Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 9.11.2019 in all areas
-
2 точкиОт две седмици съм с пауър бокс на Bluespark....доволен https://www.civinfo.com/forum/engines-transmission-10g/405809-new-bluespark-tuning-module-1-5-turbo-civic.html
-
2 точкиЕй в този участък се вкарва масло към банана*
-
2 точкиТочно 253 веригата се смазва през опчегача и един от бананите , ще кача снимка . Силно се нядявам някои ден да се видим и ще ти покажа на какво и как се разчита да се маже вала . Гарантирам ти че ще се смееш с глас.
-
2 точки
-
2 точкиЕй тая моя кристална топка е за чудо и приказ. Сменяй и си карай колата, от алтернативните на делфи карат.
-
2 точкиМога само да кажа: "софийските" майстори, а те са двама - трима, на Хонда, малко са си повярвали повечко и честно казано (от опит) претупват повечето неща. Не искам да обидя никой, не съм ползвал услугите на Фена и той ми е предпоследната надежда, последната(чисто физически контакт) е Бранко в Русе, градацията е е по критерии отдалеченост. Останалите "софиянци" "майстори" от ВАГ групата, и всякакви разбирачи, говорят общи приказки, представи си какво правят.
-
2 точкиГоляма сватба с този алтернатор! Реално какво се сваля: 1) Разкача се казанчето за антифриза + основата му; 2) Сваля се казанчето за хидравликата; 3) Сваля се пластмасовата кора над радиатора и кондензатора; 4) Свалят се двете планки държащи кондензатора на климатика (отгоре); 5) Свалят се двете планки държащи радиатора (отгоре); 6) Сваля се гредата, на която е монтирана пръчката за подпиране на капака; 7) Леко се избутва радиатора напред и вече има достъп до алтернатора; 8 ) Сваля се алтернатора (3 болта с ключ 12, като долния болт от към шофьора е малко по тънък!); 9) Алтернатора се измъква между двигателя и радиатора (дифузьора с перките не се сваля); 10) Ролката на алтернатора се държи с верига за развиване на маслен филтър и с вложка (1/2") на шестограм 17ммсе развива с ударен гайковерт за секунди. 11) Отваря се алтернатора внимателно и се сменят двата лагера в него - там е още по голяма сватба + оркестър даже ! При мен освен лагера на ролката беше заминал и задния лагер на ротора, но смених и двата, че да не вдигам същата сватба след година... Четките трябва да са 10,5мм според сервизната инструкция, а моите са на 8,5мм, а колата е на 170 000км, т.е. ако четките са за смяна колата е поне на 400 000км . Въпреки всичко имам резервни четки ако някой иска да му се подменят. Между другото тампона на двигателя не се пипа и достъп до под колата няма нужда... Един съвет: Ако нямате нужните инструменти и опит по-добре не се захващайте. Ако някой има нужда от подмяна на ролката (за София) - съм на разположение! Поздрави,
-
1 точкаЗдравейте, Реших да пусна въпросната тема за улеснение на колегите, които има подобен проблем. Най-лесно се установява от къде идва шума (дали е от алтернатора) като някой гаси колата , а друг слуша със стетоскоп върху алтернатора. При гасенето на колата ротора на алтернатора продължава да върти, защото ролката му го позволява, а по време на въртенето на празен ход ясно може да се чуе хъркането на лагера (по ясно се чува със стетоскоп), но лошото е, че не може да се каже дали е от ролката или вътрешните му лагери. Въпреки това след като ще се сваля препоръчвам пълен сервиз на алтернатора - почистване, смяна на двата лагера на ротора и смяна на ролката. Вида на лагерите за ротора са : 1) NSK 6303DDUCM (31114-PGK-A01), едноредов съчмен лагер, 17X47X14mm = 15лв (това е предния лагер на ротора - поз.6); 2) FEBEST AS-153513 (31111-PT0-003), сферичен лагер, 13X35X15mm = 12лв (това е задния лагер на ротора - поз.5). Това ви дава един вид сигурност, че скоро няма пак да ви се налага да се налага сваляне на алтернатора за лагери. След като го сменя, ще ви кача и снимки от смяната, но сега прикачвам и един клип за сваляне на алтернатор:
-
1 точкаРумба, ако ще стоиш до 2-3 минути, не мести от Д, няма смисъл, че и е по-лошо за кутията дори. Ако ще имаш дълъг престой, по-добре направо изгаси двигателя – ще спестиш малко вредни газове на околната среда, а и някоя капка гориво. N ползвам в следните ситуации: – при паркиране: от D или R минавам на N –> дърпам ръчната -> пускам крачната -> местя на P -> гася двигателя. Така напрежението пада върху ръчната спирачка, а не върху палеца на скоростната кутия. – като искам колата леко да се придвижи под собственото си тегло, ако съм под наклон. Например докато паркирам под наклон, мога да ползвам само D и N или R и N. – ако спирам двигателя за кратко и знам, че до няколко минути ще потегля – просто я държа на N и така паля след това. Не че има много смисъл, но след като няма да вадя ключовете и съм на ръчна, не местя излишно лоста. Това можеш и да го пропуснеш като съвет, просто го пиша, за да съм пълен. – теглене – не ми се е случвало, но е възможно приложение за N – ако по някаква причина искаш да въртиш предните колела докато си я вдигнал на крик, можеш да го правиш на N.
