Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 17.04.2018 in all areas

  1. 3 точки
    Принципно най-добре е капката да се вземе около 10-та минута (+- някоя друга минута разбира се не е проблем) след гасене на мотора. При по-продължително изчакване се предоставя възможност за по-голямо "утаяване" на мърсотията в маслото, т.е. по-неравномерна е дисперсията й в маслото, а също така пада и температурата на маслото. Не случайно при извършването на лабораторни капкови проби се подчертава, че образецът следва да бъде добре разклатен, за хомогенизиране на разпределението на мърсотията в него. Другото е, че капковите проби следва да се правят при максимално сходни условия, за по-обективен резултат, а ти обикновено ги взимаш около на 15-та минута, за това ми направи впечатление .
  2. 2 точки
    7мици ползвам на бегачката в студено време на евридейка пали гаси гърмят кат пиратки. Ако е бкр5 за газ бкр6 и край.
  3. 2 точки
    Капков тест 5 - 5000км. 1.Mobil1 0w20 AFE 2.Honda accord-K20Z2 2006г. 3.Общ пробег на автомобила-142130. 4.Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата 5000км. 5.Цикъл(извънградско/градско) 40/60% 6.Средна скорост,около 40 км/ч. 7.Сезон на експлоатация 10.01.2018г.-01.04.18г. 8.Мото часове, около 170 9.Изразходвано гориво-около 450 л. пропан бутан и 70 л. бензин А-95. 10.Пробата е взета от напълно загрял двигател,30 мин. след изгасяне. 11.Сушена е 22 ч. на стайна температура. 12.Обем на налятото масло при смяната-4.7л. 13.Доливане няма,няма разход на масло. 14.Маслен филтър, хонда OEM (purflux). 15.Режим на използване-(тежък)кратки разстояния и студени стартове,рядко до към 5000об.(160-170km/h)за кратко. 16.Предишно масло, Honda HG 0W20 Ultimate syntetic,MOBIL ESP0W30,Amsoil 0w20,petro canada 0w30,castrol edge 0w30,motul eco energy 0w30,castrol magnatec 5w40 17.Сканирана е с 600 dpi. на офисна хартия,като капката е капнах от 1,5-2,0 см. височина. Развитие през 1000км.: 10002000 300040005000 Смятам,че състоянието на маслото е още добро. Единствено забелязвам леко накъдряне по периферията на капката,което може да е от по малкото часове на сушене.
  4. 1 точка
    По-скоро са добавили W където не трябва. 30, 40, 50 не са multigrade масла.
  5. 1 точка
    Капната е вече на 8-мата минута от изгасянето и съхне на стайна температура.Пробег за деня 450км,общо пробега става 5450км,като вече средната скорост я вдигам на твърдо 40км.,и отгоре!Чакаме резултата,който според мен няма да е с някакви много различни отклонения, от предишната капка горе.
  6. 1 точка
    Здравей Жорка! Относно най голямото ти притеснение кражбите.Колко откраднати ЦР-Вта ще има на година?Я има едно две на година а може и толкова да няма,особено пък в Бургас не съм чул да има откраднато. Това за проблема с климатика и останалите глупости който са ти наговорили предполагам че си посетил сервиз Апостолов и от там са ти казали тези страшни неща.Там даже могат да ти покажат части че са за смяна а на автомобила изобщо да не съществува такава част.Джантите нямат датчици и рейката на бензиновите до колкото знам е електрическа а на дизела е хидравлична.Какво ще означава това вътре си като на пейка идея си нямам но за мен си е комфортно и удобно.4х4 си е достатъчно и си върши много добре работата при нужда все пак това не е джип за офроуд.Това дали ще попаднеш на читава и пазена е съвсем друг въпрос,но като цяло са здрави и надеждни.Замисли се и за автоматик.Успех.
  7. 1 точка
    Може да се инвертира само късия трим от софтуера.Прави се точно в тази ситуация. Въпреки всичко има значение и с какво /с кой протокол се чете трима. В оригиналния софтуер тримовете са 0,98 богато ...1,05 бедно .Няма отрицателен знак. От там на татък ,кой ,как ги обръща в проценти си е божа работа :). Най- лесния метод за проверка на тримовете е да се ресетне бензиновия компютър.Късия трим хваща в една посока ,примерно в плюс.След известно време се променя и дългия..да кажем след 2-5 мин.Ако първата промяна е в минус,тримовете са инвертирани. За К20 знаем ,че не така,но и не всички версии са ми минали през ръцете...... От това следва бъг в софтуера...или инсталационна грешка.Съответно ние няма как да помогнем..
  8. 1 точка
    Е, много тъпо е измислено! Исках да махна мрежите (заедно с корубите), закрепени на задните облегалки. Никога не съм ги ползвал, а заемат място и скъсяват максималната хоризонтална дължина на трюма. Оказа се че под видимите отпред капачки има 2 болта, но за задните 2 трябва да разглобя страничния капак, след него да махна горния и чак тогава има достъп до тях. Като я свалих пък отдолу зейна непокрита част от металната конструкция на облегалката -грозна гледка. Върнах всичко обратно. Явно комбитата без тази екстра са с други задни кори на облегалката. Що са си "играли" с различни кори и не са ли се сетили че някому тея мрежи може да пречат, и махайки ги ще остане разочарован от изпълнението?
