Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 18.03.2019 in Мнения
-
3 точкиНа нов автомобил първа смяна на маслото се прави не по-късно от 5000км., аз лично бих го сменил на 3к. Не може първото масло да го смениш на 20к. при положение, че в началото двигателя се разработва, сегментите се напасват и отделянето на метални частици е най-високо.
-
2 точкиЕдин въпрос към вас с новите коли, какъв интервал ви дават за смяна на маслото 10к или 20к? В Полша спорих с едни тарикати в сервиза на мерцедес, които лееха лонг-лайф и ги карах да сменяме маслото на 8-10к км. Та понеже беше минала колата 20 хиляди преди смяната и ги накарах да режат филтъра и да правим пробата с лист в маслото. Резултатите бяха фрапиращи- наличие на метални частици и то с размер 1-2мм. Имайте едно на ум. Дано при Хонда не приемат същата политика да скапват колите до изтичане на гаранционния срок.
-
1 точкаПоръчах и ляво каре и тая седмица се надявам да го сменим и ще напиша какво се случва.
-
1 точкаРазвръзката: Нямах възможност да пробвам с друг километраж, обаче не ми даде мира и пак отворих моя да му направя една инспекция на ново, нищо че уж го бях гледал 100 пъти В край на сметка забелязах, че една от пистите е скъсана, нямам идея как е станало, може джамбазите, като са го връщали нещо да са я скъсали... с помоща на медна жичка, тинол, флюс и малко тефлонова лента всичко стана, както трябва. Ето и малко снимков материал. Скъсаната писта "зашиване на пистата" Почистване на участъка от остатъчният флюс Запечатване с тефлонова лента
-
1 точкаДнес го оставих да се сканира (защото е по-сложно от колкото очаквах). Тези дни ще е готово на два файла ще е pdf като обем общо ще е около 25 МВ. Така ми казаха и ще го кача някаде за да може всеки да го свали. А ако админите имат място и могат да го качат локално ще е още по-добре. Ще пиша като го кача.
-
1 точкаАз съм с 1.5турбо и 1вата смяна ми дойде на 9к км. Не съм мислил за смяна над 9-10к км. Смениха го с 0w20 HONDA Engine Oil TYPE 2.0
-
1 точкаА калифорнийците след 400. Тея винаги са били пионери в област "Екология". Още от времето на Сивик 1 генерация. https://theculturetrip.com/north-america/usa/california/articles/what-are-the-most-eco-friendly-states-in-america-according-to-google/ @Takumi Fujiwara Ти си като развален грамофон бе, човек ... Такова изтичане на мозъци подкрепям напълно.
-
1 точкаОсвен нещата които е посочил колегата, по-горе ако сте с дизел и е премахнат софтуерно DPF /зависи как и къде/ - може да не Ви работи "круиза".
-
1 точкаНедей да ме цитираш спамер безработен ! Кой какво е казал...в какъв контекст ,според теб няма ли значение? Колко дизели се произвеждат при теб ,че да видиш по магазините Ц2/Ц3 масло....Само идиотите тук си цапат въздуха с тежки метали и сажди.То не е само въпрос да говориш за екология ,ами трябва и да правиш нещо.Ще ги стигнем американците след 200 години..
-
1 точкаЧека не може да се изключи софтуерно,но може да му се среже управляващия кабел.Най добре е да се мине през професионална диагностика.В живите данни се вижда инструкция за запалване на лампата ,така че ще има малко по-голяма яснота по въпроса.Всички грешки свързано с опасност за нещо се отразяват през чека.
-
1 точкаЧека винаги при запалване се самозачиства и изгасва.Няма случай при който той да не прави това ако той е изтръгнат или разпоен от таблото. Това се гледа първо при покупкака на кола когато се запали колата дали той светва и изгасва.
-
1 точкаЗа писта ли говорим? Извинявам се! Ето: С всяко 5W30 масло на Мобил или Амсоил може спокойно да кара 8000 км. С Равенол USVO не може ли да кара 8000 км?
-
1 точкаВеско, Редно е да посочиш на човека кои 5W30 може да кара до 8 хил. км., че половината издишат на 5 хил. А относно оптималната защита на високи (6000+) обороти с 5W30... А дано, ама надали... Освен с RedLine...
