Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 27.09.2019 in Мнения
-
5 точкиПолусинтетиката е минерално + процент хидрокрек. Има! Например при тежки режими. Високи обороти, високи температури, високи натоварвания. Респективно и при студените стартове, при ниски температури. Но при нормално, спокойно каране и интервали на смяна до 5 - 6 хил.км., например, няма да се усети разликата.
-
4 точкиПродължавам да си пиша. Една година след опрацията изпратих поредната рентгенова снимка на доктора в Германия. Цитирам отговора му, преведен на български: "Измерих рентгена на Симеон. Радвам се да ви кажа, че всичко изглежда добре. Той дори се подобри с няколко градуса. Няма признаци за разхлабване на винтовете или скъсване на кабела. Моля, направете следваща снимка две години след операцията." Така за сега всичко изглежда добре и синът е щастлив. Има леки болки и схващане на гърба, като седи дълго време седнал и приведен напред, но явно така ще е. Бих помолил модераторите да сменят заглавието на темата в: Сколиоза (вид гръбначно изкривяване) и нашата борба с нея
-
4 точкиКогато говорим за масла трябва да ги различаваме по тяхната база: Group I Group II/II+ Group III/III+ Group IV Group V и добавените подобрители (най-често срещаните производители по азбучен ред в европейските масла): Afton Chemical BASF SE Chevron Oronite Infineum Lubrizol Total ACS Общо взето маслото е смесено от всички тези продукти: като процентното съотношение е
-
3 точкиPETRO-CANADA има два вида базови масла: PURITY™ - Group II and II+ base oils PURITY™ VHVI - Group III Етикетирането на крайния продукт двигателно масло, като синтетика (пълна синтетика, 100% синтетика) се регламентира от всяка държава по отделно. Напр. Мотул, Мобил и Кастрол след загубени дела в Германия трябваше да променят Техническа Информация и етикети. Едно масло с 20% PAO може в Англия да се нарича синтетично, но в Германия - не. Масла, които преди се продаваха в Германия като синтетични, след загуба на дела в немски съдилища сега се продават като Advanced Synthetic-Technology / Synthese-Technologie Motorenöl.
-
2 точкиЗдравейте отново, май дойде време за добри новини. Дано не се сметне за спам. Трети пост подред. Моля за извинение. Смених пълния комплект вериги. Всичко оригинално. Сега колата направо пее. Няма ги звуците. Звукът е като на нормален дизел, това което исках да чуя. В купето също вече е комфортно откъм звук. Остана единствено типичното виене след смяна на вериги. Но вече е доста по-слабо доловимо, а и аз му свикнах вече. Ако някой се интересува удоволствието струваше 2200 лв. Вече мога да кажа и че след смяна на демпферната шайба няма вибрации. Съединителя и демпфера са добре. Наздраве колеги!
-
2 точкиПровери в какво положение вадиш ключът. Да не стане като в друга тема дето мернах днес-вчера. Трябва да е на 0-ла.
-
2 точкиМомчета,нали има отделна тема за "избор" на масло ? Защо продължавате да пълните тази тема със спам?
-
2 точкиПълната синтетика има смисъл ако правиш дълги интервали между смените по една или друга причина, ако сменяш между 5 и 8к. км. се губи смисъла, тъй като ресурса, при който качествените полусинтетики запазват до 90% от качествата си е точно в този диапазон, 5 градско и 8 извънградско. Дори е много по-добре за двигателя да сипваш полусинтетика и да сменяш по често, отколко да наливаш синтетика и да забравяш кога си го сменил. Аз за това съм решил да си наливам евтиното Петрото и да си го сменям на около 8к., дори ми е кеф като си го сменям често, защото знам, че и на двигателя му е кеф и ще ми се отплати, все пак един основен ремонт може да ти струва много повече от икономията от по-дългите интервали на смяна.
-
1 точка220 хил пише на километража. Но тя е сменяна на 160. Уж е вкарвана преди 2 години за човек от приятел. Може и да са реални. И аз го бях приел за нормално, защото всичко, което гледах беше така. Опредлено ще се чува, че е с верига след определен пробег, вече зависи колко, колко те дразни и колко може да изкара. Лошото е, че и веригите се късат. Отиди при Дидо Миямото най-добре да ти каже на какво дередже е.
