Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 23.07.2019 in all areas
-
4 точки1) Автомобил – Honda Civic Aerodeck, D15Z8, 1998 г.; 2) Масло – Shell Helix Ultra ECT c2/c3 0w-30; 3) Маслен филтър – Amsoil (EA15K20); 4) Общ пробег на автомобила - около 427 730 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 8000 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – около 97/3; 7) Средна скорост - около 42 км/ч; 😎 Сезон на експлоатация – 05.01.2019 - 21.07.2019; 9) Моточасове – около 190; 10) Изразходвано гориво - около 565 л. Лукойл 95; 11) Kтм = (565 / 3.3) = 171; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин след гасене) и се е сушила 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната - 3.3 л.; 14) Доливане на масло – не е правено; след последния магистрален преход (850 км) общия спад (за цялата експлоатация до момента + лек теч на картера, който ту се появява ту спира) около 2.5 мм; 15) Други – работещ EGR с прочистени пътища; нов катализатор; 16) Капката е скенирана със Samsung Xpress M2675FN на 600 dpi. 17) Режим на експлоатация - градско направо липсва. Основното време за работа на мотора е около 1.5 час на ден. Грубо – сутрин около 45 мин. и вечер пак толкова. Кратки пътувания през уикенда. Последните около 850 км са магистрала със скорост около 120 км/ч. (поддържах я почти постоянно; с малки изключения). История на офисна хартия 0-8000 км: Продължавам напред .
-
4 точкиТемата е почистена, доколкото е възможно. Моля следващите коментари да са само по същество. @V4st*r Нивото на маслото в картера не е постоянна величина. То е едно при студен мотор и друго, когато е загрял. Това е така, тъй като при промяна на температурата на маслото се променя обемът му, което се отразява на показанията върху щеката - нивото варира нагоре-надолу. Съществува т.н. температурен коефициент на разширение на маслото / коефициент на обемно разширение (Thermal Coefficient of Expansion of Engine Oil или Volumetric Coefficient of Expansion). Обикновено за неговата стойност се приема 0.00070 (1/K, 1/C) (К = Келвин; С=Целзий), но тя може да варира в зависимост от плътността на маслото (и не само). Има он-лайн калкулатори за изчисление - КЛИК. Грубо казано (за картер от 3.5 литра), нивото на маслото на щеката при горещ мотор може да бъде с около 2-3 мм по-високо от нивото при студен мотор (т.е. отчита се 200-300 мл. повече масло), което се дължи на увеличения обем на топлото масло. Колкото е по-горещо маслото, толкова по-високо ще бъде нивото му на щеката. Обикновено производителят пише кога да се измерва маслото - на студен или загрял мотор, като разширението на маслото е взето предвид при калибрирането на щеката (както вече писаха по-горе колегите). Масло при работещ мотор не се мери. При Хонда в повечето случаи измерването на маслото се препоръчва да се прави при напълно загрял мотор (поне това е моето наблюдение от различните ръководства), на равна (нивелирана повърхност), няколко минути след гасене на мотора (около 5 мин., грубо). В тази връзка - отвори си Owners manual-a и просто прочети какво е написано за твоя мотор. Относно количеството налято масло - отговор вече бе даден, но все пак (в обобщение): Факторите, които оказват влияние на това, какво количество масло ще налееш при смяната са няколко: 1. Колко от старото масло е останало в мотора ти - несливаем остатък, който по чисто конструктивни причини винаги остава в мотора; 2. Колко време механиците са чакали да се изцеди старото масло; 3. Обем на новия филтър - има различни по големина филтри, който побират различно количество масло. За избора на маслен филтър - аз лично залагам само на Honda (ОЕМ) или доказан бранд (напр. VIC, Amsoil). Колегите могат да дадат други препоръки за качествен филтър. Ето една добра тема за байпасния клапан на филтъра - КЛИК Трябва да осъзнаеш разликата между т.н. дренажен клапан (Anti Drainback Valve) - този, който пречи на маслото да изтече от филтъра и подпомага студения старт, и байпасен клапан (Bypass Valve) - този, който се отваря, само когато разликата в налягането на маслото преди и след филтриращия елемент стане по-голяма от около 1 бар (за Honda = 12-14 psi), за да не се допусне маслен глад в мотора (да се поддържа постоянното му снабдяване с масло).