-
1 точкаОт моята книжка: С оглед всичко гореизложено и прочетено мисля да заложа на MOBIL 1 ESP 5W-30. Отзиви наесен
-
0 точкиИди някъде планинско 5-10 километра настъпи я в началото на високи обороти, след това пусни нормално, ако е гарнитура, като спреш да даваш газ, след като си давал здраво - водата в казанчето ще заври
-
0 точкиПривет Чавдаре, за мен... линк: https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-synthetic-5w-30.html вид ;petro-canada supreme sunthetic 5W-30 1liter стойност: 1*6.95 е / 6.95*1.97*0.95=14.00 лв начин на плащане-Пиреос банк(ще мога утре към обед) начин получаване- еконт
-
0 точкиПривет, за мен: Линк:https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-synthetic-5w-30.html Вид и количество: PETRO-CANADA SUPREME SYNTHETIC 5W-30, 1х4лт., 1бр. , 25.96€ Линк:https://www.ato24.de/en/ravenol-watercraft-teilsynth-2-takt.html Вид и количество: RAVENOL WATERCRAFT TEILSYNTH. 2-TAKT, 1х1 литър, 1 брой, 7.95 € Линк:https://www.ato24.de/en/amsoil-synthetic-marine-gear-lube-75-80w90.html Вид и количество: AMSOIL SYNTHETIC MARINE GEAR LUBE 75/80W90 1х0.946 литра, 1 брой, 10.95€ Стойност на поръчката: ( 25.96+7.95+10.95)x0.95*x1.9675= 84 лв. Начин на плащане: Утре на каса в БАНКА ПИРЕОС БЪЛГАРИЯ АД Начин на получаване: Еконт Поздрави!
-
0 точки
-
0 точкиДобавям към поръчката ми още: Линк: https://www.ato24.de/en/shell-helix-ultra-5w-40.html Вид и количество: Shell Helix Ultra 5W-40 1х1L - €5.95 Shell Helix Ultra 5W-40 1х4L - €21.25 Линк: https://www.ato24.de/en/ravenol-hjc-protect-fl22-concentrate.html RAVENOL HJC- Protect FL22 Concentrate 1x5L - €19.95 Стойност на поръчката: 5,95+21.25+ 19.95 = €47.15*0,95*1,9675 = 88.13 лв. Превеждам общо с горната ми поръчка: 89 лв. + 45лв. = 134лв. Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в БАНКА ПИРЕОС БЪЛГАРИЯ АД от името на Христо Рашев. Начин на получаване: - Лично в ТЦ Боила
-
0 точкиБраво колега!Сумирайте всички разходи и не е срамно казвате кво-що и да се плаща. Нека всичко да стане и ще се разберем. Някой от модовете беше споменал преди,че ще помогне за качването в темата.
-
0 точкиЗдрасти Чаво, За мен : https://www.ato24.de/en/mitsubishi-diamond-performance-5w-40-1-l.html Вид и количество: Mitsubishi Diamond Performance 5W-40, 4х1 L Стойност на поръчката: (4*7.49)*0.95*1.9675 = 56 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат предадени лично в ТЦ Боила (племенника ще мине да ти ги остави) Начин на получаване: - Лично в ТЦ Боила (пак той
-
0 точки
-
0 точкиЗдравей, Линк: https://www.ato24.de/en/mobil-1-esp-5w-30-5-l.html Вид и количество: MOBIL 1 ESP 5W-30 1 x 5L Стойност на поръчката: 46.49*0,95*1,9675 = 86,90 лв Начин на плащане: - Преведени 87 лв по сметка днес (внесени на каса) в БАНКА ПИРЕОС БЪЛГАРИЯ АД Начин на получаване: - Лично в ТЦ Боила
-
0 точкиЗдрасти Чавдаре, Линк: https://www.ato24.de/en/motul-8100-x-clean-5w-40-3070.html Вид и количество: Motul 8100 X-cess 5W-40 1х5 L Стойност на поръчката: (1*35,50)*0,95*1,9675 = 66,35лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат предадени лично в ТЦ Боила Начин на получаване: - Лично в ТЦ Боила
-
0 точкиПривет, за мен: Линк: https://www.ato24.de/en/8100-x-cess-5w40.html Вид и количество: Motul 8100 X-cess 5W-40, 5лт., 1бр. Стойност на поръчката: 35,50x0.95*x1.9675= 66,35лв. Начин на плащане: Утре на каса в БАНКА ПИРЕОС БЪЛГАРИЯ АД Начин на получаване: Еконт
-
0 точкиДа не си я купил от Апостолов ЕООД Бургас? За тях знам със сигурност, че продадоха на колега от форума един Акорд, който беше с "изгоряла" чек-лампа.
