Jump to content

jivetz

Фен
  • Мнения

    61
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

7 Neutral

Относно jivetz

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Accord 7 2.2 I-CTDI N22A1
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Толбухин

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Четох скоро в испанския форум, че дизела изобщо в повечето случаи не се използва по предназначение, и тези кратки пробези го убиват буквално, и как повечето хора търсейки икономията всъщност си слагат таралеж в гащите с дизела, тъй като той не обича късите разстояния, та за това ми направи впечатление и , че при бензина явно се получава това... В крайна сметка какво електрички ли да караме на къси разстояния по 3-5 км ...Та такива неща.
  2. Mислех, че само при дизела е проблем, когато се кара на къси разстояние както е в моя случай..
  3. Цецо бившата ти ли е това? (: Дай една с голяма резолюция за десктопа!
  4. Линк: https://ato24.de/en/mobil-1-esp-5w-30.html Вид и количество: MOBIL 1 ESP 5W-30 1x5L Стойност на поръчката: 41.95*2.15 = 90.19 лв Начин на плащане: - Чрез наложен платеж (до офис на куриер) Начин на получаване: - Доставка чрез куриерска фирма
  5. Бай да Уей има сервизна акция за еър беговете..
  6. Аз отклоних малко,темата на колегата..Убедих се , че се сменят и двете, но на каква марка да се заложи..Оригиналните оем съединител и маховик или производните.Нека кажат колегите сменяли всичко..
  7. Ще прочета допълнително, чел съм и тук във форума,че заводския си е най здрав , спрямо другите не оригинални...РАзбира се, че ако е разбит ще се смени, но ако има още хляб в него защо е нужно...Оригиналния ли имаше механизъм за саморегулиране?И аз искам да разбера кои марки са най подходящи , тъй като не е лесен ремонт и не се прави всеки ден!!
  8. Ако е здрав маховика, и не е разбит защо да се сменя с афтърмаркет примерно? пп Питам тъй като и на мен ще ми предстои скоро време като гледам..А маховика не е малко пари.
  9. Малко инфо по темата, тъй като нямаше мн пшредложения..Оказа се поне за сега , че е от запекла дюза...На ниските обороти явно прави проблем..
  10. Това сега с новата формула ли трябва да е? НЕ Трябваше ли да е c2/C3? Хубаво е че Ато са почнали пак да го предлагат!
  11. Ако е в чужбина ме съмнява да има тест драйв ..там не е като тук :@
  12. Колеги, един въпрос задаван е преди мисля, но при останалите проблема е бил при потенциометъра на газта, а при мен мисля че не е от това та.. Когато съм изключил от скорост и с междинна газ примерно превключвам на 3-та скорост примерно, възможно ли е когато паднат оборотите да се задавя колата и да има едно привлачване, когато давам леко газ...Другия момент е пак давам на някоя предавка примерно 4-та и давам мн леко газ и пак леко настъпвам газта и прекъсва леко, като че ли се задавя...Възможно ли е защото не съм я вкарал в обороти, да е от някоя дюза, от горивото или от горивния филтър....Някой ако се е сблъсквал да сподели...
×
×
  • Създай нов...