Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 3.11.2019 in all areas
-
3 точки1) Автомобил – Honda Civic Aerodeck, D15Z8, 1998 г.; 2) Масло – Amsoil XL 5w-20; 3) Маслен филтър – Honda OEM (Purflux; made in France); 4) Общ пробег на автомобила - около 432 400 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 900 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – около 97/3; 7) Средна скорост - около 30 км/ч; 😎 Сезон на експлоатация – 05.10.2019 - 02.11.2019; 9) Моточасове – около 30; 10) Изразходвано гориво - около 60 л. Лукойл 95; 11) Kтм = (60 / 3.780) = 16; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин след гасене) и се е сушила 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната - 3.780 л.; 14) Доливане на масло – не е правено; разход – няма за сега; 15) Други – работещ EGR с прочистени пътища; нов катализатор; 16) Капката е сканирана със Samsung Xpress M2675FN на 600 dpi. 17) Режим на експлоатация - основното време за работа на мотора е около 1 час и 10-ина минути на ден. Грубо – сутрин около 30-35 мин. и вечер пак толкова. Кратки пътувания през уикенда. Градско липсва, но около 10-12 мин. от сутрешното пътуване в момента (да не кажа половината от пътуването) минава във висене в задръстване на входа на София. Т.е. режимът е тежък. Все още всичко е доста чисто. Положителните впечатления от маслото се запазват . Налягането е в норма. Най-ниското измерено налягане на празен ход е 1 бар. На 3000 об./мин. също няма проблем - 4.5 бара (най-ниско). Особено много ме радва липсата на разход на масло. През изтеклия период имаше разнообразие от натоварвания - планинско (макар и много кратко - 10-ина км), магистрала (до 140 км/ч) и градско (тръгни/спри).
-
2 точкиМалко зимна информация, преобух си колата. Понеже ми бяха останали червено-черните джанти, защото ония ''VIP'', където взе стара е тип Чичо Скрудж и не ги поиска, а аз му ги давах на много ниска цена заедно с подарък червените капаци за огледалата (ако някои закъса имам капаци за огледала, могат да се пребоядисват) и реших да си ги оставя за зимни. Параметрите на джантите са същите, а гумите са 225/50/18 Michelin Pilot Alpin 5, ще ги видим тази зима как ще са... Купих си професионален ниско профилен крик (понеже поисках в сервиза до нас да ми услужат, за да си сменя гумите и отговора му беше - Знаеш ли защо имам? Аз: Не, Той: Защото не давам! Аз: Така ли? и си купих, като го свалих от колата и идва и ми вика ти сервиз ли ще отваряш, а аз му викам ти нали не даваш и аз си купих) с две помпи от 75-500мм (ако някой е в нужда може да дойде да го използва), гумите ги стягам с динометричен ключ стар руски, баща ми каза, че е стегнал над 200 глави тоя ключ, пак в тоя сервиз до нас ми се смееха на ключа, ама като го замери с неговата Beta за 1000лв. и се опули, че мерели еднакво... ХаХаХа е пружина сигурно е омекнала ама върши работа...
-
1 точкаАма само първата седмица...! Ами дупките,маркировките инфраструктурата..,тях как ще ги оправят тези 65 000?
-
1 точкаАз като ги сваля, махам балансите, измивам ги и напомпвам малко повече и така си седят до другия сезон. После следващия сезон ги карам само на баланс и тогава ги слагам. Свалям зимните, махам балансите, мия, помпам ги малко повече и т.н. Така го правя, така съм си свикнал... Днеска си източих и лятната течност от казанчето, защото беше пълно и няма кога да я изпръскам, имам една помпа за флуиди и стана много бързо и си налях зимна.
