Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 18.09.2018 in all areas
-
3 точкиПарите получени, маслата поръчани Много благодаря отново, че използвате шаблона.
-
2 точкиЩо спорите за нищо? Колата просто си е била с добавка в маслото и сега вече нещата са други с новото масло.Това не е изолиран случай,джамбазите го правят постоянно! А това,че се познават в случая и са приятели не променя нещата.Пресен пример - преди няколко седмици когато бяхме на тенис с едни приятели попитах единият от тях как е пикасото (дизел ново си го взе от магазина преди няколко години, на 88 000 е в момента) той каза - О нямам проблеми,много съм доволен,наливам и карам само, и когато се разделихме един друг от компанията (негов колега)ми каза мани го какво говори онзи ден си я прибра от сервиза,че нещо светело постоянно,два дена не може ли да я оправят и сума пари е оставил.Та това с познатите е много относително нещо.Колегата явно ще го научи по трудният начин.
-
2 точки
-
2 точкиЗа момента върви по "класическия път" на около 50 моточаса (+-) да има оформен/заформящ се пръстен на ядрото. Капката (като цяло) изглежда чиста на скана. В зоната на дифузия се забелязват "разсейки", макар и много бледи. Отдавам го на работата на мотора на газ, респ. по-чистия горивен процес и по-малкото и по-фини сажди. Към момента, за мен тези разсейки са именно фините частици мърсотия, отнесени от по-леките фракции на все още свежото масло. За по-добра представа искам да попитам - имаш ли наблюдения относно "вътрешността" на мотора под капака на главата - чисто ли е при клапаните? Маслото все още "прозрачно" ли е на щеката?
-
2 точкиЗдравейте, колеги, Продължавам с капковите проби на RAVENOL ECS EcoSynth SAE 0W-20 купено от ato24 с общите поръчки от форума. Първа проба направена на 30.07.2018, изминати 52км. Втора проба направена на 08.08.2018, изминати 564км. Трета проба направена на 28.08.2018, изминати 1270км. Това е четвърта проба направена на 17.09.2018, изминати 2087км. Ето и подробностите: Автомобил – Honda Accord '09 Tourer, R20A3, AT, с монтиран ГИ преди 43 хил. км.; Общ пробег на автомобила – 265 406 км; Масло – RAVENOL ECS EcoSynth SAE 0W-20; Маслен филтър – HAMP; Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата – 2087 км.; Период на експлоатация – 28.07.2018–17.09.2018; Обем на налятото масло при смяната – 3.9л.; Доливане - няма; Предишно масло – RAVENOL ECS EcoSynth SAE 0W-20; Цикъл(извънградско/градско) – 45/55%; Средна скорост – 37км/ч.; Моточасове – около 56 м.ч.; Изразходвано гориво – 203л. пропан бутан и 13л. А95; Пробата е взета от напълно загрял двигател, 12 мин. след гасене; Сушена е 24ч. на стайна температура; Режим на използване – студен старт сутрин, после 30км, студен старт вечер и отново 30км.; Сканирано е с резолюция 600dpi. на офисна хартия.; Сканиращо устройство - Samsung SCX-4825FN; Прикачам за сравнение предишните проби. Така като гледам, вече все по-осезателно се оформя ядро, за разлика от предишните проби.
-
2 точки
-
2 точкиПодминах края на пост 210 понеже не ми се влиза в спорове, но принципно посочените 3 вискозитета са по-добри от тези на "състезателните" масла. Работният режим на ДВГ в "бегачките" е много по-натоварен, но ресурсът им е хиляди пъти по-малък и няма причина да се ползва утилитарен тип масло, макар и "натокано" с всякакви екстри за "лонг лайф" и т. н.
-
1 точкаhttps://maslaonline.com/masla-za-avtomobili/bardahl-xtec-5w-40-c2-c3?mfp=manufacturers[21]%2C3f-[21]&option=613&option_value=938
-
1 точка
-
1 точкаА от евтините филтри се разтропа мотора . Щото ОЕМ е 25лв маслен а ашиката е 8 лв . Айде моля ти се .
