Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 7.05.2020 in all areas

  1. 4 точки
    Здравейте, След 500 км. ръчкане само из центъра на София 1) Автомобил – Honda Accord 6, F18B2, 2001г.; 2) Масло – Liqui Molly 10W40 ACEA A3 ∙ ACEA B4 ∙ API SL; 3) Маслен филтър – ALCO SP 937; 4) Общ пробег на автомобила – 155900 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 2300 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – 30/70 (последните 500 км само градско из центъра на София); 7) Средна скорост - N/A; 😎 Сезон на експлоатация – 31.01.2020 – 06.05.2020; 9) Моточасове – N/A; 10) Изразходвано гориво – А 95 около 60 л. Kruiz, Shell, Eko; 11) Kтм = (60л./ 4.0 л.) =15; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател (3 мин след гасене) и е сушена 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната – 4,0 л.; 14) Доливане на масло – не. 15) Предходно масло Castrol 10W40 (немско) на около 10000, но на около 2 г. Режим - рядко над 4000 об./мин. Пробата е сканирана на скенер Canon MX490 3 in1 с разд. способност 600dpi. на офисна хартия, капката от около 2,0 см. височина.
  2. 2 точки
    @Accord 1,8i LS 2001 Пробата е взета перфектно и старателно. Поздравления за което! Маслото е още в пълна кондиция. Ядрото държи здраво тежките замърсявания, т.е. маслото все още има силни диспергиращи свойства. Заформила се е и дифузната зона - светло зелената част, където се отлагат леките частици. Има и достатъчно голяма зона от чисто масло - синята периферия на капката. Външният ръб на капката е сравнително равен, т.е. няма обводняване на маслото. Двигателят е работил много добре! Продължавай нататък да видим кога ще му дойде времето за смяна на това масло.
  3. 2 точки
    Виждам че и в тази тема се прокрадва "високо напрежение", и за да не изглежда че само аз съм на 100% доволен, ще добавя и някои негативи. Въпреки че моята е Екзекютив и си има всичко (без ненужната ми навигация), бих се радвал и на следните екстри: 1. Да бе 4х4 - (каквато версия се е предлагала за Япония) и с леко повдигнато окачване в стил "крос кънтри". Вероятно са решили че ще дръпне част от клиентите на Ц-РВ-то. 2. Да имаше "перца" на волана (при фейса), понеже по това време излиза и вторият Ледженд, а управлението на кутиите е еднакво и вероятно има свободни писти в лентовия кабел. По това време обаче вече е в ход разработката на Акорд 8 и са ги "отложили" за него. 3. Задните пасажери биха се радвали на персонални "духалки" + подгрев и за себе си, но явно Акорда е средна работа и те "не са ора" (според управата на Н). Но пък останалото е достатъчно добро и с приличен ресурс, та пълно щастие нЕма.
  4. 2 точки
    Колегата @Knoxville направи няколко снимки за сравнение между халогенни и LED дълги светлини на Акорд 7. Ето подробности: Разстояние до стената отпред - около 5-7 метра, не сме го мерили. ЛЯВО: - къси с фабричен ксенон, цвят около 5 000 К (оценка на око) - дълги - LED от темата - колата е седан, фейслифт, 2.2 дизел, гуми 225 / 45 / 17 ДЯСНО: - къси с фабричен ксенон, цвят 4 300 К - дълги - халогенни H1 - колата е седан, пре-фейс, 2.4 бензин, гуми 215 / 50 / 17 (диаметър +14 мм), колата е по-ниска откъм окачване, видимо и по фаровете. 1-ва снимка - двете коли само с къси светлини - изходна снимка: 2-ра снимка - колата отляво е с включени дълги: 3-та снимка - колата отдясно е с включени дълги: 4-та снимка - двете коли едновременно са с включени дълги: ИЗВОДИ: На снимка 3 доста добре се вижда колко хубаво е оформено петното на дългите светлини точно в средата, малко над линията на късите. Там е значително по-ярко, отколкото встрани. Който не може да го различи - ето същата снимка, с очертаните петна на двата фара: (Извинете за рисунката на Paint!) На снимка 2 се вижда колко по-широко е петното от LED_светлините, а точно в средата е много леко по-тъмно (спрямо периферията!). На пътя това значи доста по-широк осветен участък, но липсва ярко-осветеният сектор точно в средата. Това създава едно усещане у водача, че не светят както трябва, защото вместо да е осветено супер ярко в средата и по-малко в периферията - вече е обратното - периферията