Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 5.04.2018 in all areas
-
4 точкиУсещам някаква ирония ,но ще си затрая. ... Това ,че обръщам малко по-голямо значение на маслото и смяната му не ме прави "школа" Е да ,не ме мързи и знам ,че като си свърша работата като хората двигателят ще ми се отблагодари: Ето вчера колцата на едно момче от София ,което държеше аз да му сменя маслото: СЛед 4 часа След 6 часа
-
3 точкиКакто заглавието на темата предполага публикувайте мръсни, гнусни, куриозни (пр. гнездо на щъркел, хралупа на язовец и т.н.) снимки на това под капака. Може и на перфектни, девствени, карани с 15W40 милионници. Снимки на двигатели минали "обслужване" в Бултрако са с предимство. И давайте малко инфо към снимките.
-
3 точкиПо въпроса със спринцовката... Точим го със спринцовка (шприц) щото не иска само да изтече. Пробката е малко по-високо от дъното на картера! Не знам като напръскаш с тоя спрей - разтворител, как искаш само да изтече в тоя случай...?! А и като ти остане разтворителя на дъното на картера (ако не го изсмучеш де), после какво ще стане с новото масло...?
-
3 точкиМешаната скара горе е в следствие 4-190км в час е върната трета. Снимката с часовниците зацепвам на Б18 валове кроуър ст3. Последната е от днес събирам д15з6 пълен ребилд и монтаж на пълен витек.
-
3 точки
-
3 точки
-
2 точкиБлагодаря колега, проблема е решен точно както каза. Оказа се че се е измъкнала бронята от леглото .
-
2 точкиКолега, махаш кората под радиаторите и после бъркаш с ръка нагоре, ще си помогнеш с фенерче за да видиш къде е механизма. Успех!
-
2 точкиCR-V 3 има два датчика за температура. Един преди и един след термостата. В Бултрако, на живи данни, могат да се видят перфектно работата на термостата , без да отварят капака на колата....
-
1 точкаУтайката - само със сваляне на картера. Аз не бих рискувал с разтворители и после на самотек. Може да се отлепят желирани парчоци и после да задръстят цедката на масления всмукател. Моята утайка я изчисти Ванката в Дупница по-миналата есен и от тогава само дърпам несливаемия остатък със спринцовката.
-
1 точкаНа принудителен празен ход независимо дали си на газ или бензин няма впръскване,няма горивен процес,съответно двигателя се охлажда.Механичното триене на буталата не водят до загряване на двигателя.
-
1 точкаС каквито доводи да се облече неговият проблем колегата си е за термостат 110%.
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаЕлементарно. Всичко е само на клипси. Махаш първо горна дълга пластмаса и после решетката. От долу има 3 клипса.
-
1 точка@isullivan Лесно е, махаш пластмасата която покрива решетката, след това в долната част на решетката има 4 щипки (на всяко краче по едно), бъди внимателен защото лесно се чупят (ако не са вече изпочупени). Решетката излиза напред и нагоре (пак внимателно). Имай под ръка малка права отвертка с широк връх, за 4-те щипки отдолу ще ти е нужна. Можеш леко да ги понамокриш преди да ги махаш, за всички щипки говоря.
-
1 точкаВземи само Компютьр. Другото не ти трябва. Това горе на клипът е точно така , но трябва и да си купиш хардуеъра и софтуеъра за да си го направиш сам. Как разбра че компютъра е заминал. Тези а и други модели , имат склоност да си губят синхронизацията на компа защото обикновенно джамбазите а и не само те ,чакат да се срине батерията и после : - Нещо стана както си стоеше.... Точно с примера от клипчето или HDS се прави синхро и готово.
-
1 точкаАз пък се отказах да правя основен ремонт, щото колата ми гори 1.5л на 10000к км И смисъл да набутам 1000лв в кола, която ще карам макс още 1-2 години ми се струва безсмислена. Вози, работи си като часовник, въпреки, че преди мен маслото май не е сменяно никога. И май е към 400к При мен уж дойде на 193к, но силно ме съмнява да е бил на толкоз. Та карам си я с Ато24 масло, сменям на 7-8к щото след това маслото е адски гнусно и те така И събирам пари за Лексус
-
1 точкаОт менюто на навигацията влизаш в settings. Там има 3 страници с настройки. Отгоре са означени 1,2,3. Отиваш с джойстика на 3 страница и ще видиш как се настройва.
-
1 точкаМалко развитие по старата тема. Проблема се оказа клеясали букси. Първият път смених само сензора, въпреки, че и буксата, която влиза в него беше леко клеясала. Всичко работеше няколко месеца, докато ръждата не се е прехвърлила пак на VSS-a. Вчера смених и двете и сега няма проблеми, средното пинче от стария сензор липсваше, явно корозията го е отслабила и се е счупило. Така че ако някой има проблем с клеясали букси, по-добре да сменя и двете да не се прехвърля "заразата" и на новото.