-
1 точкаЗа вътре нямам лични наблюдения за да кажа как е. При последната смяна на маслото правих и реглаж на клапаните при Слави, и той ми каза, че двигателят е чист и в отлично състояние с още много оставащ ресурс. Само това знам. Относно щеката - маслото е все още абсолютно прозрачно и ми се налага да проверявам нивото му по няколко пъти, защото трудно виждам до къде е точно. По мои наблюдения от предишни смени маслото започва да пожълтява/покафенява и да си личи по отчетливо на щеката когато стане към 3-4 хил.км. / 80-100 моточаса.
-
1 точкаHonda TSB SM-10-002-00 от 27.03.2012 TSB = Technical Service Bulletin При проблеми с климатика за следните модели Хонда е необходима смяна на реле 39794-SDA-A05 RELAY ASSY., POWER (MICRO ISO) (MITSUBA): 8Gen. Civic 3D FN1, FN2, FN3, FN4 All 8Gen. Civic 5D FK1, FK2, FK3 06, 07, 08, 09, 10, 11 CR-V RE5 07, 08, 09, 10, 11 CR-V I-CTDI RE6 07, 08, 09 CR-V I-DTEC RE6 10, 11 Jazz GG4, GG5, GG6 09, 10, 11, 12 Симптоми: Когато магнитния съединител на климатичния компресор не включва или не изключва, при загуба на налягане в климатичната система или разреждане на акумулатора. Причина: От влажността на въздуха или при волно/неволно намокряне на релето се образуват азотни киселини в самото реле, които увреждат релето, а когато изтекат от корпуса му могат и да повредят и околни компоненти и материали. Действие: За да се предотврати образуването на азотна киселина в релето, което да се използва за управление на съединителя на компресора за климатика, е променен корпуса с подобрени уплътнителни свойства, което предотвратява навлизането на влага в релето. Това реле е произведено от Mitsuba. Старите релета са от Omron. Производителя е написан на корпуса на релето. Засегнати са всички автомобили до следния сериен номер: SHHFN1***BU000969 SHHFN2***BU000124 SHHFN3***BU000130 SHHFN4***BU002381 SHHFK1***BU008231 SHHFK2***BU009855 SHHFK3***BU003386 SHSRE5***BU010510 SHSRE6***BU013580 SHHGG5***CU001900 SHHGG6***CU000550 Ремонтна дейност: 1. При наличие на горните симптоми или за предотвратяване на евентуални проблеми предизвикани от образуваната киселина. 2. Проверете кое реле е монтирано в кутията с предпазители в двигателния отсег. Ако е монтирано реле с производител Omron, подменете релето с такова от Mitsuba и огледайте за евентуални проблеми наоколо. Part Number 39794-SDA-A05 RELAY ASSY., POWER (MICRO ISO) (MITSUBA) Когато поръчвате новото реле, изискайте непременно такова от Mitsuba. Релетата от Omron също се продават в търговската мрежа, понеже се използват в други електрически схеми на автомобила. Само за електрическата схема на климатичната система е забранена употребата на релета от Оmron.
-
1 точкаОткога им говоря, но се вживяват малко в Гестапо или кучетата на Сталин, което си изберат. В същото време ти правят забележка, ако пуснеш второ мнение, за да си допълниш първото. Според мен времето за редакция трябва да е поне няколко часа, но и 12 часа да е, не е много. Какъв е този зор след като винаги се отбелязва кога точно е редактирано мнението?
-
1 точкаНе мисля, че проблема може да е от маслото. Дали ще е 5W или 0W не е чак толкова от значение, само да не е 10W40.
