Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 1.04.2019 in all areas
-
2 точкиНе са различни.Базовите масла би трябвало да са едни и същи.Ако говорим за една марка и горе-долу еднакви години на производство. Но пакета добавки едва ли е един и същ.Предполагам ,че сравняваш SN и SM,Защото SJ няма на пазара..Като махнем Калция и основите му, Молибдена ,Фосфора и Сярата са различни.Това не променя звука на мотора в пъти ...нещо което би чул с просто ухо.Но има друг момент.Като сменящ масло предполагаш ,че старото е такова ,каквото си го налял,а то е сработило отдавна ,особено зимата и характеристиките като вискозитет са му други.За шума се грижи най-много Молибдена и то стария ,а не новия тримерния.Това всичко са хипотези.Без анализ само предполагам...
-
1 точкаМаркони, разбирам, че си по-навътре в материята от повечето от нас (от мен поне със сигурност), но не виждам нужда от сарказъм. Мерси за пояснението, дори ще се радвам, ако споделиш повече по темата, стига да имаш време и искаш, но не разбирам защо сарказма. Офтопик, извинявам се.
-
1 точкаТочно макферсъна е доста здрав и не е чуплив.Европейската версия на Сивика като окачване вози дървено но е адски здраво.Една греда в задната част и 2 носача с 2 биалетки отпред.Не е комфортно в никакъв случай но няма да сменяш често окачване.
-
1 точкаИзвинявайте,че се намесвам в драмата ви ,но по-гъстото не значи по-тих двигател.На двигател с верига още повече..
-
1 точкаОт еко-то е „по-гъсто“. Или по-точно казано с по-висок вискозитет. 0W-40 ще е „по-гъсто“ и от двете при загрял двигател, така че не мисля, че ще намериш търсения ефект с него.
-
1 точкаЗа ферари и тяхното подпиране от ФИА може да се напише сериал от 200 серии по 45мин. всяка. 20г. не бяха помирисвали титла, НО реклама, инвестиции, се връщат с първи места и огромни продажби! А, за да се изясня напълно, нахалния и безскруполен мошеник шумахер им дойде в огромен плюс!
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаЗдравей, и аз като теб се чудих с какво да сменя 6-та генерация и накрая взех 8-ма генерация седан. Моята е с 1.8 мотор и ръчна скоростна кутия. Купувана е от тук и аз я взех от първи собственик. За почти 2 години каране нямам никакви оплаквания освен може би по-твърдата возия спрямо 6-та ген. Задното окачване мисля че е независимо като на 6та ген. Като друга забележка мога да кажа че си иска хубаво масло иначе го гори. Цената на филтрите за обслужването ми се сториха на цени като на 6та ген., не помня точни цифри... Изпратено от моят SM-A605FN с помощта на Tapatalk
-
1 точкаДа, Shell-ът удържа зоната на дифузия по-чиста, при това през зимата и то в кофти режим.
-
1 точкаИма и предпазител за абс-а, който може да се дръпне и да се тества и без абс.
-
1 точкаАко имаш бутон за VSA на таблото и го изключиш може да се разбере "евентуално".
-
1 точкаОткакто чета ФОРУМЪТ (почти 10 г.) НИКОЙ не е написал толкова глупости, колкото Веско/жапанезе/такуми и само към него (и Човека от Толбухин, с назидателния тон) се проявява толкова търпимост!? Пиша това, губейки си времето (и вашето - за да го прочетете), с надеждата да имам повече време да чета стойностни неща. Дано ме разберете правилно!? p. s. Иронията е, че има/т и много добри постове .
-
1 точка
-
0 точкиНе винаги, да не кажа почти никога, превода е коректен. Някои "новини" ги публикуват с цяла седмица закъснение. Препоръчвам, който се справя с английски/немски да чете други източници. Според мен "каращия блъскащи колички" трябваше да бъде наказан заради съприкосновението му със Сайнц в четвъртата обиколка. Но тук повечето сте сложили "Хонда"-очилата и това го пропускате. Тогава нямаше да има значение дали колата на сигурността е попречила за второ поредно качване на стълбичката, защото четвърти щеше да се движи един Макларън.
-
0 точкиТова въпрос ли е или отговор,че малко не се разбира.За Русия ако знаеш езика и ако познаваш държавата нямаш никакви драми с нищо.Такива динозаври като мен,които имат едни техническо висше на руски и четат ежедневно руски форуми без нужда от превод с 2 два буркана кисели краставички в багажника трупа минава за пожарогасител...
-
0 точки
-
0 точкиНе знам от къде ги взе тия стойности.Суровата мощност без правилните настройки дава лоши времена.Същия проблем имат всички отбори,не само Редбул.В течение на сезона ще си покаже кой къде е.Фактите ,че Сайнц изпревари Макс и ,че МАкс изпревари Фетел. не покриват теорията ти.А рено щели да монтират фабричен пожарогасител в купето ,че им трябва на всеки старт
-
0 точкиТеглича вероятно е ползван за велосипеден багажник. Ако е влачила каравана или ремарке, едва ли ще има тая "надстройка" на покрива.
-
0 точки
-
0 точкиНадявам се Нюи да се справи.Това ,което видях е че задния мост превърта.Никой вече не роптае за мощността на Хонда...