-
2 точкиЗдравей Сашо! Проблемите са различни и ще трябва отделно да ги решаваш. Съединителя според шефа зад волана изкарва от 90 до 200к км.,Естествено има значение кой и как кара,също и марката на съединтеля. Скърцането може да бъде от вилката на съединителя ,от лагера на съединителя или от самите пружини на притискателя.Естествено това всичко е в камбаната на кутията и няма външна диагностика.Като се вземе и предвид пробега ,който е между 200 и 300 к км скоро може и да ти се наложи да сваляш скоростна кутия.Най вероятно ще откриеш ,че съединителя вече е сменян един път... Управлението на скоростната кутия е отделен механизъм и няма нищо общо със съединтеля. Там има лостове ,жила...общо взето механика,която е доста добре измислена и много рядко се чупи.Общо взето се разглобява тунела и се вижда от къде е луфта...
-
2 точкиТака е защото много си чел, достатъчно е да погледнеш 5,6 поста по на горе
-
2 точкиДаже мое му се олюпи и тавано от тоа офсет. Няма ли кой да го запре колегата CARPERA че малко почва да ми писва от глупостите които пише. Тоа форум е за 3-та генерация и колегата питаше за мнение на хора с опит с подобни джанти. Още 29 мнения и праиш 1000 давааай.
-
1 точка?? не искам да проверявам другите сметки, но крайното е 101.05... Най-добре с калкулатор за тези цели, има из Нета. Друг е въпросът защо си карикатурите колите, фабрично е дадено какви да са гумите. Много е смешно ван или 4x4 с нископрофилни гуми..., но собствениците мислят, че са върхът...
-
1 точкаСмята се с отношението на дължината на обиколката на едното колело към същата на другото колело. Или с други думи изминатият път за 1 оборот на едното спрямо другото. Или ползваш онлайн калкулатор, или смяташ така: Гуми 225/40 имат височина на борда 225*0.4=90мм. Диаметърът на джантата е 18 инча = около 457мм. Следователно общият диаметър на колелото е 457+2*90 = 637мм. Обиколката на колелото = пи * диаметъра = 3.14*637 = 2000.2 мм Направи същото и с другите гуми, с които сравняваш (защото не разбрах кои точно). След това делиш резултатът от едните гуми с този от другите. Числото, което получиш, ще покаже разликата в отчитането на скоростомера (като отношение). Т.е. ако получиш 1.05, то 100км/ч с първите гуми ще се равняват на 100*1.05= 105 км/ч с вторите гуми.
-
1 точка- Колега, това съкращение MdHz не ми е познато от физиката? - Аа, печатна грешка г-н. професоре. Това не е от вашата сфера, а студентска величина. Единица мярка за мотаене - МАНДАХЕРЦ.
-
1 точка
-
1 точкаБях до Хонда. След два месеца, ще ми сменят пасажерския еърбег безплатно. Дано проблемът се реши.
-
1 точкаМожеш да ме питаш по темата, защото преди да купя колата ги побърках в Хонда Ървинг, а са огромен дилър. Проклетите Блу Ърт с това огромно налягане на дюзите бяха на път да ме откажат, НО след като ползвах чисто нов Нисан Максима около месец реших, че Хонда си заслужават по много различни причини доверието! Тук при нас разпространиха една информация, че Хонда разработва софтуер за понижаване на налягането при впръскване на горивото! Но спасение няма от GDI. Няма друг двигател 😁😁.... Ето по Темата: http://www.hondaproblems.com/oil-dilution/ Поздрави...
