Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 20.06.2022 in all areas
-
4 точкиСмених актуатора на шофьорската врата.Части не хартисаха,а и заключването работи!
-
4 точкиНе намалява бензинът. Компютърът не знае, че караш на газ и отчита разход на бензин. Би трябвало при инсталирането да са ти предложили емулатор - различните сервизи предлагат различни варианти. А един колега от форума дори си е измайсторил сам: Другият вариант е да държиш винаги резервоара пълен над половината - аз така правя.
-
3 точкиБеше парното. Чувствам се леко глупаво, и същевременно много облекчена от тази новина научих нещо ново за парното и особеностите на автомобила. Човека от HPP гараж беше много внимателен, обясни ми също какво е прегледал и как е изключил другите теории за повреда. Сменихме настройката на парното и откъде да духа, и вече няма проблем с нагряване при краката. Предстои ми купуване на алтернативен катализатор, за да поправя и този проблем. Благодаря много за съветите!
-
2 точкиАми добре. Сервиз за ауспуси и гърнета Банев, на кръглото при Кауфланд в квартала. Бяха учтиви, но настоятелни.
-
2 точкими не знам как е на Селиката тук са два ключа за откачане един бутон за вадене и четри винта и 6 щипки това е
-
1 точка
-
1 точкаДа, сега като видях схемата се сетих, зад бутоните за круиз контрол, светлина за мъгла и реглаж (наличността е в зависимост от нивото на оборудване) е единствения винт който крепи гарнитурата на парното, радиото и таблото, огромно парче пластмаса е. А иначе самите бутони е хубаво отгоре с тънък инструмент, тесен нож или нещо подобно, да им се натисне клипа и тогава да се дръпнат.
-
1 точкаможе ли да напишеш кой е сервиза в Перник, просто да им направим реклама и катализатора да им излезе през г**а?
-
1 точкаСистемата взема въздух от някъде и горивото се връща в резервоара, провери всички съединения и маркучетата за обратна нафта.
-
1 точка
-
1 точкаЗдравей, бих искал да поръчам следното: Линк: https://www.ato24.de/en/motul-8100-x-clean-5w-40.html Вид и количество: Motul 8100 X-clean 5W-40 1x5L Стойност на поръчката: (37,95)*1.9775 = 75,05 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - Лично в кв. Малинова долина Клубни поставки: Не
-
1 точкаЗдравейте, Ето и моята поръчка Линк: https://www.ato24.de/en/honda-0w-30-acea-c2-motorol.html Вид и количество: Honda 0W-30 ACEA C2 Motoröl 2х1L Honda 0W-30 ACEA C2 Motoröl 1x4L Стойност на поръчката: (2*15,40+1*60,40)*1.9775=180.35 Начин на плащане- Revolut. начин на получаване -Спиди
-
1 точкаТрабва обслужване на климатика,и той работи с масло което се сменя,както и липсата на фреон затормозява работата му.В сервиз за климатици правят това обслужване. Това което компенсира обаротите на празен ход е IACV клапана и дросела,замърсени и дватата води до неравномерни обороти,почистване води до правилната им работа. Истина е да климатика в жегите отнема доста от моща на колата. Увери се също че ремъка е оптегнат добре.
-
1 точкаЗдравей, горе-долу и при мен е така. Икономията е майка на мизерията. В стремежа си да "икономисат" гориво, японците са направили Хондите ни да държат супер ниски обороти на място и при пускане на компресора и перките, винаги за 1-2 секудни спадат още малко и пак се качат на около 700. Вибрацията, доколкото съм чел из форума, я има май на всички 2.0 бензинки. А за мощността - единственото спасение е дизел Колкото е по-топло навън, толкова повече климатика спъва колата.
