Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 28.06.2022 in all areas
-
4 точкиКажи му на мйстора,че няма да ти трябват с този автомобил и че ще ти забрави лицето,...от опит! Сърдят ми се вече в един сервиз😁!
-
3 точкиЗдравей, колега. Този, който ти е казал, че няма части за Акорд, сигурно живее в миналият век, където намирането на части за японски автомобили беше по-трудно, но не и невъзможно. Няма голямо разнообразни от марки, както при немските автомобили, но части има и то МНОГО. Скачай смело и не се връзвай на подобни глупави изказвания.
-
2 точкиЩе ревеш ами и ще викаш,като чуеш цената за няма и метър хидравличен маркуч,както и за един у.рял потенциометър за педала на газта. Толкова,две три неща са им болежката на акордите,ама газовата си ги избива! П.П.Към колегата по темата,няма от какво да те е страх за части..,има.Трудността по скоро ще ти бъде,с откриването на читава бройка! Очите на ШЕСТ..
-
2 точкиАми не, аз съм се заклел такъв варел никога повече да не стъпи в дома ми. Опит едно 80 Б4 Две А4Б5 1.8Т Куатро Едно А4Б5 1.8 Едно А4 Б6 1.9тди 80 горе долу бива.А4 Б5 и Б6 - намразих VAG.Всичко каквото може да се счупи се чупи.Някоя дупка с 50-60км/ч и поне един носач заминава.Рейки, турбини, дросели, имобилайзери, електроника като цяло...едно правиш, друго се чупи. Добре, че минах на Хонда та забравих къде са сервизите.
-
2 точкиЗдравейте, Четвърта проба на Ravenol SSV 0w30. За сравнение с историята на предходното масло, на предната страница. Поръчал съм ново масло, ще го сменям скоро. Още от същото 1) Автомобил – Honda CR-V 2008 N22A2 2.2 i-CTDi; 2) Масло – Ravenol SSV 0w30; 3) Маслен филтър – Mahle; 4) Общ пробег на автомобила - 238 421 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 4155 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – 25/75; 7) Средна скорост - около 20 км/ч; 8 ) Сезон на експлоатация – 29.11.2021 - 27.06.2022; 9) Моточасове – около 195; 10) Изразходвано гориво - около 380 л. Diesel + Cetane booster 11) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин след гасене) и се е сушила 24 часа на стайна температура; 12) Обем на налятото чисто масло при смяната - 5.9 л.; 13) Доливане на масло – не е правено. 14) Други – източени само 50-100 грама от картера и леглото на масления филтър, предполагаемо кличество останало старо масло - около 1 литър; предходни четири къси смени на 4000 km, работещ EGR; премахнат DPF. Първа снимка - оригинал 600 dpi на скенер. Втора снимка - обработена с GIMP по инструкции от oil-club.ru. Трета снимка - на прозорец. Четвърта снимка - история.
-
2 точкиОтговора не е еднозначен има/няма. Някои неща ги има само ОЕМ и всички реват от цените. Иначе не виждам причина хората да дават 200+ лева за полуоски втора ръка на незнайни километри. Тампони по мотора - там е рев голям за цените, защото заместителите са боклуци. Иначе кола, като кола има почти всичко по мотор и окачване.
-
2 точкиЗа градски условия 2.0 мотора е по икономичен, особено когато се свикне как да се кара. Парите са добри за тая конкретна кола, но трябва да видите дали няма някой проблем ,щото чека свети на снимката, а моторът работи. Диагностика да се види. Ако е нещо лесно решимо , гласувам с две ръце за тая кола. Багажникът е огромен! Дано само газовата е настроена като хората.
