Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 3.06.2020 in all areas

  1. 3 точки
    Има анализ на това масло в oil-club.ru, но е от 2015 г. - КЛИК Ако нещата не са се изменили, може да ти бъде от полза. Няма смисъл да повтарям коментарите от руския форум тук . П.С. Като гледам, май няма промяна:
  2. 3 точки
    Радой Ралин: "Ако теб не те бива - включи се в колектива. Колектива най-добре прикрива, че теб за нищо не те бива."
  3. 2 точки
    Да, доколкото разбрах това му е специалното. Защото имало и такива, които не са съобразени с това. Мисля, че не бяха в задните, а на земята, ама бях в колата и не усетих. След теста на предните спирачки преместих колата напред, за да тестват и задните, но пак на предните валяци. Все пак се тестват спирачките, а не 4х4. Предполагам, че скоростта на въртене на предните гуми е била прекалено малка за да се активира задното и да ме избута от валяците. Ето извадка от един документ, който @CARPERA обича да линква: За да бъде защитена системата от прегряване, съединителят се охлажда от изпомпваното от помпите масло. Също така е предвиден температурен превключвател (тип термостат, без електрическо управление), който разтоварва налягането към буталото и изключва системата при покачване на температурата над допустимата граница.
  4. 2 точки
    Напротив. Какво се случва с таратор от прокиснало мляко затворен в херметичен съд, на стайна и по-висока температура? След известо време ша избухне, нали? Същото ще се случи и като дърпаш колата с колесар - задния диф, в който е и DPS, ще стане на таратор от жегата. След определени изминати километри този таратор ще избие нанякъде. Сега, поразмишлявай малко над това Четирите колела са на земята. Следователно всички от тях се въртят с еднаква скорост. Следователно двете помпи в DPS се въртят с еднаква скорост. Следователно няма причина 4х4 да се включва. Някой твърди, че в режим на спиране задните колела се въртели по-бързо от предните?! Ее, как по дяволите ще се случи това ако и четирите гуми са на земята?!?! Аааааа, сетих се, ще се случи само и единствено, ако двете предни колела блокират, поради по-голямото спирачно усилие отпред. Нали така?! Обаче, за да не се активира 4х4 това блокиране трябва да е съвсем кратко. Толкова кратко, че DPS да няма време да реагира и да се активира. Тааа, да си дойдем на думата - дърпане с колесар. DPS, както казах е чисто механична. Активира се от разликата в оборотите на двете помпи. Качваш предните колела на колесара, т.е. те стават неподвижни, т.е. едната помпа в DPS става неподвижна. Нали така?! Тръгваш. Задните колела започват да се въртят, т.е. другата помпа започва да се върти. Нали така?! Ииииии, какво?! Оборотите на едната помпа са 0 (нула), докато оборотите на другата започват да се увеличават до БаЛиМааМуКолко. Тя прави налягане, включва многодисковия съединител, и се опитва да изравни оборотите си с тези на първата помпа. Да, ама оборотите на първата няма как да станат повече от 0(нула). Съединителят започва да боксува. Температурата започва да се повишава. Термоклапанът се активира, освобождава наягането и 4х4 "изключва". Задната помпа заработва на празен ход. Температурата пада. Термоклапанът се затваря. Задната помпа включва съединителя. Оборотите на предната са все още 0(нула). Ти да видиш! Температурата започва да се покачва. Термоклапанът ............ ........... ............ .......... Тааааааа, кога точно да очакваме таратора да избие капачката?!
  5. 2 точки
    Колеги, минах тази сутрин преглед. Значи: 1. ДА, специален е стенда (МИНИМУМ електрониката) и 2. ДА, валяците трябва да се пускат да въртят в различни посоки Гопаднах на много готин човек, на всичкото отгоре кара Honda CR-V 1 генерация. Говорихме си, обясни ми някои неща. Директно каза "колата е 4х4" - първо, че го знаеше, второ в програмата би трябвало да излиза. Ако е във форума и се познае - поздрави и благодаря!