-
1 точкаВ десния долен ъгъл на копчето има оранжева лампичка, която мига 1 минута при всяко палене на двигателя, след това ако всичко е ОКЕЙ започва да свети постоянно т.е. колата работи вече на газ,ако има някакъв проблем лампата гасне,чува се 10-кратно писукане и двигателя продължава да работи на бензин. Изпратено от моят Redmi Note 7 с помощта на Tapatalk
-
1 точкаЧовекът (извинявай, ама не знам, на кой език и как да ти прочета името) си е задал правилния въпрос - защо събра 4л, вместо 4.4. Огледал се е и се е ослушал, и е стигнал до заключението, че виновен е филтъра. Това е правилното заключение и сега се ослушва защо именно филтъра е виновен. Ще опитам да обясня. Мен са ме учили да сменявам масло така: Източваш старото масло, след като си загрял двг до нормална работна температура. Отвиваш филтъра. Намазваш гуменото уплътнение на новия филтър с масло и го завиваш на мястото му. МАКСИМАЛНО СТЕГНАТ, НА РЪКА, БЕЗ ИНСТРУМЕНТИ! Наливаш около 3/4-ти от новото масло. В случая около 3.5л. Палиш двг да работи около 1мин. Гасиш. Палиш една цигара и си правиш едно кафе. Като приключиш със цигарата и кафето започваш да доливаш остатъка от новото масло. Не наведнъж, а на порции. Сипваш малко - мериш нивото, сипваш малко - мериш нивото ... Когато нивото стигне до максимума на щеката спираш и поглеждаш тубата. С учудване ще разбереш, че си сипал ПОЧТИ 4.4л. Няма как да сипеш точно 4.4л., защото в маслената система е останала част от старото масло. п.п. Човекът отнякъде е подочул за този начин и е разбрал, че трябва да запали двг, но не е разбрал защо. Не е разбрал и, че маслото се мери след загасване на двг, а не, и по време на работата му. Двигателят се пали, за да се напълни новия маслен филтър и цялата система с новото масло. Въпросът за цената и качеството на новия филтър е тема за друг разговор, и няма чак толкова пряка връзка с количеството налято ново масло. Таааа, тетака. Както каза Цецо, "никой не се е родил научен", и подигравките са излишни.
-
1 точкаТова имах предвид, само концентрат без вода не може да охлажда достатъчно при големи натоварвани, затова съм написал - 30 градуса.
-
1 точкаЩе изнесеш гумата с 12мм, тоест стъпката ще се увеличи с 24мм, нищо няма да му стане, най-много да ти цапа повече страниците. Ще го има и ефекта на лоста, тоест по-лесно ще се сгъва окачването, но надали ще е съществено.
-
1 точкаКогато си на Lo управлението на климатроника изключва датчика за вътрешна температура и не го взима под внимание.Тоест щом не си но Lo а си на някаква избрана от теб температура и компресора се включва и изключва постоянно значи взима стойности от датчика и се ръководи от него и зададеното от теб.Сиреч - датчика си е ок и няма проблем.Ако не се изключва и работи постоянно на предварително зададени градуси тогава може да има проблем тоест датчика не е ок.Същото е Зимата когато си на Hi На отговора на колегата Emicha съм +1!
-
1 точка
-
1 точкаКолега, вярно е това, ако ще и всеки ден да сменяш течността, помпата е елемент с механично износване, а гумата старее и рано или късно се износва толкова, че трябва да се ремонтира или подмени. Течността се сменя по друга причина, а не за да не сменяш помпа. Разбира се - ако не я сменяш редовно, както е предписано - помпата по-бързо ще умре, но новата течност не гарантира непременно дълъг живот. Също така - неоправдано е да смениш работещ оригинален елемент с такъв на трети производител, само защото друг елемент в тази система се е повредил. Помпите работят независимо една от друга, не са като амортисьорите например, или като лампи на фарове. Дори и евтината цена не е оправдание, защото на новата помпа може цилиндърът да е с 2 десети от мм по-широк и дори в началото да работи, ще се повреди много, много по-бързо от оригиналната помпа, която е проектирана да издържи до края на живота на колата при определена експлоатация (т. нар. комбиниран цикъл, при който дават и разхода). Никой производител не казва, че на определени километри или години трябва да се подменят помпите. Не са един и два случаите на подменена оригинална част с нова и след по-малко от 10 000 км да се повреди и новата, просто защото е калпава. В този случай аз не бих сменил оригинална долна помпа, ако ще и подарък да е, и безплатен труд, освен ако не е оригинална част, защото тя може да се смени независимо от горната, като се повреди. А повреда настъпва или изведнъж, което може да стане винаги и навсякъде, или първо протича, което веднага се усеща на педала, както и по нивото на течността. Но все пак парите са си на автора, както и колата, решението е негово. Като се сменя - кажи му да смени тогава и маркуча. И той е гума, и той е ял същата течност. Две нови помпи, а стар маркуч...
-
1 точкаРазговор между китаец и българин: Китаеца: Колко е населението на вашата държава? Българина: Няма и 7 милиона. Китаеца: Ооо, толкова малко! Сигурно се познавате по физиономия? Българина: Не, но си знаем ЕГН-тата и заплатите.
