Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 26.11.2024 in all areas
-
3 точкиТемата се заключва за един неопределен срок, моля хората с пуканките да не се сърдите. Когато съотношението количество/качество изписано по темата стане критично високо правя интервенция, за да се успокоите. Обръщам се в множествено число, въпреки че се отнася най-вече за колегата с поразяваща клавиатура, който разбуни духовете и развенча митовете. Мисля, че само Petro Canada беше пощадено. И да - форумът си има правила, а личните нападки и тонът на заформилата се дискусия не са баш по правилата. Поздрави
-
2 точкиГледам че пишете и за други марки та да се включа и аз .Това е само градско за Пловдив.Сега в студеното до 6 стигам с отсечки до 7 км.макс
-
2 точкиОколо 690 мм. Не съм мерил със старите колко е било преди това, но беше видимо клекнала поне с 2-3 см. Една до друга сложени свалени са еднакви с оригиналните по височина и диаметър. Те за това и пасват 1:1. Единствената разлика е че Ладовите са с по-дебели витки и не са толкова меки. Демек пиши ги все едно подсилени. Но пък комфорта и стабилността както бях писал, за мое очудване се подобри с тях. Оригиналната беше станала с ръце като я натиснеш към земята се свива, поне мойте така бяха омекнали. Най-добрия отговор дали е била положителна промяната според мен е като отидеш след смяната на стенд и вече да влиза в допустимите 1,5 градуса страничен наклон. Дадени от производителя. При мен беше почти 2 градуса с оригиналните, с ладовите падна на 1,45 градуса.
-
2 точкиМомко спри се бе, защото не се усещаш как затъваш и почваш да гледаш в огледалото в опита да засегнеш отсрещния...тия психоанализи са просто нелепи, недей. Всичко казано го има черно на бяло. Да не говорим, че до преди да се появиш ти, няколко такива теми бяха заключени, тъй като бяха твърде обемисти, не си мисли, че си светъл лъч в този форум и носиш някакво нечувано знание. А това, че скочи и на dandilov(един от най-добронамерените и културни хора в този форум) говори предостатъчно за теб. Не искам да те коментирам повече.
-
2 точкиЗдравей. Аз си сложих Руски пружини от ВАЗ (майстора го сложи).Колата се вдигна някъде с 3-4 сантиметра. Веднага се усети като се качих,че стой по повдигната. Колата я тествах (препълнена + багажник от горе + газовото к резервоара за бензина пълни) Клекна но не както преди(дори стоя доста добре). Приблизително 2000 км минах и съм доволен от това ,че смених пружините.
-
2 точки
-
2 точки
-
1 точкаЗа първите 10 000 км. средният разход на колата от подписа е 4,9. През лятото беше спаднал до 4,7. След магистрала се вдигна на 4,9 и сега си седи така.
-
1 точкаБлагодаря @stoychev2002 аз съм с дизел а на всичкото отгоре и късите ми са ксенон, сигурно ще е голяма мъка през подкалника, ама ще действам от там, че хич не ми се сваля бронята.
-
1 точкаПрилично естерно базирано масълце, че и с доволно ПАО, малко крекче за преглъщане(разбират явно манолците, че не става с крек) и С3 пакет, само да беше полиестерно, но на тази цена, толкова, Ред лайн за повече пари, ама го няма тук. Ето тук испанеца анализира сухата материя, само трябва да се намали скоростта на възпроизвеждане, че е кат картечница. https://www.youtube.com/watch?v=4Tjgixp2yuQ&ab_channel=LaTabernadelMotor
-
1 точкаКарам от почти седмица с тях. Процедурата за смяна е описана в User manual-а, обаче свалям джантата, за да се освободи повече простанство. При монтажа на лед крушките се наложи да сложа фиксиращата втулка и да откача масата от корпуса на фара и да я закача към Canbus модула. Също от лявата страна махнах филтърната кутия за да мога да бръкна, че нещо ми беше доста тясно.
