Jump to content

Dachev

Фен
  • Content Count

    213
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

13 Neutral

About Dachev

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Хонда Акорд 2.0 ES, автомат 1999 г.
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Варна

Recent Profile Visitors

3166 profile views
  1. Само това са преместили - от стария капак - пръскалките. Само че, се оказа, че има два възвратни клапана, които са малко след тройника на капака. Интересното бе, че и двата клапана бяха "избушени" и съответно не си изпълняваха предназначението. От сервиза намериха само единия стар клапан и го счупиха набързо. Пожелаха ми да си намеря от някъде клапани и да отида при тях да ми ги платят. Доста разговори и време имам вече по темата със сервиза, така че, едва ли ще продължа. Така че сега си търся възвратни клапани. Трябва само да измеря точно размера на тръбите (ф4, ф5 или ф6 мм), защото на оригиналните са малко солени цените. Смятам, че всеки клапан с подходящ размер ще ми свърши работа. Прилагам и снимки на клапана и мястото му. Sent from my Mi MIX 2 using Tapatalk
  2. След нещастно стечение на обстоятелствата се наложи да сменям ляв калник, фар, предни броня и капак. След получаване от сервиза се оказа, че не задържа водата на стъкломиялното устройство. Т.е. след задействане от лоста се чува помпата как веднага включва, но започва да пръска със закъснение от няколко секунди. Ако след това веднага пак пръскам – водата веднага излиза. Ако направя пауза от няколко секунди, пак са необходими няколко секунди докато започне да пръска. Това разбира се не е нормално и никога не е било така. Явно поради някаква причина водата се стича обратно в казанчето. Обадих се на сервиза и ми казаха да я върна за да отстранят проблема, но ме притеснява, че нямат много идея какво се е случило, затова имам нужда от съвет, Въпроса ми е: Къде се намира обратния клапан на система? В помпата, по тръбопроводите или някъде другаде? Благодаря за вниманието! Sent from my Mi MIX 2 using Tapatalk
  3. Проверявах за грешки без да ми е светвал чека преди месец и имаше една. Не я изтрих нарочно защото тогава нямах време да проверявам за какво е. Днес се сетих за това и пак проверих. Нямаше грешка вече. Sent from my Mi MIX 2 using Tapatalk
  4. Ако при махане на капачката на радиатора (не разширителния съд) антифриза не е до горе, а имаш, било то и малко въздух, значи имаш издухана гарнитура на главата. Има ли въздух, датчика не задейства или при по висока температура задейства перките. Изпратено от моят Mi MIX 2 с помощта на Tapatalk
  5. Стига истерии с този разход. Съвсем нормален си е за по 3-4 километра в студено време. На равно дори не загрява за това разстояние. Извънградско явно си е добре. Ако не търпиш пред теб коли, дори е малко разход под 10/100. Както и друг път съм казвал (както се вижда рядко се изказвам), Акорда е за извънградско шофиране. Изпратено от моят Mi MIX 2 с помощта на Tapatalk
  6. Не исках аз да ти казвам за гарнитурата, за да не бъда лош пророк. По всичко личи, че вървиш по моя път с изтърваща гарнитура. Не е проблема термоста за да не ти се включват перките. Аз карах моята 2000 км с изтърваща гарнитура докато направя ремонта. Имаше моменти при спокойно каране, до 2500 оборота, дори не губеше антифриз. Изпратено от моят Mi MIX 2 с помощта на Tapatalk
  7. Аз продължавам да залагам на това, че си нямал антифриз. Маркуча ти е бил студен, защото е нямало какво да го стопли. Същото е и с датчика който не знаеш за какво е. Не се подлъгвай, ако имаш течност в казанчето. Гледай в радиатора, като стискаш някой от маркучите, докато излезе течност от гърловината му! Изпратено от моят Mi MIX 2 с помощта на Tapatalk
  8. Виж си внимателно нивото на охлаждащата течност в радиатора - не в казанчето. Перките не се включват защото датчика за тях е на високо и при липса на охладителна течност не отчита правилно. Поне при мен беше така. Изпратено от моят Mi MIX 2 с помощта на Tapatalk