  6. 2 точки
    И когато ке дойде времето да избираш со кого да вървиш заедно, ей тогава да си помислиш какви хора искаш ти да имаш до тебе си. Искай такива дето ще ти казват всичко. И хубавото. И лошото. И доброто. И кривиците. Защото, ако искаш да имаш край тебе такива, дето ще правят след тебе каквото ти си правил, такива дето ти като кимнеш с глава и те ще кимват ... Ехей - й, че ако е така, защо са ти? Ако е така, тя и сянката ти прави същото. Като искаш някой да повтаря по тебе, ходи си сам, със сянката си. Като искаш дружина, ей тогава намери хора, дето няма да гледат в тебе, ами да гледат в същата посока като тебе! Джоко Росич
  7. 1 точка
    А аз доколкото знам предната помпа включва, а задната изравнява и изключва. Затова допускам, че по-бързото въртене на задните колела няма да включи съединителя. Може би това и се има предвид, че при натискане на спирачка се изключва. Скоростите се изравняват. Все пак не бих си правил експерименти с колесар. А и не знам пълното устройство, затова предполагам. За целта съм си взел карта СБА, че с тази кола не чувствам особено сигурен. Дано да не се налага да я ползвам. @Krasi-mir ако имаш предвид мен за спирачното усилие. Това, което имах предвид е ситуацията на валяците. Там може да се отрази, а не на пътя. На пътя се въртят еднакво. Освен при загуба на сцепление, но тук мисля, че всички са съгласни, прекалено кратко е.
  8. 1 точка
    Такъв е сценария, ако регистрира колата в Холандия на свое име и после я регистрира в България, пак на свое име, и чак тогава я подарява на баща си. Аз, затова предложих първо да провери в КАТ по местоживеене, какви документи искат, за да регистрират кола от Холандия. Различните КАТ в България си имат собствени изисквания за документите. Вносът на кола от Англия е лесен. Колата е лична собственост, не е семейна. Мога да си я продавам, когато искам и на когото искам, без съгласието на съпругата ми. Талонът на колата се явява договор за продажба. Попълват се данните на купувача и талонът се праща в КАТ. Няма значение, каква националност е продавача/собственик. Достатъчно е аз, българинът, да съм постоянно пребиваващ в Англия и да имам адресна регистрация, за да продам колата си (която е с английска регистрация на мое име) на когото искам в България, без съгласието на съпругата ми. Ако и в Холандия нещата стоят по същия начин, няма проблем. п.п. В КАТ София-окръг, освен английския талон на колата, искат и договор между "англичанина" и българина. Този договор може да е написан на ръка (на розова салфетка ) и няма нужда да е нотариално заверен.
  9. 1 точка
  10. 1 точка
    Много е постна, но тя и цената е такава. Ако липсата на екстри не ти е проблем...Иначе в Италия слагат газ на коли които ще се карат. Километрите едва ли са тия...Търси нещо без газ и си сложи ти. Като идват със сложена вече газ при евентуален проблем ще имаш грижи по сервизите с газаджиите.
  11. 1 точка
    С чистител за кафемашина и спринцовка. Писал сим и в твоята тема за 8-ма генерация. Сваляш пръскалката и пускаш със спринцовка и шлаух 6 мм от препарата няколко пъти докато разтвори варовика. Ако не стане може би с навуване на обратно ако се е забил някакъв болкук.
