Jump to content

g0sh

Фен
  • Мнения

    319
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    1

Обществена Репутация

85 Neutral

Относно g0sh

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден 14.08.1987

Profile Information

  • Кара
    Honda Accord 2.2 i-DTEC Exclusive
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Ихтиман
  1. При мен също беше задържал леко заден десен. Бая разора диска. Оправиха ми го с ремонтен комплект в Ихтиман. Момчето поръча сутринта ремонтния комплект, на обяд дойде (с автобус ли, с кола ли не знам) но до след обяда беше готово. Което ме навежда на мисълта че ги има в България
  2. Аз смених наскоро само съединител комплект, без маховик, тъй като и при мен беше започнал да приплъзва, както при теб. Оправи се засега, но ми казаха, че и на маховика му е време. По километраж съм към 220000км, карам колата от 140000.
  3. Най-големият проблем според мен е цената. Защото Мазда си правят 6цата, Тойтоа Авенсиса, обаче са с около 30000лв по-евтини от Акорд. Естествено това е за сметка на качеството, но в Западна Европа не гледат на това, при положение че след четвъртата или петата година хвърлят колата или им я изкупуват, за да вземат нова.
  4. Предни тонколони

    Буксите стандартни ли са? Ако се вземат неоригинални, а някаква марка?
  5. Предни тонколони

    Ако тия във вратите и аз сменявах едната. Взех от ударена кола, която в последствие, като сравних серийния номер, се оказа от Сивик 8ма. Ама пасна. Сега лявата ми бражди на басовете и мислех и аз да търся различни от оригиналните.
  6. 8-ма генерация Акорд

    Е аз съм с N22. Не знам, ако се вдигне много въртящия, да не летят и съединители много. По принцип имало торк лимитер, който ограничава нютоните донякъде. Чел съм, че най-добре е освен софтуерно, да се свали и дпф.
  7. 8-ма генерация Акорд

    Днес закарах Акорда в HPP за смяна на съединител. Взех си оригинален от coxmotorparts и се оказа, че вече бултрако и юбико не работят с части на клиента. Миналата година нямаше проблем, даже имах час, ама заради снега не можах да отида. Ще сменят и маслото на трансмисията, че било много черно. Иначе изскочиха с много добра оферта за ремап. Само софтуерно, без да се сваля или променя нещо физически.
  8. На осма дизел много ме дразни парното. Трябва да е на макс и да минеш 40км, за да усетиш някаква топлина. Също и спирачките. Иначе много здраво окачване, предвид пътищата ни. И определено за километрите, които минавам годишно, разходите за експлоатация са перфектни.
  9. 8-ма генерация Акорд

    По-скоро не успява да загрее хубаво и затова си държи висок разход. Особено ако си в Сф, с тоя трафик вече и лятото ще ни се вдигне доста разходът.
  10. 8-ма генерация Акорд

    Не. Няма никаква друга промяна освен визуално.
  11. 8-ма генерация Акорд

    Преди време търсех снимки на 2.4 ауспуха как е вързан. След кратко търсене, днес направих тая щуротия:
  12. Перата за оригиналните аз не можах да ги намеря никъде в България. По-широки са от обикновените и може да се поръчат от Бултрако срещу сериозна сума. Аз затова карам с Бош и след три години вече са за смяна. Към 50лв излизат
  13. 8-ма генерация Акорд

    Ше наместя нов другата седмица, да не намествам и маховик после
  14. 8-ма генерация Акорд

    На диагностика чел ли си я за грешки? Simo, кое им се е получило?
  15. 8-ма генерация Акорд

    Сутринта ми пребоксува съединителя. Поръчал съм нов комплект с лагер от coxmotorparts по gabco, да видим как ше стане схемата. Че тука Бултрако и Юбико искат сериозни суми за съединителя и лагера.
×