Jump to content

Marcus

Фен
  • Content Count

    1052
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

70 Neutral

About Marcus

  • Rank
    夢の力
  • Birthday 09/03/1977

Contact Methods

  • Skype
    MAPKbC
  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Кара
    FK3
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Поморие

Recent Profile Visitors

8278 profile views
  1. Е на 20 километра съм, но моя майстор е много зает, затова не ти го препоръчвам.
  2. Няма ли колега от Бургас да препоръча на колежката читав майстор?
  3. Моите чистачки са винаги на ауто, само ако се наложи коригирам чувствителността с врътката.
  4. То не е задължително да е точно хибрид, мен също ме интересува каква турбина би била добър ъпгрейд на стоковата без много разправия с монтажа.
  5. Марш да го сменяш! Няма таймер или индикация, че трябва да се сменя, лампите за маслото са при установен проблем. Маслото се сменя на изминати километри. За кой дисплей говориш, тоя с часовника ли? Ако да, уж се презапоявал и се оправя, моя ме мързи да го сваля още. Това, че е женска ще се направя, че не съм го видял ...
  6. Нормално е колега, явно си с емулатор, прегледай темата на газаджиите https://forums.hondabg.com/forum/48-алтернативни-горива/
  7. И челен кулер също ще помогне, особено ако гониш 200кс.
  8. Литър доливане от смяна до смяна не е толкова голям разход за сравнително стара кола. Като стане 2 литра доливането мое да и пуснеш едни сегменти. Не се филмирай, карай си колата. П.С. И послушай фена, хубаво масло 5w30
  9. Marcus

    d16

    Мое да е оффтопик, ама и в часовете по български език е хубаво да влизаш. Още на 2-рия ред се отказах да го чета.
  10. Marcus

    Окачване Honda civic 1.8

    Мдам, всички возят твърдо, ама някои повече. За мен фабричните амортесьори заедно с пружините или са с кофти качество, или с кратък живот, и при мене вече са дошли втвърдени. Замислил съм смяна на 4-те амортесьора заедно с пружини на Kayaba, сигурен съм че ще има разлика. Няма как като нова тази кола да е возила така, поне това е моето мнение.
  11. Не съм забелязал да ми пада волтажа по време на движение, имам волтметър и го поглеждам от време на време.
  12. И мене ми хареваше Type S-а ама разума натделя, взех си 5врати Sport с повечко екстри и после и сложих S пакет.
  13. Аз го направих с ефтино DRL модулче, вързано директно за акомулатора. Като вдигне над 13.5 волта и се включва.
  14. Спести си главоболията, свали бронята. Монтаж/демонтаж около 30 мин. Веднъж я свалях заради паркинг щета, после да си монтирам Type S пакета, после и заради маската. Може и да не разкачаш кората под мотора, леко дърпаш да откачи от щипките и я накланяш напред и я подпираш.
  15. Marcus

    Honda HDS Xhorse кабел

    Виртуална машина с XP, при мене така работи.
×