  9. 1 точка
    Баща ми кара Пежо 307 (1.6, 110 кс, TU5 мотор) с такова вече над 10 години. Режимът на използване на колата е лек. Моторът свети и не харчи масло. Маслото си е чист хидрокерг без нищо забележително или ярко открояващо го от другите такива, но просто пасва на този мотор. Информация за състава на маслото можеш да намериш в ойл-клуб.ру. Данните там са от 2013 г.
  10. 1 точка
    Резбата е нормална.Пробвай с въздушен или електрически гайковерт?
  11. 1 точка
    3-та генер., 5-та предавка + Лок ъп 3100об. 160км.ч. даже в някоя тема бях постнал и снимка. Иначе колегата гоне обяснил много точно.
  12. 1 точка
    Споко, няма 'те връщаме в 1-ви клас. Броенето ти си е наред. Усещането за една предавка подарък идва при задействане на lock-up. Това е заключване на хидротрансформатора (torque converter). Значи, въртящия момент от двг вече не се предава към ск.кутия чрез маслото, а чрез директна твърда връзка. Така се избягват загубите на въртящ момент и обороти. От тук идва и падането на оборотите с едни 300-400 об/мин. Lock-up се задейства при движение с постоянна скорост на висока предавна (след 3-та, да кажем) продължително време, когато двг не е натоварен. При ускорение няма да се задейства. Не знам, каква е разликата в предавателните числа на ръчка и автомат, но моя 4-степенен автомат си карам на 4-та със 120 км/ч и 3000 об/мин, докато същото CR-V ръчка на 5-а със 120 км/ч е на 3300-3500 об/мин. п.п. Не съм гледал, колко дълга ми е 2-ра, ама на баир на 3-та (при мен това е директна) със 130 км/ч съм на почти 6000 об/мин.
  13. 1 точка
    Май ще почна да мириша пистолета преди да налея бензин. Sent from my A700 using Tapatalk
  14. 1 точка
    На осма дизел много ме дразни парното. Трябва да е на макс и да минеш 40км, за да усетиш някаква топлина. Също и спирачките. Иначе много здраво окачване, предвид пътищата ни. И определено за километрите, които минавам годишно, разходите за експлоатация са перфектни.
  15. 0 точки
    - Абе Хасане, ти като не можеш да се грижиш за толкова много деца, защо си ги направил? - Щот мноу ми аресва технологията бате.
  16. 0 точки
    Здравейте,от два-три дни и аз съм със сменен датчик(от САЩ),тук искам да благодаря искрено на zmiata 29,който оказа голяма помощ за смяната му.С новият сензор чека вече не свети! Още веднъж,Тони,Благодаря!Успех! пп.Между другото остана ми китайски датчик,ако някой се интересува и не му се чака от Ebay да пише.
  17. 0 точки
  18. 0 точки
    @borko 30 от една страна си прав. От друга обаче, не може да се отрекат и желанието и усилията на @Clabbe да допринесе с нещо за форума ни, като пише за своя проект. Може би, за повечето потребители (ще) е по-ясно като го пише на английски, отколкото на развален български. Все пак, да приемем, че ограничен откъм познанията си по нашия език, а не става въпрос за шльокавица, за която извинение няма.
  19. 0 точки
    Чудесен начин да превърнеш най-студения мотор в термопомпа е като вместо 5 сложиш топлинно число 9.Според NGK ,температурата в горивната камера ще стане стотина градуса...Тогава можеш просто да ползваш парното за климатик.
  20. 0 точки
    При първото пътуване с Харвито ,като минах с 130-140 през снадките на виадукта имах усещане че ми отскача задницата. След като смених всички тампони на задните щанги(въпреки че според майстора бяха ок.) + тези на панхарда това отскачане го няма-значително по-стабилна е по неравности.
  21. 0 точки
    Westin Safari front bar from US had to be customized as V´s in US have different subframe so install kit does not fit Mucho gracias to @Кръчмонавта for the help Boost meter connected.. New brake lines and fluid..
  22. 0 точки
  23. 0 точки
    Ако духа вятър пак тегли. Аеродинамиката на това кубче е клоняща към 0
  24. 0 точки
    Писал съм го многократно.Магистрала на прав участък без вятър до 160, в завой и неравности до 130.Икономично каране 110.Гуми 16 цола на 2 бара.Като срещнеш ТИР или Автобус държиш волана здраво ,че тегли на ляво.
  25. 0 точки
    Здравейте колеги, предлагам едно отлично ЦР-В за продан, в отлично техническо и визуално състояние, карано и поддържано от фен на марката последните 8 години, на реални километри, карана само на бензин, сменяни консумативи, валидни Каско и Гражданска отговорност, работещи климатик, ел. системи и много чист и запазен салон без следи от употреба. Нови зимни гуми Hancook. Без ръжди, удари и забележки освен нормални следи от употреба. 1998 година, 2.0 128 кончета, 185 000 реални километра, стандартни екстри за модела + климатик, парктроник Цена 6800 български лева, коментар след тест драйв на място. Телефон за контакт и въпроси 0888978402 - Николай, също на Лични съобщения или 0887910757
  26. 0 точки
    Истински отговор от автоджамбаз от Горубляне на мой въпрос дали колата е имала удари: -Кола и жена все някъде е чукната ... Важното е да е вярна...:)
  27. 0 точки
  28. 0 точки
    Ako ти избЕга кучката, значи това не е твойта кучка. - Байно
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00
×
×
  • Създай нов...