-
1 точка
-
1 точкаЗа съединителя - слухове, интернет, малко техническа литература ( която не мисля, че ми е работа да разбирам, та само чисто потребителски съм минал по диагонал), малко лична драма и не малко пари. Няма лоша кола, има лоши стопани. Затова нека мнението ми почива повече на разликите в дизайна С кемпера не мога да избирам офроуд машрути, защото ще му разпоря караваната от усукванията, ако не закъсам в някоя кална локва или не спукам картера в някой камък. Така че, ходим на места, до които обикновен лек автомобил с каравана следва да може да достигне - идеята ми се адаптира към сравнително ниско комби - влекач с добра мощност. Като цяло, къмпинг мрежата в Европа е силно развита и до нея пътища има, като тя е отправна точка към пешеходни маршрути в дивата природа. Къмпирането на диво става все по-забранено, защото този начин на отдих е все по-привлекателен и се увлякоха сериозни материални интереси. Та скоро само на собствената ти поляна в някое глухо село ще можеш да влизаш безплатно.
-
1 точкаАз имах същия проблем. Беше се спукал на същото място. Смених маркуча с нов. Направих го в Плевен във фирма, която прави хидравлични маркучи. Взеха ми 50 кинта. На външен вид е същия, само дето е малко по - тънък. Няма нищо особено в смяната му.
-
1 точкаКоличеството не е критерий за качество, а и обемите на производство на двете марки са доста различни. Отделна тема са търговските трикове, които естествено оказват влияние върху продажбите. Виж колко са месечните вноски при лизинг на 2-та модела в момента.
-
1 точка
-
1 точкаЛоша работа.......! Ако ти се занимава имам прекрасен екземпляр RHD.Чудесен донор
-
1 точкаДобро утро, радвам се, че темата подкарва и други подтеми. Аз лично нямам против да почешем езиците, стига да не създаваме проблеми на модераторите. Във връзка с мотива ми за АГУ - опитваме се да възпитаваме децата в контакт и уважение към природата. Еко приложението на LPG е емоционалният ни аргумент. Няма как да не включа финансовия аргумент, разбира се. Но, понеже съм свикнал да давам по 250,00 лева за пробега до едно варненско море, мога и да си оставя вратичка, в зависимост от ползването на автомобила. Сравнително наясно съм с проблемите от газифицирането. Добро отношение към машината, дисциплина с помощни материали ( сервизна книжка, друго) и надежден майстор и профилактика са вариантите да нямам толкова главоболия. Майсторът е като зъболекаря - като го намериш читав, дръжжж!
-
1 точкаКак засече това с EVAP клапата? Според мен щом дългия трим не бие в някакви екстремуми, това означава че това което наблюдаваш с късия са някакви моментни положения, които не са съществени и не влияят, като цяло на работата на двигателя. По принцип, до колкото съм чел, казват че е оптимална работата, когато събрани двата трима дават стойност в диапазона +/- 5. Като цяло обаче, за мен закотвения на 0 LTFT мааалко буди подозрения. Чисто нова ли е колата? Трил ли си скоро адаптации по някакъв начин? Не, че е невъзможно, но ми е странно. Аз си направих следния експеримент с моята. На празен ход дългия позакваше в диапазона около 3,2-3,9, а късия сравнително добре го елиминираше с обратен знак. При рязко подаване на газ до към 2500 оборота обаче, първоначално и двата трима се изтреляха нагоре и общо показаха +25 (само за секунда), след което се върнаха обратно около 0-та (сумарно), при рязко смъкване на оборотите, същата история. Четох в нета и срещнах правдоподобни (за мен обяснения), а именно, че при рязко отваряне на дросела (рязка газ) навлиза