Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 3.01.2020 in all areas
-
3 точки
-
2 точкиКолега, двете коли изглеждат добре, но са на доста километри. Възможно е да са истински, при мен за 1 година и 27 к км няма никакво износване на интериора, а сме ходили на морета, къмпинги, маже се яко от детето какво ли не.. (седалките са ест. кожа, не алкантара). Кумът ми си взе май месец от Германия фейслифтова 2.0 ръчка, на 91к км (истинска) за 13400 евро, бях с него тогава. От лични впечатления (аз имам пре-фейслифт, 2.4 автоматик), автоматика е изкл. по-приятен за каране. На ръчката е много "тегава" първата скорост и е голяма мъка в града да се шофира тази кола. Извънградски "ластици" изискват връщане 2 предавки надолу, а разходът между 2.4 автомат и 2.0 бензин е незначителен (по спомен ни даде 9.5 за 1800 км., 120-130 каране, моята даде по спомен 10.5 със 130-140). С автоматика на хондата се свиква доста лесно, а с режими D3 и D2/1 има известни възможности за игра. Лично, много ми харесва визията на фейса, с тези 18-ки джанти и броните, но това е глезотия. Не ми харесва синия дисплей на таблото, на пре-фейса е бели символи върху черен фон, много е красиво. Шум - усеща се по-ниското ниво на шум при фейслифта, най-вече при скорости над 120 км/ч. Подлакътниците изобщо не са такъв фактор - много ги мислих преди да купя моята, но изобщо не усещам дискомфорт от по-тесните подлакътници, а аз не аз съм глиган 1.90м/95 кг. Скоро преглеждах обявите в немското моби-ле, имаше няколко читави 2.4 автомат за по 9-10 к евро, на по 50-70 к км. За внос от там мога да ти споделя много. Препоръчвам ти да се замислиш за такава кола. Фейс, автомат, няма да намериш лесно, ако изобщо намериш. В Русия има стотици (бях гледал преди много), и са изкл. красиви коли, но вноса ще е одисея, а цената ще отиде на 14-16 к евро (има мито, а избягването на плащането на голяма сума изисква специални познания и контакти в района на Варна). Бях така резервиран към автомата, изобщо не съжалявам за избора си. А искам да ти кажа, че с бебе в колата, автомата е голямо предимство (ситуации, бол). Иначе, тази кола е наистина много практична, ще я оцениш многократно, когато се сдобиеш с нея. Ако имаш път към София, с удоволствие бих ти дал да покараш малко, за да усетиш предимствата на автомата (казвам го, защото минах през големи премеждия, докато си купя моята кола, и докато избера модела, изобщо).
-
1 точкаОЕМ и АТЕ артикулни номера на предни накладки за CIVIC IX (FK) и CIVIC X (FC_, FK_). Актуален ОЕМ артикулен номер: 45022-TV2-E02 АТЕ: 607284, 13.0460-7284.2, EAN 4006633382830, ECE E1 90R-011033/1484 AISIN: BPHO-1006, EAN 5411450743020, ECE R90 IN PROGRESS Стари невалидни ОЕМ артикулни номера: HONDA 45022-TV0-E00 HONDA 45022-TV0-E01 HONDA 45022-TV0-E02 HONDA 45022-TV2-E00 HONDA 45022-TV2-E01 Стари невалидни АТЕ артикулни номера: 25804 25805 25806 Автомобили, в които се използват предни накладки HONDA 45022-TV2-E02: CIVIC IX 1.4 i-VTEC (FK1) 02.2012 -, 99PS, 1339ccm CIVIC IX 1.8 i-VTEC (FK2, FB2) 02.2012 -, 141PS, 1798ccm CIVIC IX 1.6 i-DTEC (FK3) 02.2013 -, 120PS, 1597ccm CIVIC IX 2.2 i-DTEC (FK3) 02.2012 -, 150PS 2199Sccm CIVIC IX Tourer 1.6 i-DTEC (FK3) 01.2014 -, 120PS, 1597ccm CIVIC IX Tourer 1.8 i-VTEC (FK2) 01.2014 -, 141PS, 1798ccm CIVIC X 1.0 VTEC (FK6) 02.2017 - 2018, 129PS, 988ccm CIVIC X 1.5 VTEC (FC1, FK7) 02.2017 -, 182PS 1498ccm CIVIC X 1.6 i-DTEC (FC8, FK9) 01.2018 -,120PS, 1597ccm
-
1 точкаДоколкото знам ЕГР-а затваря при високи обороти (при бензинките мисля, че беше затворен и на празни), така че няма как той да е причина за поведението на двигателя след 5к.