-
0 точкиДа така трябва и аз прочетох доста недовършени подобни теми и никой несподели накрая как се е оправил дано помогне на някой като мен решил сам да си оправи елементарен проблем. Все пак благодаря и на вас понеже бях се заблудил, че е заводско така запушено и нямаше да стигна до извода че проблема е в побългаряване
-
0 точкиБраво Добър завършек на темата. Благодаря така се приключва тема искаш инфо после даваш и ти,де да бяха всички колеги така.
-
0 точкиТака колеги да докладвам вчера намерих дросел с Iacv клапан който небеше запушен разглобих го почистих го - киснах го обезмаслител 1 час и яко търкане след това до блясък. Запалих и невероятно всичко беше както трябва дигна си обороти загря и ги свали та всичко е било заради циганията на някой майстор разбирач. Нещо което много ме учуди че има подпомагане на потеглянето на първа скорост при вас така ли е 🤔. Само на първа на задна не вдига обороти на втора също само на първа отпускайки съединителя изведнъж леко подава и потегля даже и на голям наклон😄 което е много яко. Имам автопилот малко ме съмнява че той го прави, но само на първа🤔
-
0 точкиПривет Чавдаре, https://www.ato24.de/en/rowe-hightec-turbo-hd-15w-40-3333.html Вид и количество: ROWE HIGHTEC SYNT RSI SAE 5W-40 - туба 5л. Стойност на поръчката: 25 x 1.9675 х 0.95 = 47 лв Начин на получаване: чрез Куриер
-
0 точкиСлед 3 дни правя точно 1 година от закупуването на Хондата, навъртях 36000 км, да чукна на дърво всичко е ОК. Не ми са се налагали никакви ремонти, не е имало какъвто и да бил проблем.
-
0 точкиЧервените идиоти започнаха с командите по радиото още от първия старт: Charles: "Should I stay behind Sebastian? Yes or no?" "Yes and back off to have some margin" Charles: "Ok" Според Хелмут Марко, двигателите на Хонда имат почти еднаква мощност с тези на Мерцедес. И сега били видели, че трябва да подобрят шасито, за да се борят за титлата.
-
0 точкиАко имат късмет (макар че съм против Кравите ) ,може да не видят тревата от близо , както се случваше преди с Макларън. Не искам да съм разбран погрешно , но съм Ферарист от 1996 и няма да се врътна заради това че Кравите са с Хонда.
-
0 точкиПоиграх си малко и направих описание на най-често допусканите грешки в описанието на автомобилите, които съм забелязал. Някои от тях са волни, други - може би не чак толкова, но и в двата случая може да заблудят купувачите на кола, като ги дезинформират за наличието на определени екстри за модела. За всяка екстра съм написал кратко описание за какво служи. Моля при забелязани грешки да ги поправите веднага, за да не се окаже, че и аз без да искам лъжа хората и им приказвам глупости. GPS система за проследяване – комбинация от хардуер и софтуер, които позволяват колата да бъде проследена от разстояние (например от шефа в офиса) и да се знае къде точно се намира. Да не се бърка с „навигация”. Двете неща може да ги има или да ги няма поотделно и да работят независимо едно от друго. Много често за кола, която е оборудвана с навигация, пишат също и тази екстра, защото съдържа буквите GPS в името си. Адаптивни предни светлини – представлява механизъм (електромотор) за управление на насочването на фаровете по хоризонтално направление (ляво-дясно), в зависимост от скоростта и при завиване в определена посока. Работи автоматично. Да не се бърка с автоматичното нивелиране на фаровете по вертикално направление, което е задължително в оборудването на коли с фабрични ксенонови фарове. Може колата да има вертикално нивелиране, но това не е „адаптивни предни светлини”. Почти винаги търговците пишат, че колата има адаптивни предни светлини, ако е с ксенон, защото виждат вертикалното нивелиране. Електронно разпределение на спирачното усилие – система, която автоматично разпределя спирачното усилие между предния и задния мост, като така колата спира с максимална ефективност. Замества механичния „кантар”, който се монтира в по-стари модели коли, работи много по-прецизно от него, но само ако всички сензори са в изправност. Обикновено е вградена в ABS-системата. Електронна програма за стабилизиране – (VSA, Honda) система, която следи дали автомобилът се движи по правилна траектория, в зависимост от скоростта, моментното