голямо количество въздух, което първо трябва да мине през цялата система и чак след това бива измерено от сондиде за състоянето на сместа. Именно този първи "цикъл" казват че се отчитал като бедна смес и за това се наблюдавало моментното покачване на времената. Така ли е, не е ли така, не знам, но ми звучи логично. Друг ще каже, ами нали МАФ-а следи колко въздух влиза, защо дирекнтно неувеличава и горивото, предварително ... нямам идея. Мисълта ми е, да не би и ти да наблюдаваш подобни "пикове" при рязка промяна в състоянието на натоварване и да се шашкаш. Според мен, ако имаш стабилен idle и ако при постоянни натоварвания отчиташ добри времена, не е нужно да търсим под вола теле. Разбира се може и да греша
-
1 точкаРадостта беше кратка! Реално нямах никакво подобрение. Явно съм се излъгал от режима на каране и затова останах с това впечатление. Когаго я подкарах в обороти по магистрала положението беше същото. Сега събирам пари защото набутвацията е плюс тези пари за гумички. Чета @fena и другите колеги и съветвам всички да слушат колеги, които знаят за какво става въпрос. Тези автомобили нямат нищо общо в VAG и другите немски автомобили. Също така трябва да се търси "хондаджия", а не просто някой който ремонтира или мисли, че ремонтира автомобили. Извинявам се, че по-рано трябваше да напиша, но наистина имам или имах някакво подобрение. Гумичките са elring, но не гори масло от тях-само сегментите! Успех с ремонта.
-
1 точкаЩе ти качи сигурно малко разхода, но пък то не може и това до края, и душата в рая. Щом й даваш зор - сипвай!
-
1 точкаМалко дрифт от вчера и с AWD-а, който ще вземе участие и на Jap Fest BG 2018 в края на тази седмица, заедно с по-малкия си голям събрат (който обаче не може да дрифти)
-
1 точкаГабаритите на този акорд са мн грозни. Много се набиват на очи при пуснати къси и дразнят. Аз мисля да реша "проблема" (за мен е проблем) с монтирането на рингове за angel eyes. Ще светят студено бяло и ще се ползват като дневни светлини. За да се момтират се отварят фаровете. Ето така ще изглеждат:
-
1 точкаИ си против слагането на газ с цел опазване на околната среда? Интересна позиция. Дано по-малко съмишленици да имаш. Нищо лично, но мисля, че не трябва да се пренебрегва толкова, колкото много от нас го правят. Само поздрави за автора на темата, ако това е истински мотив.
-
1 точкаНе бях чувал, че някой слага газ за кеф и по-добра работа на двигателя?! Естествено, че ГИ се слага с финансова цел, икономия.
-
1 точкаAз съм против слагането на газ, особено щом не е свързано с икономия на пари, но и по принцип съм против. Това, ако искаш двигателя да работи, както е проектиран и да нямаш излишни ядове.
-
1 точкаЗдравей. https://www.ato24.de/en/motul-6100-synergie-10w-40.html Motul 6100 Synergie+ 10W-40 3x5L (23,75+23,75+23,75)*0,95*1,9675=133,2лв Превеждане по сметка Доставка до офис Еконт
-
1 точкаВсичко е точно както винаги. Благодаря на Чавдар
-
1 точка
-
1 точкаДвигателя 2,2 i-ctdi , няма филтър в резервоара. Може би си въобразяваш относно вървенето /горивния на Ашика не го харесвам и аз съм усещал с такъв филтър спънатост/, или си очаквал повече след обслужването, но маслото наистина трябва да е 0W30. Първа смяна на масло ли правиш ,/ ново закупена ли е колата/ - защото може да е слагана някоя добавка в маслото, за замаскиране на нещо.
-
1 точка
-
1 точкаВъзможно ли е времето за възможно редактиране на мнение да се увеличи? Не зная колко е в момента, но 12 часа по-късно да не може да се редактира, според мен е твърде малко.