  9. Крака може да е на педала на газта. Минимална скорост е 40. Това с изключването на копчето на таблото се случва по автомивки. Същото, само че обратно, ми се е случвало и с подгрева на седалките. Изпратено от моят SM-N9005 с помощта на Tapatalk
  10. При мен нещата стигнаха до сваляне на глава. Има признак, че е духала на 1-и цилиндър. Стигнахме до извода, че болтовете са се разтеглили. Мерихме главата. Няма изкривяване. Утре надявам се ще затваряме. Имам избор от две гарнитури - 6 или 7.6 мм. Още не знам коя да избера. Цената на новите болтове ме разболя. Някой да даде съвет дали се притяга глава след определен пробег!? Защото след предния ремонт не съм я притягал. А болтовете определено бяха хлабави. Изпратено от моят SM-N9005 с помощта на Tapatalk
  11. Прибрах се. Сложно. Установих, че датчика за задействане на вентилаторите работи, но за да отчита, трябва да има съприкосновение с охлаждаща течност. В моя случай се оказва, че в разширителния съд има антифриз, но в радиатора липсваха около 350 мл, които са фатални за датчика. Не разбрах къде е датчика, но явно е в главата на високо и остава на сухо при липса само на тези 350 мл охлаждаща течност. За мен лошата новина е, че имам теч на охлаждаща течност. Най вероятно е гарнитура на главата. Утре ще тествам за херметичност на системата. Сякаш ми е рано за нов ремонт, защото преди 8000 км смених две бутала. Едното беше се отчупило малко, а в другото сегментите задържаха в каналите. Изпратено от моят SM-N9005 с помощта на Tapatalk
  12. Антифриза е предполагам оригиналния. Аз поне го търкалям вече 9 години. Едва ли е сменян преди това. Като го мерих преди първата зима, беше - 55 градуса. Радиатора на климатика изглежда кофти - както описваш твоя Ceco. А сега намерих две релета които управляват вентилаторите по отделно. Намотах един многожичен кабел 1.5 кв/мм на силовите крачета на едното реле. Не намерих едножичен. Смятам така да пътувам. Изпратено от моят SM-N9005 с помощта на Tapatalk
  13. Термостата отвори на 90 градуса. Изпратено от моят SM-N9005 с помощта на Tapatalk
  14. Вентилаторите (двата) работят. Само когато е пуснат климатроника. Охлаждаща течност е в норми като количество. Явно е датчика който определя температурата на включване на вентилаторите. Само че явно има и друга причина за самото загряване. Високата външна температура и може би запушени с мухички радиатори. Не ми се иска да вързвам директно вентилаторите към акумулатора, но нещата на там отиват. Изпратено от моят SM-N9005 с помощта на Tapatalk
  15. Привет! Днешните жеги ме вкараха в як филм. Както си карам безгрижно по магистрала Тракия на криуз с 140 в един момент с ужас установявам, че стрелката на температурата е силно над половината скала. Външната температура бе 36 градуса по показанията на термометъра на таблото. Включих си обд четеца. Показа 111 градуса. Изключих климатика. Температура малко падна до 105. И почна да си ходи нагоре надолу в този диапазон в зависимост от наклона на терена, като и аз го регулирах чрез изключване на климатика и дори включване на отоплението, което така ефективно не съм виждал никога да топли. Така карах 60 км. Сега съм в Сливен. Не ми е показвал грешка чека. Нито друга индикация за прегряване, ако изобщо има. На място установих, че вентилаторите не работят въпреки високата температура. А когато включа климатроника се включват и двата. Т.е. нещо което ги управлява при загряване на двигателя не сработва правилно. Въпроса ми е: какво е? Датчик (най ми се иска) или компютър е проблема и къде се намира този датчик ако има смисъл да го окася с цел да задействам вентилаторите постоянно докато се прибера утре във Варна. Моля за съвети! Благодаря за вниманието! Изпратено от моят SM-N9005 с помощта на Tapatalk
×