Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 2.12.2024 in all areas
-
3 точкиФаровете се сменят без нужда да се преправя нищо. И двата варианта имат лупи, но лупите са различни отвътре и имат различни рефлектори и пластини, които правят "сянка" или с други думи "режат" светлината по определен начин, според стандарта/типа на фара. Ако е оригинален халоген и няма нещо пипано, трябва да свети по-жълтеникаво и да има регулиране на височината в ляво от волана, изглеждащо така: Ако е ксенон, такова нещо няма, защото по изискване трябва да става автоматично, според това колко е натоварена колата отпред и отзад. Ксенона, при пускане на фаровете, би трябвало да загрее няколко секунди. Съответно светлината е по-бяла или по-синя в началото и после се нормализира към предназначената температура (4300 келвина, топло бяло, заводско).
-
3 точкиЗдравейте, колеги. Повдигам темата, понеже въпросната Хонда вече е мое притежание от вчера Прекрасен автомобил, за който са били полагани необходимите грижи от предния собственик, макар на хартия да е било собственичка С Боян, много точен и коректен, се разбрахме буквално за минути около всички детайли по продажбата. Даже успя да ми извади втори ключ. И така в събота сутринта с Цецо( ceco_accord) потеглихме към София да приберем Хондата. Прекосяването на Петрохан не беше най-приятното изживяване, поради обилния снеговалеж. Просигнахме навреме, колата ни чакаше на уреченото място. Връщането беше доста по-приятно. Колата- много стегната и свежа, возията приятна, динамиката, сравнение с предната ми К20, доста по- добра, особено във високите Сега предстоят няколко подобрения и глезотиики, за които ще пиша в темата. Започваме от утре с поставяне на газ, че на бензин не е работа
-
2 точки
-
2 точки
-
2 точкиЗдравейте, пристигна ми единият пакет от amayama с ремонтният комплект бутала ,но все още чакам другият, за да мога да го събирам.
-
2 точкиНякои от творенията му. С повече светлина небесна, ще са по-добре, амаа - другият път.
-
2 точкиЗиме по шосетата се скита, Мокра, кална, неумита. Иначе миналия уикенд, падуана прави някаква малка и мрачна фотосесия на семейния автопарк, ама мнОу духаше, таа ...
-
2 точкиЕдно от най хубавите масла ,като шофьорско осещане и поведение на мотора.Купувано само от coxmotor.co.uk При отваряне за реглаж на капака,ти прави кеф гледката,без жълти отенъци,снимката горе говори сама.
-
2 точки90k. Mobil 1 0W20 AFE 260k. Ravenol 5W30 DXG Перфектна чистота,без лакирани повърхности. Изпускателния вал,не мой го спаси и най хубавото масло на света! Трябва да го ударим по главите на инженерите,които са го проектирали!
-
2 точкиЗдравейте, Направих една двуседмична обиколка на всички големи бензиностанци с тубичката. За щастие никъде не ми се наложи да се обяснявам защо ми трябват 5 литра в 20 литрова туба Целта на теста е да изследвам съдържанието на биоетанол в бензините А95 и А100. По закон имат право да слагат до 9% етанол. По принцип нито е драма нито вредно за двигателя. Но все пак колата е направена да работи на бензин и аз плащам за бензин, а не за спирт. Общо взето намирам си занимавка, но пък смятам ще е полезно за някой друг ентусиаст. За теста използвам 250 мл лабораторен цилиндър, в който наливам 200 мл бензин и 50 мл вода. След разбъркване водата и спирта се утаяват на дъното и се отчитат показанията. Ето резултатите в табличен вид. Краткото заключение е, че не навсякъде е едно и също, както казват хората. А по дългото е, че според мен Лукойл, Петрол и Бенита със сигурност са едно и също - Лукойл. Резултатите в процентите съвпадат абсолютно точно, цвета на 95 е почти бял като вода, а на 100 октана е тониран в червено. От друга страна Круйз са един от най-големите дистрибутори на Лукойл, обаче при тях нито процентите нито цветовете съвпадат, така че сигурно и други от изследваните горива идват от Лукойл. А100 на Shell и OMV при утаяването на спирта и водата става като мътилка, която се избистря много бавно, за около 5 минути. Отдавам го на високото съдържание на добавки, с което е известнен Shell най-вече.