-
1 точка
-
1 точкаКапков тест 8 1.Mobil1 0W30 ESP. 2.Honda accord-K20Z2 2006г. 3.Общ пробег на автомобила-162400км. 4.Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата 6000км. 5.Цикъл(извънградско/градско) 60/40% 6.Средна скорост,около 45км/ч. 7.Сезон на експлоатация 05.03.2019 до 16.07.2019г. 8.Мото часове,изгубих им бройката (ще се слага май часовник). 9.Изразходвано гориво 540л. пропан бутан и 70л. бензин А-95. 10.Обем на налятото масло при смяната-4.55л. 11.Доливане 150мл.,за да вдигна нивото пак на макс. 12.Маслен филтър, Honda OEM Purflux ls350. 13.Въздушен "Blue print". 14.Режим на използване,къси преходи и извънградско до 140-150км/ч,няколко пъти до 4500 об/мин. 15.Предишно масло- Mobil1 0W20 AFE,petro-canada 5w30, Mobil1 0w20 AFE,Honda HG 0W20 Ultimate syntetic,MOBIL ESP0W30,Amsoil 0w20,petro canada 0w30,castrol edge 0w30,motul eco energy 0w30,castrol magnatec 5w40 16.Пробата е взета от напълно загрял двигател,3 мин. след изгасяне. 17.Сушена е 24ч. на стайна температура. 18.Сканирана е на скенер с разд. способност 600dpi,на офисна хартия,като капката е капнах от 1,5-2,0 см. височина. 19.Източено несливаемо количество старо масло,при смяната 500мл. Дали ще мога да му се доверя още 1500км.,за лятната почивка или да го токна?
-
1 точкаГледай дали педалът на съединителя е мек. Ако не е, значи ще даваш 1500лв. ориентировъчно. Провери, всички светещи неща, дали светят. Провери климатроника дали тръгва веднага. Слушай дали веригата е тиха. Провери централното и ел.стъклата. Шибедах ако има и него провери. Прегледай всички уплътниения на врати и шибедах, огледалата дали се прибират. А и нещо дето късно го видях. Провери филтрите на купето, дали са в пластмасови касетки или просто се мандахерцат вътре. Има ли стелки, щото са скъпи. Навигацията дали бачка. Обикновено няма диск, което значи, че лазерната глава е заминала. Няма оправия, че е много скъпо. Провери парктроника, дали работи нормално ( ако има де). Гледай отзад колата, дали не са разчекнати гумите или едната е по-накриво. Виж, дали има оборудване в багажника, че обикновено го крадат - крик, ключ за гумите. Провери всички копчета и врътки, дали работят коректно. Всъщност писах с презумпция, че караш дизел. Ще драсна още малко. Наведи се под колата и огледай добре, гумените неща, като маншони и тампони за напукано или скъсано. Кората под двигателя, дали е там. Покарай колата и слушай за шумове и тропане . Предавките трябва да влизат леко и меко. Провери ръчната спирачка. Гледай при контакт, дали всички лампи светват и угасват. Провери пръскалките на предното и задното стъкло, както и на фаровете. Огледай добре, дали линиите на вратите и калниците съвпадат и са симетрични. Ако не съвпадат или има асиметрия, може да има скрит удар. Прощавай колега, но съм ти прочел поста малко по диагонал и не съм разбрал,че ще гледаш, след покупката, а аз ти писах за преди покупката. Както и да е, не мога да си изтрия мненията. Късмет ти пожелавам, с новата кола.
-
1 точкаЗдравейте колеги, Пускам един линк за това как да различим менте масло от оригинала. Полезна информация от братя руснаци!
-
0 точки2000 км след ремонта. Каране основно извънградско, голяма част по магистралата. Колата се държи повече от добре. Вече я настъпвам малко повече до към 5000 об/мин, но все още не й давам цялата газ, пък и возя сина и съпругата. При ускорение върти гуми на втора. Има един все още нерешен проблем и той е ламбда сондата. При намаляване на скоростта посредством двигателна спирачка особено на 4-та и 5та, по-рядко на 3та светва лампата на двигателя, след което оборотите особено на празен ход играят и колата се държи странно. При изгасяне на мотора лампата угасва и всичко е наред. Грешката е номер 1 - ламбда сондата. Долях й веднъж масло около 100-150 мл. Когато е студена се чува леко потракване откъм цилиндрите, но като загрее добре т.е. след каране и форсиране, утихва и работи равномерно. Мисля тия дни да реша проблема със сондата и ще видя как се държи на пътя и ще засека разхода на гориво.