  12. 1 точка
    Здравейте отново, понеже много хора се опитаха да ми помогнат съм длъжен да напиша какво е развитието и как е решен проблема. Колата има оригинален теглич. Още като отидох до майстора и след бърза проверка констатира, че проблема бил в буксата на теглича. И започна едно разглобяване, замерване и т.н. Оставих колата за 30 минути и като се върнах беше разглобена кората пред левия стоп в багажника. От там бяха изкарали някакъв модул с едни кабелчета който захранвали с ток буксата за теглича. Без този модул мигачите и от двете страни мигаха бързо. Презапоиха всички кабелчета които излизат от този модул и за сега всичко е ОК. Дано съм обяснил всичко което видях правилно и сте ме разбрали. Благодаря на всички които се опитаха да помогнат. Лека вечер
  13. 1 точка
    Още малко информация. Казва се следното: Работа системы гидравлического давления Трогание с места вперед и ускорение (4WD) -1. Когда скорость вращения передних колес превышает скорость вращения задних колес во время трогания с места и ускорения и движения по скользким дорогам, скорость переднего масляного насоса превышает скорость заднего масляного насоса, создавая гидравлическое давление. -2. Масло, втягиваемое передним масляным насосом из масляного сетчатого фильтра, проходит через контрольный клапан В и втягивается или выпускается. -3. Масло, выпускаемое передним масляным насосом, втягивается задним масляным насосом. Однако, когда рабочий объем втягивания заднего масляного насоса превышается, излишек масла проходит через контрольный клапан Е, закачивается в поршневое отделение, толкает поршень фрикциона, соединяя его с блоком фрикциона, и передает движущую силу на задние колеса. -4. Масло в поршневом отделении регулируется двумя отверстиями. Масло, которое проходит через отверстия, смазывает и охлаждает внутреннюю часть блока фрикциона и вал ведущей гипоидной шестерни. Движение вперед с постоянной скоростью (2WD) -1. При движении вперед с постоянной скоростью, скорости вращения передних и задних колес равны, поэтому нет разницы в скорости переднего и заднего масляных насосов. -2. Масло, выпускаемое передним масляным насосом, втягивается задним масляным насосов, и масло, выпускаемое задним масляным насосом, снова втягивается передним масляным насосом. Масло циркулирует только между этими двумя насосами. Когда гидравлическое давление в поршневом отделении не увеличивается, блок фрикциона не подсоединен, и привод задних колес не включается. Снижение скорости при движении вперед (2WD) -1. Во время снижения скорости при движении вперед, скорость вращения задних колес превышает скорость вращения передних колес из-за характеристик торможения, и скорость заднего масляного насоса превышает скорость переднего масляного насоса. -2. Масло, втягиваемое задним масляным насосом из масляного сетчатого фильтра, проходит через контрольный клапан А и втягивается или выпускается. -3. Масло, выпускаемое задним масляным насосом, втягивается задним масляным насосом и циркулирует. Поэтому поршневое отделение не вырабатывает гидравлическое давление, блок фрикциона не подключается, и привод задних колес не подключается. Трогание с места назад и снижение скорости (4WD) -1. Когда скорость вращения передних колес превышает скорость вращения задних колес во время трогания с места назад и ускорения и движения по скользким дорогам, скорость переднего масляного насоса превышает скорость заднего масляного насоса, создавая гидравлическое давление. -2. Во время движения задним ходом масляные насосы вращаются в обратном направлении. Однако, масло, выпускаемое передним масляным насосом из сетчатого масляного фильтра, проходит контрольный клапан А и задний масляный насос, и затем втягивается передним масляным насосом. -3. Масло, выпускаемое передним масляным насосом, но превышающее рабочий объем всасывания заднего масляного насоса, проходит через контрольный клапан F, идет через поршневое отделение и регулируется давлением в двух отверстиях. -4. Гидравлическое давление толкает поршень фрикциона для его соединения со внутренней частью блока фрикциона и через карданный вал передает движущую силу от трансмиссии на задние колеса. Движение задним ходом с постоянной скоростью (2WD) -1. При движении задним ходом на постоянной скорости скорости вращения передних и задних колес равны, так что между скоростями переднего и заднего масляных насосов не существует разницы. -2. Во время движения