ускорение, ъгъла на завъртане на волана. Има различни видове системи за подпомагане на стабилността, които са различни, но дори да има само една – търговците пишат всички накуп, защото имената им звучат еднакво. Система за контрол на дистанцията – сензор (радар), който следи на какво разстояние е предният автомобил и поддържа предварително зададено разстояние до него. Това позволява на колата сама да променя скоростта си, дори с включен автопилот. Представлява радар, вграден в предната част на колата, например в емблемата. Може да го няма като екстра, но да има автопилот и той си работи без този радар. Търговците го пишат почти винаги, ако колата има автопилот. Система за подпомагане на спирането – в зависимост от начина на натискане на спирачния педал и информация от някои сензори, компютър взема решение дали да не прилага допълнително спирачно усилие към колелата, за да се избегне катастрофа. Това е различно от електронното разпределение на усилието, но търговците го пишат, защото мислят, че е едно и също. Борд-компютър – софтуер, който дава информация за изминато разстояние от нулиране на километража, средна скорост от нулиране до момента, изчислен среден разход на гориво от нулирането до момента, текущ разход на гориво, изчислен оставащ пробег и други подобни. Да не се бърка с наличието на хардуера „компютър” в колата. Всеки съвременен автомобил има компютър, но не всеки има борд-компютър. Търговците го пишат почти винаги по подразбиране. Датчик за светлина – сензор, обикновено разположен в стойката на огледалото, около нея, или в най-предната част на купето, който следи количеството околна светлина. Използва се за автоматично управление на късите светлини без участие на водача. Намалява риска от забравяне на включването им нощно време. Този датчик е различен от онзи на климатика, който следи дали колата е огрявана от слънце, както и къде точно се намира то. Външно може да си приличат. Ел. Огледала – позволява огледалата да се настройват с електромотори, а не на ръка. Обикновено ел.-огледалата са комбинирани с електрически нагреватели за изсушаване или топене на лед по тях, но има изключения. Не е задължително огледалата да се прибират автоматично или с бутон, ако са електрически. Ел. Усилвател на волана – електромотор, който помага на водача да върти много по-лесно волана при ниски скорости или на място. Обикновено колите имат или електрически усилвател или хидравличен (наричан за кратко серво) Климатик – позволява да вкарвате студен въздух в купето, като ръчно се настройват желана температура, сила на вентилатора, посока на духане. По-евтиният вариант на такава система е тази с ръчно управление. Климатроник – така се наричат автоматичните климатици в някои от немските коли и е станало нарицателно за автоматичен климатик. Нещо като комплектите инструменти, които наричат „гедоре/гедория”. При автоматичния климатик водачът настройва само желаната температура, а компютърът сам решава за посоката и силата на духане. Позволява и ръчно управление. Обикновено търговците добавят „климатик” и „климатроник”, за да е по-пълно описанието, но колата е или с ръчен климатик или с (полу)автоматичен Мултифункционален (мулти-) волан – волан, оборудван с допълнителни бутони, с които могат да се управляват различни неща, например радиото, CD-чейнджър, борд-компютър и др. Най-общо – волан с копчета. Навигация – система за навигиране, която подава на водача визуални и гласови напътствия, като му помага да достигне по-лесно до адрес или място на картата. При някои стари коли е пречка, защото основни настройки на колата се правят през дисплея на навигацията и ако няма диск с карта или има друга повреда (например в оптиката на четящото устройство) – такива настройки са невъзможни. Навигацията е чудесна екстра, но ако не работи – може да е сериозен недостатък. Подгряване на предното стъкло – тънък слой прозрачен полимер (фолио) със залепени реотани на него, вграден в стъклото по подобие на реотаните на задното стъкло. Да не се бърка с вентилацията на предното стъкло. Някои търговци посочват бутона, с който се активира обдухване на предното стъкло и твърдят, че това е подгряването му, но не е