-
1 точкаCARPERA тази верига е точно за смяна на около 250хкм.
-
1 точкаРазминаване в белезите на зъбните колела това прекалено разтегната верига ли е ,и това е следствието. Първата гърбица наистина много зле.
-
1 точкаБлагодаря за коментарите, утре взимам петрото 5-30 4+1л от Чавдар и отивам да сменявам, маслен филтър взех на MAHLE, до колкото успях да видя в аутодатата мотора събира 4,2л. Сега за валовете - последния път когато е правен реглаж на клапаните валовете били перфектни, това като инфо от предния собственик, човека е запален фен, не е търговец, че да ме излъже, а като дойде моя ред да регулирам клапани живи и здрави ще ги видим тия капризни валове, за сега мотора е пушка, мърка като коте, когато колата чука на обороти не се разбира дали е изгасена или запалена, все едно съм се качил на хибрид няма никакъв шум и тресене
-
1 точкаТова е црв на клиент от последната седмица . С моята ударих джак пот , правена си е в италия и под капака на клапаните е чисто нова , изключвам проблемите ми с нок сензора и втцето , които имах.
-
1 точкаКакто бях обещал, премерих, колко тежи алуминиевата и железната джанта и гума: железна джанта с надута гума 225/65/17- 26.5 кг. алуминиева джанта/оргинална със 7 спици/ с гума 235/65/17..-24кг Премерено е с един и същи кантар, колко е обективен не знам защото с него си мери теглото и жена ми😜
-
1 точкаЧовека поиска насока,а вие му хвърляте на боб..! Колега "didich",наливай "петро-то",което е дал като съвет "emod".За този бюджет,е много добър вариант. "Фена" също предлага масла,както и би ти пречоръчал (предполагам),някое изпитано за модела.
-
1 точкаАвтомата не е муден. Заради 2.0 мотора е, но ако искаш данъка да ти е по-малък и в града да харчи умерено, нямаш друг вариант, макар че кой купува такава кола, за да я кара градско.
-
1 точкаРеално на този които е на колата какво му е? Не че не мога да ти доставя.
-
1 точкаВярвай от поразиите които ще ти ти направят другите майстори,ще се радваш че си дал левчета за гориво за да отидеш при Фена. Малко са добрите майстори на Хонда едва ли се събират на пръстите на двете ми ръце ,колегата и аз ти посочваме един от тях.
-
1 точкаМного красиви и много отварят колата. Ако си пушач (и пушиш при дъжд), горе долу стават, обаче ако отвориш до два пръста стъклото, иначе нищо не пазят. И това са им положителните страни. Най-лошо е, че дерът стъклата и затормозяват машинките им. Назад във времето, не бих сложил отново такива.
-
1 точка
-
1 точкаДобре дошъл във форума, пожелавам много безаварийни километри. Тук са обсъждани доста проблеми, хубаво е да разгледате темите по назад. Досега темите които пуснахте са широко обсъждани. Ето я и за съединителя цък. Пожелавам Ви бързо да я вкарате във форма и после само да се наслаждавате на автомобила.
-
1 точкаИ как разбра,че амортисьорите са добре,преди или след канавката.Щото ако си мноу бърз и още по-яростен те амортисьорите не ти трябват много-много.Хората са изкопали канавки,сложили са мантинели и са засели дървета,които достатъчно изправят траекторията на колата независимо от посоката и на движение.
-
1 точкаСтани, клипа е за бензиново CR-V и ще те подведе. Над алтернатора при дизела, е тялото на масления филтър, което пречи много и няма да можеш да извадиш нагоре самия алтернатор. Така че се сети, какво ти казах за тампона.
-
0 точкиЧовек не му хвърлям боб , тоя мотор е проблемен и се влияе много от малслото с което се кара . От скоро имам и аз стийм с к20 и се кара с 5в30 GDI на Yacco. Но за тоя бюджет масло аз нямам !