-
1 точка“Нафуканите” с екстри са Executive ,колега🙂.Не,че твоята е лоша,само за инфо🙂
-
1 точкаПовече не ходи при тея газаджии не отбират нищо от Хонда.Иридиевите но само на NGK ще те изкарат тройно по-дълго от обикновенните ,на които живота е 40 хил км говорим само за NGK, Масло си вземи от тук https://www.ato24.de/en/honda-atf-dw-1.html от общите поръчки от форума скоро ще има такава https://forums.hondabg.com/forum/27-общи-поръчки-от-страната-и-чужбина/ като за мен няма по-добро от ламаринената туба. Незнам какво ти е газовото,но може и да е от него,и на бензин ли е същото с вибрациите.
-
1 точкаНезнам кой те е излъгал за тоя Бош може за някой опелче да е добре. Колкото по-бързо ги изхвърлиш по-добре, докато не са направили поразия. Ето тук намери за твоя модел http://www.ngkpartfinder.co.uk/cars_commercial.php?type=SPARK%20PLUGS&manufact=HONDA И само Японско NGK. Тампоните ги провери обстойно но ти да си там един по един.Не се доваeрявай на майсторчета. Кога си правил опресняване на маслото и с какво, вярвам че си сложил Хонда ATF-DW1 ако е сменяно, при старо масло също не работи добре автомата. При студена кутия особено сутрин има вибрации. Но тя се предава към купето от тампоните този отзад на двигателя е важен.
-
1 точкаЛеки вибрации на "D" или "R" е нормално да има, въпросът е какво за теб са "леки вибрации". За сравнение може да пробваш с аналогичен автомобил на някой съфорумец, склонен да обмените опит на живо. В града при загрял мотор се усещат, малко по-значителни са лятото (на вкл. климатроник), а най сигурният тест е след известно извънградско шофиране. Тогава не само моторът е топъл, а и кутията (както и всичко в моторният отсек) е адекватно темперирано и усещането им е значително по-малко - клонящо към никакво.
-
1 точкаТова с волана е също много относително. В Италия това се случва от силното слънце в горната и лявата част на волана при целодневно стоене на паркинга а не от каране.
-
1 точка
-
1 точкаОткрийте разликите: https://www.autoscout24.de/angebote/honda-cr-v-1-hand-scheckheft-aut-led-xen-shz-pdc-benzin-schwarz-57a96289-c59a-468e-b911-00167b5efa1f?cldtidx=2 https://home.mobile.de/AUTOHANDELMVAROL#des_287060716 AUTOGALERIE HERNE Safa Cimil Rathausstr. 101 44649 Herne Типичен "немски" джамбаз.
-
1 точкаЧетох и направо съм изумен . Била шумна като ти е шумна не си купуваш паркетен джип а си купуваш леджент ако държиш на марката и ценовия клас . Била бавна ,като е бавна си купуваш бърза кола а не търсиш изпод вола теле , и като искаш Црв си караш црв . Най ми е смешно като се почне се сравнява дизел с бензин едното било 140 другото 150 да ама дизела има и 150+ нютона от горе . На големите циганий съм видял от водачи на дизели щот видиш ли дизела бил много хубав . Хубав ама първите 150000 до към 190000 , и после идва в бг. и се почва . Евтино масло щот тоя мотор си иска качествено такова съответно в кауфланд го няма , ще сменя само съединителя че маховика мноо скъп , искара 20к и после хонда била боклук маховика се бил пре@бал и са пак тряя се сваля кутията . И почваме пазарлъци по сервизите . Ще слагаме ефтина нафтичка ма ще я бъхтаме с добавки видиш ли на далавера е , но добре че пуснаха ремонтни комплекти за дюзите че и там беше майка плаче . Една голяма трагедия от 3тата! страна на монетата. После веригите па били скъпи ми скъпи са . И идва ред на бензин R20 Перфектен мотор малко тромав за тоя туч 1500+ кила . Обаче върви в обороти и кат не му трепериш кат лист , а реално в 5000+ оборота ми няма грам нищо си е прекрасен . Носи на газ , не му пропадат клапани , няма демпферен маховик , не е претенциозен на масло но пак го няма в кауфланд . Съединител оем със смяна 700 лева и държи 220000 . глупаво окачване и здраво . Интериор хондов , найлонов спартански ,тук таме се понапуква некоя кожичка и това е . Скорости здрави до толкова ако се сети някои да им смени маслото че да не замине 3та .