-
1 точкаЗдравейте, Колеги, минавам да се похваля, че отскоро съм собственик на MDX 2019 Elite, внесен от Канада. След 4+ години на Legend ми трябваше ъпгрейд най-вече заради повечето пространство, че и семейството расте Доколкото прочитам от темите във форума все още няма как да се ползва навигацията, но поне има Carplay. Някой с такъв екземпляр решил ли е да смени мултимедията с китайска такава? Доколкото знам има доста със симкарти (един приятел ползва на bmw 2004-та и Audi 2013-та) и е доста удобно, защото самата кола има интернет и няма нужда от допълнителни устройства. Ето и снимките всъщност: https://www.facebook.com/mostautobg/posts/pfbid0WfMKTGV2DBAKaXXKG1aehyPDWPF6AF2azhbUrdWZSZyUMCo3bJ2XFBi7HJyFVs2gl
-
1 точка
-
1 точкаПричината да си го правя сам е защото: 1-во Интересно ми е да си човъркам по моята си кола! 2-ро Не съм чак толкоз технически неграмотен колкото си мислеш! 3-то Никой майстор не обича колата ми повече от мен самия и няма да се отнася така както аз се отнасям с нея! За дребни неща, които сам мога да свърша не търся "майстори"! Излиза ми и по евтино! От личен опит
-
1 точкаНямам против . Но моята кола има малко промени, някои от които помагат за намаляне на разхода. Конкретно изпускателният колектор ми намали разхода на магистрала с поне ~0.5 литра.
-
1 точкаМоята газова ми струваше 1100лв. Разхода ми е около 12 извънградско . Това е с тежък крак и автоматик. Ако карам спокойно, я докарвам до 10(много рядко), но до 100км/ч. Градското ми няма нищо общо с другото каране. Много спокойно си карам, но към 14 стигам разход. Просто в Търново из баирите си гълта повечко. Цена за реглаж на клапаните не мога да дам, щот си ги правя с приятел в гаража. Това е извадка от на колегата Pavel_Pavlov подръжката на колата. Надявам се, че няма нищо против Там може да разгледаш и на други хора данните.
-
1 точкаИмат. Малкият дисплей е за версиите с нави, за да се виждат тези показания, когато се ползва навигацията. Когато я няма, климатроникът си е същият, както и премиум саунд системата - ако я има.
-
1 точка
-
1 точкаНе е задължитлно да протече,закарай я в сервиз и вижте как работи далната помпа съединител.
-
1 точкаКогато няма консуматори, динамото не зарежда, затова пада на 12,5 колкото е заряда на акумулатора. Аз от незнание и от подвеждане от майстора рециклирах динамото без да има нужда. Ако сменяш акумулатора можеш да сложиш малко по-голям, аз съм с YUASA 50Ah YBX5053 (160 лева е в момента), една идея по-голям и се побира на същото място.
-
1 точкаКапков тест 2 1.Mobil1 5W30 ESP от "ato24" 2.Honda accord-K20Z2 2006г. 3.Общ пробег на автомобила-211600км. 4.Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата 4300км. 5.Цикъл леко градско/извънградско 30/70 6.Средна скорост,около 45км/ч. 7.Сезон на експлоатация 08.04.2022 до 25.06.2022г. 8.Мото часове около 100 9.Изразходвано гориво 360л.газ и 40л.бензин. 10.Обем на налятото масло при смяната-4,5л. 11.Доливане няма,разход няма. 12.Маслен филтър, Honda OEM (15400-PLM-A02)"honda of America"🙂. 13.Въздушен OEM Honda. 14.Режим на използване лек. 15.Предишно масло-Amsoil SS 5w30, Petro-Canada SS 5W20,Amsoil ss 5w30,Petro-Canada 5w20, Mobil1 0W20 AFE,Mobil 1 0W30ESP,petro-canada 5w30, Mobil1 0w20 AFE,Honda HG 0W20 Ultimate syntetic,MOBIL ESP0W30,Amsoil 0w20,petro canada 0w30,castrol edge 0w30,motul eco energy 0w30,castrol magnatec 5w40 16.Пробата е взета от напълно загрял двигател,2 мин. след изгасяне. 17.Сушена е 24ч.,на стайна температура. 18.Сканирана е на скенер с разд. способност 600dpi,на офисна хартия. 19.Източено от пробката на загрял двигател и изтеглено старателно, несливаемото количество, чрез помпа от картера и където е възможно да се достигне.