-
0 точкиИма няколко вида от един вискозитетен клас, защото покриват различни изисквания за различни двигатели. Например: по съдържание на сулфатна пепел, по показатели за икономия на гориво, по различен HTHS, по съдържание на противоизносни присадки и др. Освен API, гледай и коя спецификация по ACEA покриват. MOTUL 8100 X-CLEAN 5W-30 е с ACEA C3. Вискозитет при 100°C - около 12 mm2/s. HTHS ⫺ 3.6 mPa.s MOTUL 8100 ECO-CLEAN 5W30 е с ACEA C2 (API SN/CF). Притежава по-ниски вискозитетни характеристики. Вискозитет при 100°C - около 10 mm2/s. HTHS ⫺ 3.0 mPa.s С кое от двете ти е по-шумен двигателят?
-
0 точкиОбщо взето не заслужаваше верстапен 3-тото място и за това не ме беше яд толкова че излезе сейфти кар. По ме беше яд за Леклер, че им изнесе една лекция как се кара а накрая го предаде техниката. Яд ме е и за това че Хамилтън намаза отново(не го харесвам аз като пилот ако ще да счупи всички рекорди) Все още редбул са доста далече от Ферари и Мерцедес.
-
0 точкиНе мислех, че е необходимо да влизам в подробности, но от изминати 7 хил. км. имам може би над 1.5 хил. км. извън града и другото е градско. Иначе маслото, с което съм в момента е Areca F5000 5W30, но явно не струва. При положение, че ще правя смяна на 10 хил. км. или по-малко се опитвам да намеря масло, което да е подходящо и като качество и като цена. Някак си не върви да сипя масло от по 30 лв/л. като ще трябва да си доливам до смяна а пък и ще трябва да го сменям на максимум 10 хил. Действително с Petro Canada 5W30 до около 6 хил. км бях долял много малко около 0.2 л. и след това започна да си го гори осезаемо. Мислех си да пробвам и с Amsoil 0W20, но ако го гори и него незнам дали си заслужава. Най-вероятно следващата смяна ще Petro Canada 5W30 или 0W30.
-
0 точкиКолеги, маслата са тук. Ще се опитам още днес да отида до Еконт, защото Вторник и Сряда не съм в София.
-
0 точкиВ черквата: - Дядо Попе, жената е идвала да се изповядва. Кажи ми само - изневерява ли ми ? - Виж какво чадо , ти не си ли чувал за тайната на изповедта - бе говедо рогато !
-
0 точкиЗдравейте! И аз да се оплача че през миналта нощ и моята черна Хонда ЦРВ 3 СВ2983МХ е била задигната пред нас в София, жк. Света Троица.
-
0 точкиПроблема е отстранен, откачихме и почистихме масите към купето, вероятно е било окисляване въпреки, че нямаше видимо гадости по връзките не е давало хубав контакт.
-
0 точкиКолеги, днес смених зимните 17-ки с 18-ките, летни, 10-годишни Дънлопи, с които купих колата. Както знаят Емича и др., голямо мрънкане мрънках, че колата вози (поначало) доста "стегнато". Е, след като й свикнах на возията, да Ви кажа, не откривам кой знае каква разлика между новите ми, мекички 17-ки Бриджстонки и тези каменарски подметки, 18-ките (предполагам, с тях е излязла колата от завода). Да, има разлика, но очаквах да ми се реве, а разликата е "мии..", и то само на паветата на Невски, примерно. А, бе, не е такава драма. С две думи, аз май ще си карам 18-ките, просто ще взема новички гуми. В този ред на мисли - един таксиметров шофьор веднъж ми сподели, че Uniroyal Rainexpert били доста меки и много променяли возията (към по-голям комфорт). Същото са ми казвали и за Континенталите. Може ли някой, който е купувал в последните 1-2 години нови гуми да сподели впечатления? А, да, и Нексените били меки (това май го прочетох тук, във форума). Като цяло, търся гума, която да допринася за по-големия комфорт, а не обратното (т.е. Пирели-та, не, мерси). (П.С. тъй като един "пич", дето щеше да ми купува 18-ките ме прецака, а вече си бях взел други 17-ки, имам свободни джанти, ако някой иска), ще пиша й отделно в раздела с продажбите тези дни, като ги снимам). Поздрави, Д.
-
0 точкиТова че е форум на Хонда не значи, че трябва от тази година да стана фен на Ред Бул и най вече на Верстапен,след като съм ферарист от 20 години.
-
0 точки
-
0 точки+1 за среща, като нямам предпочитания за място и дата. Обикновено съм свободен чак след 20:30 - 21ч., но пък винаги може да дойда по-късно.
-
0 точки2135 година. МЕЖДУНАРОДНИ НОВИНИ: -Осъществена е първата, директна, постоянна транспортна линия Земя-Марс. ВЪТРЕШНИ НОВИНИ: -Движението посока Витиня, се извършва в едната лента, поради ремонт.....
-
0 точкиБлагодаря! Бъгът е оправен. Междувременно приложението има почти всички функционалности на сайта за тракване на разходи. Започнали сме работа по изкарване на цени на бензиностанциите, експорт и импорт на данни и други!
-
0 точкиhttps://www.facebook.com/pg/MotoboxSofia/about/?ref=page_internal Това би трябвало да е сервиза, гледам че адреса е същия. Има и телефон.
-
0 точки20-30лв на литър изобщо не е шегаНе разбирам само какво толкова е специално това масло?!?!Днес звънях в ХОНДА - Варна, 30.60лв за литър Е...ти маслото....
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00