-
1 точкаСеди Асан с Айшето и малкия Азисчо , и минава комшията и носи една чанта . Асан - Комшо що носиш бе ? комшията - кювтета купих ще пържа на тиган Азисчо -Тате що е тва кюфтета ? Асан - топчета от месо Азисчо - и тате убавили са тея кюфтета ? Асан - ОО много са хубави Азисчо - А ти ял ли си ? Асан - Не съм ял ма един де е гледал как ги ядът каза че били много хубави . Малко по късно като изчета всички мнения ще пиша , инак ще схванете вица надявам се ?
-
1 точкаХондовите вариатори са 2 типа. до 2015-та и след нея. Приликата между двата е в основната конструкция, а разликата е че на първите между мотора и вариатора има многодисков съединител в маслена баня, а във вторите той е заменен от хидротрансформатор. Вторият осигурява много по-плавна работа, и дава възможност за реализиране на старт-стоп системата. Иначе шайбите си се управляват с електроника и се местят чрез разлики в налягането, а бонус е че дори при повреда в електронния модул, колата може да тръгне и да се движи на фиксирано предавателно число. Новият вариатор предлага и възможност за "ръчен" режим със 7 псевдо фиксирани предавки, като просто бързо сменя и задържа на определена позиция шайбите, създавайки усещане за хондовият автоматик. Автоматичният режим е както преди - шайбите са "плаващи" - гонейки икономия на гориво, чрез оптимален въртящ момент и константни обороти на мотора. Основната разлика спрямо другите вариатори е че съставният ремък (от 2 шини и стотина пластини по тях) е "бутащ" тип, а не теглещ. Така се износвал по-малко и КПД-то било по-високо, но не съм срещал конкретни данни.
-
1 точкаAko имате италианския рег. номер: https://www.ilportaledellautomobilista.it/web/portale-automobilista/verifica-ultima-revisione километри при последния ГТП, като ГТП е на 2 години. и за рег. номер от Англия: https://www.regit.cars/numberplates Не че не са възможни измами...., ноо
-
0 точкиМисля, че не, според мен. Разликата е в бр.шлици- 33 и 29. От Прелюд 4 на Сивик 5 става. Виж и тази тема:
-
0 точки
-
0 точкиАбе стига писа на всякъде бре човек заприсе. Тоя мотор няма да лети, ако му откачиш егра има шанс компа и да не разбере. Не се чувствай длъжен да пишеш на всякъде! Това е икономичен витек, и не е летяща машина. Запознай се малко с моторите и с кутийте и тогава пиши, прекаляваш.
-
0 точкиR J P През новата година само ДИО ! Най-добрия тандем в рока Рони § Ричи ! е, стават и другите след това.
-
0 точкиЗа жените шофирането е като с*кс без презерватив - все си мислят, че някой е длъжен да ги пази! За мъжете шофирането на кола е като с*кса - всеки си мисли, че е по-добър от другия!
-
0 точкиВътре има едни пластини може и самата машинка да се е нагълтала с вода.Съветът към колегата с проблема първо да си огледа машинките отпред и отзад за дефекти например както е казал Оги и след това ако е всичко окей знай,самия модул може да е заминал или иска да го разглобиш да го почистиш и смажеш
-
0 точкиЩе сложа Аgis,на предишната Toyota Auris навъртях 140000 км с такова за 4 години без абсолютно никакви проблеми-много съм доволен.
-
0 точкиДа продължавам ли (някъде там, дълбоко-дълбоко, има патерица в калъфче)? Багаж за 2 седмици колела, триатлони, къмпинги с бебе. Колко Аури-са ти трябват за това? Имали ремърке Ауриса?