-
1 точкаГазта е сложена. Марка КМЕ, с изпарител и ел. блок за управление същата марка. Бутилката е на мястото на резервната гума, 37-8 литра, зареждачката в капачката на резервоара. Майстора, отдавна му ползвам услугите, каза, че е слагал много такива, включително на доста акорди и црв-та, проблеми никакви. Ще видим как ще се държи на газ. Засега е това.
-
1 точкаЗдравей, Линк: https://ato24.de/en/ravenol-dxg-sae-5w-30.html Вид и количество: RAVENOL DXG SAE 5W-30 1x5L Стойност на поръчката: (60.95€-20%) x 2.15 = 105 лв. Начин на плащане: - Чрез наложен платеж Начин на получаване: - Доставка чрез куриерска фирма
-
1 точкаС малко мерак и достатъчно свободно време, счупена кора под двигателя може да стане много здраво. Вижте видеото. Помагам с акъл само! хахах Untitled Project 17.mp4
-
1 точкаЗдрасти Насе. Ето и моята заявка: Линк: https://ato24.de/en/ravenol-dxg-sae-5w-30.html Вид и количество: RAVENOL DXG SAE 5W-30 1x10 L Стойност на поръчката: 1х€112.95х2.15лв -20% = 194,274лв. Начин на плащане и получаване: С наложен платеж при доставката с куриер. Сполай ти и весел ден!
-
1 точкаExonn Mobil винаги са били еталон ,по който са се равнявали другите .ESP и FS сериите им бяха топ масла ,златното сечение между 3,4 и 5 групи .Защо решиха да направят такъв остър завой ....никой не може да каже ,само догадки и спекулации. Не ,че в момента са лоши новите рецепти ,просто не си струват парите.
-
1 точкаДобавям https://ato24.de/en/ravenol-hds-sae-5w-30.html ravenol HDS 5-30 2*4л = 2*42.95 = 85.9 https://ato24.de/en/ravenol-motobike-4-t-ester-sae-10w-40.html RAVENOL Motobike 4-T Ester SAE 10W-40 1*4 = 44.95 https://ato24.de/en/ravenol-fo-sae-5w-30.html RAVENOL FO SAE 5W-30 1*4 = 34.95 Мини тотал 168.5 е, което в лева с отстъпката: 168.5 * 0.8 * 2.15 = 285.20лв предното (2*5л ато 5-40 на 22.79) - 98лв Начин на плащане: Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД. Начин на получаване: Лично.
-
1 точкаДнес ще добавя сигурно, засега https://ato24.de/en/ato24-engine-oil-synth-5w-40.html 2 * 5л 2* 22.79 е (май няма отстъпка) Ще финализирам следобед, поне още 1 нещо ще добавя
-
1 точкаКазах ти аз - полимерна - прозрачна отливка за капака на клапаните ти.
-
1 точка
-
1 точкаНяма как,процеса беше започнал.Както казах,кинструктивен пропуск,та чак до 8ма генеражия К24Z3. Там имаш и "бонус" сегментиНаправо са си за сервизна акция,но ...плащаме ние! А иначе,може да хвърлиш едно око на капковите ми тестове .Там са всичките ми масла до момента.
-
1 точкаЗравей Наско. Моята поръчка https://ato24.de/en/amsoil-xl-0w-20-synthetic-motor-oil.html Amsoil 0w20 Xl 1L (12.90)*2.15=27.80лв-20%=22лв https://ato24.de/en/ravenol-ssv-sae-0w-30.html Ravenol ssv 0w30 1L (13.95) *2.15 =30лв-20% =24лв Обща стойност 46лв Начин на плащане: Чрез наложен платеж Начин на получаване: Доставка чрез куриерска фирмаСпиди Благодаря 1
-
1 точкаТова как се разбира? Карана е 90к с Мобила и след това до 260к с Равенола? Защото ако е така, то май Мобила е осрал положението, с оглед сходното състояние на валовете на двете снимки. А колкото до лакирането, за да няма наивни(меко казано) спекулации, според дебелите емпирични книги, се образува от силно окислен слой базово масло(твърде дълги смени) под въздействието на висока температура, като най-предразположени към образуването на тази краска са минералните бази, по ред на градацията. Лакът се образува от маслото(базата), а не от присадки, добавки или там каквото може да ти роди фантазията. Турбинираните бензинови двигатели са изключително предразположени към лакиране и коксуване в областта на сегментите и турбото, за това е добре да се сменя по-често маслото и да се набляга на синтетиките.