-
1 точкаЦецо нали се сещаш ,че утре нищо неподозиращ и незнаещ потребител ще пътърси инфо в нета за някаква подобна добавка.Гигъл ще индексира в резултатите автофорумите и човека ще чете колко "полезни " ,"хубави " и "вършещи работа" са подобни химии.Ще се подлъже да си купи ,и ефекта може да е катастрофа с библейски характер и се започва с древногръцката трагедия ходене по майстори.И никой от тези хвалещи подобни добавки няма да носи отговорност за това ,че ги рекламира в публичното просъранство.Цялата драма остава за потърпевшия .Ей за тва "хапя " и "дъвча " всеки ,който ги препоръчва 🙂. Щото ако ти кажа "Ей тая бира е мноо готина ,пробвай я" Ма ти може да я сметнеш за долнопробна тва нема ти навреди ни на здравето ни на джоба. Няма нито един доказан ,реален ,дълготраен и положителен ефект от подобни добавки. Мисля ,че го коментирахме с теб ,може да се върнеш към DXG -то ,в което има до към 9% естери или да опиташ Amsoil SS серията където 10-12 % . Дали ще има положителен ефект ,може но съм скептичен .Така или иначе и сегашното ти масло и другите две са на сходна цена ,няма да ти бъде в ущърб .Доколкото видях си на 361 хил км ,твоя мотор му дават да сменя ангренаж на 100 хил ,скоро ти идва обдлужването .Да на гадно място е ама V-образните мотори са си пипкава работа .
-
1 точкаМомчета - разбрах ви, но моля (и не само аз) - умирете се - става неприятно за четене, до степен че няма значение, кой крив / кой прав / кой седнал! Не искам да си замърсявам мотора, а още по-малко съзнанието с такъв тон и тип писаници.
-
1 точка😂🤣😅😅😅 Хахаха ,да тестват ,некои миришат маслото,други го разтъркват между пръстите си ,трети едноръки бандити ползват за да покажат какъв износ дава.Такъв онанизъм не е фактор . Ти кът отидеш на доктор,кръвта и урината ти по вкус ,цвят и мирис ли решават кво е здравословното ти състояние.Или ходиш в лаборатория🙂
-
1 точкаРазбрах какво точно имаш в предвид с леко изместване на концентрацията, а и със сигурност няма да навреди, ама лятоска.
-
1 точка😂🤣😅 Цецо ,моля те не слагай тоя прибалтийски боклук Mannol .Течащ семеринг се сменя ,не се лекува с масло .Естерите верно раздуват леко гумените уплътнения ,но първо твоя може да е тефлонов ,второ тая чорба само ще влоши качествата на хубавото ти масло . 500 мл струва 10-12 кинта 😂🤣😅,според теб колко диестери (щот са такива) има в него за тази цена .
-
1 точкаАко течът е от семеринг няма как да очакваш да го спреш с балансирана синтетика, трябва да създадеш малко дисбаланс в посока на естерите, за да бухне поничката. Примерно добавяш Mannol Ester 9929. Тя също има доста ПАО в нея, но и естерите са доста и може да има някакъв ефект. Само я слагай към края на пролетта и я точи преди зимата, че е диестерна.
-
1 точкаЗаради пепелта основно и това, че споменаваш, че гориш масло(ти ще кажеш колко), но щом не те притеснява, карай си го, маслото е добро.