-
0 точки
-
0 точкиПетър, с извинение за това, че ще е поредното ми мнение, може би изкривяващо основната линия на дискусия: Търсих кола супер много време. То не бяха фордове, субарута..бях изключил тотално ЦР-В-то, защото бях карал ръчка 2.0 и се бях отвратил от супер грубата работа на тази кутия (лично мнение, колеги!) - имах Форд Фокус, а на него скоростите му влизат като масълце. Накрая, след 2 месеца тръшкане се качих на една (бивша?) форумна 2.0 автомат и реших, че ще е такава. Тогава не знаех нищо за 2.4 автомата и по случайност намерих във Франкфурт една, която и взех. За автокъщи, швейцарии и т.н. - катко казах, взех моята от автокъща до Франкфурт, с всички документи (фактури за обсл.). След това, като ходихме с кума ми, обиколихме 5-6 автокъщи (1000+ км) и попадахме на ТОТАЛНИ боклуци и тотални отрепки-продавачи. Накрая си взе 2.0 ръчка, фейс, но, както той каза: синтетично щастие - той си нави в главата, че му харесва, и си му харесва. Колата е бижу, просто ръчката мен лично ме дразни. Швейцария не е изключение. Има читави, има и не-читави. Дори на Горубляне е така - условно казано, на 20 коли, 1 е истинска. Ако можеш да провериш добре колата и някой се навие да ти гарантира нещо (може да стане и чрез договор , защото по закон продавача предоставя 6-месечна гаранция за скрити дефекти - казвам ти го, като адвокат), купувай, ако ти хареса нещо. Но, приятелски съвет от непознат млад татко - не се осланяй на "Швейцария, 160 к км, 16к лв.". Няма такова нещо, бъди много предпазлив и бдителен. Всичко е ад-хок и зависи от случая, т.е. конкретния автомобил. (проверих обявите в немското мобиле - преди 10 дни имаше една 2.4 автомат от собственик, снимал си талона, на 70-тина хиляди км за 9500, сега я няма; същевременно, една на 73 к км стои от миналия декември непродадена). И другото е - надявам се оценяваш отзивчивостта на шаманите тук. Преди да си купя Баба Хонда, много спамих и се занимаваха с мен тук, форума е страхотно място. Дано информацията тук ти е от полза и да ти помогне за кристализацията на желанията ти и мотивировката за осъществяването им. Иначе, правилно колегите казват: общото правило е, че читавите 3-ки се продават на секундата. Януари имаше една за 28 хиляди лева, 2012 г. на 150 к км., българска, продаде се за 1 ден, не стигнах да я погледна. Просто са читави машинки и се карат все повече.
-
0 точки
-
0 точкиС тая двувратка дето е на аватара ми, имам доста километри врътнати на куп. Като начало я купих от Бристол - Англия, докарах я заедно с жена ми(тя не е шофьор), от Лондон до София за три дни. Прекрасно изживяване, направихме си удивителна полуевропейска екскурзия, Швейцария, замъци в Австрия, малко виенски шницели и унгарски месни специалитети, общо около 4000км. Тук е времето да кажа, че скочих в тая кола от Дайхатцу фероза, която е друсалка номер едно в света. После имам едни 5600км за една седмица, купихме си билети за концерт на Ал Жеро в Франкфурт, решихме,че така и така ще сме до Франция, що да не я обиколим и нея. Айфелова кула, замъците по Лоара, цяла южна Франция, Марсилия, ревиерата. Даже сега си спомням, че заредих газ, на разклона за Кан, за 32 цента, а в БГ последно заредих за 1,10лв.. Прибрах се през Италия, Словения и т.н.. Уверявам ви, ако сте с правилния човек, на правилния път(шосе), не обръщаш внимание на лееекия дискомфорт, който предлага ХРВто, за дълъг път. С ЦРВто е в пъти по добре.
-
0 точки
-
0 точкиСъжелявам за цитата. Иначе благодаря за предложението. И аз съм от Добрич, така че може и да се възползвам.
-
0 точкиТака е но имам план график,да заложа Amsoil-ла 5W30 signature за лятото да му видя силичките!Инъче Petro-Canada 5W20 се "плиска" вече близо 500 км в K20Z2. Първите ми впечатления,са много позитивни.Усеща се някак по тиха работата на мотора и по плавното му разгръщане при каране.Дали причина за това е,че се препоръчва именно за работа на газ. Определено ще проследя "капково " това масло! Има много въпросителни! п.п.Източено е несливаемото количество,като мотора събра 4.45л. петро .
-
0 точкиПреди 4 години вкарах сивик 6та на 86000 , в момента един приятел продава хибрид на 68 000 и все доказуеми км . Всяко правило има изключения .
