Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 28.02.2023 in Мнения
-
2 точкиКакто казваше дядо ми " мерцедес на......... " в случая на акумулаторите. Това е точно моят на 7г.
-
2 точки
-
2 точкиСамо Оригинално, така като го гледам е доста мръсно, което може да значи много неща Отиди при Бранко, може случайно да има малко за доливане
-
2 точкиАз го сменям заедно с маслата на всеки 8-10к. Освен това не струва пари и сигурно е нещото, което се сменя най-лесно в тази кола.
-
2 точкиБлагодаря на всички, особено на колегата Bizzito и niksi. Свалих плафона много лесно/по клипчето/, извадих тези две бели ключета и другите два конектора /сив и зелен/ и проблема се оправи. Те изглеждаха чисто нови, но явно контакта се губеше някъде. Сега всичко свети, както трябва:)
-
1 точкаВдъхновен от тази идея, реших да направя тази тема. Тук всеки може да качва снимка на колата си - Хонда или Акюра. В планината, на морето, на автомивка или пред блока. На когото каквото му е на сърце. Нека бъда пръв: Една от най-любимите ми снимки на бившата на път за морето в една отбивка след Камено.
-
1 точкаЗдравейте, Бих искал да поръчам следното: Линк: https://ato24.de/en/amsoil-xl-5w-30-synthetic-motor-oil.html Вид и количество: AMSOIL XL 5W-30 Synthetic Motor Oil 1x3.785 Стойност на поръчката: (1 * 48.85) * 1.9775 = 97 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по Револют Начин на получаване: - Чрез куриерска фирма Благоаря преварително!
-
1 точкаМогат да се експортват и импортват. Предполагам това трябва да ти свърши работа. Евентуално с малко ръчни промени в csv файла, ако е нужно.
-
1 точка
-
1 точкаСега виждам темата и да дам и моето мнение. Нашите коли имат система за по-бързо затопляне при студено време,нещо от рода на "балон горещ газ",по спомен така беше упоменато в книжката на колата.При студено време(около нулата) в купето се чуват едни съскащо-течащи звуци,което е съвсем нормално.И при мен го има и наистина колата в по-голям студ загрява по-бързо отколкото при 5-6 градуса примерно.Не мога да чуя нищо от клиповете,но мисля,че нямаш място за притеснение,ако в топло време това нещо го няма.
-
1 точкаhttps://akumulatori.bg/produkti/akumulatori/leki-avtomobili/yuasa-45ah-ybx3057/ Това е за мен най добрия избор до сега! На жената на сивика, два такива съм сменил! Първия изкара 7 години и още въртеше! Никога не е свалян и зареждан! Супер тежък режим на експлоатация! Почти 80% от времето градско в София, на къси разстояния! Втория вече е на 5 години! НЕ е свалян да се зарежда! В най големите студове падаже до 12,1 Волта, ама си завърта и пали без проблем! На есен сигурно трябва да го сменям! Имат и сива серия 5000, която уж е по добра(50А и 480А стартов), ама гледам тежи по-малко от черния!
-
1 точкаВземай Яссата и не му мисли. Клемите могат да се бутнат внимателно и да се оправи стягането,но си трябва ръка. Прекалиш ли чупят се.
-
1 точкаТам е малко тъмно (заради кората над него), но светни вътре с фенерче. Трябва да е на цвят като олио. Ако е по-тъмно, направо го сменете.
-
1 точка
-
1 точкаВид и количество: Amsoil Signature Series Multi-Vehicle Synthetic ATF 2x3.785 L + 1x0.946 L Стойност на поръчката: (2*63.30+1*16.65)*1.9775 = 283 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат предадени лично Начин на получаване: - Лично в кв. Малинова долина Клубни поставки: Не
-
1 точкаПредполагам всички знаете, че перфектните размери за една жена са три - 90/60/90. Обаче много малко хора знаят, че в Тайланд са 4 - 90/60/90/19
-
1 точкаСамото стъкло трябва да е залепено за панела му отзад с двойно залепващо тиксо. Може да успееш да го срежеш с мн.тънка тел или здрав плетен конец. Така ще отстраниш стъклото, можеш да почистиш и монтираш новото стъкло без да сваляш друго от колата.
-
1 точкаПроблема обикновено е в бялото ключе, а не в крушката, тя си работи щом светва при натискане. Ключето се продава в алиекспрес. В раздела на Акорда мисля беше описан проблема. Аз ги подмених и проблемите изчезнаха.
-
1 точкаНатрупването на замърсявания има известен прогрес, макар и не много отчетливо забележим. Давай нататък. Какво ще е следващото масло?