-
1 точкаДругата идея е подсказана в това видео. Колата е друга, но пак Хонда, а "наще" с десетилетия не сменят работещи механизми и ключалката ако не на 100% еднаква, със сигурност е аналогична като принцип и механика. От 4:40 до 5:04 е показан механизма отзад и къде трябва да се натисне, а от 8:44 до 9:40 е самото отваряне. Просто го показват в края, понеже преди това всичко е разглобено. Виждам че както Емо спомена, гредата под радиатора пречи, но може да се огледа през маската с малко огледалце и фенерче, за да се види няма ли възможност показаното палче да се дръпне или бутне с нещо през самата маска. Ако не, маската също може да се свали - при положение че знаеш вече къде са болтовете, а щипките ще жертваш. Ако си сръчен, пъхаш гаечния ключ през маската (да мине изцяло вътре зад нея), придържайки го с другата ръка, го наместваш, и ако имаш късмет и резбите не са клеясали, ще тръгнат лесно и с подаване и малък ход, може и маската да свалиш. Пипкаво е и има риск да изтървеш ключа, но като си заключен, все от някъде трябва да пробваш. Друг братушка е писал че е бръкнал през големия въздухозаборник в бронята (под рег. номер) и от там е успял да развие болтовете на самия механизъм и така го е повдигнал около 20см нагоре (заедно с капака), а после е откачил бронята на жилото от механизма и вече останалото при отворен изцяло капак е лесно. Мнение № 7 в тая тема: https://www.civic-club.ru/f/honda-civic-vi/99952-kak-otkryt-kapot/ но не знам как е бръкнал ако му е била здрава решетката пред радиатора. :)
-
1 точкаЗдравей, дано да ти помогне това: http://www.crvclub.ru/manuals/CR-V-2_manual_eng/manual_uk_shop/group29c.htm#200560 Ако става въпрос за същата аларма.
-
1 точка
-
1 точкаЕто и доказателствата: и OEM: Майката една,пък филтрите различни...? Скрииншотовете горе, са от "ауто доГ". Не изключвам варианта и да не са актуални снимките,но прави впечатление разликата в гуменото уплътнение, между двата. Някой ако е купувал такъв,да сподели.
-
1 точкаautodoc.bg поръчват частите от https://www.pkwteile.de/, но това което ми прави впечатление е, че на autodoc.bg има евтини неща които ги няма на немският сайт т.е. лошо качество или менте което не става за немският пазар. Освен това обещават минимални бонуси за следваща поръчка, които не ги дават т.е. ако за такива дребни неща се циганят кой знае какви цигании правят за авточастите. Затова поръчвам директно от майката на https://www.pkwteile.de/
-
1 точкаОт вчера,съм вече и с българска гаранция! Вчера имах път през Бултрако и минавайки реших да се отбия за гаранцията ("глождеше ме нещо")! Бях си монтирал сам вече акумулатора от две седмици,като този път,бях с колата вече. Обясних,че съм го купил от тях и условията,които ми бяха казани,че ще трябва да замерят колата. Получих любезно отношение и ми вкараха акорда вътре в сервиза,за проверка на заряда. Колата излезе за 5 мин.,даже и кафето,което ме почерпиха,не можах да си допия. Това всичкото стана абсолютно безплатно и с любезно отношение,за което благодаря на Бултрако и персонала им ! Ето и разпечатката от теста:
-
1 точкаОт вчера,съм вече и с българска гаранция! Вчера имах път през Бултрако и минавайки реших да се отбия да гаранцията ("глождеше ме нещо")! Бях си монтирал сам вече акумулатора от две седмици,като този път,бях с колата вече. Обясних,че съм го купил от тях и условията,които ми бяха казани,че ще трябва да замерят колата. Получих любезно отношение и ми вкараха акорда вътре в сервиза,за проверка на заряда. Колата излезе за 5 мин.,даже и кафето,което ме почерпиха,не можах да си допия. Това всичкото стана абсолютно безплатно и с любезно отношение,за което благодаря на Бултрако Пловдив и персонала им ! Ето и разпечатката от теста:
-
1 точкаДа ме поправи някой, ако греша, но биалетите за реглаж на фаровете са само две – една за задния мост и една за предния. Следователно няма как да очакваме, че автоматичният реглаж ще прави различни корекции на ляв спрямо десен фар. Единственото логично нещо би било да ги движи заедно. Та, Оги, не мисля, че проблемът ти би се дължал на това кога как си спрял и тръгнал.
-
1 точкаЗдравейте, И при мен се появи проблема описан по горе и реших да следвам стъпките на колегата от тази тема: Разглобих огледалото и при мен се оказа спукано това зъбно колело: другото бялото спирално е здраво. И сега ще го поръчам от Ali-то и се надявам, че ще стане: https://www.aliexpress.com/item/32737839061.html?spm=a2g0o.detail.1000060.1.72332a4acPUcP6&gps-id=pcDetailBottomMoreThisSeller&scm=1007.13339.146401.0&scm_id=1007.13339.146401.0&scm-url=1007.13339.146401.0&pvid=0bc2ca99-459d-4061-bdf4-a95e31e26ae7 Като дойде и го сменя и ще пиша дали е Ок за да може и другите колеги да си решат проблема.
