-
Мнения
61 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
7 NeutralОтносно jivetz
-
Ранг
Потребител
Profile Information
-
Кара
Accord 7 2.2 I-CTDI N22A1
-
Пол
Мъжки
-
Място
Толбухин
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
-
jivetz changed their profile photo
-
https://youtu.be/XqUeHV1snYI?si=kS-uDq_s0-dNRqZs
-
Четох скоро в испанския форум, че дизела изобщо в повечето случаи не се използва по предназначение, и тези кратки пробези го убиват буквално, и как повечето хора търсейки икономията всъщност си слагат таралеж в гащите с дизела, тъй като той не обича късите разстояния, та за това ми направи впечатление и , че при бензина явно се получава това... В крайна сметка какво електрички ли да караме на къси разстояния по 3-5 км ...Та такива неща.
-
Mислех, че само при дизела е проблем, когато се кара на къси разстояние както е в моя случай..
-
Цецо бившата ти ли е това? (: Дай една с голяма резолюция за десктопа!
-
Аз отклоних малко,темата на колегата..Убедих се , че се сменят и двете, но на каква марка да се заложи..Оригиналните оем съединител и маховик или производните.Нека кажат колегите сменяли всичко..
-
Ще прочета допълнително, чел съм и тук във форума,че заводския си е най здрав , спрямо другите не оригинални...РАзбира се, че ако е разбит ще се смени, но ако има още хляб в него защо е нужно...Оригиналния ли имаше механизъм за саморегулиране?И аз искам да разбера кои марки са най подходящи , тъй като не е лесен ремонт и не се прави всеки ден!!
-
Ако е здрав маховика, и не е разбит защо да се сменя с афтърмаркет примерно? пп Питам тъй като и на мен ще ми предстои скоро време като гледам..А маховика не е малко пари.
-
Малко инфо по темата, тъй като нямаше мн пшредложения..Оказа се поне за сега , че е от запекла дюза...На ниските обороти явно прави проблем..
-
Това сега с новата формула ли трябва да е? НЕ Трябваше ли да е c2/C3? Хубаво е че Ато са почнали пак да го предлагат!
-
Ако е в чужбина ме съмнява да има тест драйв ..там не е като тук :@
-
Колеги, един въпрос задаван е преди мисля, но при останалите проблема е бил при потенциометъра на газта, а при мен мисля че не е от това та.. Когато съм изключил от скорост и с междинна газ примерно превключвам на 3-та скорост примерно, възможно ли е когато паднат оборотите да се задавя колата и да има едно привлачване, когато давам леко газ...Другия момент е пак давам на някоя предавка примерно 4-та и давам мн леко газ и пак леко настъпвам газта и прекъсва леко, като че ли се задавя...Възможно ли е защото не съм я вкарал в обороти, да е от някоя дюза, от горивото или от горивния филтър....Някой ако се е сблъсквал да сподели...