-
1 точкаАми в някаква степен е разбираемо след като всички го правят, ако си този, който прави качествено масло 3та група, но не го нарича синтетично (напр. Петро), само заради това губиш доста клиенти. А да правиш образователен маркетинг, обяснявайки какво-що… мисля, че е безмислено. А и бях чел някъде из линковете в темата, че крайният продукт след обработката на 3та група е толкова различен, че не е изцяло грешно да се нарече синтетично направен => етикет „синтетика“. Аз пак бих го нарекъл несинтетичен, но ако всички използват терминът синтетика за 3та група, то би следвало и ние като потребители да си обновим дефиницията, за да говорим на един език. Нека някой ме допълни / коригира, ако греша.
-
1 точкаАз бих определил подобни производители като джендър ориентирани, това че 3-та група се доближава по качества до 4-та, не я прави синтетика, за това са и подобни теми, за да се хвърля светлина върху истинската същност на нещата, сиреч да разобличаваме измамниците.
-
1 точкаМного (повечето) производители броят 3та група за синтетика. Затова под етикета „полусинтетика“ може да няма никаква 4та или 5та група.
-
1 точкаЕто каква информация получих преди време от представителството в Канада: Supreme 5W-20 is a Group II+ base oil. For Supreme Synthetic 5W-20, I cannot disclose the base oil or formulation here. Вероятно аз не съм я разтълкувал правилно като си мислех, че не могат да ми дадат информация за базовото масло, но изглежда в първия случай са имали предвид Сюприма, а за Сюприм синтетик отказват да ми дадат информация. Но и така да е, излиза, че Сюприма в 2-ра група + базовото им масло, а Синтетика мога да предполагам, че е 3-а + базовото масло. Въпросът е от кои групи е съставено базовото масло. Пакета присадки, доколкото има информация, мисля че са Afton Hitec 11180.
-
1 точка- Ravenol HDX 5/30 - Honda CRV R20A2 с ГАЗ - пробег на маслото 8700 км - цикъл (извънградско/градско) 50/50% около 4000 км са магистрала - сезон на експлоатация 03.2019 / 9.2019 г
-
1 точкаКриви огледала на дисковете износват се когато буталата не притискат равномерно и при износени водачи на спирачните апарати. Ревизия на спирачните апарати и смяна на цялата спирачна течност ,и се оправя всичко.
-
1 точкаИзглежда като крив спирачен диск. Най-добре направи диагностика в подходящ сервиз.
-
1 точкаPetro-Canada Supreme - хидрокрек II-ра група. Petro-Canada Supreme Synthetic - хидрокрек III-та група.
-
1 точкаЧовек, имаше 1 пост със счупени снимки, това бях скрил, особено след като качи снимки след това, реших, че първия път не се е получило. Ето го №176:
-
1 точкаАми нормално ако нямаш много бензин, ама не си в резерва, да светне или премигне като си под наклон, тоя поплавък не е smart.
-
1 точкаОт четири години карам харвито с р-р 205/65/15 ,както зимни така и летни.Разликата в диаметрите 195/70/15 и 205/65/15 е 6мм. , което първо е допустимо , второ намаля височината с " цели " 3 мм. и трето цената на втория размер е повече от приличен . Така , че ако джантите са 15 # , това е разумния избор.
-
1 точкаhttps://m.facebook.com/story.php?story_fbid=798428507168846&id=374197632925271 За тези които ползват фейсбук.
-
1 точкаМитко, ако ще и с луноход да е така няма да стане. Гена, дано не си поредния новобранец (разбирай токущо-регистрирал-се), който вече четвърти ден гледа монитора на компа и на петия ще напише "БаСи форума, никой не ще да помогне". За пореден път - там около Някъде, където живееш, няма ли някой, който да я погледне на живо тая кола. Ама Някой, дето знае, какво да гледа и, какво да прави. Имаш проблем, голям проблем за човек, който не разбира. Това не става с инструкция по интернет. Няма как някой да ти каже "отвиваш Това, сменяваш Онова, завинтваш Другото, псуваш Третото и си готов".