-
1 точкаТака и не я намерих в кое меню е... Може и в моята да няма такава опция иначе гледам в други уж имат abs bleeding функция.
-
1 точка
-
1 точкаЗдравей колега, аз също закупих няколко диска за децата, и при мен се получи така, но от 10бр само три не тръгнаха, другите си работят. Причината не знам каква е, много съм далече от тази материя. Поздрави
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаПознат в магазин за части ми предложи 555 за 45 лв. за брой. Тази марка Ок ли е?
-
1 точкаНай-дългото пътуване беше около 1000 км до Гърция, с един каяк отгоре (прилагам снимка). Пътването си беше супер, особено когато съм свикнал на количката и я карам в ограниченията за скорост на пътя. В музика и сладки разговори това беше едно прекрасно и безаварийно пътуване, използвах климатик през 800 от киломтрите при скорост от около 100 до 120 км където позволява разход 12 газ. Много ме дразни факта че има постоянно хора във форума които буквално се хвалят как карат със 140 и нагоре. Всички имаме близки и познати които ни обичат, когато се смажете със 150 км в мантинелата на магистралата заради отвратителните ни пътища и ужасните шофьори на тях и когато повикат някой да ви разпознае в моргата, няма да имате повече проблем с шумния автомобил или високите обороти! Няма да имате проблем също така кой какво мисли за комфорта на Харвито и с колко може да се кара като максимална скорост. Колеги, мислете трезво бъдете отговорни хора ако не заради другите то поне заради вас, заради вашите роднини и хора които ви обичат!
-
1 точка
-
1 точкаИма един немски YouTube канал- die Autodoktoren, където се показват поправки, дефекти и т. н. работи по различни марки... Който следи този канал, никога няма да си купи кола с мотор и техника на VW... Иначе, бях на гости в Прага на една приятелка от следването, бяха си купили току що Superb- Много добра кола за семейства! Концепция, изработка, комфорт... Ама с тоя техника вътре... Не ми се мисли...
-
1 точкаМоже би е по-добре да се сканира и след това всеки да си реши дали да го принтира или да го чете в електронен вариант?
-
1 точкаЗдравейте колеги аз имам ръководство на български от Бултрако. Ако има интерес мога да видя колко парички ще излезне ксерокопирането и подвързването и да се размножи.
-
1 точка
-
1 точкаMagnum,едно време в университета....92-93 година ме скъсаха на турбини,направо ми писаха 2-ка,щото на изпита казах ,че луфта на вала на турбината може да бъде 2-3 десети.Това си беше табу,нямаше турбини с такъв луфт,ама аз много четях американска литература,пък ме изпитваха на руска техника.. На поправителния имаше комисия от 3ма...все доценти и професори.Аз пак казах ,че може да е такъв луфта.Комисията преди да ме скъса ме попита ,защо съм такъв инат.Тогава им извадих списание от преди 3 месеца с всички съвременни турбини с разрез и ТТ-данни.Там не пишеше на руски,обаче цифричките са си цифрички.Цъкаха с език и разглеждаха цветни картинки и накрая ми писаха 3.Отидох при ректора му заявих ,че даскалите са ми неадекватни и искам повторна комисия от друг университет.След седмица имах протокол с 6-ца без да ходя на поправителен,подписан от предната комисия+ректора.Минаха години,отворих собствен сервиз и едни от първите ми клиенти бяха мойте професори... Та исках да кажа прогреса в техниката е свъразан с много четене и съмнение във всичко,нестандартно мислене.За съжаление сега в ретроспекция виждам ,че нещата в техниката отиват на зле.С удоволствие бих работил за Хонда преди 30 години,когато се твореше надеждна техника.В момента правят детски играчки с Андроид....
-
0 точкиИнструкторът ми казваше: - Когато шофираш ще си като мъж на плажа! - Главата гледа напред, а очите шарят във всички страни.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00