Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 20.12.2018 in all areas
-
2 точкиВъпросът е дали изобщо ще трябва да вадим, или ще ни гледат по разни таблици и т.н. Аз съм сигурен, че поне в едно 60-70% от талоните на автомобилите няма вписано евро.. Ако целия народ се юрне да вади този документ от представителите на марките и да подава декларации в данъчното и ще настъпи пак хаос.. А и защо трябва да се пълнят гушите на определени фирмички пак на наш гръб..
-
1 точкаМаслото, посочено в поста ти, не е HONDA Green Oil for Diesel, a e HONDA Ultra Green Hybrid. Оказва се, че Хонда много ревниво пазят точния вискозитет на HONDA Green Oil for Diesel , но го определят като най-ниския вискозитет в света за дизелов мотор.
-
1 точкаНе съм сигурен дали за повечето желязо и алуминий в отработките на дизелови Хонди е виновно маслото. Според мен причината е в двигателя, неговите сплави и т.н. Защо мисля така: 1) Mobil1 ESP 0W30 в Honda CR-V 2.2 i-DTEC за 18 409км - желязо 47, алуминий 8 2) Mobil1 ESP 0W30 в Honda HR-V 1.6 i-DTEC за 20 642км - желязо 70, алуминий 25 3) Honda CR-V 1.6 i-DTEC BiTurbo Green Diesel Engine Oil за само 2 353км - желязо 29, алуминий 21 Ravenol VMP 5W-30 за 11 663км - желязо 41, алуминий 55 Ravenol VMP 5W-30 за 11 794км - желязо 34, алуминий 43 Според мен алуминия намалява с изминаването на повече километри (трите проби от 3.) и над около 50 000км се достигат ниски стойности - типичен пример е Honda CR-V 2.2 i-DTEC с алуминий 8 при 64 800км. Тенденция с намаляване на желязото се забелязва и при увеличаване на изминатите километри - типичен пример са двете CR-V-та.
-
1 точкаКо,не?!Колега,не си давай парите на вятъра.Единственият читав тунинг на този модел е с компресор кит от TTS Performance и то за модели от 2010г.Всичко друго е меко казано смях.
-
1 точка
-
1 точкаГофрето на Егр-а може да се завари,не е проблем,аз съм го правил на моята.
-
1 точкаТака ,дойде време да палим.Двигателя беше готов от месеци,но принадлежащите системи към него не бяха бутвани.И като се почна едно разглобяване и чистене....общо-взето пипнах всичко: Двигател за чистачки Пантограф Динамо Стартер Помпа на съединителя Помпа на хидравликата Всичко разглобено,ревизирано,смазано,боядисано. Тръгвам да паля...нъцки, Няма гориво.Оказа се ,че дюзите,които седят 4 месеца са залепнали.Бяха минали през ултразвуковата вана и след това прибрани.Явно препарата ,който е останал вътре беше залепнал. Отново във ваната и след 3-4 мината почнаха да цъкат. Върнах ги на колата и запали ,докато помирише ключа. Междувременно метнах и газовия инжекцион,естествено Романо. Останаха само някакви дреболии ,като изпочупени щипки и нови уплътнения по капаците. По Коледа следва разтапициране на купето,както и спирачна система+ окачване.Там ще бъде голям секс...обещавам..
-
1 точкаКапков тест 1 1.Mobil1 0w20 AFE 2.Honda accord-K20Z2 2006г. 3.Общ пробег на автомобила-153560км. 4.Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата 1500км. 5.Цикъл(извънградско/градско) 30/70% 6.Средна скорост,около 30 км/ч. 7.Сезон на експлоатация 02.11.2018 до 18.12.2018г. 8.Мото часове, около 25 9.Изразходвано гориво-около 160 л. пропан бутан и 20л. бензин А-95. 10.Обем на налятото масло при смяната-4.5л. 11.Доливане няма 12.Маслен филтър, Honda OEM (15400-RTA-003,made in japan). 13.Въздушен "Blue print" 14.Режим на използване,много тежък,с къси преходи. 15.Предишно масло-petro-canada 5w30, Mobil1 0w20 AFE,Honda HG 0W20 Ultimate syntetic,MOBIL ESP0W30,Amsoil 0w20,petro canada 0w30,castrol edge 0w30,motul eco energy 0w30,castrol magnatec 5w40 16.Пробата е взета от напълно загрял двигател,5 мин. след изгасяне. 18.12.2018 17.Сушена е 24 ч. на стайна температура. 18.Сканирана е на скенер с разд. способност 600dpi. на офисна хартия,като капката е капнах от 1,5-2,0 см. височина. Зима..,зима...!