-
1 точкаЗдравей Наско, 1. Линк: https://ato24.de/de/fuchs-titan-supersyn-5w-40.html Вид и количество: FUCHS TITAN SUPERSYN 5W-40 1x5L 2. Линк: https://ato24.de/de/fuchs-titan-supersyn-5w-40.html Вид и количество: FUCHS TITAN SUPERSYN 5W-40 1x1L Стойност на поръчката: ( 39.40 - 5% +7.95 - 5% )*2.15 = 96.71 лв. Начин на плащане: Чрез наложен платеж Начин на получаване: Доставка чрез куриерска фирма Телефон за връзка : 0888313159 - Деян Приятен ден! ДДК
-
1 точкаИ аз бих се зарадвал Фери да вземат конструкторската титла. Толкова близо до нея не са били скоро, а и тез малкитеЛарънчета нещо ми омръзнаха номерцата им, ама не само те ги въртят. Ени уей - ще броим пилците другата неделя, а те - пачките. Кой колкото заслужил, ние само зяпаме - леб и зрелища.
-
1 точкаАрнолд Шварценегер и Андре Русимоф, по-известен като Андре Гиганта. Той е най-високо платеният кечист за времето си, а ръстът му от 224 см. е резултат от гигантизъм. Русимоф се ражда през 1946 г. във френския град Гренобъл. Баща му Борис е българин от село Рибарица, Тетевенско, а майка му Мариан - полякиня. Още като 12-годишен Андре достига височина от 190 см. и тегло от 95 кг. Когато навършва 18 години, той се мести в Париж и започва кариерата си, която съвсем скоро го прави световноизвестен. Гиганта се изявява и в киното. Именно по време на снимките на „Конан Разрушителя“ (1984) се запознава с Шварценегер, който и до днес споделя, че се възхищава на силата му. Французинът с полско-българска кръв умира на 46 г. през 1993 г. и е един от най-уважаваните и успешни кечисти за всички времена.
-
1 точкаТочно. Там е слабото място на подгрева в седалката, облегалката минава метър. Имам много близък тапицер и съм виждал в ателието му прекъснат подгрев точно там.
-
1 точкаЗимна приказка от Петрохан вчера. Сутринта сняг, а отдолу лед - следобед се бе постоплило. Днес бил затапен от паднали дървета. Мокрият сняг и АПИ не прощават.
-
1 точка@CARPERA Маслото TITAN Supersyn F Eco-DT SAE 5W-30 си е API SL, ACEA A5/B5. Тоест точно по спецификациите за тоя двигател. А също е с работен вискозитет като Ravenol SSV 0W-30, което е със същите спецификации. @choko Грейд SAE 5W-30 е много широко понятие! Има масла 5W-30 с работен вискозитет 9.0 mm²/s, но има и масла 5W-30 с работен вискозитет 12.2 mm²/s. А са и коренно различни. Разликта е във спецификациите, на които отговарят по ACEA, API, ILSAC и т.н. и препоръките за използване към съответните двигатели. Маслата Fush са много добри среден клас масла. Стига да не си попаднал на менте, не би трябвало това, което те притеснява да е от маслото. За всеки случай, обърни внимание на: 1. Горивото, което ползваш. 2. На бобините и свещите. Може да има някоя пробила. 3. На инжекторите да не се е позапушил някой. За това трябва профилактично да ползваш качествена добавка към горивото за почистване на инжекторите. Коя точно да избереш от нашия пазар, не мога да кажа, а и не препоръчвам. Предпочитам да залагам на доказани такива, които си поръчвам от западна Европа. Пробвай сега DXG -то. С по-висок работен вискозитет е, но няма да навреди. Смени го на 150 моточаса и/или 6 - 7 хил. км.
-
1 точка
-
1 точкаА ти сигурен ли си ,че точно добавката е причината или просто ДВГ е конструиран достатъчно добре ,а и качественото маслото е сменяно на адекватен период ? Щото аз мога да ти дам примери на отваряни ДВГ по на над 300 хил и вътре е чисто като в аптека ,без каквито и да било изменения. В специализираните форуми има теми със снимки на подобни ДВГ . Ако ти си любител - спортист и менюто ти е хубава и качествена храна .....би ли добавял към нея една шепа хапчета хапове ? От типа хранителна добавка. И като отидеш на профилактичен преглед и лекаря те види здрав,прав,корав и в последствие изследванията докажат визуалното здраве.На здравословния си начин на живот ли би го отдал или на хаповете ?