-
0 точкиИзвинете за закъснението колеги. Колата я имам от близо месец и така съм я закупил без нищо да и правя аз. Кара се предимно из града и гората, в завой не ми е направило впечатление че е нестабилна, но просто искам да си стабилизиращите щанги, и това ще стане и ще кача снимки когато го направя. Инженерите каквото са направили няма за какво да се обсъжда то е ясно. Просто питам дали някой е слагал други пружини по здрави защото тези са меки а не искам да си взимам същите и пак да омекнат искам по здрави!!! Не съм казал че някой е рязък или тем подобни, за това е форума да обменяме опит и да си помагаме кой с каквото може. А все пак я притежавам от месец и за това се допитва до всички вас. Благодаря ви че пишете в тази тема ще се радвам ако мога да намеря правилното решение за мен, защото вече я ползвам за лов и е добре за сега като изключим меките прожини. Благодаря ви още веднъж
-
0 точкиЗдравей. за мен следното: Линк: https://www.ato24.de/en/motul-6100-synergie-10w-40.html Вид и количество: Motul 6100 Synergie+ 10W-40 2x5L Стойност на поръчката: €23,75+23,75=47.5х1,9675 = 93,46 лв. Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - чрез куриер Ще преведа парите в понеделник.
-
0 точкиАвтоматът си е муден в сравнение с ръчката, няма как да не е. 2.0, 2.4, все е по-муден от ръчката със същия мотор. Ако сравняваш 2.0 ръчка с 2.4 автомат, да, но е хубаво да сме обективни.
-
0 точкиНе ви се меся, но за 20 бона + докарване и мито, цената и влиза в графата "дилърски" - като тази: https://www.bultraco-sofia.bg/avtomobili_s_probeg/honda-accord-20-i-vtec-executive Автоматик, светъл салон, духалки отзад, с добрите джанти - красавица. Вероятно ще има пазарлък и сигурно ще дадат гаранция. На същите пари имат и ръчка - фейс, на повече км: https://www.bultraco-sofia.bg/avtomobili_s_probeg/honda-accord-20-i-vtec-lifestyle но сякаш е съвсем друга кола.
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точкиКолега, моята е German Edition elegance, има ги в mobile.de Моята няма кожен салон (аз не обичам кожата, да се нагрява лятото и да се обелва, ужасна е), но това е въпрос на приоритети. За мен по-важни са ми горните екстри. Каквото и да избереш, направи го съзнателно. Както се шегуваше един приятел: "Твоята Хонда е най-хубавата Хонда в цялата история на автомобилопроизводството". И е много прав, защото е ужасно да купиш нещо и после да те е яд, че си го купил или да я караш без мерак.
-
0 точки
-
0 точкиЧестита придобивка . Аз лично бих избрал Петро-Канада СС 5w-30 за София (гледам инфото ти за локация). Това масло е dexos1™ Gen 2, за разлика от 0w-30, което не е.
-
0 точкиЗдравей колега.Сервизната книжка е точно такава от Швейцария.Можеш да погледнеш печатите на всяка страница дали са еднакви,тоест дали е обслужвана колата в един и същи сервиз.На всеки сервиз печата е различен.Ако печата е един вид това е плюс. Съмнителното в този автомобил на първо четене се набиват няколко неща. - първо, търговеца лъже в разхода,написал е ИЗВЪН ГРАДА 6. 7 ЛИТРА / СРЕДЕН РАЗХОД 7. 2 ЛИТРА / В ГРАДА 8. 2 ЛИТРА! ! ! , а той е 6.1 / 7.8 /10.9 - второ, Няма такава цена в Швейцария все още.Можеш да свериш : https://en.comparis.ch/carfinder/marktplatz?requestobject={"Make"%3A100000028%2C"Model"%3Anull%2C"VehicleType"%3A"2%2C3%2C4%2C6"%2C"Construction"%3Anull%2C"FirstMatriculationYearFrom"%3A2009%2C"FirstMatriculationYearTo"%3Anull%2C"PriceFrom"%3Anull%2C"PriceTo"%3A-10%2C"MileageFrom"%3Anull%2C"MileageTo"%3A-10%2C"MaxAdAge"%3Anull%2C"MinComparisPoints"%3Anull%2C"OutsideColor"%3A""%2C"Transmission"%3Anull%2C"DriveTrain"%3Anull%2C"Co2Emission"%3Anull%2C"Eurocode"%3Anull%2C"FuelType"%3Anull%2C"PerformanceFrom"%3Anull%2C"PerformanceTo"%3Anull%2C"ConsumptionFrom"%3Anull%2C"ConsumptionTo"%3Anull%2C"SeatsFrom"%3Anull%2C"SeatsTo"%3Anull%2C"DoorsFrom"%3Anull%2C"DoorsTo"%3Anull%2C"Cantons"%3A""%2C"ComfortOptions"%3A""%2C"SecurityOptions"%3A""%2C"Features"%3A""%2C"FreeTextSearch"%3A""%2C"CapacityFrom"%3Anull%2C"CapacityTo"%3Anull%2C"Garage"%3Anull%2C"ModelGroup"%3A2052%2C"Site"%3Anull%2C"EfficiencyCategory"%3Anull%2C"Sort"%3A3%2C"TypeTag"%3Anull%2C"MFK"%3Anull%2C"ImageRequired"%3A1} - трето, салона не е велур,лъже.