-
1 точкаВеднага ти казвам как да си решиш проблема: При тези мотори (с директното впръскване), когато бензина не е хубав (в БГ е трудно с горивата) или караш колата градско и не и изпъваш косъма примерно по магистрала, горивото може да не изгаря добре и част от него попада в маслото, от там може да се вдигне и нивото му. Няма да се плашиш, сменяш масло по-често, за де не губи смазочните качества, сменяй го на 6000км ако трябва. Изминатите километри не са мерило, трябва да се гледат мото часовете, нали в задръстването двигателя си работи на място. Моята мери мото часовете и от там изчислява кога да сменям маслото, в началото ми се струваше тъпо ама не е така... Проблемите на моторите с директно впръскване са много за съжаление. Виж нивото на маслото и го смени... Това ми писаха хора от чужди форуми, това споделям... А колите вече се правят да изкарат гаранционния период и после, който я вземе не ми се мисли...
-
1 точкаТам пък,като те видят с единичката за основен ремонт и като се трогнат,ще се надпреварват да те обслужват и да се стараят,особено едната любезна дъщеря.
-
0 точкиСъстоянието на пътищата и ставащото върху тях е държавна политика и не е въпрос на някое правителство, а на всичките. В тая държава требе да се мре, а не да се живее прилично, иначе отиват на кино и здравната + пенсионната реФорми. :(
-
0 точкиКато цяло не ми харесват как са станали, но като за първи опит. Нямаше много търкане, като целта не беше да ги направя перфектно а г/д добре . Ако здравината излезне добре пак ще ги правя тоя път по добре. Кофтито е че трябва да ги чакам от сега до лятото, а искам да ги сложа още утре😀 Малко за материалите да седи като бeлежка. Общо излезнаха около 50лв. 4. спрея 2.грунда 2.лак шкурка едра,дрeбна,водна,обезмаслител. Отпред 2 ръце грунд , 4 ръце боя , 5-6 ръце лак Отзад 2 ръце грунд , 3 ръце боя, 3 ръце лак http://prikachi.com/images/380/9682380U.jpg http://prikachi.com/images/381/9682381H.jpg
-
0 точки
-
0 точкиТрябва повече хора да споделят за колите, а Гошко го има в списанието и не е тайна...ХаХаХа
-
0 точкиВсъщност искам да чуя мнения по въпроса. Ето едно. Нищо конкретно няма да я правя колата. Просто не е коментирано тук сякаш. Ето защо питам.
-
0 точкиМисля, че максимално допустимата маса беше 2700кг, а собствената маса е малко над 2т. Ето снимка на табелката
-
0 точкиCarpera, пак даваш една единствена причина за светещ ABS, със отстраняването на която всичко ще е ОК. Другите са - спукан пръстен за ABS на карето, същият пълен с кал, същият пълен с ръжда, същият счупен т.е. липсващ ... Това само около сензорите на колелата. Остава "помпата" и останалата част от ABS.
-
0 точкиВъзможно е. Ще пробвам да ги бутна на 2.2 да видя как ще се държи колата. Направих оригиналните 17-ки графитени, че имаха разни бонуси от "кадърни" гумаджии. Мисля и 18-ките да направя така. Замислям се за фланци евентуално, 20 мм. Някой слагал ли е? Как стои въпроса със шпилките? Позитиви/негативи?
-
0 точкиЕто го модела подсилен и с борд тук: https://bg.avtogumi.bg/oscommerce/zimni-gumi/bridgestone/blizzak-lm005-25555r18-109v-p-127114.html Не съм карал с марката,но изглеждат солидни и са в премиум класа. От средния клас,съм за фулдата! Трябва само да уточниш,ти какво искаш и колко имаш за даване💲$$!
-
0 точкиВ интернет магазините почти не се занимават да качват коректни снимки и пълни описания на артикулите си, да не говорим че печатна грешка прави нов модел. :) . Гледай моделите в продуктовите каталози на производителите.
-
0 точкиСериозно тоя трети вариант може да коства животи. По -добре не карай ако ще правиш това.
-
0 точки@DMZ голямата разлика, най-вероятно, идва от това че скъпата е била рън флат (RFL), поне моят опит от миналата година е такъв И аз се дзверих така за друга марка/модел, докато не видях тази лека подробност.