-
0 точки
-
0 точкиМаслото е едно от най-качествените за този сегмент.Говоря от личен опит.Покрива и надхвърля моточасовете на съответната машина за интервал на смяна и то при убийствено натоварване и калпава нафта.За съжаление Лубрифит са търговци ,а не консултанти и ще ти продадат и бира за двигателя ,стига да оставиш пари....С две думи ако караш John Deere това е твойто масло.За всички приложения над 3000 оборота си има автомобилни масла.Естествено това не пречи на руснаците да карат с него джипки ,но големи бавнооборотни двигатели....
-
0 точки
-
0 точкиОсвен ако вече не сте го обсъдили в тайния раздел, дали ще е удобно да премахнете видимите пренасочвания от темите в раздел "Общи дискусии"? В момента там на 1-ва страница има 32 не-важни теми, от които 17 са пренасочване към друг раздел.
-
0 точкиСменял съм 2 или 3 броя Fast2 инжектори гаранционно със същите, но друга партида. Около 50 000 км грубо преди да почнат проблемите. Последният пикаеше, та на празен ход оборотите играеха, почти гаснеше. Такива проблеми в движение като тебе не съм имал. Бая километри съм навъртял вече откакто съм ги сменил и нямам проблеми. При Иво Ленков ли беше?
-
0 точкиПривет колеги. От шест месеца съм собственик на същата CR-V 2.4 L и минах вече десет хиляди километра. Ако имате въпроси, питайте. Преди да е купя пробвах буквално всички предлагани варианти без хибрид. Просто го нямаше. Бях решил да взема 1,5 турбо, но CVT кутията просто не е за мен. При ускорение забива на максимални обороти и ускорява 🙂. Нямаше вариант турбина и 5 степенна автоматична кутия. Сега мисля, че не съм сгрешил. А спестийх и доста пари. Тук всичко е пазарлък бетер Истанбул 😁. Предвид неяснотите на новите 1,5 Блу Ърт двигатели и всички писания за гориво в маслото при студено време... Апропо, тук има заведени и няколко дела срещу Хонда по тоя повод. И въпреки всичко изписано вече има продадени над 380 хиляди от CR-V, а случаите са единични. Поздрав на всички. Това ми е мечта от много години и доживях. След месец е качвам на кораба и октомври ще бъде в България.
-
0 точкиС 2000 си напред и щом продължаваш,имам кураж с моето! Продължавам и аз!
-
0 точкиГазовата ми е сложена при Маркони работи само с Романо ще направи вече 1год никакви проблеми с нищо.Колата върви мога да кажа по добре на газ.Мисля че здраво те лъжат и не могат да я настроят, кои изпарител ти сложиха. И аз съм с фаст2 Дюзите . Изпарителя ми е големия на Романо за 250 коня. Колата има същото ускорение като на бензин.
-
0 точкиТова, което си описал в първия пост е 1:1 и при мен. Така се включва често на тези модели. Няма проблем. Когато си на Lo все едно ползваш климатик, т.е. както казват колегите не чете вътрешната температура. Но няма как да не включва и изключва компресора. По-скоро проблем ще е ако "бичи" постоянно. Има други датчици, които отчитат температурата на фреона. Всичко е ок, споко. И аз държа на 21-22 за да ми е добре
-
0 точкиНе съм HONDA FANATIC буратинка! За това питам във форума. Според мен може много неща, така че си задавай въпросите с въпросителна, че да ти отговоря после аз! Благодаря
-
0 точкиЕмо, малко да добавим новите модели в таблицата за маслата ,че хората ме питат на лични ...Honda Oil Application Chart - March 2019.pdf
-
0 точкиБлагодаря за отговора.Наистина е така..има емулатори и ги произвеждам от доста време,защото се оказа ,че няма купешки,които да вършат свястна работа.Има с 4 и 6 кабела,зависи от приложението.Общо взето ресета на бордкомпютъра става ,когато колата не е на контакт .Добавил съм и екстра тест на компютъра ...допълва гориво ,когато ти свети резервата ...да не те дразни :).Моделите са различни ,като за конкретно приложение ползвам спецификациите на Хонда.Цените са народни 20-30 лв.