-
1 точкаКолата е готова. Работи добре с много по-малко вибрации. Пали също различно, без претрисане, както беше преди. Няма промяна в разхода на гориво, днес минах 70км. 20 градско, 50 извън града - 5,5 на 100. Значително по-малко шум при високи скорости 120-140км/ч. Имаше едно пробучаване около 1300 оборота, което изчезна. Не знам, как е чистен резервоарът, но не е свалян. Тези дни ще снимам документа с цените и ще постна снимките.
-
1 точкаТест пети и последен - тази седмица ще сменя маслото. 1) Масло – Mobil 1ESP LV 0w30, маслен филтър Пурфикс. 2) Автомобил –Honda Accord дизел 2.2 2005г. 3) Общ пробег на автомобила - 208350км. 4) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 9240км. 5) Цикъл (извънградско/градско) - около 60/40 в полза на извънградското. 6) Средна скорост - незнам. 7) Сезон на експлоатация – от 23.06.2022г. до 26.02.2023г. 8) Моточасове – Нямам представа; 9) Изразходвано гориво - около 560л. 10) Пробата е взета от загрят до работна температура мотор - до 10 мин. след като е изгасен ДВГ 11) Обем на налятото чисто масло при смяната - 5,6л., несливаемия остатък не е източван. 12) Доливане на масло преди 2050км. - 400мл., от малко над средата на макс. го напълних. Качвам снимка на просвет след 24 часа сушене и след това PDF файла. Test 5 Mobil.pdf
-
1 точкаЗначи е ляво огледало но за десен волан. Като седнеш на предна дясна седалка, ще си покаже дали съм прав. Китаецът не измисля - копира точно, но може да е объркал маркирането на продукта.
-
1 точкаИ как точно става този номер? Филтърът има определена заложена пропускливост(пори) измервана в микрони, всяка една частица с размери над тези 'микрони' се улавя и задържа, а всяка под, се пропуска. Колкото повече е 'работил' филтърът, толкова повече големи частици е задържал, респективно повече пори са се запушили или драстично са намалили пропускливоста си(микроните), тоест филтърът е станал по-резистентен към по-малки частици, към които се отнася и 'въздухът'. Тоест на колкото повече километри е филтърът, толкова по-малко въздух пропуска, което няма нищо общо с никаква прах и замърсявания в двигателя. Този силикатен прах, тоест финни прахови частици, се 'лекуват' с качествени филтри. А филтрите се сменят, за да може двигателя да работи с оптимална гориво-въздушна смес.
-
1 точкаИнтересно ще е да видим през какви модели сте минали? Сегашната и първата: Както казват - "Старата любов ръжда не хваща". Е, не е баш тъй, но не си я давам. Сегашната (първи тест драйв) и предишната: Корабът е голяма работа за круизване ... ... но комбито имаше голям трюм. 2-та ми Акорда: 6-така и V6-така. Явно си падам по класически стайлинг в различни модели.
-
1 точкаТермостатът вече е сменен и ефектът е следния: При външна температура 5 гр., по същия маршрут от предния пост, колата достигна 78 гр. около половин километър по-рано и след това я поддържа по-стабилно. Т.е. подобрение има, но незначително и общо взето смених термостата нахалост Очевидно е нормално бавното загряване - високоефективен двигател с малки термични загуби, алуминиев блок и работещо парно ... Явно, сравнено с всички други коли, които съм имал (все европейски), термостатът на Хонда издържа най-дълго, вероятно защото е доста по-голям, съответно с по-голяма и дебела пружина, която запазва дълго време характеристиките си. Хайде, за мое успокоение да кажа, че може би в перспектива има значение смяната, тъй като не смятам скоро да се разделям с колата, а с времето щеше да се влошава.
-
1 точка
-
1 точкаЗдравейте! Извинявам се за късния отговор - не влизам много често във форума. Използвам колата предимно за градско каране, не съм я ползвал по разбити и черни пътища. Очакванията ми са да се държи като повдигнат Civic - реално само клиренса я отличава от стандартен градски автомобил. Относно шума от гумите в купето: с летните не усещах никакъв по-осезаем шум в сравнение с други автомобили, вкл. нови. Откакто съм със зимни има разлика, но нищо дразнещо и фрапантно. Колата като цяло е тиха в ниски обороти, но при форсиране двигателя става неочаквано шумен. Бих го посочил като недостатък.