е леко по-силно осветена от средата. Този "феномен" се опитах да обясня в мнение 12 в тази тема. На снимка 4 се вижда добре колко по-широко е петното на едните спрямо другите. Като яркост е трудно да се разбере, защото това, което виждаме на място там е различно от това, което пресъздава камерата, също зависи и от монитора, на който се гледа снимката. Просто си трябва да се види на практика, на пътя. Снимките не са достатъчни. Докато карах по изцяло тъмен път, светването на дългите буквално прави ден пред мен. Позволих си да карам със значително по-висока скорост, която с халогенни дълги обикновено не си позволявам да вдигам. По-широкият ъгъл на осветения участък води до по-добро възприемане на обстановката. Всичко това са си мои лични изводи и не искам да ги наложа на никого. Опитвам се да преразкажа безпристрастно, но не крия, че съм силно, силно изненадан от подобреното осветяване. И на магистрала, и на извънградски двулентов път - огромна разлика. Напълно сигурен съм, че като изгорят, ще сложа пак същите или по-добри, но никога повече халогенки. Халогенка ще сложа само за заместител докато си купя новите.
  5. 1 точка
    https://www.olx.bg/ad/maska-za-honda-akord-8-generatsiya-ot-2008-godina-CID360-ID8bqKO.html Колеги, сега попаднах на това. Някой ако търси все още.
  6. 1 точка
  7. 1 точка
    Мога да споделя и при осмицата как се е стиснал японеца и при екзекута. Много съм подразнен,че стъклата не са соларно-атермични още повече пък люка. - проблема с люка е решен с най висок клас фолио срещу УВ. Багажника при комбито не е това което очаква човек от едно комби, - не може да се реши проблема. Шумоизолацията е ужас. - проблема е решен с няколко дневен труд от мен и сега е тишина. Пасажерската седалка няма опция за на горе/на долу. - проблема ще го реша при първа възможност със смяна на седалката скоро. Тънки ламарини. - не може да се реши проблема. Та проблемите ми за които спокойно мога да обвиня японците за мен са два. Другото ми е просто разход.
  8. 1 точка
    Да, сигурни сме. Ако си ги насочил в земята, бива. Насочиш ли ги правилно, ще ти светкам с дългите всеки път. Въпроси?
  9. 1 точка
    Презапои си главното реле
  10. 1 точка
    Нещата от моята камбанария: 1. Обезшумяването - даааа, определено си е шумна. С правилните гуми НА ПРАВИЛНОТО ШОСЕ И НАСТИЛКА (всяка прилика с българските "аутобани" е случайна) с правилната скорост и правилната музика няма дертове. Честно казано не виждам как ще е 1400кг с полезен товар няма и 500 кила, пък и нова да струва наполовина на "премиум" ако от Хонда бяха вкарали нужния материал където трябва, за да е тихо. Пък и нямам нужните време, нерви и умения да я разкостя така, че после да не ми останат части, за да лепя изолация... 2. Колоната - да, по-големичка е. Понякога, но много рядко се изгубва някой в нея. Съмнявам се CRV-то да може да си изкара safety rating-а ако беше с колона дебела колкото кутрето ми. 3. Вдигане на стъклата + само шофьорското автоматично - дааа, малко е досадно, ама голям праз. Всеки да си вдига джама! 4. Спирачките определено ги предпочитам по-айляк, отколкото да коват при докосване. Като си познаваш колата знаеш кога да почнеш да спираш и къде ще спреш. Иначе пасажерите са като на рок концерт. На марките с перфектните спирачки да не би да се ползват по предназначение ... 5. С климатика нямам дертове откъм духане, обаче ми спъва колата. CRV по нагорнище с климатик и газ на 2500 оборота не е приятна гледка. И да, газта си иска настройката. 6. От аудиото се изхвърля само касетофона и се подменя с каквото и да е марково. 7. Пръскалките на фара стоят ефектно докато не счупиш някоя. Вградете ги тези дюзи или ги махнете, че и без това само хабят течност. 8. На служебната Октавия има едно за промяната на скоростта на автоматичната чистачка - ето това не е лошо, че в леко пикливо време, когато падат по 5 капки на минута не върви да е на чистачка, а пък иначе ръчно си е досадно. Иииии въпреки това пак не ми пречи да го правя. Иначе колите вече са само визия, параметри и екстри, досущ както телефоните. Мързеливи консуматори сме човеците и само екстрите гледаме.