-
1 точкаЧастита колега, много безаварийни и изпълнени с удоволствие километри! Лека по-лека се увеличава семейството на MDX-ри
-
1 точкаEGT сензорът е термодвойка, която подава напрежение от порядъка до 60mV. Не може да съдиш за изправността му по съпротивление, а по напрежение. Но трябва да си сигурен, че няма нарушаване в опроводяването му до ECU -то. Богата смес може да се получи още от: 1. Не добре уплътнени въздуховоди между въздушния филтър и дроселовата клапа. 2. Замърсен или неработещ температурен сензор на постъпващия въздух (след въздушния филтър). https://honda-europe.epc-data.com/hr-v/2002_5mt/19385/electric/B__0100/?p=15&fromMap=1 3. Задръстен или неизправен MAP сензор. https://honda-europe.epc-data.com/hr-v/2002_5mt/19385/engine/E__0101/?p=15&fromMap=1 4. Залепнал VTEC клапан или задръстена цедка. https://honda-europe.epc-data.com/hr-v/2002_5mt/19385/engine/E__1001/?p=10&fromMap=1 5. Неизправен датчик за температурата на охлаждащата течност. 6. Неизправен О2 сензор (ламбда сонда). Или замърсена. Почисти я добре със спрей за EGR или за карбуратори. Гледам показанието й от 0,12V. Това моментна стойност ли е, или постоянно седи на 0,12V? За друго не се сещам в момента... HR-Vто 105 к.с. ли е, или 124 к.с., че не разбрах?
-
1 точкаДа се роди човек си е чудо. За да стане човек е въпрос на възпитание. Но за да остане човек е въпрос на негов избор.
-
1 точкаЕ как бе, тва романо толкова много го хвалят, толкова много го обожават, най добрите и качествени компоненти са с тая марка… щом повелителя на спирачките и на лаласването без никво покритие го препоръчва, значи няма как да се усъмниш. Аз ако съм на човека от Русе направо проценти от 600-те лева, изкарани за два дена, ще му давам само за рекламата. Жалко, майстори няма по градовете, само там и само Романо, останалото е боклук! Как изкарах и аз със сбирщайн близо 120к, че и 800 кинта платих с остъпката, че и сам си го настройвах, без уникалната и сложна карта на специалния и супер уникален в-тек, без помоща на този в Русе, мани нямам идеята, някъв луд късмет, ще лея коршум и на колата, да не фърли мотора, че ужас, ще тряя прая глава, за 200 кинта в най лошия вариант, ама върви бе не се предава тая хонда, направо уникален случай…
-
1 точка
-
1 точкаУплътнение на дюза изпуска гориво, оправено да се надявам че няма да пиша повече в тази тема
-
1 точкаОбщо казано 0-30 и 5-30 имат разлика при много студени температури. При темп. около 0°C например няма гаранция, че едното ще е по-„течливо“ от другото. За сметка на това, за да се постигне по-голямата разлика между „студения“ и „топлия“ вискозитет са нужни малко повече магии / усилия от производителя. Генерализирайки, може да направим извода, че между двете масла 5-30 ще е по-„стабилно“, което може да означава по-предвидимо поведение при резки смени на условията (например рязко увеличаване на товара и оборотите) или по-дълготраен живот преди „пропадане“ на вискозитета, поради наличието на по-малко добавки за подобряване на вискозитетния индекс. Но това си остават просто разсъждения и предположения и само производителите знаят истината за продуктите си. Макар че тези предположения са подкрепени от форум-потребители, утвърдени със значителен опит в индустрията. Не говоря за нашия форум :). Лесната препоръка е: ако наистина ще палиш двигателя в много студен климат, 0-30 може би е по-добър вискозитет. Ако не го очакваш, 0-та не ти е от полза и съответо 5-30 може би е по-добрият избор. Ако не е ясно: твърдението, че 5-30 ще бъде харчено по-малко от 0-30 при стар/износен двигател може да е валидно само ако харчът е на лице към края на сервизният интервал. А ако има засилен харч на масло в края на сервизният интервал, то ресурсът на маслото е приключил и смяната е закъсняла.
-
1 точкаАз сменях на моята преди 3 години, лесно става имаш кранче на радиатора от долу май беше синьо на цвят и прозорец на кората та си може и от долу и от горе, процедурата я знаеш по всяка вероятност ако не питай, то си има и тема за това. аз си купих една туба от 5л + още 1л защото от Бултрако ме казаха, че няма да ми стигне но тубата си стигна и сега си имам и 1л за доливане. Два пъти съм доливал по малко и вече е 0.5л.