-
0 точкиЧовек нук нама такова нещо . Тези по на 50-60 или по на 150хил може да ги вземеш ако пазариш колата от първия собственик. Тук влизат само дрънгели счупени от каране по на 400 хил и нагоре и хоп ама всички стават 160 на 175хил. Няма такава кола в Бг вкарана отвън в автокъща на 150 хил км и да ти я дадат на 16 хил лв.
-
0 точки
-
0 точкиХарвито е леко автомобилче със жизнерадостно моторче и тръгва оптимистично с малко газ (като всички Хонди), но това кара човек да смята че и нагоре в скоростта ще е така, обаче чудеса не стават при малка кубатура (и без турбо). За градско си е чудесен "паркетник" (с повишена геометрична проходимост) и по тази причина магистралата не е неговата сила, но пък става за пикници сред природата. Радвайте му се целесъобразно и ще ви е вярно и храбро куче още доста време.
-
0 точкиИ така.. ето и историята. Къде на шега, къде на сериозно, в началото на лятото, след като взех поредната Хонда, предложих на приятелката ми да отидем на Трансфъгъръшан. Аз самият не бях много убеден, че искам да организираме такова пътуване, а и лятото предпочитам да ходя към Гърция на море. Естествено, не успях да убедя и нея. След като се върнахме от септемврийското море, видяхме, че от "джобните", които бяхме заделили, сме изхарчили по-малко от половината, реших, че трябва и октомври да си измислим някоя екскурзия. Идеята беше беше да отидем от София до северното черноморие (Дуранкулак примерно), за да разгледаме около Велико Търново, Шумен, Балчик, Каварна, Шабла и т.н. Проверката в гугъл показа, че този път ще ни отнеме 1100-1200 километра. Тогава приятелката ми предложи да проверим, ако минем през Трансфъгъшъран и още няколко града в Румъния колко горе долу ще ни се удължи маршрута. Без много чудене решихме, че ще се ходи към Румъния. Долната карта изобразява горе-долу на около 95% маршрута ни, тъй като естествено имаше отклонения да ходим до магазини да си пазаруваме, автомивка за колата и такива дреболии. На картинката долу е окончателният маршрут, по който преминахме. До един-два дена преди пътуването се чудех откъде да пресечем границата - вариантите бяха Русе през Дунав мост, фериботите на Никопол или Свищов и при Видин през Дунав мост 2. Отхвърлих Русе като вариант, тъй като това включваше преминаваме през Букурещ, където щяхме да бъдем след няколко дена, а на мен ми се искаше маршрутът да е по-"кръгъл". След дискусията тук за фериботите реших да минем през Видин, но до момента на тръгване пък не знаех дали да мина през Петрохан или по Хемус и през Ботевград. В крайна сметка тръгнахме сутринта към 4:25 в неделя, хванах по околовръстното и като стигнах разклона играх наум на онче-бонче и реших да минем през Петрохан. Тук-таме имаше мъгла, но все още нищо страшно. Температурата горе падна до 3-4 градуса, също нищо неприятно. Нямаше камиони, колите също почти липсваха. Абе - до Монтана пълен кеф. След това вече имаше малко трафик, но всичко беше нормално. За около 3,5 часа стигнахме до Видин, където направихме дълга почивка да заредим гориво и да пием кафе и чай. В рамките на това пътуване успях да сваля разхода до 7,36л/100км. Когато се напочивахме, се запътихме към моста, където минахме много бързо. Имаше доста чакащи камиони, но колите пред нас бяха 4 и не сме се бавили повече от 10 минути. След това започнахме да се движим по пътя към Питещи. Както бяхте споделили тук, пътят е хубав, но през 5км има населено място и се убива ритъма на пътуване. След около час каране се озовахме в Крайова и решихме да спрем, за да се поразходим в парка, но спряхме откъм хиподрума и не ни хареса, та бързо се върнахме към колата и продължихме нататък. Пътят беше като компютърна игра. Всичко се повтаряше през 10 килоемтра. Селата и кръстовищата изглеждаха по един и същи начин . Когато наближихме Питещи, вече започнахме да усещаме глад и на пътя пред нас се появиха няколко павильончета, където се предлагаха мичи (подобно на кебапчета), които много ни изкефиха! След това вече се наложихме към Арефу, където трябваше да спим първата вечер. Навлизайки в планината, ни поваля доста дъжд - язък, че бях мил колата, но каквото - такова. След Куртя де Арджеш картинката вече се промени. Селцата имаха доста по-приятен вид и изглеждаха много добре. Към 17 стигнахме до къщата, в която трябваше да се настаним. Беше много яка! Теглихме си един душ и решихме, че ще ходим да си търсим ресторант или магазин (в къщата имаше кухня, а ние предпочитаме да си готвим сами). Тук дойде и първият интересен момент от престоя ни в Румъния. Както си стояхме, телефонът ми започна да пищи и женски глас започна да ни говори на румънски. Появи се ето това съобщение. Бяхме единствени гостуващи в къщата, а хазяинът си живееше другаде и си беше тръгнал. Не говореше и английски, така че беше безсмислено да го питам какво означава това съобщение. Трябва ли въобще да му обръщам внимание и т.