-
1 точкаБаш са си изпаднали тия нямат една собствено разработена технология, всичко е крадено(копирано нескопосано). Скоро ще почнат да продават суров нефт в туби ще излизат капкови колко е по-добър от всичко налично на пазара. Това да не е вино да му се наруши консистенцията и от там вкусовите качества. От къде очакваш да се проверява/взима проба маслото? Айде малко по-сериозно!
-
1 точкаНяма икона че колата е влезнала в регенерация. Това е икона, че колата е влезнала в авариен режим и ако иконата е с (!), без принудителна регенерация няма да се оправи. За една седмица два пъти е много - или филтъра ти е тотално запушен, или сензорите дават грешна информация.
-
1 точкаОбухме клеберките. Доволен съм от резултата. С малко подобрение на работното пространство, инструментариума и техниката джантите могат да се бълват сравнително бързо.
-
1 точкаЗа мен е обидно да си правя труда да пиша и някой вместо да прочете..... да пита пак.и пак... и пак. Тук на първия ред от совйствата пише с шрифт болд за коьоравите: https://www.amsoil.com/p/amsoil-extended-life-0w-20-100-synthetic-motor-oil-xlz/ 37% повече сапун.... Знам точно какво какво има вътре и защо го наливам.Знам и колко километра ще изкара.Само да си посмял да кажеш на някой да си налее такова масло щото Маркони казал......
-
0 точкиНеврохирург в автосервиз. - Докторе, май колата ти е за основен ремонт на сърцето и, и ще ти струва поне 2 бона. - Ми, добре. - Апропо, защо аз бачкам за 2 бона, а ти за 20 - все е сърце, без което и кола и човек не може? Пресегнал се докрорът, врътнал ключа и рекъл: - Айде, направи му ремонта докато работи.
-
0 точки
-
0 точкиДопълнителните добавка се размесват най-често в минерални масла 2 или 3 та група 🙂,така както и присадките за масло по принцип . Лака се отмива много трудно ,дори и с промивки . Комбинацията от полимери , сработила база и ненавременна смяна водят до това оцветяване.
-
0 точкиСеди малкият Иванчо в скута на дядо Коледа и жално го гледа. - Много ти се моля, искам братче! - За това трябва да помолиш майка си! - Тя не искааа.... да не си развали фигурата. - Е, тогава не мога да помогна. - Можеш, ще уредиш тати да опъне Снежанка и догодина ще го донесеш!
-
0 точкиДядо белобради внучка взе да вади ( модерна приказка) Дядо белобради. внучка взе да вади, че вътре се улежа все в социална мрежа, слънце не видяла, цялата е бяла, седи и само клика, внучката Иглика, със стола тя се срасна, а за женене порасна. С две ръце я хваща, телефона й напъва, от Фейсбук я опъва, тя се не поклаща. Дядо баба вика. но де е баба Мика?! Уж копае лука, а у Фейсбука, и тя се не поклаща, дорде Уай Фая хваща, двама се напъват, внучката опъват, ама стиска телефона като бебе биберона, двама Шаро викат, от колиба тикат, бре да ти и песа, чете си SMS - а, и той си гледа влога, къде го търсиш дога, зорлем тук се хваща, голям корем поклаща. Шаро вика Маца, но тя е на пиаца, как да чуе лая, търси УайФая, тъкмо там го хвана, праща тя Гризана. И ето ти мишка, под ръка с книжка, "О, Шипка!" е чела, затова е много смела, "О, майко моя, Родино мила", ето откъде тя има сила, дърпа и напъва, пъшка, с юнашка сила, мъжка, и накрая Иглика, като я видя, извика. Вика силно, даже диво, става цяла платно бяла, та откога не е видяла в стаята си нещо... живо!? Но ето й днеска случай пръв да види нещо от плът и кръв! Гледа и на парцали мига, уви, фантазия не й достига. п. п. Недей в картинката зяпа, тук няма да намериш ряпа! Кавър: Петър Донкин
-
0 точки
-
0 точкиDandilov ....остави лака ,ти виж средата на гърбиците на единия вал .Апропо фюлерина така лакирва 🙂
-
