Jump to content

tonywoolf

Фен
  • Мнения

    381
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

89 Neutral

Относно tonywoolf

  • Ранг
    Member
  • Рожден ден 1.05.1970

Contact Methods

  • Skype
    tonywoolf1

Profile Information

  • Кара
    Accord 2002, 2.3iSE, F23Z5, CL3, automatic | Jazz 2003, 1.2 i-DSI
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Бургас

Последни посетители

1085 профилни разглеждания
  1. AT скоростна кутия

    Цялостната смяна на маслото в автоматичната скоростна кутия отнема 20-30 минути, ако всичко ви е подготвено. Правил съм го на моята, работи без грешка. Ето как става.
  2. КривИ дискове

    Като стана дума за изкривени дискове, прочетете внимателно този анализ на колегата, относно кривите дискове.
  3. Свещите за газ

    Джапанка, ти май само брой мнения гледаш да въртиш. Да, принципно, бензина в края на цикъла е изгорял и през клапаните излизат само отработени газове, а газта при отваряне на изпускателния, все още гори. И да, температурата на горящ газ е по-висока от температурата на вече изгорял газ.
  4. Свещите за газ

    Като говорим за стотинки... Газта гори с по-ниска температура от бензина и гори по-дълго. Когато дойде цикъла на изхвърляне на изгорелите газове от цилиндъра, газта все още догаря и температурата на изходящите газове е много висока. Поради тази причина горят и клапани на газ и искат по-чест реглаж.
  5. КривИ дискове

    Предните ми дискове и накладки са на 50 000 км. Дисковете почти нямат износване, накладките са малко под половината. Колата е автоматик и ползвам предимно спирачки. Дисковете са на Евро 07 - ITN, а накладките са Кашияма. Нама кривене. По-доволен от това - няма на къде.
  6. AT скоростна кутия

    Такова тресене се случва, когато кутията тъкмо ще превключи на по-висока предавка, а ти дърпаш крака от педала, а веднага след това се усещаш и подаваш пак газ. Тогава включването става в момента на подаване на газта и става удар.
  7. При развиването на маркуча от моята рейка, повредиха гайката на щуцера, тъй като се наложи да я развиват с тръбен ключ, на място, при леко извадена рейка. Пратих я на Hansa Flex гр. Стамболийски и след два дни маркуча пристигна със сменена гайка. Монтажа мина без проблем.
  8. Има един клапан в маркуча от всмукателния колектор до сервоусилвателя на спирачките. Той служи за да запазва ниското налягане в сервоусилвателя, след като е угасен мотора. От там нататък имаш 2-3 натискания, преди да се втвърди педала. Та вземи нещо твърдо и го почукай тоя клапан. Възможно е да не затваря добре. Също така е възможно от някъде другаде по малко да смуче въздух и след известно време да губи вакуум. http://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda&hmodtyp=19792,19793&nplgrp=4&cmodnamepc=CR-V&xcardr=5&dmodyr=2009&carea=KD&ctrsmtyp=5AT&xgrade=2WD&nplblk=B__2400 Номер 11.
  9. Темпомат

    Да, ако колата ти е с ръчни скорости. Аз съм с автоматик и темпомата се ползва почти всеки ден - магистрали, междуградски, околовръстни пътища. Това е най-удобната от всички екстри по един автомобил. Освен автопилот, разбира се.
  10. Избор на бутилка

    Моята е 40 л, на мястото на резервната гума. Събира 32 л. Достатъчно е, за всякакви обиколки из страната. Резервната ми е тип "патерица" и я слагам в багажника само, когато пътувам извън града. На предната ми шестица беше "пура", залепена на задната седалка и заемаше неоправдано много място, въпреки, че събираше повече.
  11. Моя е автоматик, F23Z5, 2.3, 154 к.с. Градско дава разход около 13-14 газ. На бензин не съм засичал, тъй като загрява много бързо и почти веднага тръгва на газ.
  12. Проблем със задно окачване

    Тампоните са взети от първия магазин, в който ги има. Нищо особено не са. Линка, който съм дал по-горе, напълно отговаря на вида на предни и задни тампони - предни и задни са еднакви.
  13. "И все пак тя гори!"

    Гледах го още тогава. И после внезапно изчезна от хоризонта и никой повече не спомена за него и горящата му вода. Най-вероятно са му прибрали изобретенията и са му запушили устата. Няма да е първият, нито последният...
  14. Прочете ли темата на колегата? Обади му се и питай какво беше при него. До колкото знам, той си е решил проблема.
  15. Цена на кормилна рейка

    Демонтаж и монтаж, рециклиране ми струваше 200 лв, без хидравличната течност. Утре ще закарам и помпата, че започна да смуче въздух. Ремонта й със смяна на лагера е 50 лв. Обърнете внимание на маркуча за високото налягане при демонтажа, тъй като на моя му деформираха щуцера и в момента губи течност от там. Най добре свалете рейката и помпата и ги занесете на някой ,който си разбира от работата.
×