-
1 точкаЕ то е ясно на всяко дете,че няма го спаси ма поне да удължи агонията му.
-
1 точка
-
1 точкаРазбира се, че не е отварян никога. За смяна на части, ако броим гарнитурата на картера за части, че беше станала на пластмаса, да сменяни са части. Никъде не съм казал да не си поддържат колите колегите. Просто личното ми мнение, е че прекалено много се преекспонира темата за маслата. Да не говорим, че според мен смяна на масло на 4-5000 км, щото според капката е свършило, е силно пресилено. Тая купчина ламарини съм я взел, за да ми върши работа на мен, а не да и треперя дали това или онова масло ще и хареса. Пак казвам, че това си е мое мнение.
-
1 точкаНякои задавал ли си е въпроса като караш на темпомат и ръчка какво става с колата при изкачване и зададена скорост 140 а колата е на 6 и е с 80? и ако караш на педал какво ще направи водача?
-
1 точкаАбсолютно е вярна констатацията ти,с крака постигам поне литър надолу от темпомата,с ръчни съм!
-
1 точкаЕ, чак пък на светофар да охлади при запален, ЗАГРЯЛ двигател ми се струва леко ненормално. Според мен термостата е тръгнал да си ходи, не затваря напълно и пуска по малко топло към външния кръг, което макар и малко се отразява при ненатоварен двигател.
-
1 точкаПривет, предполагам сивика е втората половина на 2006-та... Проблема е познат, като неизрядно работещ EPS (Electronic power steering) control unit. Има няколко теми по въпроса, като повечето хора споделят, че се оправя след замяната на въпросния модул с нов, което обаче струва ... доста. Някой от мненията са, че това е един вид защитен механизъм на серво усилвателя в случай, че не се осигурява достатъчно захранващ ток, така че системата да сработи нормално. Лично на мен, това не ми се вярва много, но е факт че повечето такива оплаквания се появяват зимно време и то веднага след палене, т.е. още докато тоците не са се стабилизирали. Някой дори препоръчват проверка на алтернатора дали захранва колкото трябва. На мен също ми се случи веднъж преди 2 седмици, а след това, до момента, съм нямал проблеми. Палиш колата, светва лампата, волана не че е заключен ами си без серво, т.е. много трудно се движи. Оправя се чрез рестарт на двигателя. За щастие никъде в нета не срещнах мнение, че това е възможно да се случи в движение, понеже тогава нещата биха били доста по-сериозни. Въпреки това, дори и да шофираш в това положение, не можеш да навредиш на автомобила (за това и светлината е жълта, а не червена), просто е тегаво без серво и съществува опасност от произшествия. Изпратих запитване до Бултрако по въпроса (понеже за сивиците, произведени до края на Април 2006г. е имало сервизна акция точно за този проблем), поисках и оферта за отремонтиране извън сервизната акция, но все още нямам отговор от тях.
-
0 точкиИнформация за разработката на турбодвигатели 1.5 & 2.0 VTEC. New In-Line 4-Cylinder Gasoline Direct Injection Turbocharged Downsizing Engine - https://gadeco.de/s/www45fN0Hu4344H#pdfviewer
-
0 точкиКолега, купи си два фара от някоя разколачена с ляв волан. Спестил си предостатъчно от цената на автомобила. Вложи малка част от спестената сума във фарове. Лично аз не бих искал някой "тарикат" да ми изпича очите нощем с китайски ксенон, сложен направо в рефлектора или с фарове за движение в лява лента. Сигурен съм, че и ти цениш здравето си и комфорта при шофиране.
-
0 точки
-
0 точкиНека бъда пръв Когато се съчетаят много поВер с малко мозък става те така.
-
0 точкиКолата е на колегата на сина му и не е при мен.Понякога не искала да пали.Някой я бил чел и дала проблем в датчика,кой баш не зная. Като дойде при мен колата тогава ще решавам какво да правя,че аз вярвам само на себе си и то не винаги!
-
0 точкиДа, ако колата ти е с ръчни скорости. Аз съм с автоматик и темпомата се ползва почти всеки ден - магистрали, междуградски, околовръстни пътища. Това е най-удобната от всички екстри по един автомобил. Освен автопилот, разбира се.
-
0 точкиАйде едно отклоне и от мен. Тея кошове колко мислите да ги карате Леонардо и Клаус са име зели здравето през последните 300000 и ще изкара още 300000 като сменяте маслото на 6000 щото била кофти капката, па ше го и точа със спринцовка. Абе хора живота е твърде кратък.
-
0 точкиЗащо изобщо се коментира ползването на десен волан, в страна където движението е от автомобили с ляв волан? Има ли значение, дали е за работа или каквото и да било. Аз не го одобрявам, карат безобразно (повече от 70-80%), изпреварват рисково, в първия момент не виждаш шофьор което стресиращо, карат си в лява лента по магистрала, светкаш им в просължение на километри, има място да се прибере, кара бавно (под 100), задминавам отдясно за да видя че е "десняк", фаровете им бодат очи.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00