-
1 точкаПървоначалното ми усещане бе, че Mobil 1 ESP 5w30 се справяше по-добре със студения старт и моторът работеше много по-гладко с него (направо „летеше“). Харесваше ми това масло . Пристрастен съм. При загрят мотор ми бе по-трудно да различа представянето на двете масла, но мисля, че в тези начални 2-3000 км Мобилът бе "по-добър" от Shell-a. Километрите обаче си вървяха и Shell-a все повече и повече влизаше в кондиция. Това ме изненада доста приятно. На практика в момента не мога да кажа кое от двете е по-добро - представянето им е неразличимо (поне за мен и моя мотор). Не забравяй обаче, че това с усещанията е много (ама много) субективно и важи преди всичко за моята ситуация. Не бих направил генерален извод.
-
1 точкаИскам само да отбележа (сигурно се повтарям), че маслото се държи направо чудесно. С ръка на сърцето трябва да призная, че от първоначалното му колебливо (дори отчасти "негативно" представяне) няма и следа. Моторът стартира и работи много тихо, няма потропвания, развърта се с лекота - прави ми удоволствие да го карам . @vespa правилно е отбелязал, че няма голяма разлика между последните две капки (10000 и 11000 км). Сякаш темпът на стареене се забавя. Но аз си мисля за друго - може би способността на маслото да задържа в себе си замърсяванията е намаляла. Т.е. мърсотията остава в/по мотора. Да, осъзнавам ситуацията, но нали е и експеримент - кога ще се разпадане краевата зона и ядрото изцяло ще се смеси със зоната на дифузия. А може и да не се стигне до там. Кой знае. Откакто имам колата само веднъж съм достигал до около 12 000 км с 10w40 Mobil Super S . В следващите дни/месеци ще навъртам километраж доста по-бавно, така че ще се види и чисто "времевото" стареене на маслото. Интересна ще ми бъде и картината под капака на главата .
-
1 точкаКутията е с 5 скорости, разработка на Хонда. Не знам дали има разлика след фейслифта., но интересното е, че кутията не е с планетарен механизъм, а с паралелни валове (тривалова). В това отношение е подобна на ръчните кутии, като смяната на предавките се извършва посредством няколко малки съединителя. Според някои статии това си има и предимства, например, че кутията е по-лека и компактна. Поправете ме ако греша, но именно малкият размер на съединителите е една от причините Хонда да разработят и собствена трансмисионна течност, като сред целите е да се избегне прегряване. Затова е изключително важно да се сипва оригинална течност. Кутията, както се каза, е много приятна за шофиране. Най-голямата ѝ сила е на дълъг път при постоянна скорост с т.н. заключване на хидротрансформатора, което понижава оборотите и съответно разхода. Заключването всъщност може да стане при всички предавки без първа, разбира се, при подходящи условия. Повече информация тук. Доколкото знам кутията се адаптира към стила на шофиране чрез компютъра (PCM); може да бъде по-мудна или по-рязка. Особено полезен е бутонът "D3", който ограничава предавките до 3 и ги удължава спрямо обикновения режим. Може да се използва за спиране или при изпреварване.
-
1 точкаАз пък съм убеден че с какъвто и кенеф да си карам B20Z- бих стигнал 500000км поне. Спецификацията на препоръчваното масло от производителя в годината на производство е по ниска от дори масово предлаганите по хипермаркетите сега безизвестния марки. Тук няма смисъл всеки да казва с какво кара а доколко моторът на колегата пуснал темата понася експерименти. Иначе работата отива пак пак към ония безкрайни мереници на туби.
-
0 точкиМоже би трябваше да обобщя, за това и пиша в темата, че всъщност най-важното е рано да се диагностицира проблема. Колкото по малко е детето и с по малко градуси на изкривяване толкова по голяма е вероятността да се избегне операцията. Не случайно в клиниката в Германия имаше много малко оперирани деца от Германия - има карта на света и преди изписването всеки си забучва едно знаме от където е. Веси синът Ви е голям вече и би трябвало да е израснал всичко. При сколиозата обикновенно или едното рамо е по ниско от другото, или като цяло торса е наклонен на една страна - това е особенно валидно при едностранна сколиоза. При двустранната може и да не се вижда с просто око, но на гол гръб и като се наведе детето се вижда къде върви гръбнака и при най-малки съмнения трябва да се ходи на ортопед и евентуално рентген.
-
0 точкиЗа съжаление сканираният образ "жълтее" и не пресъздава реалните цветове на капката. Предполагам и сам го забелязваш, когато сравняваш реалната капка пред теб и качената в поста ти. Това не позволява обективно да се съди за състоянието на маслото. Сложи листчето с капката в самото начало на стъклото на скенера (там откъдето тръгва сканиращата глава; не по средата на стъклото) и пробвай пак. Ако пак не се получи на 600 ppi, намали резолюцията на 300 ppi.