задним ходом масляные насосы вращаются в обратном направлении. Однако, масло, выпускаемое передним масляным насосом, втягивается задним масляным насосом. Похожим образом масло, выпускаемое задним масляным насосом, снова втягивается передним масляным насосом и циркулирует. -3. Излишек масла, происходящий от разницы рабочих объемов переднего и заднего масляных насосов, несмотря на небольшие количества, проходит через контрольный клапан Е и идет в поршневое отделение. Однако гидравлическое давление низко настолько, что поршень фрикциона не двигается, и привод задних колес не включается. Снижение скорости при движении назад (4WD) -1. Во время снижения скорости при движении назад, скорость вращения задних колес превышает скорость вращения передних колес из-за характеристик торможения, и скорость заднего масляного насоса превышает скорость переднего масляного насоса. -2. Во время движения назад масляный насос вращается в обратном направлении, но задний масляной насос вытягивает масло из сетчатого масляного фильтра. Масло проходит через контрольные клапаны В и С и всасывается задним масляным насосом. -3. Излишек масла, выпускаемого задним масляным насосом, превышающий рабочий объем всасывания переднего масляного насоса, проходит через контрольный клапан F, идет через поршневое отделение и регулируется давлением в двух отверстиях. -4. Гидравлическое давление толкает поршень фрикциона для его соединения со внутренней частью блока фрикциона, и через карданный вал передает движущую силу от трансмиссии на задние колеса. Работа аварийной системы гидравлического давления Работа термовыключателя -1. Во время 4WD движения отрегулированное масло воздействует на перепускной клапан и на поршень фрикциона. -2. Когда масло дифференциала становится ненормально горячим, термовыключатель толкает контрольный клапан, и гидравлическое давление в поршне фрикциона выпускается; полный привод отключается для того, чтобы защитить систему. Когда перепускной клапан работает -1. Во время 4WD движения отрегулированное масло воздействует на перепускной клапан и на поршень фрикциона. -2. Когда гидравлическое давление превышает натяжение пружины, контрольный клапан открывается, давление масла в поршне фрикциона поддерживается, и передача чрезмерного крутящего момента на привод задних колес предотвращается.
  14. 1 точка
    Колега препоръчвам ти да насочиш майсторите към релето на компресора да погледнат. Като взех моята също не работеше климатика и се оказа от него. Смяна на реле, профилактика и допълване - 100-тина лева излезе. Мига ли нещо по управлението на климатроника. При мен мигаше DUAL. Проблеми с компресора и най-вече шайбата имат бензинките. Не е изключено разбира се и на дизел да изгърми.
  15. 1 точка
    което се намира долу зад бронята пред самия радиатор на двигателя
  16. 1 точка
    Честито колега , да я караш безаварийно и дълго ! За 2. Проблема много вероятно е да е в компресора на климатика и съединител/бобина. Съединителя протрива шайбата , запича лагера , бобината гори. За 3. Система за адаптиращи се фарове (AFS) (За някои модели) Автоматична система за настройка на фаровете Системата AFS работи със автоматичната система за настройка на фаровете, за да усети промени във височината на автомобила в следствие на натоварване с пътници и багаж. Вертикалното положение на фаровете се настройва автоматично, за да се компенсира натоварването с багаж. Системата за адаптиращи се предни фарове (AFS) Ви помага да подобрите видимостта при шофиране нощно време. Системата AFS управлява посоката на насочване и разпределение на късите светлини според завъртането на волана по време на завои или завиване. Има бутон за изкл. на тази система . Бутона трябва да е вляво от волана. Виж също така при тестовия режим при вкл.на контакт на таблото свети ли ти AFS лампичката и изгасва после . Много джамбази ги шунтират , когато има проблем в системата.
  17. 1 точка
    Само за протокола - при саждите няма пресостат, като при бензиновите агрегати, а има датчик за налягане. Датчикът за налягане пуска компресора, както и в зависимост от налягането пуска перките на първа, или втора степен, за да не вземе да настине мотора. надува се системата с азот примерно и се гледа дали ще тръгне компресора, ако не тръгне се почва по веригата - датчик, кабели, релета, модули разни и т.н, нищо крайно сложно за сервиз на, който му се занимава с ремонт на климатици/автомобили.
