Jump to content

Dachev

Фен
  • Мнения

    209
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

12 Neutral

Относно Dachev

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Хонда Акорд 2.0 ES, автомат 1999 г.
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Варна

Последни посетители

3044 профилни разглеждания
  1. Стига истерии с този разход. Съвсем нормален си е за по 3-4 километра в студено време. На равно дори не загрява за това разстояние. Извънградско явно си е добре. Ако не търпиш пред теб коли, дори е малко разход под 10/100. Както и друг път съм казвал (както се вижда рядко се изказвам), Акорда е за извънградско шофиране. Изпратено от моят Mi MIX 2 с помощта на Tapatalk
  2. Не исках аз да ти казвам за гарнитурата, за да не бъда лош пророк. По всичко личи, че вървиш по моя път с изтърваща гарнитура. Не е проблема термоста за да не ти се включват перките. Аз карах моята 2000 км с изтърваща гарнитура докато направя ремонта. Имаше моменти при спокойно каране, до 2500 оборота, дори не губеше антифриз. Изпратено от моят Mi MIX 2 с помощта на Tapatalk
  3. Аз продължавам да залагам на това, че си нямал антифриз. Маркуча ти е бил студен, защото е нямало какво да го стопли. Същото е и с датчика който не знаеш за какво е. Не се подлъгвай, ако имаш течност в казанчето. Гледай в радиатора, като стискаш някой от маркучите, докато излезе течност от гърловината му! Изпратено от моят Mi MIX 2 с помощта на Tapatalk
  4. Виж си внимателно нивото на охлаждащата течност в радиатора - не в казанчето. Перките не се включват защото датчика за тях е на високо и при липса на охладителна течност не отчита правилно. Поне при мен беше така. Изпратено от моят Mi MIX 2 с помощта на Tapatalk
  5. Крака може да е на педала на газта. Минимална скорост е 40. Това с изключването на копчето на таблото се случва по автомивки. Същото, само че обратно, ми се е случвало и с подгрева на седалките. Изпратено от моят SM-N9005 с помощта на Tapatalk
  6. При мен нещата стигнаха до сваляне на глава. Има признак, че е духала на 1-и цилиндър. Стигнахме до извода, че болтовете са се разтеглили. Мерихме главата. Няма изкривяване. Утре надявам се ще затваряме. Имам избор от две гарнитури - 6 или 7.6 мм. Още не знам коя да избера. Цената на новите болтове ме разболя. Някой да даде съвет дали се притяга глава след определен пробег!? Защото след предния ремонт не съм я притягал. А болтовете определено бяха хлабави. Изпратено от моят SM-N9005 с помощта на Tapatalk
  7. Прибрах се. Сложно. Установих, че датчика за задействане на вентилаторите работи, но за да отчита, трябва да има съприкосновение с охлаждаща течност. В моя случай се оказва, че в разширителния съд има антифриз, но в радиатора липсваха около 350 мл, които са фатални за датчика. Не разбрах къде е датчика, но явно е в главата на високо и остава на сухо при липса само на тези 350 мл охлаждаща течност. За мен лошата новина е, че имам теч на охлаждаща течност. Най вероятно е гарнитура на главата. Утре ще тествам за херметичност на системата. Сякаш ми е рано за нов ремонт, защото преди 8000 км смених две бутала. Едното беше се отчупило малко, а в другото сегментите задържаха в каналите. Изпратено от моят SM-N9005 с помощта на Tapatalk
  8. Антифриза е предполагам оригиналния. Аз поне го търкалям вече 9 години. Едва ли е сменян преди това. Като го мерих преди първата зима, беше - 55 градуса. Радиатора на климатика изглежда кофти - както описваш твоя Ceco. А сега намерих две релета които управляват вентилаторите по отделно. Намотах един многожичен кабел 1.5 кв/мм на силовите крачета на едното реле. Не намерих едножичен. Смятам така да пътувам. Изпратено от моят SM-N9005 с помощта на Tapatalk
  9. Термостата отвори на 90 градуса. Изпратено от моят SM-N9005 с помощта на Tapatalk
  10. Вентилаторите (двата) работят. Само когато е пуснат климатроника. Охлаждаща течност е в норми като количество. Явно е датчика който определя температурата на включване на вентилаторите. Само че явно има и друга причина за самото загряване. Високата външна температура и може би запушени с мухички радиатори. Не ми се иска да вързвам директно вентилаторите към акумулатора, но нещата на там отиват. Изпратено от моят SM-N9005 с помощта на Tapatalk