-
0 точкиКолега, благодаря Ви за информацията и постоянството в тази тема. Уникално полезна е, поне за мен. Моят син вече е висок над 2.10м, все още ( когато не знае, че го наблюдавам и ще мрънкам ) ходи леко приведен. При въпроси за болки и проблеми ме гледа “учудено”, на 21 год е. Знае, че съм притеснена, но не се оплаква от проблеми.. Учи извън страната, нямам преки наблюдения над стойката му, да не говорим за изследвания... Благодаря Ви. Успех ! PS: Вече не съм мод. Надявам се колегите да актуализират заглавието.
-
0 точкиhttps://h-tune.co.uk/club/guides/replacing-number-plate-bulbs.1663/ https://h-tune.co.uk/club/guides/replacing-rear-number-plate-bulb.593/
-
0 точкиВ такъв случай маслото на Петро канада какво е, след като е съставено от тяхната база + хидрокрек 2-ра група? Тяхната база минерална ли е?
-
0 точкиKoлега, ти си след основен ремонт на двигателя и нещата при теб отново опират до маслото, така че какво да се обсъжда в тема за разход на масло.
-
0 точкиЗдравейте, Съжалявам за спама със маслата, това е последния пост от мен по този въпрос в тази тема. Ще го кажа по друг начин, химията (маслата) не са ми силна страна, но това което съм чувал от хора (колеги от работа) които имат експертиза по този въпрос е че минералното масло поради състава си, при по натоварен режим на работа на мотора (по висока температура и т.н.) има тенденция да отлага много повече налепи което според ме е пряко свързано със разхода на масло при нашите двигатели, затова и го написах в тази тема, не говоря за смяна, ресурс и/или цена. Второто нещо което съм чувал е че молекулите при синтетиката са много по стабилни и деленето им е по трудно (надявам се го обяснявам правилно), което с други думи казано е че масления слой в лагерите и останалите движещи се елементи се премахва много по трудно което води до намалено износване.... Пак казвам това не е моя експертиза и не мога да бъда сигурен за достоверноста и Поздрави
-
0 точкиЧетиридесет хиляди км карах с разход на масло 1 литър на 1000 км. Нито аз, нито някой друг видя колата да пуши!! Имам (и все още имам) катализатор, което не е без значение, сигурно. Ауспуха си беше мазен, обаче без да е нещо драстично. Това са моите 20 ст. по темата с пушенето и може ли да е критерий за нещо...
-
0 точкиАз също бях пред избор за гуми за идващата зима. Трябваше да взема 3 комплекта (1 х 225/45/17 и 2 х 185/60/15). Досега съм карал Continental TS850 на стария и на сегашния ми Акорд (и на двата по 4 сезона) и съм много доволен, нямам забележки. Дилемата този път беше дали да заложа пак на Cоnti-то или да пробвам друга марка. Сведох избора до: - Continenatal TS860 (имам фийдбек от доста познати, които са минали от TS850 на TS860 и много ги хвалят) - Bridgestone Blizzak LM005 (нов модел гума, който замества "LM001 EVO") - Nokian WR Snowproof (нов модел гума, който замества "WR D4") Доста се рових и четох и в нета. За Conti-то има сумати мнения и тестове/ревюта в нета като преобладават положителните мнения и резултати и за тях си знаех, че няма да сбъркам ако ги взема. За другите два, като нови модели, почти нямаше мнения, ревюта и тестове. Затова наблегнах на инфото за предхождащите ги, (уж) доказани модели. Знам, че не е много меродавно, но... Все пак, въз основа на това измежду двете клонях повече към Nokian-а. В крайна сметка за основната кола (с 225/45/17) реших да заложа на сигурното и опита който имам с тях и избрах Continental TS860. За останалите две коли, които ще се карат по-рядко, реших да изпробвам някой от новите модели и взех Nokian WR Snowproof, пък.... да видим какво ще излезе от тях. А, относно Conti-то, аз лично не споделям всеобщото мнение за шума. И на двете коли, на които съм ги карал се чува един "свирещ" звук на мокър асфалт. Не знам как точно да го оприлича, но нещо подобно на леко свирене на турбо или виене на лагер. Това се чува само на мокър асфалт (не задължително много мокър, с локви, а дори и на леко мокър/влажен асфалт, като все още не-изсъхнал след дъжд). В началото на едната кола си мислех, че този звук наистина идва от лагер на главина, на другата от турбото, но не... съвсем отчетливо шума изчезва когато колата стъпи на сух асфалт и се появява при преминаване през мокър участък. За мен лично това не е проблем, не ме дразни чак толкова. Избрал съм гумите заради другите им качества/характеристики и това го пренебрегвам. За някои обаче, може да е важно...