-
1 точкаACEA A1/B1 - HTHS min. 2.6 mPa*s за грейд xW/20 и от 2.9 до 3.5 mPa*s за останалите вискозитетни класове. ACEA A5/B5 - HTHS от 2.9 до 3.5 mPa*s. Това е основната разлика, която се посочва... ACEA A1/B1 е закрит от 2016г. и вече не съществува!
-
1 точка@Japanese fever, всяко общество има своя етикет и правила - къде писани, къде не. 1. В този форум критиката е добре дошла, когато е поднесена по конструктивен начин - описвайки някакъв проблем и евентуално предлагайки някакво решение. Не веднъж си описвал валидни забележки и сме намирали начин да ги решим. 2. В този форум държим всеки член да спазва добрия тон, а постовете да отговарят на заданието в темата. Заради което не веднъж си наказван за глупави заяждания и спам, които не подхождат на член с близо 15 години и 2500 мнения история. Например - тази тема е за "Въпроси, коментари и предложения във връзка с обновения форум", а не за лични нападки 3. В този форум модераторите няма да толерират постове с критика към други форуми, били те на други марки автомобили или напълно друга тематика. Ако си намерил място, което по-добре се припокрива с твоите ценности и ти дава творческо пространство, можем само да се радваме! Бих се радвал и ако драснеш едно конструктивно лично съобщение какво точно смяташ, че можем да взаимстваме от Тойота форума, за да е по-хубаво за всички. Но ако не спазваш горния етикет и продължиш да спамиш тотално несвързана с проблемите ти тема - участието ти тук отново ще получи пауза.
-
1 точкаЩе се опитам утре да направя клип,за да чуете за какъв звук става въпрос,да не ви обърквам с обяснения
-
1 точкаПроверете и ще се натъкнете на този факт. Имате всичко необходимо!
-
1 точкаДо колкото разбрах от майстора, който ми прави хидравличния маркуч, успокоява скоростта и потока на течността. Учил съм го едно време в университета по механика на флуидите, но не помня точно... това знам, това пиша. Надявам се на момчето или на други, които четат да им е от някаква полза. Ако мякой друг знае нещо различно нека да пише. Интересно ми е.
-
1 точкаТака пише в талона 1.4 бензин 55 киловата. Това е Хондата: А относно спирачките си открих пропуска. Не съм обърнал внимание, че има ръждив ръб на барабаните. Изшкурих го, насторих челюстите и всичко си дойде на мястото. Явно умората ми е била в повече когато ги слагах.
-
1 точкаМерси за калкулатора, ще преместя темата в Общи. От това което виждам - жестоко... Данъка ми пада с над 100лв... Понеже софиянци сме най-бедни, а софийска община има най-малко проблеми с трафик, паркиране и мръсен въздух, има огромна логика да има възможно най-"благоприятните" коефициенти и данъка да не спре абсолютно никой от поредната 10 годишна кола... / сарказъм /
-
1 точкаСтрахотен експеримент и резултат! Моля те, не похабявай масълцето! Врътни му още поне 2 хил. км., да видим дали ще деградира по-бързо, пък после лесно ще налееш шел-а.
-
1 точкаА резултатът от освежаването е: Сравнение със състоянието преди освежаването: Къде попадаме във времевата линия: Е, сега спокойно мога да му врътна още 2000 км . Не мисля обаче да го правя. Кара ми се Shell Helix Ultra ECT C2/C3 0w30 + филтър Amsoil ЕА15К20 . Ей ги на:
-
1 точкаИ аз да препоръчам Маркони. За да не пиша дълго ето прочети постовете ми тук Ето и отзиви от други колеги
-
1 точкаРусе ти е по близо,потърси колегата Маркони,ще останеш доволен,че може и да почерпиш после!
-
1 точкаВярвам в това колега колко от тях имат софтуер на Хонда и ще ти настроят мотора да работи като от завода ще ти регулират клапаните,след това ще монтират газовата.Там според мен е основната разлика .Да има много добри газаджии но да познават Хонда всяко болче в нея кажи името на такъв да насочим хората.Човека монтира само на Хонда газови и на никоя друга марка,затова според мен е усъвършенствал на макс познанията и тази си дейност.
-
1 точкаКолега satacc Русе ти е на 220км отиди при Маркони слага газови Романо човек с познания мога да кажа няма такъв в Бг за Хонда .В комбинация на дългогодишен опит с газови и усъвяршенствал на макс поставянето на Романо.Ще ти каже и всички болки на Хондата,дава ти и оборотна кола да се прибереш,кажи къде може да намериш такъв газаджия да е най-добрия в марката газови и да разбира от Хонди.Газовата е поставена при него като преди това имах пак скъпа газова колко нередности и простотии откри на предния газаджия който просто не го интересува какво става с двигателя ти важно да подкара газовото.Не обърквай колата си там тя ще получи най-доброто обслужване ,и да чака се човека е доста зает.
