Jump to content

Marcus

Фен
  • Content Count

    1079
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

74 Neutral

About Marcus

  • Rank
    夢の力
  • Birthday 09/03/1977

Profile Information

  • Кара
    FK3
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Поморие

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Skype
    MAPKbC

Recent Profile Visitors

8921 profile views
  1. Моите впечатления са: красиви, здрави, но тоста тежки.
  2. Всъщност на спойлера има 4 крепежа тип шпилка, аз използвах само 2 от тях, че другите ми се падаха зад 3-тия стоп. Полиуретан около дупките, ако случайно тръгне вода, а от вътре направих нещо като дебела гумена подложка, после метална шайба и тогава гайката, уж за да избегна инцидент от въбрациите. Времето ще покаже
  3. Оригинален си е от Type R, продава се един на части, има си тема във форума. Наложи се да разпробия плексигласа но поне стана здраво.
  4. Община Поморие Сивик 8 дизел, 140кс, 2006 за 2020 - 140 лв и някакви стотинки за 2019 - 191лв
  5. Пробката е на радиатора, лесно се вижда/напипва. За другото нямам мнение, сложих някакъв обикновен и смятам да покарам няколко месеца с него да се промие че беше голяма каша предишния.
  6. Да, алтернатора май става, ще проверя дали може лесно да се свърже. Ясно, че с мултицет ще го намеря някъде, идеята беше да не се тормозя в това време, доста неприятно духа. В другата тема го написах така за да избегна излишни коментари, така смятам да ги вържа и да работят постоянно. Всъщност бях с модул дето над 13,5 волта отпушва, обаче, кой да се сети че алтернатора е умен и от време на време изключва и оставам без светлини Освен това модула ми шашка нещо крушките дето са комбинирани дневни/мигач и оставах и без мигачи.
  7. Горе-долу е по темата, търся 12 волта през контакт за едни лед светлини а при предпазителите при мотора не намирам. Някъде намират ли се на удобно място че не ми се прекарва кабел до купето. За дизел става въпрос, при бензинката има на бушоните.
  8. Благодаря за насоките, вярно че има и избор и от БГ, аз щото съм свикнал всичко от Китай...
  9. Не е точно по темата в заглавието за което се извинявам. Да, идеята ми беше фаровете да тръгват с малко закъснение, защото ситуацията е: фаровете си стоят на ауто, давам контакт, ксенона пали, в този момент аз вече въртя на стартер, ксенона премигва няколко пъти, акумулатора се тормози, колата пали по трудно, щото е и дизел. Дневните са ми през контакт и светят постоянно, дори и вечер, това не ме бърка. За доброволец зъм ЗА, ама съм на 400км Има ли такива релета из БГ на нормална цена?
  10. Може ли някакъв жокер за монтажа на реле с отложен старт? Сивик 8 с оригинален ксенон и държа фаровете на ауто, но не ми харесва че светват веднага при контакт.
  11. На старата хонда минах около 70 хил. километра за 10 години с K&N конусен, редовно пран и омасляван (веднъж годишно), като същевременно съм проверявал за прах в интейка, който беше изведен в подкалника. Еми, нямаше прах. Линка по-горе е правилния комплект за почистване/омасляване.
  12. Какво против имате против K&N филтрите? При правилна подръжка са вечни, и не, не влизат боклуци в мотора.
  13. От мазда са доста по-ефтини. Аз си взех 16 цола от мазда5 за 60 лева, перфектна. Централния отвор е с една идея по-голям ама не е болка за умиране, някой ден може да и направя втулка.
  14. Всичко това в кой сервиз се случва? Подкрепям Пешо, и аз съм ходил няколко пъти до Шумен, мои приятели също, всички са доволни.
×
×
  • Create New...