-
0 точкиЗдравейте, от скоро съм притежател на CR-V 2005г. Фейслифт бензин. Имах може би същия проблем със синхронизацията и след синхронизация работи не определено време после спре. Проблема при мен се реши след като ми блокира контактния ключ и се наложи да ходя при ключар за пренареждане и смяна на пластинките по ключа. До този момент не бях обръщал внимание, че при изключено положение не е на 0 а между 0 и I. Сега вече работи дистанционното.
-
0 точки
-
0 точкиАми аз мислех, че някъде по-назад съм писал, че на 6-ти октомври ще тръгваме, но явно съм пропуснал. Докато съм там, не знам дали ще влизам да пиша във форума, но като се върна, със сигурност ще споделя информация.
-
0 точкиНищо против, отдавна има по-добри от тях и качеството не е като от преди години.
-
0 точкиТампони на двигателя двата долни от страната на всяко колело.Има тема за това в този раздел. Хубаво е да се проверят всичките тампони на двигателя,смени тампончетата на стабилизираща та щанга когато са изпечени и станали на бетон може да тракат.
-
0 точкиСлед 7 години вярна служба, на въпросния клапан (втора употреба), пак ми светна чека с грешка p2004. Знам процедурата, но преди да купя друг клапан, реших да пробвам да почистя този който смених преди години, (понеже има колеги които са го чистили и се бил оправил), за да видя ще има ли ефект и дали грешката ще се появи отново. Първо разглобих филтърчето, изчистих го, изпрах му филтриращото кеченце с Меглио (много прахоляк и чернилка падна) подсуших го и го сглобих. После с wd и други глупости,почистих и самия клапан пръскайки през трите отвора, като и от там изтече чернилка. Подсуших го и него, сглобих го и хайде на колата. Изчистих грешката и ще чакам да видя, дали ще се оправи с почистването, или пак ще се купува друг клапан.
-
0 точки0w20 ,0w30 в краен случай се препоръчва 5w30 за този мотор.Иначе моята стара к24а3 гореше и тя масло и съм и слагал и 5w40 и 5w30 ,последно я карах с 0w40 най-малко го пипаше.От скоро съм пак с к24а3 ,но автомат и и налях 0w30 ,каквото се препоръчва.Маслото е Petro Canada и покрива изискванията на Хонда за ilsac gf5 стандарт.Само времето ще покаже дали ще го гори.Не е нормално след смяна на сегменти да ти гори 0w40 или маслото е некачествено или е менте.А ако от Бултрако са ти казали ,че 5w40 е маслото за тоя мотор, не се учудвам,те и 10w40 скоро бяха препоръчали за CR-V 4-ta gen с бензинов мотор, така,че нищо не може да ме изненада вече при тях.Това имат,това предлагат.
-
0 точкиЗдрасти,преди време имаш капкови проби,на Mobil1 5W30 ESP C2/C3.Би ли споделил сравнения,спрямо сегашният шел,който е със същата спецификация? Благодаря!
-
0 точки"Господ ще да е бил гений. Косата им... Казват, че в нея е всичко. Случвало ли ти се е да заровиш лицето си във водопад от къдрици и да искаш да заспиш завинаги? Или устните... Когато те докосват, е като първа глътка вино, след като си прекосил пустинята. Циците! Големи, малки... със зърна, втренчени в теб като перископи. И крака... не ми пука дали са като гръцки колони или втора ръка щеки... Между тях... е билетът за Рая. Трябва да пийна. Харесвам жените. Най-много от всичко. Далеч, далеч на второ място е ферарито..."Ал Пачино в „Усещане за жена“
-
0 точкиТака е!Всеки трябвада си изтипоса собственото куцо магаре. Я това хондово масло 10W40 дето го препоръчвате го вкарайте в фризера на -20 и лепнете една бележка за детето ,че това не е захаросан мед,само цвета и консистенцията му е такава
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00