Jump to content

Newbie

Фен
  • Content Count

    176
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

5 Neutral

About Newbie

  • Rank
    МърдиЧ
  • Birthday 05/26/1989

Contact Methods

  • Skype
    insidethis
  • Website URL
    http://pcbuildbg.com

Profile Information

  • Кара
    HR-V 1st Generation 99' 3DR
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Пловдив
  • Интереси
    Web design, redesign, vector and raster graphics
  1. Ако не са били прибирани твърде дълго спичат и трябва с малко тънка смазка да ги разкараш напред назад, като купих моята само се чуваха как машинките се мъчат и след малко смазка, дори без да ги разглобявам тръгнаха. От тогава вече 4та година няма ядове.
  2. Иди някъде планинско 5-10 километра настъпи я в началото на високи обороти, след това пусни нормално, ако е гарнитура, като спреш да даваш газ, след като си давал здраво - водата в казанчето ще заври
  3. Развръзката: Нямах възможност да пробвам с друг километраж, обаче не ми даде мира и пак отворих моя да му направя една инспекция на ново, нищо че уж го бях гледал 100 пъти В край на сметка забелязах, че една от пистите е скъсана, нямам идея как е станало, може джамбазите, като са го връщали нещо да са я скъсали... с помоща на медна жичка, тинол, флюс и малко тефлонова лента всичко стана, както трябва. Ето и малко снимков материал. Скъсаната писта "зашиване на пистата" Почистване на участъка от остатъчният флюс Запечатване с тефлонова лента
  4. Цялата верига 3.4W в километража я няма, имам чувство, че е изпаткало нещо по него. Ако има услужливи колеги от Пловдив да тестваме, гледам продават ги по 50-60 лева ще си купя друг, но да не е на сляпо...
  5. Здравейте, от доста време имам странен проблем, няма ток само в T10 цоклите за крушки в километража. Преди време бях слагал някакви китайски шитове, има ли вероятност да са направили беля ? Проверил съм всички бушони под капака и в под таблото - наред са.
  6. Здравейте колеги, днес с харвито претърпях неприятен инцидент и сега следва да се сменят 2 фара, 2 калника от пред и предна брония. Интересува ме, имат ли изброените по-горе части съвместимост с HRV-то след фейслифта ? Моето е 99-та година, преди фейслифта и е с 3 врати. Моля също така да ме насочите, ако знаете в Пловдив, ако има в някоя морга, като тази? Ако е и синичка, направо ще е супер.
  7. Не питай старило, питай патило са казали хората, та аз съм си "патило" тъкмо 2 пъти. Истината и 2та пъти бе издухана гарнитура на главата. То не бяха капачки, радиатори, термостати и щуротии. Виж сега, когато е по-студено би трябвало и да ти пуши бял пушек повечко.
  8. На бензин се оправи, колата, но проблема със загряването на газ остана, изпарителя са му отишли мембраните и прави въздушна тапа. На бензин всичко е супер, цял ден бях по планините нагоре надолу, никакви проблеми.
  9. Здравейте, колеги! От една-две седмици взе да ми понадува маркуча, които влиза в парното, като първо си помислих, че ми надува от гарнитурка евентуално, понеже съм сменял на кочинката два пъти и смея да твърдя, че знам симптомите. Но този път те не са същите, както беше, когато съм имал проблеми с гарнитурата на главата, тогава постоянно завираше преливника на парното, чуваше се страшно булбукане и загряваше постоянно. Сега само при изкачване на по-големи наклони. Държа да отбележа термостата си отваря, долния маркуч от радиатора към купето е топъл, но не е твърд, както горния - това най-вече ме наведе на мисълта за радиатора, че там става тапата, пък и като съм доливал съм забелязвал, че има много "шлаки" и боклуци. Та от два дни съм започнал едно поетапно промиване, само с вода. Водата, която в началото излизаше беше доста мътна (като кална), след вече около 5-6 такива промивки взе да излиза по-бистра. Но забелязах едни "шлаки", които има в самите процепи от където минава водата и буквално са ги запушили. Не мога да разбера камъчета ли са или котлен камък, понеже лятото, често съм я карал и с вода и съм слагал различни антифризи, абе с една дума "мазало" . Та качих снимки да видите как ви се вижда, дали има шанс да се промие с някакъв препарат,които е ИЗПРОБВАН от вас да се съживи този радиатор или направо да тичам за нов. Снимките: ПП: Тази вечер я оставих с винен оцет и лимомена киселина в радиатора на сутинта щя е промия и ще пиша как е и има ли разлика.
  10. Братле сменяй скоростите, лагер е - може да не е и един. Аз карах така може би близо 2 години и пича дето ми смени скоростите беше втрещен от гледката. При мен проблма беше тръгнал от семеринг, през които беше изтекло маслото и си карах, като пич супер мнного време. Накрая купих едни скорости от едно рбатле от форума за 150 лева даже той ми купи старата за 50 и работата заспа До ден днешен нямам проблеми мина вече 6-7 месеца!
  11. Здравейте,Интересува ме според Вас дали е възможно да се поставят 2 стъкла, като съответно и 2-те са на едната врата.Много не мога да обясня кой ефект гоня, но моля вижте тази Лада - http://vbox7.com/play:e3df40e7bdМного ми грабна окото, някой ако е по-навътре в нещата може да ми разясни с какви неща ще трябва да се сдобия и въобще приложимо ли е това на хондите
  12. Много ми друса с тия на 55 и затова виках да сложа малко по-високи, а добре за отзад ако са 195/60/R15 ще станат ли? И съответно отпред същите ?
  13. Здравейте колеги, имам едино въпросче.Дали на мойта Хонделка (6-та ген. японка) може да и се сложат гуми предни 195/60/R15 и задни 205/60/R15 без да опрат в калника, понеже досега съм я карал със същите, но височината беше 55 не 60.Надявам се някой да откликне на питането ми
  14. Ако неискате да имате проблеми с визуализацията на голяма част от страниците в глобалната мрежа, използвайте Firefox.Не искам да си налагам мнението, но имаите в предвид, че "масата" от разработчици на уеб дизайн използват именно него - поради подръжката на богата гама от "add-ons", която им помага за изработката на дизайна (палитри, формати).
  15. И нека незабравяме, че този скин не е безплатен, най-малкото някой си е ръснал сумичка от картата за общото благо
×