  11. 1 точка
    Вместимосста на казанчето със система за миене на фаровете е 5 литра, без е 2.5л.
  12. 1 точка
    Здравей колега. Програмите им може да не го показват но това не значи,че няма.И в крайна сметка намерихте ли го?
  13. 1 точка
    Вкарай тук VIN номера си и ще го намериш там където казва Фена https://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda Това е при моята генерация пак там се намира,но първо както каза Фена виж дали имаш антифриз.
  14. 1 точка
    На по старите коли но не и хонда, от скоро ли караш хонда. Предполагам преди това фоксваген или нещо италианско. Термо шалтера на термостатното тяло под дросела. Допълни си радиатора с течност и разширителя до макс.
  15. 0 точки
    Здравейте Колеги. Имаме масла от ato24.de, купени за продажба в Мото25, които останаха при нас след приключване на нашата дейност. Ако решите, че желаете нещо, свържете се с @Чавдар K (тел. /viber 0885 9O9 1O1) за да се разберете, как ще се случи покупката. Това е списъкът: https://www.ato24.de/de/liqui-moly-longtime-high-tech-5w-30.html LIQUI MOLY LONGTIME HIGH TECH 5W-30 цена 5L разфасовка Цена - 69.00лв (налични 3*5L)
  16. 0 точки
    Както всички марки автомобили, така и Хонда си има "трески за дялане". Предлагам в тази тема да ги посочваме, за да бъдем полезни един на друг и на всички, които се чудят каква кола да изберат. Не става дума за индивидуални повреди в автомобилите ни, а за концептуални грешки и проблеми. Да се посочва точно модела, модификацията, двигателя и годината на производство на коментирания автомобил. Започвам пръв: CR-V, Elegance 2008, 3 gen., 2.2 i-ctdi (N22A2), ръчна кутия Лошо обезшумяване на купето - това беше първото, което ми направи впечатление, когато купих колата и я покарах. Шумът е най-вече от гумите и зависи от настилката. Явно всички японки са така. Твърда и лесно надраскваща се пластмаса в салона. В този клас май всички са така. Въпреки многото място в салона и багажника, липсват разни полезни отделения за вещи. Остаряла концепция на кормилното управление - хидравличен усилвател, който в началото ми беше доста твърд и некомфортен. Е, свикнах вече. Честа повреда е протичане на маркуча за високо налягане на хидравликата. Аз лично нямам такъв проблем. Непрецизно и тромаво превключване на предавките. Огромна пропаст между 2ра и 3та предавка (около 1200 об. при еднаква скорост). Определено препоръчвам автомат. Жалко, че го има само при фейслифтовите дизели. Спирачките също не ми харесват особено. В началото на хода на педала има една слабост и след това захапват яко, т.е. реакцията е нелинейна. Не знам, така ли е на всички? Парното и климатика идват малко слаби. Особено в големи жеги се усеща. Явно и термоизолацията на купето не е на ниво. Разширителният съд на антифриза е с черна непрозрачна горна част и не може да се види нивото отвън. Засега толкова. Ако се сетя за още нещо, ще добавям.