-
1 точкаНе съм свалял бронята, но свалих джантата и дръпнах половината подкалник за да виждам какво се случва. От ляво махнах филтърната кутия, за да си мушна ръката, че нещо ми беше доста тясно. Като цяло е мъка да се сменят крушките на акорда
-
1 точкаЕлф по моему не е хич лошо масло , незнам защо Рено се отказаха от него и скочиха на тоя.........................Кастрол? Димов, незнам защо и по каква причина не долюбваш А5/В5 маслата,? Но имах едно Волво дизелово, беше на 280к.км почти и за ЦЕЛИЯ си трудов стаж беше карано САМО с 0в30 А5/В5 стандарта (точно това казваха, като едва ли не задължително условие в юзър менюъла му), вкл. и като дойде при мен, като редувах ту Кастрол, ту Мобил, ту Равенол и никакви проблеми и с трите, по книжка му даваха да се сменя на 2!!!!! години или 30к.км!!!!!!!, което дойде първо, аз разбира се сменях на между 9 и 10к.км, може би и затова да съм нямал проблеми, а италианския собственик стриктно беше спазвал сервизната книжка и беше сменял на точно 30к.км за 1 година. Та никакви проблеми на тая дизелова кола с това А5/Б5,а и мисля, че над това да кажат с какво масло да се експлоатира даден двигател, като вискозитет са мислили бая инженери, вярно докато е в гаранция, после зависи от много фактори, но аз лично се придържам към менюъла, сцепвам я от каране и да чукам на дърво нямам грижи (разбира се вземам предвид какво обсъждахме на л.с.), държа да отбележа, че от Дандилов и emod също съм получавал много адекватни съвети и ЗА МЕН лично това е един от най-информативните форуми на тема масла в Бг - нищо, че нямам Хонда................
-
1 точкаКакъв е този мис хидрокрек? Повечето са без никакъв молибден, бор и магнезий, и ТБН под 7, някои дори 6 гонят. Как ще изкарат повече от 5к. не ги виждам. Тотала съм го махнал, тъй като има там някакво ПАО(без естери!), но и той е зле откъм ТБН и присадки. Равенола е ясен.
-
1 точкаОтива селянин при синът си в града, да иска пари да си купи бик. Синът му дал пари. След време му звъни: -Тате бик купи ли ? -Купих, ама файда никаква. Не ще да оножда кравите! -Ми заведи го на ветеринар! След време пак му звъни: -Тате, водили бикъ на доктор? -Аха, и голям ефект има. Оправи всичките крави, прескочи оградата и сега кара на ред всички крави от село. -Айде бе, че кво му даде доктора? -Ми некви хапчета. -И как се казват? -Не знам как се казват, ама имат вкус на ягода
-
1 точка
-
1 точкаДругарчета - да се придържаме към "добрият тон"! Надскочете егото си, а не му робувайте. Ако има повече компетентни тук - добре дошло е за всички. За мен темата с маслата е сложна и съм за "готов отговор". Сигурно принципите за микс са прости и е въпрос на приоритети, та едва ли имате базови различия. Няма нужда да се мерят пешки и да се пълни с междуособици и "плява".
-
1 точкаЧестно казано, аз лично започнах да страня от масла с HTHS >= 3.5, каквито са C3. Има изследвания, които показват, че "прекалено" висок HTHS по-скоро вреди, отколкото да помага. Целта е да се "намери" оптимален вискозитет, който да е "достатъчен". Също така, има един важен аспект, касаещ маслата с вискозитет от типа 0w20 (и по-нисък), който се пропуска. Това е фактът, че с намаляването на вискозитета на базовото масло се повишава разтварящата му способност (solvent capacity). Анилиновата точка (aniline point) на базовите масла с вискозитет 4cSt е по-ниска от тази на базовите масла с 6 и 8 cSt. Просто казано, при определяне на аналиновата точка се измерва температурата, при която базовото масло (неполярно) и анилинът (полярен) се превръщат в еднофазен флуид, а не остават в обичайните си две фази, при които базовото масло обикновено се намира над анилина. Способността да разтваря (в себе си) на готовото масло се определя от характеристиките на разтворимостта, притежавана от базовото масло. Т.е. масла от калибъра на 0w20 сами по себе си (като съвкупност от базови масла) имат по-голяма разтваряща способност от тази на С3 маслата или xW40 маслата. Още повече, че началната температура, при която започват да действат разтварящите сили и се достига оптимална разтворимост за едно нисковискозно масло, е около 85 С, докато при SAE 40 маслата е около 115 С и по-висока. Като цяло, намаляването на вискозитета на едно масло гарантира значително по-висока чистота на компонентите на мотора, вкл. зоната на сегментите. Това важи независимо от API групата на базовото масло. Просто по-малките молекули на базовите масла с нисък вискозитет са по-близки по размер до молекулите на конвенционални промишлени разтворители. По тези причини и къде е допустимо и разумно да се използват, от гледна точка на задкормилното устройство, състоянието на мотора и режима на експлоатация, винаги бих избрал ILSAC 0w20/5w20 или С2/С5 масла. Но, това си е само мое менение
-
1 точкаДумата е прогрес. ACEA A3/B3 се заменя от ACEA A3/B4, VW 501.01 от VW 502.00/VW 504.00, дори и в API’S MOTOR OIL GUIDE e посочено че: GF-4 Obsolete Use GF-6A where GF-4 is recommended. GF-3 Obsolete Use GF-6A where GF-3 is recommended. Няма какво да се търси, просто трябва да се знае еволюцията на стандартите.
