Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 26.07.2019 in all areas

  1. 3 точки
    Ф20б3 никога не е виждал друго освен 10/40 разход 200-300 грама на 10к. Причина за отваряне пропаднали клапани след 210000 на газ. Колата е на 380к
  2. 2 точки
    Аз преди няколко дни, сложих Билщайн. Ха сега да видим, колко ще изкарат. Дано са оригинал.
  3. 2 точки
    Вместо ти да се настройваш сега срещу останалите (немалко от които ти дадоха отговори в темата), замисли се защо се получава така. Не подкрепям излишния сарказъм, с който в голяма степен беше посрещнат, но ти самия подходи с доста излишен драматизъм и неотворена нагласа да научиш нещо ново. Мисля, че не са длъжни хората да комуникират с теб по твоя начин когато ти влизаш във форум с установена някаква социална динамика. Не целя да давам морални или други напътствия, нито мисля, че ще чуеш, но току виж си намерил нещо полезно в тоя пост. От телефон съм, не мога да го скрия поста като „спойлер“.
  4. 2 точки
    Проблемът е свързан с производителя на въздушните възглавници, а не със самата Хонда. Подобни възглавници са поставени на множество различни модели и марки японски автомобили, та затова е голямата бройка.
  5. 1 точка
    Вече може да експортирате и импортирате обратно данните си
  6. 1 точка
    Към всички онези, които се доверяват на Petro-Canada - вече е факт VOA на "новото" Petro-Canada Supreme Synthetic 5W-30 Dexos1 Gen2 в oil-club.ru. Можете да го видите ТУК. Маслото и производителят му за поред път доказват класата си . Аз пък искам да поздравя колегата (той си знае кой е, запазвам анонимността му - GDPR , нека сам си каже) с включването му във финансирането на анализа. Моите уважения за тази твоя постъпка (втора такава вече)! Благодаря ти (и на другите съмишленици) за анализа!
  7. 1 точка
    В крайна сметка сложих пак 5w30, пък да видим. Може и да отворя мотора следващия път, заради екологични съображения. п.п. Иначе с моите лимитирани познания и аз смятам, че има и читави масла 10w40 - може би защото са масови има и много ментета. Плюс, че има майстори, които наливат някви масла втора/трета употреба, изкупени от Германия и т.н. Поздрави,
  8. 1 точка
    edit: V4st*r Мнооооооооооооооооооооооооооооооооооого се втелясваШ. Успех!
  9. 1 точка
    Още с първият пост нещата тръгнаха в грешната посока /признавам и моята вина/ тъй като автора на темата въобще не обясни какво има в предвид. Зададе едни въпроси, които дори и аз/като човек с много слабо техническо познание/ помислих, че има някакъв "бъзик". Ако беше започнал още отначало с развиването на тезата си за филтъра съм сигурен, че нямаше да стане така. Аз никога не съм знаел толкова подробности за филтъра колкото след тази тема. Сигурен съм, че и някои от нещата не съм ги разбрал правилно, но и не съм и полагал кой знае какво старание да ги разбера. Извинявам се на автора ако съм го разбрал не правилно и жалко, че смята, че е провокирал писане на мнения от "злобни хорица", но аз поне отначало смятах, че има някаква провокация.
  10. 1 точка
    НАП: Дайте си телефонния номер да ви го имаме. Данъкоплатец: Я дух@йте бе, никакъв номер няма да ви дам! НАП: Проверете дали са източени данните ви при хакерската атака, като изпратите ЕГН и телефонен номер в нашето приложение Данъкоплатец: Яко, супер! (изпраща без да се бави)
  11. 1 точка
    Ще се радвам ако заключючат темата, защото ти си един начетен дървен философ
  12. 1 точка
    Аз мога ако не е късно. о884о578оо Мога да дам цял амортисьор, което, май е по добре.
  13. 1 точка
    + реглаж клапани и четене на грешката, газафжията е нинджа.
  14. 1 точка
    Бях го забрайл тоа образ - реших че е завършил. Да не съм офф... Въпрос към счетоводител: Данъчната декларация в НАП ли да я подавам, или направо да я качвам в Замундата?
  15. 1 точка
    Темата е почистена, доколкото е възможно. Моля следващите коментари да са само по същество. @V4st*r Нивото на маслото в картера не е постоянна величина. То е едно при студен мотор и друго, когато е загрял. Това е така, тъй като при промяна на температурата на маслото се променя обемът му, което се отразява на показанията върху щеката - нивото варира нагоре-надолу. Съществува т.н. температурен коефициент на разширение на маслото / коефициент на обемно разширение (Thermal Coefficient of Expansion of Engine Oil или Volumetric Coefficient of Expansion). Обикновено за неговата стойност се приема 0.00070 (1/K, 1/C) (К = Келвин; С=Целзий), но тя може да варира в зависимост от плътността на маслото (и не само). Има он-лайн калкулатори за изчисление - КЛИК. Грубо казано (за картер от 3.5 литра), нивото на маслото на щеката при горещ мотор може да бъде с около 2-3 мм по-високо от нивото при студен мотор (т.е. отчита се 200-300 мл. повече масло), което се дължи на увеличения обем на топлото масло. Колкото е по-горещо маслото, толкова по-високо ще бъде нивото му на щеката. Обикновено производителят пише кога да се измерва маслото - на студен или загрял мотор, като разширението на маслото е взето предвид при калибрирането на щеката (както вече писаха по-горе колегите). Масло при работещ мотор не се мери. При Хонда в повечето случаи измерването на маслото се препоръчва да се прави при напълно загрял мотор (поне това е моето наблюдение от различните ръководства), на равна (нивелирана повърхност), няколко минути след гасене на мотора (около 5 мин., грубо). В тази връзка - отвори си Owners manual-a и просто прочети какво е написано за твоя мотор. Относно количеството налято масло - отговор вече бе даден, но все пак (в обобщение): Факторите, които оказват влияние на това, какво количество масло ще налееш при смяната са няколко: 1. Колко от старото масло е останало в мотора ти - несливаем остатък, който по чисто конструктивни причини винаги остава в мотора; 2. Колко време механиците са чакали да се изцеди старото масло; 3. Обем на новия филтър - има различни по големина филтри, който побират различно количество масло. За избора на маслен филтър - аз лично залагам само на Honda (ОЕМ) или доказан бранд (напр. VIC, Amsoil). Колегите могат да дадат други препоръки за качествен филтър. Ето една добра тема за байпасния клапан на филтъра - КЛИК Трябва да осъзнаеш разликата между т.н. дренажен клапан (Anti Drainback Valve) - този, който пречи на маслото да изтече от филтъра и подпомага студения старт, и байпасен клапан (Bypass Valve) - този, който се отваря, само когато разликата в налягането на маслото преди и след филтриращия елемент стане по-голяма от около 1 бар (за Honda = 12-14 psi), за да не се допусне маслен глад в мотора (да се поддържа постоянното му снабдяване с масло).