-
1 точкаИзвинявай ако съм те подвел в ника ми си личи какво карам CRV 1gen . На дросела и IACV имат такива винтчета добре че не съм пробвал да ги настройвам .Препоръки е да я закараш ако успееш да си запишеш час при Маркони,на милион въпроси които зададох незнам как издържа да ми отговори толкова подробно и разбрано,няма да казвам колко простотии и нередности откри правени от предния газаджия и майстора на аларми,от втория колата и оставаше броени седмици да се самозапали от късо в инсталацията му. Оставаш твоята кола дават ти оборотен автомобил може да се влюбиш пък в HRV,взимаш си колата като от завода , никога не е вървял автомобила по-добре а газовото монтирано от него 6++++.Това което ми беше казано дросела и всичките му там изброени сензори имат сервизно обслужване на определени км,но кой да ти го направи .
-
1 точкаЧудесно , колега... също не се съмнявам в уменията и познанията на Маркони, но до колкото разбирам си с б20 двигател , а той е доста различен от к20. Дросела и компютъра са доста различни също. Примерно , мисля ,че при теб оборотите се настройват простичко с едно винтче на самия дросел.За каналите и дупките съм се погрижил ... Виж регулирането на стойностите на сензорите софтуерно си е висш пилотаж, съгласен. Може и някой ден да ида до Русе, нищо ,че е точно на другия край.
-
1 точкаИ аз имах същия проблем с оборотите на празен ход въпреки многократно чистене моторче за празен ход.Всичко се оправи с сваляне на дросела и основно почистване направено с киснене в обезмаслител ,после регулиране на стойностите и на на ТПС-А, МАП,и IACV но с компютър направено от Маркони и сега колата върви като самолет преди това просто съм мислил че го прави.Това което ми обясни Маркони че по дроселаовата клапа има канали които се запушват с времето и е нужно свалянето и почистване.Така да въртиш нещо и да го настройваш по слух само ще объркаш повече нещата според мен.
-
0 точкиДоста приличен автомобил. Двигателят е на ISUZU коман-рейл и е много тих. Код на двигателя: 4ЕЕ-2 Въртящ момент 220Nm 74kW(100к.с.) - за 2009г - 26лв. данък понеже е с катализатор Разход при 130км/ч на магистрала около 5,5л/100км нафта от Лукойл (с изключен климатик) Климатикът е със съединител, който зацепва само при околна темрература >20 градуса по целзий Частите за поддръжка са както при бензиновия автомобил (имам впредвид ходова част, кормилно управление, спирачна система, купе). Иска си двигателно масло 5W40 - събира 5,8литра. Ремъци ангренажен, пистов и 2-те ролки около 200лв. Накладки 40 - 50лв. Малко по-бърза е от 1,4 бензин и малко по-бавна от 1,6 бензин - имам предвид на старт (проблемът е докато тръгне). От 40 до към 180км/ч ускорението е повече от прилично При оригинални гуми 195/60/R15 : 3000об/мин - 130км/ч 4400об/мин - 185км/ч е мойта повече не може Докато стрелката за температурата не е отлепила от долното положение не бива да форсираш над 3000 оборота заради турбото Масло в скоростната кутия 2литра - Honda MTF-3 Подгряващи свещи чешки - 16лв.; японски около 65лв. (Подгряващите свещи работят автоматично при стартирване само при температура на блока на двигателя над 8 градуса по целзий, т.е. практически само зимата) Термостат около 25лв. Спирачна течност събира 0,6л. Антифриз 5,3литра Ето Ви линк за Сивик 2001 - 2005г. http://dox.bg/files/dw?a=8187f588bc
-
0 точкиНа интернет разбира се. Аз вече проверих: Kinematic viscosity: - at 40°C - 32.1 cSt - at 100°C - 8.154 cSt https://www.bobistheoilguy.com/forums/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=2875924 http://www.insightcentral.net/forums/honda-insight-forum-2nd-gen-discussion/25375-honda-green-oil.html Намерих малко инфо и за RAVENOL 0W16: https://www.ravenol.de/fileadmin/content/documents/pdfs/Ravenol_EFE_SAE_0W-16__en.pdf
-
0 точкиПри този модел е отстранен проблема с колектора.Проблем прави гофрето на тръбичката на ЕГР-а,като се цепи и пуши от там, а влезе ли в регенерация гледай какво става- пуши като варена царевица от всякъде
-
0 точкиАнгличанката от подписа,4,5-6 извънградско при спокойно каране.Засечено от пълен до капачката буквално до капачка,със съдействието на приятел който работи на бензиностанция както каза колегата Dandilov.