  18. 1 точка
    О, боже, сърцето ми..... Бях в един мол, когато видях касиер да говори с момче, за което става дума в написаното по-долу. На 5 или 6 години... Касиерът каза: " Съжалявам, но нямаш достатъчно пари, за да купиш тази кукла." Момчето се обърна към касиера и попита: " Сигурен ли си, че нямам достатъчно пари?" Касиерът преброи парите още веднъж и отговори: " Знаеш, че нямаш достатъчно пари да купиш куклата." Момчето все още държеше куклата в ръката си. Погледнах го и го попитах на кого иска да даде тази кукла. "Това е куклата, която сестра ми обичаше и отчаяно търсена. Исках да й я подаря за рождения й ден. Трябва да дам куклата на мама, за да може тя да я даде на сестра ми, когато отиде там." Очите му бяха толкова тъжни, когато каза това. "Сестра ми отиде при бог... Татко казва, че и мама ще види Бог много скоро, затова си помислих, че може да вземе куклата, за да я даде на сестра ми..." Сърцето ми почти спря да бие. Момчето ме погледна и каза: "Казах на татко да каже на мама да не си тръгва. Тя трябва да изчака, докато се върна от мола." Тогава той ми показа много хубава снимка, на която се смее. "Искам мама да занесе на сестра ми снимката ми, за да не ме забрави. Обичам майка си и ми се иска да не ме напуска, но татко казва, че трябва да бъде с малката ми сестричка." Тогава той погледна назад към куклата с тъжни очи и стана много тих.. Бързо си взех портфейла и казах на момчето "Пак ще проверим дали имаш достатъчно пари за куклата." " ОК ", каза той: "Надявам се, че има" Бях добавиил няколко от монетите си, без той да ги види и започнахме да броим парите. Беше достатъчно за куклата и дори няколко цента повече. Момчето каза: " Слава Богу, че ми даде достатъчно пари!" Тогава той ме погледна и добави: "Снощи се молих, преди майка ми да отиде при Бог да имам достатъчно пари да купя тази кукла за да може мама да я даде на сестра ми. Той ме чу! И аз исках достатъчно пари, за да купя бяла роза за майка ми, но не се осмелих да помоля Бог за толкова много. Но той ми даде достатъчно, за да купя куклата и бяла роза. Майка ми обича бели рози." Излязох от мола, но не можах да махна момчето от главата си. Спомних си двудневна статия от местен вестник, която съобщава за пиян шофьор на камион блъскал кола, в която бяха млада жена и малко момиченце. Детето почина веднага, а майката беше в критично състояние. Семейството трябваше да реши дали ще изключи животоподдържащата машина, защото младата жена никога нямаше да се възстанови от кома. Това семейството на момчето ли беше? Два дни след срещата с момчето прочетох във вестника, че младата жена е починала. Не можех да не си купя букет от бели рози и да отида на църква, където тялото на младата жена беше поставено, където хората можеха да се сбогуват преди погребението й. Тя лежеше там в ковчега с красива бяла роза и снимката на момчето и куклата. Със сълзи в очите осъзнах, че животът ми се е променил завинаги... Любовта, която момчето изпитва към майка си и сестра си, все още е трудно да си представим и днес. И за частица от секундата пиян шофьор му отне всичко това. Моля, не пийте, ако шофирате. Действията ви могат да променят живота ви завинаги. Но и нечий чужд живот, който няма нищо общо с вашите трудности. Стойността на човека се крие в това, което дава 💖
  19. 0 точки
    След тримесечна пауза отново е време за месечна Хонда Акорд среща в София. Каним всички фенове на модела и на марката да се срещнем, да си покажем и разгледаме колите, да си погововорим и да обменим информация относно любимите ни автомобили. Добре дошли сте, дори да нямате Акорд. Ще се видим в неделя (7 юни) на паркинга на Джъмбо на Ботевградско шосе в 15 часа. https://www.facebook.com/events/723964281683568/ Tочната локация, ако някой не знае къде се намира мястото: https://www.google.com/maps/@42.7088219,23.4561997,3a,75y,48.53h,85.93t/data=!3m7!1e1!3m5!1sZvo_Wt9bvsHykp-rb0uo-Q!2e0!6s%2F%2Fgeo2.ggpht.com%2Fcbk%3Fpanoid%3DZvo_Wt9bvsHykp-rb0uo-Q%26output%3Dthumbnail%26cb_client%3Dmaps_sv.tactile.gps%26thumb%3D2%26w%3D203%26h%3D100%26yaw%3D321.79913%26pitch%3D0%26thumbfov%3D100!7i13312!8i6656
  20. 0 точки
    Ето ти и 1 снимка от мен. Нощем, слаб трафик, фемилито спи отзад, а аз си карам лежерно на круиз контрол по хоризонтално извънградско шосе. Обърни внимание и на борд компа и статус бара за моментния разход.