така. Подгряването е чрез електрически реотани, има отделен бутон и картинката му е различна от тази на бутона за обдухване. Търговци, които посочват тази екстра, обикновено го правят от незнание, а не защото искат да лъжат клиентите. Дали има такава екстра, се разбира от една страна по бутона ѝ, а от друга - като се подложи бял лист хартия и се погледне отблизо. Забелязват се много тънички зиг-загообразни ивици - реотаните. Среща се в някои модели на Форд (фокус), Рено (лагуна 2), вероятно и в луксозните лимузини от висок клас. Сервоусилвател на волана – подобно на електрическия, само че тук усилието се създава от хидравлична помпа и хидравлично масло. Колите имат или електрически, или хидравличен. Търговците пишат и двата вида, за да изглежда описанието по-пълно и колата с повече екстри. Система за измиване на фаровете – името е ясно какво означава. Задължителна е за колите с фабрично вградени ксенонови фарове и обикновено е „екстра” за колите без. Наличието не гарантира, че колата е с фабричен ксенон, но липсата ѝ гарантира, че колата е излязла от завода с обикновени халогенни фарове. Система за контрол на скоростта (автопилот, круз-контрол) – позволява колата да се движи с постоянна зададена скорост без водачът да натиска педала на газта и да изморява крака си. Може да е комбинирана със система за контрол на дистанцията, но може да работи и без нея. Ако обаче е комбинирана с радар, то липсата или повредата на радара може да доведе до отказ изобщо на автопилота да работи. Това е важно да се проверява, защото не е евтино и се намира трудно втора употреба. Едно от първите неща, които се чупи в катастрофи е това. LED-фарове – фаровете са със светодиодни чипове, а не с лампи. Понякога търговците пишат LED фарове защото изглеждат и наподобяват на цвят като ксеноновите. Ксенонови фарове – късите светлини са с ксенонови лампи, като включва също и система за измиване, и система за автоматично нивелиране. Познава се дали са фабрични по това дали имат пръскалки пред тях (система за измиване на фаровете). Ако има пръскалки, почти сигурно е, че са фабрични. Ако имат и автоматично нивелиране – 100% фабричен ксенон. Автоматичното нивелиране е сравнително скъпа система и не знам дали някой го предлага като отделна екстра по желание. Редно е в обявите да пише ксенонови само ако са фабрични. Халогенни фарове – с това име се наричат предните фарове за мъгла. По принцип не е правилно, защото халогенни може да са също късите и дългите светлини. Ако видите в описанието или чуете да се говори за „халогенни фарове”, най-вероятно се има предвид „фарове за мъгла”.
-
0 точкиНе съм виждал до сега чист кулер (а не е да не съм виждал).Ако турбината си работи и не издава паразитни шумове съветвам колегата да не пипа там,че ще влезне в приключение.Омазняването на всички турбо пътища също е нормално.То и за това всички турбо мотори си имат по голям разход на масло защото имат загуби от турбината,което според немците си е напълно в реда на нещата. Странно,че не е излизала грешка на таблото,би трябвало да му излезе грешка с номер - "недостатъчно налягане в системата за свръх налягане" (МАП сензора няма как да не е хванал разликата в налягането). Лекува се само с нов детайл или както казва Emicha с втора употреба. По всяка вероятност когато колегата отстрани проблема с пробива мотора ще си запее.
-
0 точкиНа газ клапаните повече "затягат" и поради това се налага по-често регулиране и регулиране във високите граници на толерансите. При първия реглаж мотора прекалено много тракаше и след няколко хил.км. направих втори като толерансите бяха към средата. Друг е въпроса, че явно не съм намерил точния майстор.
-
0 точки
-
0 точкиЩе вкара бенэина на неработещия цилиндър в маслото, иначе нищо, промивка, семеринги, ремонти... Фен, эа бубината аэ съм първи, не се надувай! Ето, викат ме, ела эа малко...
-
0 точкиТая година ще вдигна заплатата на кристалната топка. Или кабели, или капачка или клапани. Но сложи нови свещи.
-
0 точки
-
0 точкиТочно това е, има общо 4 букси едната е странична две болчета за развиване и излиза заедно с една метална плочка. Лесно можеш да се справиш сам.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00