Jump to content

tonywoolf

Фен
  • Мнения

    363
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    1

tonywoolf last won the day on Август 22 2016

tonywoolf had the most liked content!

Обществена Репутация

74 Neutral

Относно tonywoolf

  • Ранг
    Member
  • Рожден ден 1.05.1970

Contact Methods

  • Skype
    tonywoolf1

Profile Information

  • Кара
    Accord 2002, 2.3iSE, F23Z5, CL3, automatic | Jazz 2003, 1.2 i-DSI
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Бургас
  1. Виене на хидравликата

    Приятелю, съмнява ме в Хонда да има некомпетентни хора. Виж в нашите представителства на Хонда - това вече е друг въпрос.
  2. Какво направи днес по колата си?

    Рециклираха ми рейката. Усещането с рециклираната рейка е като при нова кола.
  3. И аз вече карам Акорд

    Така, като го гледам, спокойно можеш да си нарежеш дунапрен и две мрежички по размер и да си сменяш дунапрена. И да имаш едно наум за тия филтри:
  4. Някой да знае сервиз в Бургас, където могат да извършат тази процедура по почистване на ЕГР пътищата?
  5. И аз така си мислех. Леко е потъмняло и има нормален мирис - няма проблем така ще си я карам. Процедурата я направих, чак след като почна да вие диференциала (предполагам, че е той)... Щом е потъмняло, значи има много фини частици от фрикционен материал в маслото, които филтъра не може да спре. А фрикционен материал и зъбни колела и лагери...
  6. Задно окачване

    Горните тампони на задните амортисьори тропат.
  7. Проблем с задно окачване

    Имаше една тема тук някъде, в която питах, и двама души ми дадоха същия отговор. Става въпрос за колата от подписа ми. Смениха ми тампоните в един сервиз и от тогава го няма това похлопване. Цената на комплекта за единия варира от 15 лв. до 25. Цената за смяната на двата при мен беше 50 лв. Нещо такова са: http://store.emk-33.com/product/745551/tampon-amortisyor-zaden-honda-accord-vi-1996-2-0-i-ls-monroe.html
  8. Проблем с задно окачване

    Горните тампони на задните амортисьори. Проверено е на два седана.
  9. 4-а и 5-а генерация

    https://en.wikipedia.org/wiki/Honda_Prelude
  10. Развиваш 3 болта над километража, след което хващаш пластмасата и дърпаш към теб - всичко е на клипси. Дърпай право напред, за да не счупиш държачите на клипсите. Като почне да излиза, махни буксата на аварийните, след което разкачи и буксите вляво до вратата. Управлението на климатроника е на рамка с касетофона и се държи на 4 болта. Развиваш болтовете и дърпаш здраво към теб, за да се отлепи. Махаш кабелите и продължаваш с разглобяването. За някои от лампите трябва да се разглоби самото управление, тъй като са под пластмасата.
  11. Волана дърпа на ляво и дясно

    Явно е нормално, тъй като го има и на двата ми акорда 6-та генерация. С чисто нови гуми и регулирани предници. Наистина е неприятна постоянната борба да я държиш в пътя, когато има страничен наклон.
  12. Свирене на пистов ремък

    На 2.3 мотора ремъците за натягане са 2 - един за хидравликата (трапецовиден) и широк, който обикновено свири. Другите два ако почнат да свирят, няма да ти е останал двигател, за който да се притесняваш, тъй като са ангренажен и ремък на баланса. Широкия се натяга от десния болт под алтернатора. Трябва да е достатъчно стегнат, за да не можеш на ръка да го завъртиш на 45 градуса. Ако е стегнат и все пак свири - Маркони вече се е произнесъл.
  13. Около 13-14 в града. Около 11-12 на магистрала (140 км/ч) и около 9-10 извън града (90 км/ч). Всичко с климатроник. Картата на газовото ми е правена от Маркони (Бранимир Марков). Газовото е Zavoli.
  14. Навъртял съм почти 50к км от януари 2016. Колата е автоматик, 2.3, 154 к.с, като предната ми беше ръчка 1.6. Много здрав автомобил, с изключение, разбира се, на предни шарнири и биалетки. Лошите пътища не прощават на никое окачване. Карах такава с ръчни скорости, вече и автоматик. Смело мога да заявя, че ръчка повече няма да взема. Автоматичните кутии на 6-та генерация са почти неунищожими. Само да се сменя редовно маслото на кутията. И на двата акорда смених заден десен лагер/главина. Защо точно те сдават багажа... Всичко останало, което съм сменял е консумативи (предни и задни дискове се числят към консумативите, както и ролки и ремъци). Колата е на газ и разликата във вървенето газ/бензин е почти незабележима. Тънкия момент на карането на газ е редовното регулиране на клапаните (между 20к и 30к км.). Дори и някой ден кутията да сдаде багажа, има напълно рециклирани кутии, които стигат до теб от Япония за около 1000 лв. Но това е друга тема.
×