтекла много отдавна, нищо не можеш да им вземеш, обсъдих го с прокурор, за да съм сигурен, макар че си беше ясно, 15г. са цяла вечност за казуси от този род, забрави за случая!
-
0 точкиНали разбирате че еко нормите и данъците нямат нищо общо с околната среда и нейното опазване. Нефта и нефтените продукти са едни от най-големите замърсители но променя ли се нещо не, само се крадът едни пари. Може би преди 30-35 години имаше български изобретател подкарал Ладата на вода но въведеде ли се Не. Спря ли производството на найлонови торбички Не просто станаха 0.10лв. .И в момента се изсичат и изгарят хиляди декари гори. Като ви докарат боклука на Европа с тир с еко норма евро 6 много по-добре ли е ? Аз си мисля че трябва да се борим срещу замърсяването и унищожаването на природата а не да се кефим че колата ни е евро 6 и плащаме по-малко от тоя с евро 3.
-
0 точки
-
0 точкиИнтересна страничка от глобалния сайт на Хонда https://global.honda/about/profile.html
-
0 точкиВ България единствено в момента само АК-47... Както за масата средни и дребни, така и за мръсната шайка,, отгоре"- без изключение!
-
0 точки
-
0 точкиИ слагай само оригинален Хонда или Бош, никакви други. Не се връзвай на думи от рода "те са еднакви" или "няма значение и този е добър".
-
0 точки
-
0 точки@Plamen77, това, което е написал колегата @AMD са съвсем точни инструкции кое какво е. Показал съм ти го нагледно от страната на лампата., същото е. LOW - късите светлини HIGH - дългите светлини GND - общ. Ако това не е достатъчно и не знаеш какво да направиш - мисля, че е най-добре да се обърнеш към сервиз. Все пак ще опитам още веднъж, с твоята снимка: Размени оградените в синьо един с друг. Ред.: това е валидно само ако си сигурен, че свети къса светлина, вместо дълга и обратно. Ако е сбъркано мястото и на общия, тогава ще свети по съвсем различен начин - слабо и в оранжев цвят. Ред.: 2 - така се получава когато на кола с общ + и комутируеми минуси се свържат като за кола с общ минус и комутируеми плюсове. Накратко - който е свързвал - не е внимавал. Редно е да го оправи.
-
0 точкиМежду временно смених съединители пълен комплект. И смених ангренажа с маркови компоненти ремък конти и т.н . Сменени и 3те пистови ремъка тампони на двигателя свещи . Сложих теглич и багажник напречни греди и четири нови гуми с джанти. Бе поохарчих се . Всеки момент ще кача и снимки с ролбар jdm оригинал
-
0 точкиАз също карам вече втора година с тези и нямам грижи. И ги продават с точните размери комплект заместител за нашия модел
-
0 точкиТегава работа е. Сваля се и кутията на въздушния филтър. В Преслав може да отидеш при Румен и Борко или в Шумен в Ал и ко и др. може в Шумен, ако не държиш обезателно сам да го сваляш.
-
0 точкиЕ нали това ще се мери с тия еко стикери. Ако си на газ – по-добра категория. Няма да се отрази в данъка, но ще има стимул по друг начин. Аз мисля, че не е идеалното решение това, което сътвориха, но нека – замърсяващите да плащат повече. Ако пък накара някои да си сложат обратно катализатора или да сменят ремапнатия дизел с махнат дпф с нещо нетолкова пушещо чернилка, ще съм още по-щастлив.
-
0 точкиЗа всички, които се чувстват объркани или нещо от темата не им е ясно е най-добре да се ползват препоръките от каталозите на производителите на масло.
-
0 точкиДа, така е, но нали заглавието на темата е "Двигателни масла-обсъждане". Имено това и става - коментираме, обсъждаме и т.н. Предлагам за масовите потребители, които искат конкретна, кратка и ясна информация, относно какво масло да ползват в двигателите си, да се конфигурира таблицата с маслата: https://docs.google.com/spreadsheets/d/18IV4V8vpBlpLht78IJwiptLA0RPjpcSvzF97TGIp8cU/edit#gid=599448475 така, че срещу всеки код двигател (или серия двигатели) да се отбележат по 2 - 3 вискозитета и спецификации, които са най-подходящи. Съответно с цветово обозначение - цвят за икономия на гориво, цвят за по-стабилна защита на двигателя (съотвено по-малко "галене" на катализатора), цвят за по-спортно каране... нещо такова например... Тоест, на обикновения хондажия да му дадем кратка, суха и смляна информация относно основните изисквания, а пък той да си решава вече, коя марка масло да ползва, в зависимост от финансовите си възможности.
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точкиЕто за това,много от незнаещите,не разбират и ще продължат главоблъсканицата(чисто колегиално го казвам),без да целя заяждане. Фен ако съм на теб,аз бих обяснил подробно,какво ти мислиш със здрави аргументи. Такива постове със здрави аргументи,бяха на Маркони,незнам защо е секнал? п.п.Чудесно dandilov,това е начина..!
-
0 точкиДа подходим малко по-съществено. Не, не е това! Клинът е слоя масло (плътно - оранжевата част на снимката по-долу), между вала и лагера, който слой се увлича от въртенето на вала и повдига вала с микрони така, че да не се трие в лагера. Както се вижда от диаграмата, дебелината на масленият филм не е една и съща в различните участъци. Нас ни интересува дебелината hmin. Това показва с колко микрона най-малко е повдигнат валът от лагера. Аз си мисля, че маслото с по-висок вискозитет ще има по-голямо hmin. Прав ли съм?
-
0 точкиТе така ги правят вече и съвременните масла, да ги сменяш на 3000км... Както правят и съвременните двигатели - да ги сменяш на по 100 000км. Особено АСЕА C сериите. Като видя TBN=6 и се изприщвам...
-
0 точкиЕ то е логично, когато някъде има известен луфт и тракане от него, по-високият висозитет да го тушира...
-
0 точкиЗдравейте колеги, Весела Коледа. Днес с брат ми решихме да пробваме да вдигнем задницата на CR V -2 ген.Извадих ме единия амортисьор и го разглобихме , и с шублер взехме размери. Използвах стария метод с който на времето вдигнах задницата на едно Голфче 2-ка,а именно намерих подходяща тръба за втулка от 2.5см и я подложихме отдолу на амортисьора под подпората на пружината. За целта втулката я отрязах с ъглошлайфа и разтворих и после я сплесках с менгемето и я заварих на място. Получи се супер вдигна се с 4см. Евтин и бърз вариант ,костваше ни сръчни ръце и 4 часа труд. Успех на всички.
-
0 точкиЕто ти да прочетеш моите премеждия... Колегите тук, много ми помогнаха! Чети добре, и си направи записки! Моделът си заслужава...👍😊
-
0 точки
-
0 точкиЗа 1.8 мога да кажа, че е здрава, икономична е (особено ако има газ), но возията е нещото с което още не мога да свикна - буквално "вози като лагерница".
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00