н. Реших да се обадя на посолството в Букурещ, откъдето ми отговориха, че това е някакъв спам и да не му обръщам внимание. След това обаче писах на колеги от работата да дадат контакт на една колежка румънка, която да ми преведе въпросното съобщение. Оказа се, че гласи следното - била е забелязана мечка в района на селото, в което бяхме ние Да не излизаме навън, да бъдем нащрек и така. Успяхме да скочим до магазина с колата, напазарувахме си и бързо обратно в къщата. По някое време реших да си отворя гугъл мапс и видях, че Трансфъгъшъран е затворен в най-високата си част. Замина ми и настроение и всичко. Не се бях сетил да проверя дали не е забранено преминаването през нощта. Така се и оказа. Сутринта около 10 часа вече всичко изглеждаше наред и решихме да потегляме от селото нагоре. Беше ни останала храна от вечерта и на няколко пъти спирахме, за да понахраним някое куче, защото много ги обичаме и харесваме. Още от самото начало пътят започна да се вие в много приятни завои и хубави гледки. На места имаше малко дупки, но нищо опасно. Красивите гледки скоро започнаха да се редуват една след друга. Не сме си поставяли за цел да взимаме бързо маршрута, нито следихме километрите, които сме изминали и ни остават, но може би около 30 минути, след като бяхме тръгнали, вече видяхме сняг по най-високите върхове. Дотук някъде може би все още си мислехме, че този сняг нас няма да ни засегне по никакъв начин и ще ни остане само да му се любуваме от пътя. Само 1-2 километра напред ни разкриха гледката, от която ни стана ясно, че снегът далеч не е над нивото, до което ние ще достигнем, ами ще си го гледаме доста дълго. Остана ни само да се наслаждаваме, тъй като до този момент температурата все още беше около 2-3 градуса, снегът беше добре почистен от платното и можеше да се кара спокойно. Следващата снимка е последната, преди да навлезем в тунела и да минем от другата страна на хълма. След като преминахме тунела, ни посрещна мъгла и слаб снеговалеж. Горе имаше около 8-9 човека, от които 2-ма бяха търговци, а останалите туристи. Попитах всички - никой не говореше английски и вече се бях навил да се връщам по пътя, по който дойдох, тъй като нямаше как да знам в какво състояние е пътят напред, термометърът в колата изведнъж показа -1 градус, а аз все пак бях с летни гуми и не исках да рискувам на сляпо. Накрая отнякъде се появи един човек, който каза, че пътят е перфектно изчистен и опесъчен и няма заледявания. По думите му мъглата и снеговълежът са до 1-2 километра. И така - взехме решение да продължим напред и да се спуснем по северната страна - всичко беше, както ми каза човекът, единствено мъглата ми се стори, че продължи повече, но може и да е слезнала на по-ниско. След стръмно спускане към Къртишоара термометърът бързо скочи до 14 градуса, а от снегът остана само спомен. Изживяването да караш по такъв път е неопсиуемо и незабравимо. Ако някой се чуди дали да ходи натам, съветвам да пробва. Но винаги имайте едно наум, защото с планината шега не бива, а освен много красив пътят е и доста опасен. На много места завоите са необезопасени, което при мокра настилка знаете до какво може да доведе. Това е и причината през нощта преминаването да е забранено. Моята грешка беше, че проверявах времето в Арефу, но не се сетих да проверя то на каква надморска височина е. Затова и бях изненадан Това не са всички снимки, ако някой иска, мога да постна още някоя, мога да дам и по-детайлен разказ за нещо, ако ви интересува. Местата за спане, които избрахме, бяха чудесни. И тъй като темата е Пътуване в Румъния, ако искате скоро ще напиша и за останалите дни къде, какво, защо и как. Поздрави и приятно четене.