  21. 0 точки
    Понеже виждам че гадаете, да кача това видео и тук.
  22. 0 точки
    Стойностните жени са инвестиция, другите са разход!
  23. 0 точки
    Някакви грешки изкарала ли е свързани с кутия и тн? С HDS може да си тестваш соленоидите и да слушаш как цъкат, евентуално ако някой цъка по слабо може да е позадръстен.
  24. 0 точки
    Няма гаранция, че няма електрически проблем самия клапан. То може да е и някой от другите клапани, някоя букса, не е изключено и механичен проблем и т.н. възможностите не са една или две.
  25. 0 точки
    Твърдят го, но за съвсем друг режим: Движение задним ходом с постоянной скоростью (2WD) А за Снижение скорости при движении вперед (2WD) твърдят друго: Масло, выпускаемое задним масляным насосом, втягивается задним масляным насосом и циркулирует. Поэтому поршневое отделение не вырабатывает гидравлическое давление, блок фрикциона не подключается, и привод задних колес не подключается. Т.е. има режим на DPS, в който задните колела се въртят по-бързо от предните и 4WD не се включва. Така че, пак те съветвам да четеш по-внимателно. И няма нужда се впрягаш толкова. Не те нападам и няма нужда да се защитаваш. По добре кажи какво знаеш за този хидравличен филтър.
  26. 0 точки
    Благодаря ти Емо, ще се сипва !! Закупих го от Ратола, поне е достоверно p.s. На хондарата и налях 5/30 Valvoline червената бутилка
  27. 0 точки
    Нека да внеса малко пояснения, защото не е така както го описвате. Соленоидите, които са отвън на кутията, не са соленоиди в смисъл отворено/затворено и не отговарят за смяна на предавките. Това са регулиращи вентили и идеята им е да регулират налягането на маслото към съответните съединители на предавките(не към самите съединители, а към буталото дето мачка съединителите). Соленоидите, които отговарят за смяна на предавките са вътре в самата кутия и достъпа до тях, както споменах вече, е тегав.
  28. 0 точки
    От както съм взел Хондата, всяка година минавам на едно и също място. Стенда има едно копче с надпис 4х4 и е универсален. Няма според мен специални стендове за 4х4.
  29. 0 точки
  30. 0 точки
    Колко да е филм, буташ (или някой друг ти я бута) старата кутия, слагаш "новата" и газ.
  31. 0 точки
    Предлагам ти да си смениш филтъра на кутията (външния), както и да свалиш,провериш и евентуално почистиш външните соленоиди, защото достъпа до вътрешните е малко тегав.
  32. 0 точки
    Благодаря за отзива. Мислех, че има възможност дадено мнение да стои като първо в темата, където е публикувано. Мисля, че и с форумния календар успях да се справя.
  33. 0 точки
    Мнението можем само да го лайкваме адски много, темата иначе е закачена. Имам предложение - използвайте календара и добавете събитие там, може и повтарящо се. Линквайте към Facebook също. Ако имате нужда от нещо кажете.