  17. 0 точки
    Благодаря за мнението това масло го смених Понеделника и сложих yacco 15w50 galaxie определено и двигателя затихна , иначе откакто я имам колата за две години и 10хил километра съм сменил 7 пъти маслото.Сега с това масло се надявам два пъти в годината да го сменям за зимата съм предвидил 5w40.
  18. 0 точки
    Много не приятно. Аз моята е издърпах нарочно и отчупих двете щипки с такава лекота,че и котка може да я извади.Направих го това за да я залепя с едно швейцарско двукомпонентно лепило именно против падане и кражба.Сега ако иска някой да я вземе ще трябва да я счупи,огъне или каквото там но здрава няма да излезе.Не е лошо да се бележи (сигурно ще го направя) по някакъв начин и ако си я видя на някой със сигурност ще си я взема,а и другите ще издърпам.
  19. 0 точки
    Между две приятелки: - Муци след карантината се опитах да вляза в любимите дънки! - И....? - От стоновете и пъшкането, мъжът ми се възбуди и се наложи да ги свалям!
  20. 0 точки
    https://formula1.sportal.bg/news.php?id=25441
  21. 0 точки
  22. 0 точки
    За снимане на полигон/плац ми се струва, че ще трябва снимките да направи професионалист с по-сериозна техника, а не с телефон, за да може да покаже точно разликата. На широко или на магистрала, където няма обекти встрани, няма дървета и нищо, което да отразява светлината встрани, няма да си личи разлика и ще се вижда голяма яркост близо пред колата, но тъмно петно далеч напред. Това ярко петно в близост ще подлъже обикновените камери с автоматични настройки на яркост и бяло. Няколко пъти в темата споменах, че това, което пресъздава камерата на телефона, не е това, което се вижда наистина. Към това ще добавя също, че въпреки по-студения цвят (4300К LED с/у 3000-3300 К халоген) LED-светлината все пак на мокро осветяваше много по-добре и правеше пътя много по-видим, защото абсолютната стойност на светлинния интензитет е много по-голяма при LED-a. Ако да речем с халогенката имаме 100 % интензитет и 100 % видимост заради топлия цвят, то с LED-а имаме 80 % видимост и поне 130-140 % по-голям интензитет (бих казал дори 150). Много, много по-ярко е осветен пътят. LED-а ми е 4300К, но определено има разлика в цвета спрямо ксенон 4300. За да докарат по-топъл цвят на LED-a, са добавили излъчване в червения спектър, но липсват жълто и зелено, или поне са много по-малко, отколкото при ксенон. Нощем не личи, но денем тези червени "шипове" в спектъра доста си личат, ако се гледа срещу стена. Към характерния студено-бял цвят на китайски LED-чип е добавено червено, така да се каже.
  23. 0 точки
    Животът може да бъде разбран само отзад напред, но се живее обратно. Сьорен Киркегор
  24. 0 точки
    ЛЕД светлините също имат вариант за топлината на цвета си. Аз съм си поръчал 4300к и очаквам да светят много близо до цвета на ксенона ми. (Все пак съм поръчал китайски крушки, така че няма да се изненадам, ако не е точно 4300к, а на късите светлини съм с Osram Xenarc). Така че в моя случай не би трябвало да има значение дали настилката ще е мокра или суха. НО - да видим, като пристигнат. Това, което успяхме да направим е - на магистралата застанахме един до друг и включихме едновременно дългите и гледано от моята кола, халогенните дълги се губеха в ЛЕД-ките. Още една редакция - после, като слезна при колата, ако не забравя, ще проверя какво е записал видеорегистраторът и ако има някой хубав сравнителен кадър, ще мога да го скрийншот-на.
  25. 0 точки
  26. 0 точки
    Айде всеки почна да вади от пет кладенеца вода да убеди другия. 😀 Я сега, колко е мощността на радара? Това е все едно (да сравняваш) да се опиташ да си стоплиш чаша вода до домашния рутер или да чакаш да заври под 5G клетката. Това беше от мен по тази тема 😏 ПП: Радарът не е лъч.
