Jump to content

abadjiev

Фен
  • Мнения

    12
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно abadjiev

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda Accord
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Търговище

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Здравей.Мога да направя клип как на бензин спира на 3хил. а на газ не.Гледахме хлабините на клапаните да не би да са затегнати много,защото преди това беше на майстор точно за тях.Показаха ми клапана и малко парче от нея даже липсваше,освен,че беше и прегорял.Сега не съм проверявал за грешки понеже,не съм сигурен дали броя правилно.Майстора каза,че ако се кара на газ и на високи обороти постоянно,на магистрала например,имало висок шанс пак да заминат клапаните.Питах го за прекъсвача на 3хил. на бензин и ми каза,че най - вероятно е от някой датчик.
  2. Здравейте ! Проблема беше с изгорял клапан.Всичко се смени и двигателя пак заработи на 4 цилиндъра.Обаче прекъсвача на 3хил. оборота си остана.Както и като освободя от скорост изгасва и на бензин и на газ. Някакви идеи ?
  3. Като изкарам акумулатора ли се изчистват ? Ако е така, го направих преди диагностиката.
  4. Сега в момента свети чека,като карам.Мерси за отгора! Ще почна със ламбдата.ЕКУ-то къде трябва да търся ?
  5. https://files.fm/u/dzpawvrqu Не знам дали ще се отвори линка.
  6. Пробвах с кламера.Направих видео,ако някой може да провери,да съм сигурен дали е вярно ще съм благодарен.
  7. Мястото го има там,ама я няма буксата,дали не са я преместили на друго място.
  8. Благодаря за видеото колега.Утре един приятел ще търси преходник за OBD2,ако не открие,ще пробвам този метод.Иначе за ламбда сондите,нямам си на идея колко и къде са.Погледнато отгоре не видях,най - вероятно са отдолу.Колата е 1.8 136 кс.
  9. Ходих на диагностика,няма я ОБД буксата,следователно не можахме да направим нищо.Компресията не съм я мерил аз,а един майстор на който му оставих колата да сменя свещи,защото бях ангажиран с други работи.Каза ми смених свещите,ама нямаш компресия на единият цилиндър.Интересното е,че защо удря пресъсвач на 3хил оборота.Дори и на 3 цилиндъра да работи,според мен няма да спре вдига оборотите.
  10. Днес ще ходя на диагностика и да видим дали ще изкара нещо.Когато е на газ,не спира на 3хил. оборота.Когато е на бензин спира.Усещам,че няма тяга колата,държи нормални обороти на свободен ход,обаче леко тресе.Имам и BMW,имаше подобен проблем,оказа се ламбда сонда,след смяна колата заспа.
  11. А дали,има шанс проблема да е в VTEC-a ? Защото имам прекъсвач на 3хил. оборота.И ако да,може ли да влияе на неравномерната работа на двигателя ? Също така забелязах,че е омаслено покрай VTEC-а.
  12. Здравейте ! От скоро съм собсвеник на Акорд (1999) 1.8i (има АГУ) и вчера ми се случи един проблем.По време на пътуване,колата заби леко муцуна и изгуби мощност.Не се и форсираше повече от 3хил. оборота.Като се прибрах,колата работеше на 900 оборота ама двигателя се тресеше.Помислих си,че са свещите за смяна,смених ги,ефект нулев.След това отворихме капака,за да проверим клапаните и там всичко си беше наред.Мерихме компресия и на 4-ти цилиндър нямаше никаква компресия.Според вас заминали клапани или сегменти ? Благодаря !
×
×
  • Създай нов...