-
0 точкиGoodyear UltraGrip Performance+ е най-доброто за сняг и мокро! С немските класации е ясно, Континентал е винаги на първо масто!
-
0 точкиХанкук също са добри зимни гуми ,корейски са и като цена -качество са добър избор ,сега ако се търси най-доброто ,континентала е може би ,но дали си струва разликата в цената за това което предлага .
-
0 точки
-
0 точкиПолучено, благодаря! И една приятна изненада - маслото е с новата формула. :)
-
0 точки
-
0 точкиС малко закъснение, реших да се похваля с още една Хонда в семейството. Последните няколко години, майка ми ме тормози, че иска да започне да шофира (като е взела книжка преди 35 години и от тогава не се е качвала на кола) и след като започна опреснителни курсове, се заех да намеря нещо подходящо. Тъй като колата ще се използва от "млад" шофьор жена, която държи "да е сладурска", предимно градско или курсове до 200км и като се счупи ще ми я дава аз да се оправям - изборът беше логичен. Хонда! Джаз! С помощ от @Чавдар K, който направи оглед на харесан екземпляр до офиса му в Горубляне и след последвал оглед в Юби-Ко, колата беше взета. Искрено - това е покупката на автомобил, която ме е оставила най-удволетворен от това колко много получих за парите си. Технически - колата е 1.4 84кс, 2003та година, швейцарка, на уж 177 000км (и макар че точно "купоните" от сервизната история липсваха, е адски запазена, не е претапицирана и ако са я превъртали, е можело далеч по-смело да действат), с обикновен климатик и механични скорости. Има обичайния шум от лагер в скоростите (но лек, няма да го правя още) - но освен два тампона на макфърсъните, предни дискове и накладки и течности, нищо друго не предстоЕШЕ да се прави (но за това във втори пост). След 2 месеца с колата, през които от време на време я карам, продължава да ме удивлява колко практична е. Голям багажник. Широко място отзад. Задни седалки, които се вдигат. Интериор с всякакви местенца за оставяне на вещи. Не знам дали говорителите са сменяни - радиото е сменено с хубаво Sony Player-че, но аудиото звучи по-добре от Акорд 8. Че дори има и борд компютър (нещо, което и бившият акорд 7 2004 нямаше). Супер приятна за каране и икономична. Данъкът от 21лв на година е друг бонус. Може да е на над 15 години, но всичко работи безупречно. Както с всички мои автомобили, ще я следя в CarSpending и ще опитвам да помагам на други собственици с такъв автомобил тук. Междувременно, ще добавям по някой друг пост с преживявания с колата
-
0 точкиДа приключа темата. Предварително се извинявам за термините, които използУвам: Това е частта. Предвидена е като самостоятелна без актюатора (това бялото). Нарича се turn set, в Бултрако е с цена (не помня точно) около 350 лв., цялото огледало е около 750 лв. Втора ръка само цяло огледало, цени от 120 до 250 лв. Аз взех за 120 лв. от Honda CrV дизел 2009 г. (абсолютно еднакви са). Отваря се отгоре един капак на щифтове и отдолу се показва това. Платката се откача. После се повдига нагоре и тази част, за която е захваната платката (бялото, което е моторче + отвора за окабеляването) Отдолу се показва това, ако всичко е наред или това, ако има "проблем" (нашето) Щетите са това - пластмасовите джаджи - едната счупена, едната изпапкана. Металните части бяха здрави. С други думи сменяеми са, ама не се предлагат отделно В интерес на истината (ама това според мен) сглобката има нещо общо с тази от линка на колегата aleksandur, за което му благодаря. Въпреки, че докато не видиш, не вярваш, все се добива някаква представа и е ориентир. Ето сравнени двата "момента" (отгоре CrV, отдолу Accord: Забравих да кажа, че се "пренесе", доколкото можа и смазката, нямам представа как се нарича (който знае, да каже). 'Щото нашето беше останало на сухо и според мъжО това е причината да се напъне и да роди дефект. Ама кой знаЙ! Благодаря на отзовалите се! Дано е било полезно, ама да не се налага никому!
-
0 точкиИма 10-на онлайн магазина навързани като наденици.Продават едни и същи части на едни и същи цени и нищо нямат в наличност.Работят от офис и телефон и препродават.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00