-
1 точкаВелосипедистите са напаст. Карат, както им изнася на тях. По средата на лентата като кола, или на пешеходната пътека като пешеходец. Особено гадни са "спортистите" по междуградските пътища през уикенда. Тясно, завои, колона от автомобили зад тумбата велосипедисти с клинчета. Не мож'ги изпревари, еле па с камион. В града има велосипедни алеи, но масово не се използват, карат си по шосето. Аз също карам колело, ама по безлюдните междуселски пътчета. В момента, в който българският велосипедист се научи, че автомобилиста го пази, ще стане още по-нагъл, вервайте ми.
-
1 точкаКолата е в HPP гараж от събота, човека ме изслуша, предположи проблем 'задно гърне' на първо място, и поиска да я оставя там за няколко дни за да провери какво става. Сега чакам обаждане. Относно доверен мъж приятел - който едновременно с това да разбира от коли и да има свой доверен механик- който от своя страна да не е претрупан с работа и да разбира от Хонди, такава комбинация в окръжението ми няма. Има един сервиз, където си водя колата успешно, но те не разбират от гърнета и ми предложиха да търся друго място за такъв проблем. А сервиза за гърнета, който намерих (препоръчан от познат) с удоволствие и завидна скорост демонтира катализатора ми и моментално ме обяви за готова, плати ми 300лв и ме изпрати да си ходя И така стигнах до форумите, където засега получавам повече информация, за което благодаря
-
1 точкаСигурни ли сте, че не е нещо от парното проблема с топлината в краката?
-
1 точкаЛакът и боята на Хонда наистина са много меки. Аз ползвам падовете на Chemical Gyus (оранжев, бял, черен и червен) и пастите на Menzerna и полирам сивика два пъти в годината - преди зимата и към средата на пролетта. Цялата история обикновено ми отнема около ден и половина. Занимавката е доста но ефекта на черна кола е уникален. Снимката е направена след последната паста и преди финалното измиване.
-
1 точкаАбе хубавото си е хубаво, ама и скъпо, та всеки сам си преценява дали и колко да инвестира. Аз се уговорих с момчето да направи минимум усилия с максимум ефект и цената да не е като за 2-3 годишните премиум коли които лъска и стават по-добре от нови. Огледа я и ми каза че ще му отнеме 2 дена и ще ми вземе 180 лв, обаче ... Имаше много "паяжина и холограми", та я прави 3 дни, а аз от неудобство закръглих сумата на 200. Каза че сефте пипа Хонда, а лакът и е много мек (наложило се да си поръча най-меките падове) и я е минавал 3 пъти, а смяташе че ще мине само веднъж. Накрая е мазана с някаква паста - да пази от безконтактната химия. Освен това ми предложи да заличи "дзънките" от камъчета, ако му донеса малко боица, та си купих 50 мл по кода от табелката. Отбелязах му кое съм видял, но е оправил и нещата които съм пропуснал. Много уважавам занаятчии които надхвърлят очакванията на клиентите си и пак при него ще ида догодина, когато пастата вече отслабне. Но всичко е временно - нямаше слънце за по-ефектни снимки, а след малко и заваля.
-
0 точки
-
0 точкиЛека полека България се превръща в Англия! Пидалите се увеличават и всеки ден вали! Това за юни тази година!
-
0 точкиПрибира се мъж след работа, вади бутилка Гленморанж и жена му го засича веднага: - Ако пийнеш и една глътка, секс няма да има! Мъжът седи замислен! - Какво мислиш?- пита страшно жена му! - Мисля си кое предпочитам, 12год. уиски или 50 годишна ***ка!
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точкиВлиза съпруг в спалнята с еректрирал член,на леглото жената чете книга поглежда го и... -Ми какъв е този бял прах върху члена? - Това парацетамол,нали казваш,че те боли главата!
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00