-
1 точкаТой човекът очевидно си е навит и си го кефи "катафлката", само жена му твърди, че има някакви естетически скрупули и мнението й "предубедено" и "чуждо", гледам, че има тежест. @Babyface Bob не я познавам жена ти, но аз от личен опит да споделя, че не съм успял нищо да й пробутам на жена ми да кара, което на мен ми се е искало, а на нея не - не е, като да не съм опитвал. Моят съвет е да се запънеш за цвета на тапетите в хола (примерно, въпреки че изобщо не ти дреме) и да го ползваш, като разменна монета в битката за катафалката. Моето мнение, че и на нея толкова и дреме за формата на колата, все й е тая (по-важен й е цвета), но го използва за да те "убеди" за цвета на тапетите.
-
1 точкаНа 1,8 включва на 4000, не съм сигурен дали и на 2,3 е толкова. Покарай я на магистралата със 120-130 (около 3500 оборота) и сподели как е разхода. След това прочети пак мнението над моето.
-
1 точкаЗа к24а3 каквито са нашите трябва и компютър от тсх фейслифт за да тръгне хондатата и става доста дебело.
-
1 точкаНямам клиент на който съм сложил и да се в оплакал. За разлика от 5/30 дори такова с което карам и личната си кола и имам нулев разход. Говоря в случая от опит.
-
0 точкиЗа масления филтър ще ви кажа следното пишеше на кутията Ashika ....трябваше да е получил и за други коли консумативи майстора стой и гледа две кутии с филтър Ashika и казва единия би трябвало да е за един мерцедес а този е твоя но в крайщата не е същия като моя който махнахме приличаха си много но не беше на 100 % същия залагам си главата не може за мерцедвс и хонда едни и същи филтри и вади от хондата съвсем друг в крайщата
-
0 точкиВлиза 1 ромче в хоремака и казва. -Лелче, дай едно тафе. -Моля? -Тафе бе лельо, тафе! -Не знам какво е тафе. -Абе, тафе за пиене, тафево, със сахар! -Съжалявам, не разбирам. -Е, да ми ядеш тура тогава! -Марш от тука, калпазанин неден! Не те е срам! -Ааа, за тура знаеш, а за тафето се прайш на дръш ми шапката!
-
0 точкиПонеже имах твърде много изисквания, когато търсех моята (дизел, екзекютив, бежов салон, седан, приемлив реален пробег) търсенето се проточи доста дълго във времето. Имаше моменти, в които излизаха турери, отговарящи на тези изисквания без едно (седан) и тогава жената ме вразумяваше: "Виж го това на какво прилича. Като ти харесва другата, не взимай такава, а продължавай да си търсиш с багажник. Не ни е толкова спешно". И много се дадвам, че стана така. Премина момента, когато ми трябваше по-голям багажник (реших го с 460л кутия на тавана), и сега 438-те литра на седана са ми повече от достатъчни. Турерът има и дребни недостатъци като например по-голямата му дължина, която го прави и по-труден за паркиране, механизмът за затваряне на вратата, който понякога дефектира, както и, че ако спреш близо до стена отзад, няма да можеш да си отвориш багажника. Предполагам, че по-лесно можеш да возиш човек в багажника на турер, но не и такъв, който се е озовал там против волята си. И не знам дали турерът е толкова грозен или просто се сравнява с невероятно изваяната задница на седана. И тук не говорим за седан срещу комби, понеже на следващия модел комбито ми харесва несъизмеримо повече от седана. Та, на тези коли се цупят не само жените, но ако все пак ти си го харесваш, а не трябва да убеждаваш и себе си, винаги можеш да изтъкнеш някои от тези доводи: - ще ви струва по-евтино (вървят средно с поне 1000лв по-малко от аналогичен седан); - има задна чистачка; - ако го паркираш с видимост към задницата няма опасност да го откраднат; - няма да те заглеждат чужди жени; - няма да те заглеждат и мъже; - дори някой да те чукне леко отзад, винаги може да го обвиниш с "виж на какво заприлича";
-
0 точкиАз моята я заведох да пробваме Мерцедес Е клас комби (W211) и коментара й като я видя на живо беше "Вземи Хондата"
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00