Jump to content

Dachev

Фен
  • Content Count

    220
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

16 Neutral

About Dachev

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Хонда Акорд 2.0 ES, автомат 1999 г.
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Варна

Recent Profile Visitors

3411 profile views
  1. Доста късно за да е нормално и не виждам връзка с термостата. По интересно е дали е бил мек, а не с различна температура горния маркуч. Защото липсата на антифриз също прави различни температури. Между другото защо е необходим антифриз? Нали няма липсващ?! Sent from my Mi MIX 2 using Tapatalk
  2. Не виждам обяснение за невключването на вентилаторите. Дано все пак това е проблема, защото е най безболезния. Sent from my Mi MIX 2 using Tapatalk
  3. Антифриза в разширителния съд ли беше на макс или в радиатора. Различни неща са. Защото моята като стана така се оказа че в радиатора няма антифриз, въпреки че имаше в разширителния. И затова датчика остава на сухо и не включва перките. Sent from my Mi MIX 2 using Tapatalk
  4. 400. Препоръчвам нови болтове за да няма дубъл. Пък ако наближава смяна ремъци и тях. Гадна работа. Sent from my Mi MIX 2 using Tapatalk
  5. Аз минах около 160 км, след светване на лампата. Бях на магистрала и направо на бензиностанция в крайната дестинация. Така че, нямаше как да мина тези бленувани 200 км. Позволявам си да мина до 100 км след светване на лампата. Разхода ми е между 9 и 10 обикновено. Sent from my Mi MIX 2 using Tapatalk
  6. Така е! 65 литра е резервоара. И светва на 15 литра. Аз съм си правил екстремни изживявания с риск от свършване на гориво и съм зареждал 62.7 литра. За мой късмет все още никога не е изгасвала колата освен с ключа. Sent from my Mi MIX 2 using Tapatalk
  7. Да не остане някой с грешно впечатление, че само оригинални сонди стават за мотора, искам да напомня от една друга тема, че специално за първа сонда (не тази която се търси в тази тема), има работеща алтернатива, която при мен работи вече без проблем 50 000 км. Това е Денсо DOX-1452. Ще ми е интересно дали ще се намери алтернатива и за търсената сонда в тази тема. Успех! Sent from my Mi MIX 2 using Tapatalk
  8. Само това са преместили - от стария капак - пръскалките. Само че, се оказа, че има два възвратни клапана, които са малко след тройника на капака. Интересното бе, че и двата клапана бяха "избушени" и съответно не си изпълняваха предназначението. От сервиза намериха само единия стар клапан и го счупиха набързо. Пожелаха ми да си намеря от някъде клапани и да отида при тях да ми ги платят. Доста разговори и време имам вече по темата със сервиза, така че, едва ли ще продължа. Така че сега си търся възвратни клапани. Трябва само да измеря точно размера на тръбите (ф4, ф5 или ф6 мм), защото на оригиналните са малко солени цените. Смятам, че всеки клапан с подходящ размер ще ми свърши работа. Прилагам и снимки на клапана и мястото му. Sent from my Mi MIX 2 using Tapatalk
  9. След нещастно стечение на обстоятелствата се наложи да сменям ляв калник, фар, предни броня и капак. След получаване от сервиза се оказа, че не задържа водата на стъкломиялното устройство. Т.е. след задействане от лоста се чува помпата как веднага включва, но започва да пръска със закъснение от няколко секунди. Ако след това веднага пак пръскам – водата веднага излиза. Ако направя пауза от няколко секунди, пак са необходими няколко секунди докато започне да пръска. Това разбира се не е нормално и никога не е било така. Явно поради някаква причина водата се стича обратно в казанчето. Обадих се на сервиза и ми казаха да я върна за да отстранят проблема, но ме притеснява, че нямат много идея какво се е случило, затова имам нужда от съвет, Въпроса ми е: Къде се намира обратния клапан на система? В помпата, по тръбопроводите или някъде другаде? Благодаря за вниманието! Sent from my Mi MIX 2 using Tapatalk
  10. Проверявах за грешки без да ми е светвал чека преди месец и имаше една. Не я изтрих нарочно защото тогава нямах време да проверявам за какво е. Днес се сетих за това и пак проверих. Нямаше грешка вече. Sent from my Mi MIX 2 using Tapatalk
  11. Ако при махане на капачката на радиатора (не разширителния съд) антифриза не е до горе, а имаш, било то и малко въздух, значи имаш издухана гарнитура на главата. Има ли въздух, датчика не задейства или при по висока температура задейства перките. Изпратено от моят Mi MIX 2 с помощта на Tapatalk
  12. Стига истерии с този разход. Съвсем нормален си е за по 3-4 километра в студено време. На равно дори не загрява за това разстояние. Извънградско явно си е добре. Ако не търпиш пред теб коли, дори е малко разход под 10/100. Както и друг път съм казвал (както се вижда рядко се изказвам), Акорда е за извънградско шофиране. Изпратено от моят Mi MIX 2 с помощта на Tapatalk
  13. Не исках аз да ти казвам за гарнитурата, за да не бъда лош пророк. По всичко личи, че вървиш по моя път с изтърваща гарнитура. Не е проблема термоста за да не ти се включват перките. Аз карах моята 2000 км с изтърваща гарнитура докато направя ремонта. Имаше моменти при спокойно каране, до 2500 оборота, дори не губеше антифриз. Изпратено от моят Mi MIX 2 с помощта на Tapatalk
  14. Аз продължавам да залагам на това, че си нямал антифриз. Маркуча ти е бил студен, защото е нямало какво да го стопли. Същото е и с датчика който не знаеш за какво е. Не се подлъгвай, ако имаш течност в казанчето. Гледай в радиатора, като стискаш някой от маркучите, докато излезе течност от гърловината му! Изпратено от моят Mi MIX 2 с помощта на Tapatalk
  15. Виж си внимателно нивото на охлаждащата течност в радиатора - не в казанчето. Перките не се включват защото датчика за тях е на високо и при липса на охладителна течност не отчита правилно. Поне при мен беше така. Изпратено от моят Mi MIX 2 с помощта на Tapatalk
×
×
  • Create New...