Модела е Елеганс (няма лошо) липсва му прем аудио,люк,духалките за задните пътници и още две/три дребни неща които не са болка,но ти дават основание да се пазариш. Автомобила трябва да е 156 а не 155 кс. С една дума търговеца пише на изуст. Автомобила не изглежда никак зле и ако няма удари,давене и проблем по механиката за да е такава цената можеш колега да и обърнеш сериозно внимание на тази оферта. Забелязал съм,че от доста време се оглеждаш за такъв автомобил.Имай на предвид,че сега цените са най добри за покупка преди Коледа,качват се на джипките или си купуват такива и продават лимузините.Това са последните атмосверки и ако направиш още няколко пропуска ще отидеш на хибрид или турбиниран,тоест на мотори с къс живот.Просто няма да има какво да се избере.
-
0 точкиИ в Гърция и на всякъде правилата са едни за нормалните и други за богатите и силните . На о.Тасос се нагледах на такива изпълнения че ми идеше да убия някой от тия смотаняци. В северна Гърция са мнооого по-зле от нас да не говорима за малоумните ограничения които абсолютно НИКОЙ освен мен не спазваше и направо ме прескачаха или правеха елементарни грешки при изпреварване.
-
0 точки
-
0 точкиТоку що попаднах на ето тази статия за тест на зимни гуми от Autobild, сезон 2019/2020. Доста подробна информация са дали. Има тестове на сняг, мокро и сухо. В сравненията са включени дори и летни гуми. Предполагам ще Ви бъде интересно AUTOBILD ТЕСТ ЗИМНИ ГУМИ 2019/2020 В РАЗМЕР 225/45R17 - ПОДБОРЕН КРЪГ AUTOBILD ТЕСТ ЗИМНИ ГУМИ 2019/2020 В РАЗМЕР 225/45R17 - ФИНАЛНИ РЕЗУЛТАТИ
-
0 точкиДа си кажа и аз😁 Като сложих моята Prince VSI -2, бях с масло Ravenol 5w30 (пълна синтетика) , имах разход 14/100 газ градско... По препоръка на Маркони, сложих оригинално Honda 0w20... Разходът падна на 12,5/100 L... 😊
-
0 точкиЗдравейте колеги, Моля да извините ако не съм уцелил правилната тема, но не намерих по-подходяща. Моля ако не е коректно, да бъде преместена, където трябва, но исках да споделя какво намерих днес във форума civinfo.com и приложих на моята колица, а именно да се заключва/отключва централното автоматично при тръгване/изгасяне на мотора. Процедурата е доста проста, незнам дали съм открил топлата вода прекалено късно, но се надявам все някой да го намери за полезно Колата ми е април - 2007 година, хетчбек с 5 врати, ниво на оборудване - Спорт, двигател - R18A2 (1.8, 140hp) с ръчни скорости. Та да се върнем на въпроса: линк към оригиналната тема - тук. Активирането на автоматичното заключване при тръгване, когато вдигнете 16км/ч, става като: 1. затворите всички врати (за по-сигурно) 2. завъртате ключа на положение II, натискате и задържате бутона за заключване, докато не чуете втори сигнал за заключване (около 6 секунди); 3. след това връщате ключа на положение I. Активирането на автоматичното отключване при изключване на двигателя се настройва като: 1. затворите всички врати (за по-сигурно) 2. завъртате ключа на положение II, натискате и задържате бутона за отключване, докато не чуете втори сигнал за отклюване (около 6 секунди); 3. след това връщате ключа на положение I. Деактивирането на тази "екстра" става по същия начин. Колегите в английския форум казват, че трябва да е отворена шофьорската врата, аз го деактивирах при заторена. Допускам че все пак има и някакви разлики. Надявам се информацията да е полезна, и да съм я описал (превел) достатъчно разбираемо Поздрави, Любо
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00