0 точкиВоенно поделение насред пустинята. Генерал отива на проверка. Строява се войската и не щеш ли, една камила излиза зад ъгъла и минава точно пред строя. Генерала побеснял. -Какви са тия животни тука бе, т'ва поделение ли е или зоологическа градина, сержаааааааант! -Амииии, господин генерал, ние понеже тука нямаме жени, та за товаааа...- заоправдавал се сержантът. -Млъъъък, не искам да слушам за никакви извращения повече, веднага я махнете от поделението! След няколко месеца, случая се повторил. -Абе тая камила още ли е тука, веднага я разкарайте или ви пращам в ареста. Сержаааант! -Амиии, понеже, нали тука нямаме жени иии... Не щеш ли, по ирония на съдбата, пратили генерала за командир на същото поделение. Минал месец, два, три, мерака на генерала взел да го мъчи, но нали нямало жени. Една обикновенна самотна вечер, ей така, без да иска, генерала се сетил за камилата. Извикал сержанта и небрежно го попитал: -Абе сержант, преди време тука имаше една камила, какво стана с нея? -Сержанта се притеснил , взел да пристъпва от крак на крак. -Кажи де, не се притеснявай, нали вече сме свои. -Ами тука е - измънкал сержанта с недоверие. -Върви ми я доведи - наредил генерала Сержантът довел камилата и без да чака подканяне генералът дръпнал един варел, стъпил отгоре му, свалил си гащите, дигнал опашката на камилата и й го отпрал. Сержанта едва удържал добичето под напора на генерала. Свършил си работата началника и загащтвайки се пита: - Е, вие така ли правите? Сержанта пристъпва от крак на крак, преглъща, няма думи. -Ееее какво, май не си виждал толкова мощно клатене, вие не го ли правите така? -Ами , не точно така - запремигвал сержанта. -А как? -Ами ние понеже тука нали нямаме жени иии..... качваме се по двама на камилата и ходим до близкото село, там има публичен дом...
-
0 точкиЖената: -Защо когато мъж спи с 8 жени е пич, а когато жената преспи с 3-ма е ку..а? Мъжът: -Когато една ключалка може да бъде отворена с 3 различни ключа, тя не става за нищо, но когато един ключ може да отвори 8 различни ключалки, той е безценен.
-
-1 точкиТочно този тест прави толкова бели че,хора това е тест за москвичи защо правите такива простотии писано е много за този въпрос. НЕ СЕ ВАДИ СВЕЩ и да се гледа искра,точно тогава изгарят комутатори и бобини. Според теб няма мощ акумулатора да завърти стартера или какво.
-
-1 точкиКолегата си има семейство и още 100 неща на главата, и не мисли специално за теб дали ти е дал отчет. Ако имаше някакво развитие щях да напиша. Колата в момента съм я оставил на човек да я гледа и чакам да ми се обади. Така умнико, пояснявам акумулатора показа 11.9 защото 1-2 седмици не я бях карал и палил. Пали от четвърт. Наскоро карах Бургас - София и обратно смятам знаеш колко км са това. Дали нямаше да изгасне VSA-то за тия километри ако беше от акумулатора как мислиш а? Правим се на много знаещи и много помагащи, ама само си чешем езиците. Не писах по-рано точно щото нищо полезно не каза и с нищо не помогна. Пробрах и с друг акумулатор за всеки случай - същия х*й. Компа е ок, няма следи от намокряне. АБС модулът няма нужда от "запознаване" на тоя модел Хонди. Ако все пак колата запише грешка и има нужда от адаптация грешката е 84-01 Sensor logic failure. Нещо друго имаш ли какво да добавиш смотльо? Да пробвам да сменя задната гума, диска и абс датчика може пък да е от това а? Като нямаш какво смислено да кажеш по-добре недей си отваря устата изобщо, камо ли да ми държиш сметка какъв съм бил и защо не съм писал, охлюв!
-
-1 точкиТази сутрин запали веднага за 2 секунди и изгасна. При слдващи опити резултата беше същия като в първия коментар. Намерих и натиснах въпросния shock бутон, но няма промяна след това. Погледнах и PGM-FI за напукани спойки, но няма такива.
-
-1 точкиВместо да раздаваш отрицателни мнения,и очакваш ние от тук да оправим колата,отиди при някой който разбира да провери бобината и комутатора. Свещити са ок не си писал и са проверени, 4 нови обикновени не са цифра може да се подменят.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00