-
0 точкиАвтоматик с най - новата CVT скоростна кутия на Хонда затова и разхода е толкова малък, изчислена е за минимален разход на гориво и максимално да щади двигателя при 110 км/ч на магистралата мотора е на 1500 об. при това минимално натоварване според мен би трябвало да изкара доста км. ако се подържа добре. Единственно, което мога да посоча като - за сега е, че двигателя е малко тромав но като се има предвид, че е без турбо е нормално но за сметка на това е супер опростен няма нищо, ЕВРО 5 е има само един катализатор и това е всичко, няма DPF филтър, няма Add Blue за разлика от дизелите..... Иначе за сега др. не мога да намеря, истинско удоволствие е да се кара този автомобил.
-
0 точкиМъж се хвали на приятел: -Взех кредит, отворих публичен дом, нещата вървят добре. -А цените какви са? -Орален 50, анален 100. -А класически? -За сега не е възмажно. -Как така, защо? -Засега работя сам.
-
0 точкиИ старите са си там. Да не съм офф: Стар евреин едва диша на смъртния си одър. Внезапно отваря очи и казва на стоящия до него внук: - Мони, замириса ми на пържена риба, донеси ми едно парченце, моля те. Внукът се връща след няколко минути и казва: - Баба каза, че не може. Била за погребението...
-
0 точкиЗдравейте и от мен, Аз съм горд собственик на Honda CR-V 2015 г. 2,4, 190 к.с, колата е внос от Канада и мога да кажа, че съм изключително доволен, една от най - евтините за подръжка коли, която съм имал, нямам никакви проблеми с намирането на части за нея. Имам я от една година, 25 000 км. съм и навъртял и за за сега, само каране капака не съм го вдигал :) само за обслужване.... масло, филтри и това е, направо супер. Само за сведение относно едро габаритните части в avtosklad.bg има почти всичко и то на мн. изгодни цени. Ето ви снимка на средния разход при изминати 1800км. комбинирано 60% извънградско (110 - 120 км/ч) и 40% градско шофиране 7,2 л/100км. Горещо препоръчвам на всеки, само гледайте да е направена добре, това че е имала някакъв удар според мен не е проблем пък и все пак взимаш кола на 50 000- 60 0000 почти на половин цена, тека че е нормално да е имала някакъв инцидент, ако искате може и от вносителя, нова ама за 70 000 лв. там са без удари :). P.S Не забравяйте, че и в Европа стават катастрофи и може да си вземете някоя от Швейцария или Германия уж без удар а де факто да е била направо хармоника....
-
0 точкиМъж на възраст се запознава с красива жена в бар. След кратко ухажване двамата се запътили към неговата къща извън града. На средата на пътя мъжът спира колата и казва на жената: - Излизай! - Защо? - Излизай, ти казвам! Жената излиза от колата, а в главата и се въртят страхове за маниаци и изнасилвачи. Мъжът в това време и казва: - Сега направи един снежен човек! Жената прави и трепери. След като приключила, мъжът я поканил обратно в колата и потеглили мълчаливо. Пристигнали, мъжът запалил свещи, приготвил вкусна вечеря, последвал и секс. На сутринта жената, измъчвана от любопитство, пита: - Вечерта бе приятна, но защо трябваше преди това да правя снежен човек? - Виж сега, като любовник аз не съм нищо особено. Но този снежен човек ти ще го помниш цял живот!
-
0 точки- Много е тъжно, да гледаш устни, които не бива да целуваш!!! - Ама, докторе и Вие сте един гинеколог! 😤
-
0 точкиСлед като сложих спортна маска от Марвел тунинг, ако някой иска да си сложи и иска да види как, ще изглежда. Пускам снимки.
-
0 точкиВ тролея мъж казва на непозната жена: – Ще ви дам 10 кинта, ако си вдигнете полата над коленете. Тя отвръща: – Ако ми дадете 20, ще ви покажа къде ме оперираха от апандисит! Мъжът бързо подава 20 лева. – Еееей в оная болница! – показва му с пръстче жената през прозореца.
-
0 точкиСинчето на олигарх отива за пръв път самостоятелно на прием, но баща му с цел безопасност прикрепил и една от своите мутри. Пича знаел, че мутрата е проста гад и казал: – Виж, за да не излагаме нас и тати на приема и за да ни пуснат вътре, слушаш мен какво говоря и казваш нещо аналогично или съвсем близко до моето, Ясно? – Ясно. Обличат по един костюм и отиват на приема. На вратата ги посреща мъж във фрак. – Добър вечер господа. Вашите имена? Пича се изпънал и гордо заявил: – Граф Игнатиев. – Заповядайте – казал фейс контрола. След него се изпъчва мутрата с гордо вдигната глава и изломотил: – Площад Славейков .
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00