  11. Привет! Днешните жеги ме вкараха в як филм. Както си карам безгрижно по магистрала Тракия на криуз с 140 в един момент с ужас установявам, че стрелката на температурата е силно над половината скала. Външната температура бе 36 градуса по показанията на термометъра на таблото. Включих си обд четеца. Показа 111 градуса. Изключих климатика. Температура малко падна до 105. И почна да си ходи нагоре надолу в този диапазон в зависимост от наклона на терена, като и аз го регулирах чрез изключване на климатика и дори включване на отоплението, което така ефективно не съм виждал никога да топли. Така карах 60 км. Сега съм в Сливен. Не ми е показвал грешка чека. Нито друга индикация за прегряване, ако изобщо има. На място установих, че вентилаторите не работят въпреки високата температура. А когато включа климатроника се включват и двата. Т.е. нещо което ги управлява при загряване на двигателя не сработва правилно. Въпроса ми е: какво е? Датчик (най ми се иска) или компютър е проблема и къде се намира този датчик ако има смисъл да го окася с цел да задействам вентилаторите постоянно докато се прибера утре във Варна. Моля за съвети! Благодаря за вниманието! Изпратено от моят SM-N9005 с помощта на Tapatalk
  12. Искам да опровергая твърдението на Ceco, че показанията на стрелката на уреда за количеството на бензина в резервоара не се мести първите 100км при пълен резервоар. Това не е така! Поне на моята кола. До сега съм имал възможността да го проследя 280 пъти. Още след първите 15 км стрелката видимо е преместена. Това е едно от нещата, които много харесвам на колата. Абсолютно равномерно движение на стрелката. За моя стил на кормуване малко преди 300 км пробег стрелката е наполовина. Относно разхода, акорда не е за градско кормуване. На мен до сега не ми се случвало да изхабя цяло резервоар при градски условия, но половин да. Малко е стряскащо да видиш стрелката на уреда да ти показва половината, а да си минал само 130-140 км. Предполагам че това е определено 20/100. И съм го виждал на моята кола. Извънградско е съвсем друго. Ако целиш икономичност или просто не бързаш, може да постигнеш и 7/100 разход. Както аз в момента. Сега съм минал 620км и още не ми е светнала сигналната лампа. Но ще стане до 10 км най много. Предполагам, че ще постигна 7.2 разход. Най - често сигналната лампа ми светва около 500 км пробег. А разхода е 10/100. Успех с "новата" кола за теб! И свиквай с разхода. Той е за сметка на всички други спестени разходи. Изпратено от моят SM-N9005 с помощта на Tapatalk
  13. В сняг колата се държи изключително стабилно с GoodYear Ultragrip. При пресен снеговалеж никога не се е замисляла при тръгване. Често съм ползвал втора скорост и има много положителен ефект. По побеляла магистралата си летя безгрижно с 100 км. При натискане на спирачка рязко (само за тестове), колата продължава да си се движи направо и стабилно. Само че намалява скоростта по бавно разбира се. Никога не съм закъсвал в сняг. Един път само в лед заради една патка. В ситуация при която и предните и задните гуми бяха на баир. Включих си я на втора, слязох от колата и си я лашках напред назад докато тръгна. Винаги ме е радвала зимата как се държи колата. Изпратено от моят SM-N9005 с помощта на Tapatalk
  14. Питане за сонда на F20B6

    Смених си сондата с въпросната Денсо DOX-1452. Много леко се разви старата, дори с гаечен ключ. Изтрих грешките и не се появиха нови както ставаше със старата. Оборотите на колата се нормализираха. Появи се синусоида (както и трябва) на показанията на сондата на обд четеца. Само на място я пробвах. Утре вече ще има и проби в движение и заключения дали само това е бил проблема. Ако имам някакви оплаквания от сондата сигурно ще ги споделя тук в последствие. Успех на всички с подобни проблеми!
  15. Питане за сонда на F20B6

    Тъй като явно дойде и моя ред за смяна на въпросната сонда, моля HondaExplorer да сподели как се държи колата след шест месеца с новата алтернативна сонда Денсо DOX-1452. И за всеки случай да попитам нали това е първа сонда?! Грешките които колата ми дава от една седмица насам са: P1167, P1164, P1166, P1491. След изчистване си карах безгрижно един-два дни докато се появи пак някоя от тях. Гледах показанията на OBD Car Doctor free за сензор 1 банк 1. Имаше нещо като синусоида до момента в който стана постоянно права черта 0.77 V като на умрял, която не се променя. Вече и след триене веднага излиза грешка.
×