  27. 0 точки
    Много джангър дига матора след 100км -то и преди 100 де ,лошо обезшумяване ,ама много лошо -никакво общо взето ,твърда возия за финната ми фигура от 130 кила ,не отговаря твърдото окачване на стабилноста в завоите която очаквах -не се лепи по асвалта за това окачване -ми сивик -градско возило ,къси предавки -висок разход ,интериор -всичко скърца и хлопа ,машинките на вратите знаете -леш от всякъде -за нови ,лошо начало за японците за нова серия коли ,рейката на волана няма оправия никога перфектно ,скоростната слаба -лагерите се прецакват рано за японска кола ,копчето за парното и то лайняно измислено ,чупи се лошо ,предните амортисиори се скапват бързо ,машинките за местене на фаровете гърмят ,тънки ламарини -удариш ли я и става тоталка и се усуква за нищо работа,катализатора се топи -нещо пак недоизчислено, озвучаване -скапани говорители и касетофони ,гадна предна конзола за нов касетофон -без преправяне стои грозно всичко ,спирачките отлични -всички ,при добро профилактиране и подръжка разбира се ,мотора 1и6 също отличен ,при добра подръжка и редовна смяна с качествено масло не прави проблеми -редовно го развъртам до 6000 да се разходи добре маслото из него и да издухам някой голф,върви като за 150 коня заради късите предавки ,в сравнение с другите марки курници които наблюдавам всеки ден в сервиза ,хонда е надежден автомобил ,няма да те остави на пътя за нищо работа -освен примерно датчика на коляновия вал ,ами това е моята кола . ръгам на 6 къртя павета ,хакам на 7 голяма фиеста ,бухам на 8 и нещо ма докосна брях брях таз хонда
  28. 0 точки
    Honda Accord 7 генерация 1. Изключително слабото обезшумяване. 2. Доста твърдата возия дори и на 16ки. Завиждам на силата на духа на колегите, които карат на 18ки и 40 височина на гумата. 3. В началото ми направи много силно впечатление силата, която е необходимо да приложа, за да спирам така както съм свикнал. Това и до ден днешен продължава да ми прави впечатление, тъй като често карам различни коли и правя пряко сравнение на спирачките. 4. Централните духалки не може да им се регулира силата. За задния ред седалки духалките са били опция, която се доплаща дори и при 8ма генерация, при 7 няма такива. 5. В задните врати няма джобове, където да сложиш вода или чадър, съответно понякога когато пътуваме 4 човека на дълъг път накрая намирам някое шише с вода пъхнато в кожения джоб (на гърба на предната седалка) и особено ако е голямо шише, много грозно разпъва самата кожа и си остава провиснала. 6. Няма ски сак в никое ниво на оборудване, това го забелязвам дори и при чисто нови Хонди. 7. Багажника е с неправилна форма и това ме дразни, когато трябва да товаря повече багаж и мястото едва стига. 8. Дори и в executive ниво с едно докосване се вдига само шофьорското огледало - това важи и за доста чисто нови Хонди. 9. Много дебела странична колона + солидно огедало създават огромна сляпа точка, в която веднъж успешно се скриха 2ма пешеходци един до друг. 10. До 2005та модела не се предлага с борд компютър, нещо което предишните ми коли (95та и 99та година) имаха. 11. Потят се фаровете. 12. Пречупено през призмата на 2020та година, модела има не малко детски болести, някои от които струват необосновано много да се ремонтират. 13. Не знам точно каква е кожата, но въпреки че колата нощува в подземен гараж и е с перфектно работещ климатроник, лятото започва да ми залепва гърба още на 20тата минута от пътуването. Това знам, че е при много от моделите с кожа, но например съм се возил в и карал някои от немските конкуренти от същите години и там не се изпотявам толкова бързо. Последния път дори имах пробег от 2 часа и половина и излезнах от колата със сух гръб. 14. Дори и към днешна дата, не само в моя модел, Хонда продължава да прави само шофьорската седалка с ел. функции.
  29. 0 точки
    https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=577723599510126&id=133164473966043
  30. 0 точки
    Луната и Венера в красив танц,вчера 22.00ч.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...