-
1 точкаЕдно приятелче ми помогна с схемите и реших да ги споделя с вас барем помогна на някой хубав ден 😉
-
1 точкаПривет. Правил съм процедурата на огледало на Хонда Джаз - същото е. Ето как става: 1. Сваля се кората за да се откачи буксата на огледалото. Лесно е, държи се на 2 винта и щипки. 2. Сваля се цялото огледало от вратата, за по лесна работа. 3. Маха се стъклото като на всички Хонди - първо се издърпва отдолу и са сваля. 4. Маха се цялата стойка с механизма от корубата и основата - 3 винта отдолу, под капачката и 2 вътрешни винта. 5. Сваля се капачето на механизма за прибиране - на щипки е. 6. Откачва се платката от мотора. Развиват се 2 винта и капачето, на което е захванат мотора се маха. Под него е зъбния механизъм, като зъбното колело с оста излизат много лесно. 7. Залепих колелото с двукомпонентно лепило за пластмаси, след щателно обезмасляване и подсушаване. Внимавайте да не попадне лепило между зъбците, но ако стане се отстранява с остър нож. 8. Сглобявате всичко в обратен ред и готово - имате работещо, прибиращо се огледало. Поздрави и успех на всички.
-
1 точкаЗъбното колелце дойде за 10 дена. Не съм го монтирал още (нямам време), но го сравних с оригиналното и изглежда няма разлика освен, че е метално. Ето и снимка със сравнение: Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
-
1 точкаЗдравейте, И при мен се появи проблема описан по горе и реших да следвам стъпките на колегата от тази тема: Разглобих огледалото и при мен се оказа спукано това зъбно колело: другото бялото спирално е здраво. И сега ще го поръчам от Ali-то и се надявам, че ще стане: https://www.aliexpress.com/item/32737839061.html?spm=a2g0o.detail.1000060.1.72332a4acPUcP6&gps-id=pcDetailBottomMoreThisSeller&scm=1007.13339.146401.0&scm_id=1007.13339.146401.0&scm-url=1007.13339.146401.0&pvid=0bc2ca99-459d-4061-bdf4-a95e31e26ae7 Като дойде и го сменя и ще пиша дали е Ок за да може и другите колеги да си решат проблема.
-
1 точкаЕдин ден намерих шофьорското обърнато, наместих го и след един-два пъти прибиране-разгъване с моторчето се намести. Иначе и моята при палене и разгънати огледала се чува шум от двигателче, явно пак иска да ги разгъва. Това май си е обща болест.
-
1 точкаДа приключа темата. Предварително се извинявам за термините, които използУвам: Това е частта. Предвидена е като самостоятелна без актюатора (това бялото). Нарича се turn set, в Бултрако е с цена (не помня точно) около 350 лв., цялото огледало е около 750 лв. Втора ръка само цяло огледало, цени от 120 до 250 лв. Аз взех за 120 лв. от Honda CrV дизел 2009 г. (абсолютно еднакви са). Отваря се отгоре един капак на щифтове и отдолу се показва това. Платката се откача. После се повдига нагоре и тази част, за която е захваната платката (бялото, което е моторче + отвора за окабеляването) Отдолу се показва това, ако всичко е наред или това, ако има "проблем" (нашето) Щетите са това - пластмасовите джаджи - едната счупена, едната изпапкана. Металните части бяха здрави. С други думи сменяеми са, ама не се предлагат отделно В интерес на истината (ама това според мен) сглобката има нещо общо с тази от линка на колегата aleksandur, за което му благодаря. Въпреки, че докато не видиш, не вярваш, все се добива някаква представа и е ориентир. Ето сравнени двата "момента" (отгоре CrV, отдолу Accord: Забравих да кажа, че се "пренесе", доколкото можа и смазката, нямам представа как се нарича (който знае, да каже). 'Щото нашето беше останало на сухо и според мъжО това е причината да се напъне и да роди дефект. Ама кой знаЙ! Благодаря на отзовалите се! Дано е било полезно, ама да не се налага никому!
-
1 точкаМоже , но не ти го препоръчвам, защото сега зимата, като замръзнат и отключиш, ще се строши механизма, в опит да ги отвори/затвори!
-
1 точкаЗдрасти, при мен също се е случвало, като дам на контакт, моторчето върти все едно ще разгъва огледалата , а те са разгънати и само се чува как бучи, и щрак- щрак, и спира. Не знам дали е утечка и компютъра си мисли, че трябва да го разгъва, но е странно... Това се случва само с шофьорското...
-
1 точкаВашето препоръчано масло е в тази таблица: https://docs.google.com/spreadsheets/d/18IV4V8vpBlpLht78IJwiptLA0RPjpcSvzF97TGIp8cU/edit#gid=0 Темата за обсъждане на масла е тук: http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=101841&do=findComment&comment=1057467514 FAQ двигателни масла е тук: http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=101840&do=findComment&comment=1057467386 Отваряне на тема тук с заглавие: -Препоръчайте ми масло.. -Какво масло за моя двигател... -Да питам за едно масло.. ...и други подобни е ГРУБО НЕУВАЖЕНИЕ към труда на екипа, събрал и подредил тези материали.
-
0 точки
-
0 точки- Миме, имах мокри сънища с теб! - Наистина ли? - Да. Сънувах те без грим и се напиках от страх...
-
0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00