  16. 1 точка
    Колегите са ти го обяснили, но ти не четеш, напълно нормално е при работещ мотор в картера да има по-малко масло, а след гасене нивото да започне да се покачва, това също е признак, че филтърът работи. Това, че са ти наляли по-малко, а нивото ти е на макс, значи е останало повече от старото масло, една от причините е не добър наклон и не добре източено масло или не са ти сменили масления филтър.
  17. 0 точки
    От общите поръчки вече е на 35 лв и е от новото Петро
  18. 0 точки
    За картера ми прати 130 лева и го свалям за снимките.
  19. 0 точки
    Дросел, клапани, и IACVто всичко иска регулиране и почиствяне.
  20. 0 точки
    +1 аз също мислех, че ми е пълен ама се оказа наполовина празен. Има разлика. А и сега времето е супер жега така, че не очаквай чудеса. И трето по принцип си е слаб климатика на тази хонда.
  21. 0 точки
    Ами то когато се свържи тел ще го увелича докрай, а от системата вече ще си намалям и усилвам колкото е нужно.
  22. 0 точки
    Съветвам те първо да се запознаеш с различните възможности за свързване на адаптери и моделите адаптери, кой какво може, а след това да решиш какво точно искаш. За мен няма по-добра комбинация от обикновен адаптер с 3.5 мм жак, свързан към обикновен блутуут ресийвър, който поддържа A2DP и евентуално hands-free-протокол. С тия Х-Кар-линк, Гром, я-турове - хем плащаш луди пари, хем после си пълен с ограничения като обем на картата, подредба, имена на песните, да не говорим че ако искаш да пуснеш определена песен, се започва едно бясно натискане на копчета докато я достигнеш, че не се знае адаптерът как ги е наредил. И всичко това - за да можеш от волана да си промениш волуме-то от 8 на 12 и ако песента не те кефи - да я смениш с палеца. Далеч по-лесно за управление и настройки, както и без ограничения в подредбата и имената на песните, е да използваш плеър с графичен интерфейс, като телефон или таблет. Вече всеки телефон от среден клас разполага с 64 ГБ вътрешна памет, на която може да си качиш стотици часове музика, подредена по твой вкус - папки, изпълнители, албуми, имена на песни, а навигацията из тях е бърза и лесна. Абе направо си ти казвам - не се занимавай с тея, вземи си обикновен адаптер и обикновен блутуут рисийвър. Виж темата на Павел:
  23. 0 точки
    Намаляло е количеството фреон. Човекът може да ти казва много работи.
  24. 0 точки
    Днес върших малко работа с колата и минах кантар, излезе 1380кг с около 15 литра бензин и патерицата.
  25. 0 точки
    И вече е с по-ниска цена в Ато24 (линк). Не знам дали е временно, но за ваша информация
  26. 0 точки
  27. 0 точки
    Обикновено, хората пишещи неграмотно, пишат глупости. Не ги чета! Генерализирам, разбира се, но току-що, си наложих да прочета писанията на колега с надеждата да носят полезна информация. Е не, пак! Та ми е малко емоционално, предвид воинстващата некомпетентност!!! p. s. И моя правопис не е идеален. Сигурен съм! Но поне чета написаното, преди да го пусна, че поне смисъла да е ясен.
  28. 0 точки
  29. 0 точки
    Оправи се от само себе си като се стопли.
  30. 0 точки
    Иванчо в час по биология се изцепил и казал, че калканът е сплескан щото го е е*ал синия кит. Учителката възмутена го изгонила и му казала да дойде с баща си на другия ден. Бащата на Иванчо: – К'во става, бе Госпожо? – Ами Господине, вашият син вчера каза в час, че калканът е сплескан щото го бил е*ал синия кит! – Ааааа, а ти знаеш ли що на рака са му изцъклени очите и ходи назад? – Не... господине! Защо? – Щото е бил там и е гледал...
  31. 0 точки
    Маслото е едно от най-качествените за този сегмент.Говоря от личен опит.Покрива и надхвърля моточасовете на съответната машина за интервал на смяна и то при убийствено натоварване и калпава нафта.За съжаление Лубрифит са търговци ,а не консултанти и ще ти продадат и бира за двигателя ,стига да оставиш пари....С две думи ако караш John Deere това е твойто масло.За всички приложения над 3000 оборота си има автомобилни масла.Естествено това не пречи на руснаците да карат с него джипки ,но големи бавнооборотни двигатели....
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...