  34. 0 точки
    Обстановката се успокоява, времето се оправя (всички се надяваме), което означава, че отново е време за среща на Акордите в София. Както винаги - добре дошли сте всички, дори и да нямате Акорд, важното е да си поговорим за колите и да си изкараме приятно. Срещата ще се проведе на 7 юни (неделя) от 15 часа на паркинга на Джъмбо на Ботевградско шосе (входа на София от АМ Хемус). Това е и събитието във фейсбук, където можете да отбележите присъствие, за да получите напомняне за сбирката. https://www.facebook.com/events/723964281683568/ Пускам линк с точната локация, ако някой не знае къде се намира мястото. https://www.google.com/maps/@42.7088219,23.4561997,3a,75y,48.53h,85.93t/data=!3m7!1e1!3m5!1sZvo_Wt9bvsHykp-rb0uo-Q!2e0!6s%2F%2Fgeo2.ggpht.com%2Fcbk%3Fpanoid%3DZvo_Wt9bvsHykp-rb0uo-Q%26output%3Dthumbnail%26cb_client%3Dmaps_sv.tactile.gps%26thumb%3D2%26w%3D203%26h%3D100%26yaw%3D321.79913%26pitch%3D0%26thumbfov%3D100!7i13312!8i6656
  35. 0 точки
    Абе, добра си е колата. Кога скоро е имало такава? Да сменят А-то с Н и да я дават насам!
  36. 0 точки
    те такива датчици са трудни за намиране преди време имаше в интернет се продаваха калпавите около 35 евро а хубавите бяха на 60 евро полско качество,да върви там да върши работа и да не смъква много касичката,чее стане ли така просто не си струва
  37. 0 точки
    Пиша за развръзката на проблема. Препоръчаха ми читав сервиз, в който бяха любезни да ми обяснят стъпка по стъпка всичко и вече климатика работи. Оказа се това реле за налягане, което не работеше.
  38. 0 точки
    Благодаря за пожеланията колеги! Крайната цена бе 12500лв. Вече я регистрирах, обслужих и поразгледах. Към забележките има: 1. Ляв кормилен накрайник 2. Питата на климатика - след подмяна с нова все още не работи системата. 3. Счупен лост на задния сензор на самонивелиращата система за фаровете. Имам съмнения, че въобще работи тази система, но няма грешки на таблото. Възможно ли е фаровете да завиват? Общо взето е това към момента. Към положителните аспекти, позицията на шофиране и седлаките са супер.
  39. 0 точки
    Сервиз за климатици, в който не могат и не знаят как да разберат къде е проблема, е всичко друго, но не и сервиз. Все едно да идеш в сервиз за спирачки и да ти кажат - "Маркучите може да са запушени, смени ги и ни я докарай да сменим ние накладките". Трябва да я напълнят там с каквото пълнят, да е под налягане и да видят дали изпуска. Ако изпуска - да се подмени каквото трябва, за да спре да изпуска. След това се пълни пак и ако не изпуска - пълни се с фреон. С фреона вече се проверяват изходните сигнали на пресостата. Това е елементарна работа за всеки, който се занимава с климтици. При празна система и правилен сигнал от пресостата, няма как да тръгне компресорът, защото налягането е = 0.
  40. 0 точки
    Да, жалко е, че няма ръчна клапа за централните и аз съм си го мислил. Но опитай да ги нагласиш да духат в една посока напред и към тавана, но не максимално нагоре, а малко преди това. На задните седалки се усеща леко полъха на климатика, а на предните не. Откакто ги сложих така не ми е липсвала клапата за затваряне. Аз вече ръчно не пипам насочването и силата, оставям автоматичния режим да го регулира. Само пускам/спирам компресора понякога (т.е. или на auto, или компресора на off) и сменям температурата. Понякога мога и да врътна силата на лявата духалка.
  41. 0 точки
    То пак добре, че между всяка смяна на масло не те карат да разфасоваш мотора и да почистваш сегментите с четка за зъби .
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...