-
0 точкиПрез Петрохан е най- добре /живея точно под него :D/. С 80км е по- пряко, а през нощта/ранна сутрин ще се разминеш с няколко коли /според зависи кой ден от седмицата тръгнеш/. Все още няма мъгли, а пътя е цялостно ремонтиран. В момента има няколко по- сериозни дупки в най- горната част /за последно минавах в четвъртък/, но не са нищо особенно. Ако искаш преди тръгване звънни да ти дам актуална информация. През Ботевград е пълно с тирове и си проклинам дните винаги когото се наложи да мина от там. Много е натоварено по всяко време на денонощието. Петрохан е затворен за тирове и максимум да видиш 1-2 нарушителя. От изхода на София до Берковица си за около час и то ако караш спокойно. След това до Видин имаш около 120км. Моста го минавах преди около месец и имаше по няколко коли пред мен и в двете посоки /но и двата пъти го минавах вечерта след 10ч./. За Своге не ти препоръчвам. Много е тясно и няма абсолютно никакъв смисъл да се минава от там. Последно от там минавах преди няколко години и пътя беше зле, не вярвам сега да е по- различно, просто няма смисъл да заобикаляш Петрохан
-
0 точкиЕх ако знаех за този път миналата година когато ходихме в тази посока... След това го гледах в Top gear и стана едно от местата, които трябва да посетя в бъдеще Миналата година ходихме на подобна почивка като минахме през Русе. Посетихме Букурещ, Бран, Ръшнов и Брашов. Тръгнах много скиптично настроен /мечтата на жената беше да види Бран/, но останахме много доволни. Пътищата са хубави, храната е вкусна, а цените са като при нас. Синая ми се стори като австрииско селце /вечерта е много красиво там/. За мен много повече си заслужава да се види замъкът Пелещ в Синая от колкото Бран. В понеделник Пелещ не работи и може да се разгледа само от вън. Бран за мен не е нищо особенно, а и тогава пътя до него беше в ремонт и имаше много задръствания. В Ръшнов има хубав динопарк и на малкия му беше интересно, но можеби през октомври няма да е ок. В жегите е много хубаво и прохладно там. За Букурещ е ясно- трябва да се види поне парламента. В Букурещ заведохме малкия в един детски парк "Children's town". Стори ми се огромен и можехме да изкараме цял ден там Интересен е и музеят на селото, но и за него си трябва време. Брашов ми допадна като град за живеене. Пътят до там /от Букурещ/ е много хубав и живописен. Не знам какво точно искаш да видиш, но мисля, че 3-4 дни няма да ти стигнат
-
0 точкиПратих колега за диагностика в Бултрако ,че му беше далеч да идва при мен.След диагностиката му подхвърлили ,че ГИ е монтиран неправилно и газовите пътищата трябвало да бъдат еднакви... Колеги от Бултрако, обяснявам: Това черничкото горе се води рампа и служи за разпределител.Разстоянието от рампата до дюзите е без значение.Там налягането е константа.От дюзите до всмукателния колектор маркучите са 35мм. и се мерят с шублер преди монтажа. Ако си бяхте направили труда да вдигнете красотния капак,можехте да видите и самите дюзи :).... Че се чувствам професионално засегнат от вашата некомпетентност. За сведение: Обучавам автомонтьори за сервиз Хонда.Издавам сертификат.Курс 5 години ,цена 8000 лв. без ДДС. Обучавам и монтажници на газови уредби специално за Хонда. Курс 6 месеца ,цена 3000 лв . без ДДС+ Сертификат 300 лв. Офертата е съвсем сериозна.Телефона ми е в подписа. С почитания .....
-
0 точкиНапротив, смятат и още как. И аз мислех, че само броят километри, но се оказва, че не е само това. Може би който сменява маслото нулира брояча, а не ти е ревала защото го сменяваш само на 8 хиляди. Моята започва да реве със съобщение "Service due soon" когато останат 1500км до смяна, т.е. към 10хил.км в моя случай.
-
0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00