Jump to content

tonywoolf

Фен
  • Content Count

    417
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

100 Good

About tonywoolf

  • Rank
    Member
  • Birthday 05/01/1970

Profile Information

  • Кара
    Accord 2002, 2.3iSE, F23Z5, CL3, automatic | Jazz 2003, 1.2 i-DSI
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Бургас

Contact Methods

  • Skype
    tonywoolf1

Recent Profile Visitors

3940 profile views
  1. Имай предвид, че гарнитурите, които продават, са по-ниски от оригиналната и болтовете не могат да уплътнят добре капака на клапаните, тъй като опират в края на резбите. При мен сложиха силикон, заедно с гарнитурата и чак тогава спряха да се омасляват болтовете.
  2. Паленето се оказа газовото. Втората влиза меко на по-високи обороти.
  3. Соленоидите съм ги свалял и чистил. Най-вероятно няма нужда да се сменят дискове, защото не приплъзва, просто удря, ако оборотите не са достатъчно високи, което определено сочи към ниско налягане. От доста време я карам така, просто или натискам до над 3к, при което включва на втора с меко бутане или отпускам педала малко преди 3к и тогава включва на "заден фон" на втора. Не е болка за умиране, просто ми се иска да включва нормално. А, кутията има кой да я свали и монтира. Сега обаче се боря с друг проблем - от няколко дни пали след много дълго въртене и двигателя върти като луд. Компресията е над 13.5 на цилиндър, така че... Ще видим.
  4. Dachev, кажи сега на какъв адрес да ти изпратя и моята кутия . При мен има проблем само втората, мисля, че е О пръстен.
  5. Миналата година питах варналии колко ще вземат за рециклиране на моята и казаха 2500 лв. Сега може и да е повече.
  6. Тъй, де. Ама кое от двете е? Всъщност от там взех номера на сондата (https://japancars.ru/), само че не посочват производител, само номер.
  7. Здравейте, В последно време започна да дава много високи тримове на бензин и на газ, до степен да светва чека за бедна смес. Качи се и разхода на гориво. Налага се да регулирам газовата карта с много високи стойности, за да стои в нормални рамки, но пък сместа става много богата и годишния преглед съответно го отрази. Та мисълта ми е, че най-вероятно е първата ламбда сонда (един път ми даде грешка slow response) и се чудя кой е производителя на оригинала на сондата, защото предложенията са много на пазара. Номера е 36531-PDE-E02 (SHHCL36401U000974), ако някой има идея, ще помоля да сподели. Благодаря!
  8. Този модул обикновено се монтира под волана, от ляво, някъде зад падащото чекмедже.
  9. Имам две дистанционни, с бутони за багажника (работят и отваря багажника). Също хващат когато си искат. Особено трудно е да я заключа веднага, след като я угася. Налага се да ида до прозореца почти, с нова батерия. Днес, обаче, забелязах нещо интересно. Снощи свалих акумулатора, за да го заредя и днес сутринта, след като я запалих и угасих, забелязах, че дистанционното хваща веднага и без никакво забавяне. И така целия ден. Странно, нали?
  10. Моята е без кожен салон, НО с подгрев и на двете предни седалки.
  11. Възможно е да няма OBDII букса. Предния ми Акорд 6, 1.6, 2000 нямаше.
  12. Ами ето още една от днес, и тя от тампона... Как може да сложиш полуоски от двигател 2.0, 155 к.с. на 190 коня мотор...
×
×
  • Create New...