-
1 точкаКакво общо има стандарта JASO DL-1 с дизелов двигател на Honda? От всичките азиатски производители само два го предписват и Honda не е измежду тях. Стандарта е толкова рядък за Европа и в този форум за първи път се споменава.
-
1 точкаТук доброволен е форума. Айде плИйз - без своеволия! Ти ли го покани, та го гониш?
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаОригинални макферсон тампони и лагери за CRV 2-ка - ПРОМО! Пускам ги на доставна цена, защото поръчах твърде много този път (по погрешка). Имам 7 комплекта налични Цена за комплект за две страни: 220 лв. Пишете ми на лично!
-
1 точкаКогато взех джазката беше със 195/55/15 (зимни). На стикера при мен пише 185/55/15 и гумите бяха по - широки от изискванията. Наскоро сложих нови зимни като на стикера и резултатът е: - осезаемо по - мек волан (може би електрическата рейка се е товарила с по - широките гуми) - малко по - мека возия, но май е заради новия каучук Ако някой е сменил от 15-ки на 14-ки бих се радвал да сподели колко точно по - меко вози
-
1 точкаПри мен не 5 км/ч разликата при всички скорости. Примерно като карам с 50 км/ч, GPS показва 47, после като кача на 140-150 е към 6-7 км/ч.
-
0 точкиЕее тъкмо ми беше станало интересно и забавно да чета около "бухналата поничка" и ръждивия пирон ама сега вече не става и за четене.... Айде стига, починете 2-3 дена
-
0 точки60г. се гледа в огледалото, нисък, с увиснало шкембе, слаби мускули, 100кг., плешив, общо взето.........! Поглежда към леглото, а там спи невероятно красива манекенка 180см, с перфектни форми! - Да не дава Господ, толкова да заобичам парите!
-
0 точкиЩо бре, супер си е добавчица, особено в комбинация с маслата от твоя топ списък, става чорба за 30 000км. по фолксваген 508.
-
0 точкиДа - чета че почиства успешно ръждиви пирони, ама на мен за друго ми трябва.
-
0 точкиМани го ,в тоя живот евтино и хубаво нема .Тва все едно да отидеш в ресторант със звезда Мишлен ,да си поръчаш миди Сен Жак и като ти ги сервиват да ги поръсиш с майонеза и кетчуп от тубичка😂🤣😅
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точкиЕ към кой ,ти си местния гуру в маслата 🙂,един юзер се опита да ме изгони споменавайки ,че си имат теб .Като гледам ....познанията ти са повърхностни ....лишени от инжинерна логика ,причинно-следствени връзки и въобще непознаване в детайли на ДВГ и периферията му .
-
0 точкиДа но аз говоря конкретно за този модел и дори за Хонда до 2015г. После не знам. Ти май не си хондаджия, но да знаеш, ние вървим 10-на години назад с технологиите, за сметка на надеждността. Моята със сигурност няма такова нещо. Затова ми е интересно да видя точно за какво говори колегата. Може той да има аз да го нямам.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00