-
0 точкиОтносно преден десен датчик на парктроника: - И при мен, той беше проблемен и го смених с такъв от Китай за 18 лв., без да свалям бронята. Първоначално сработи и после пак започна да дава проблеми. Е накрая когато свалих бронята , за да сваля фаровете, видях къде е проблема, отстраних го и сега вече почти 2 год. си работи безпроблемно. Проблема се оказа, че бяха прежулени/разкъсани жичките които отиваха в датчика и след като ги запоих и изолирах всичко е както трябва. п.п. И към колегата, ако гледа тази черната: -Изискай да видиш цялата и история, какво е правено, ремонтирано и обслужвано - те я имат още повече ,че е поддържана гаранционно в Бултрако , съответно ще можеш да придобиеш представа и за километрите, защото всичко записват.
-
0 точкиаз да си продължа ... ходих при младежа, значи за горното, се оказа, че не болчето се е разнитило, а на гайката са се замазали резбите, та беше лесно. Остана ми само проблема с теча в багажника ... трябва да взема да направя една снимка да покажа ...
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точкиНе пиши глупости, най добре се почиства със спрей за спирачната система, който няма странични ефекти. На вюрт е, снимка края на седмицата мога да направя
-
0 точкиПолзвай Меглио http://eshop.niko-86.com/p/Obezmaslitel-Meglio-Limon Сперя няма да ти свърши работа изпаряващата съставка е много за сметка на почистващата и обезмасляващата.Хубавия спрей стува по 15 лв и нагоре пак не са толкова ефективни като Меглио от 5 лв,пробвай ще останеш доволен от резултата.
-
0 точки
-
0 точкиПроверете и ще се натъкнете на този факт. Имате всичко необходимо! Повече - ТУК П.С. @DTEC и @pendoc - ама и Вие двамката хубаво сте се "заиграли" . Усмихнете се , моля.
-
0 точкиИ в Пловдив ако падне от 399 на ~270, най-накрая ще се окаже че общините ще съберат по-малко пари от данък МПС от предходни години , освен ако няма по 20 голф 4ки дизел за всеки Акорд к24.
-
0 точкиАбсолютно - ако спре софиянецът да купува стари коли, в срок до 800 дни, ще се срине немската, френската и италианска автомобилна промишленост, обслужваща 220 милиона граждани само от тези 3 държави...
-
0 точкиС малко закъснение, реших да се похваля с още една Хонда в семейството. Последните няколко години, майка ми ме тормози, че иска да започне да шофира (като е взела книжка преди 35 години и от тогава не се е качвала на кола) и след като започна опреснителни курсове, се заех да намеря нещо подходящо. Тъй като колата ще се използва от "млад" шофьор жена, която държи "да е сладурска", предимно градско или курсове до 200км и като се счупи ще ми я дава аз да се оправям - изборът беше логичен. Хонда! Джаз! С помощ от @Чавдар K, който направи оглед на харесан екземпляр до офиса му в Горубляне и след последвал оглед в Юби-Ко, колата беше взета. Искрено - това е покупката на автомобил, която ме е оставила най-удволетворен от това колко много получих за парите си. Технически - колата е 1.4 84кс, 2003та година, швейцарка, на уж 177 000км (и макар че точно "купоните" от сервизната история липсваха, е адски запазена, не е претапицирана и ако са я превъртали, е можело далеч по-смело да действат), с обикновен климатик и механични скорости. Има обичайния шум от лагер в скоростите (но лек, няма да го правя още) - но освен два тампона на макфърсъните, предни дискове и накладки и течности, нищо друго не предстоЕШЕ да се прави (но за това във втори пост). След 2 месеца с колата, през които от време на време я карам, продължава да ме удивлява колко практична е. Голям багажник. Широко място отзад. Задни седалки, които се вдигат. Интериор с всякакви местенца за оставяне на вещи. Не знам дали говорителите са сменяни - радиото е сменено с хубаво Sony Player-че, но аудиото звучи по-добре от Акорд 8. Че дори има и борд компютър (нещо, което и бившият акорд 7 2004 нямаше). Супер приятна за каране и икономична. Данъкът от 21лв на година е друг бонус. Може да е на над 15 години, но всичко работи безупречно. Както с всички мои автомобили, ще я следя в CarSpending и ще опитвам да помагам на други собственици с такъв автомобил тук. Междувременно, ще добавям по някой друг пост с преживявания с колата
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00