Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 4.04.2022 in all areas

  1. 3 точки
    Аз се спрях на оригиналният размер и си взех NEXEN N'FERA Primus 235/50R17 XL 100W с пресен ДОТ от началото на годината. Засега нямам забележки, колата се държи доста прилично. Гумите са много тихи и спрират отлично на сухо, на мокро нямам пречатления все още. Трябва им малко време докато загреят, но то навън си е направо студено .
  2. 2 точки
    Напротив, "цолажа" е много важен фактор за "возията". От цолажа зависи, какъв размер ще е гумата и, каква ще е конструкцията й. Що е то "возия"?! Значи: (говорим за един и същ модел кола, и спазване на предписаният диаметър на гумата) Малкият цолаж води до висока гума с по-ниско налягане. Следователно - малко друсане и лошо поведение в завои. Големият цолаж води до ниска гума с по-високо налягане. Следователно - много друсане и добро поведение в завои. Всеки сам, според нуждите си, решава, какво да избере - "златната среда", или лишаване от едно за сметка на друго.
  3. 2 точки
    Нека и аз да се включа с проблеми в задните спирачки и тяхното отстраняване. При мен проблемът беше в скъсани маншони на задните спирачни апарати и съответно блокирали бутала и изтъркани накладки почти до метал. Взех 2 ремонтни комплекта за всяка страна, 1 литър спирачна течност АТЕ и накладки АТЕ. Ремонтните комплекти са на Autofren с номер D4846C за апарати LUCAS. Спирачните апарати са на 90% същите като на VAG с минимални разлики. Ремонтния комплект е за много марки и модели коли, не е специално само за японски. Има достатъчно клипове в нета как се разглобява такъв апарат. Разглобен спирачния апарат изглежда така, заедно с ремонтния комплект. Зегерките и на буталото и на механизмът с винта се вадят най-добре с 90 градусови зегер клещи. На снимките се виждат старите маншони в какво състояние са и буталата с ръжда по тях. След разглобяване на апарата на части, със смазката от бялото пакетче се смазват всички нови части и се сглобява по обратния начин. Супортите са почистени от стари замърсявания и водачите смазани изцяло с нова смазка за водачи на АТЕ, а старите маншончета имаха скъсани места. Болтовете на супорта (скобата) се стягат с 55 Nm. Болтовете на апарата с 23 Nm. Пробката с 9 Nm. Гайката отзад на апарата за ръчната с 27 Nm. Болта на спирачния маркуч към апарата с 35 Nm. След сглобяването на всичко се обезвъздушава, като аз направо си подмених течността защото старата беше леко мътна. 1 литър е достатъчен. При мен след смяната на всичко се наложи и натягане на ръчната, като се свали конзолата с подлакътника. Има достъп и ако се махне само пластмасата на пепелника откъм задните места и след това с дълбока вложка 12 с удължение се налучка гайката, която е доста навътре. Работата не е малко, но удоволствието от това да си го направиш сам е безценно.
  4. 1 точка
    Здравейте съфорумци. На 22.02. станах собственик нн Хонда Сивик 7 1,4 бензин. Разочарованията не закъсняха. Тази сутрин 25.02. намерих колата с откраднат ккатализатор. При монтаж на резонаторно гърне вместо катализатор, трябва ли да се смени и софтуера, както го правят при други коли? Благодаря предварително.
  5. 1 точка
    Здравейте, За жалост днес при запалване на колата установих, че катализатора ми е бил откраднат.. Бихте ли ме посъветвали кое е най-удачното да се направи в случая- да се търси втора ръка оригинален, закупуване на друг от магазин за авточасти или друг вариант? Също така, ако е закуване на друг- коя марка бихте препоръчали? Благодаря предварително!
  6. 1 точка
    Ако минаваш през Търново и имаме време да се видим, нямам притеснения - ще покараш моята. Бензин е и има разлика, но би придобил някаква представа. Миналата година смених почти цялото окачване, без амортисьори. Задните лагер главини също, плюс предни и задни дискове с накладки. Тоест, колата е приличен обект за тест и сравнение.
  7. 1 точка
    Прав си @ceco_accord Снимката в предходния ми пост нещо се е бъгнала Качвам я отново, тъй като носи полезно инфо.
  8. 1 точка
    Или си караш и дантидреме.
  9. 1 точка
    Различният товарен индекс (Load index) - 91/94 при 225 45 17 (и не само), се определя от факта дали гумата е Extra Load (XL) (обозначавана още като EL, RFD или RF = reinforced). Принципно, XL гумите имат редица преимущества (няма да ги изброявам има ги в нета), но и недостатъци, сред които са: - по-виско ниво на шум; - повишено съпротивление при търкаляне (rolling resistance) = по-голям разход на гориво; - по-голямо тегло на гумата; - и...намален комфорт на возията. Малко хора обаче обръщат внимание на този фактор - дали гумата е обозначена като XL, EL, RFD или RF, при избора на гуми. Да не говорим, че XL, EL, RFD или RF гумите трябва да бъдат напомпани до по-високо налягане, за да имат същия товарен индекс - като на "обикновени гуми". LI = товарен индекс;
  10. 1 точка
    Така както го описваш Бултрако са осрали нещо,няма да си признаят. Ходенето вече при тях е само да дадеш още много пари. Намери читав сервиз да видят какво се е случило. След реглаж нищо не се случва от това описаното.
  11. 1 точка
    Привет колеги... И аз като колегата Недялков имам почти същите проблеми 2.4, акорд 7,комби. Взех колата внос от Испания и след като се качих да я карам веднага ми светна Vsa + abs. Като я загася и запаля отново не се включват, но след 200 метра пак лампите на vsa и abs светват отново....Ходих в Пловдив до Бош сервиза на Кукленско шосе и ми казаха, че колата засича, че задните колела се движат по бързо от предните с около 5км в час. Питаха ме нещо сменял ли съм скоро, но колата я взех преди седмица... Та от днес започват и моите ходения по мъките. Ще пиша като има развитие, да знаят колегите какви са били проблемите.
  12. 1 точка
    Коментирах важността на размера на джантата и гумата за возията на колата. Товарният индекс и влиянието му над возията го изяснихте преди това - колкото по-голям, толкова по друса. При един и същ размер. п.п. На практика също съм прав. Всичко зависи от размера.
  13. 1 точка
    @Honda JAZZ_2007 и аз се сблъсквам с този проблем. Колата я взех без катализатор. Отидох и ми сложиха универсален - 400 лв. Минах регистрацията в КАТ. След около 5 - 6 к. км. си загубих рег. ном. Пак ми се наложи да минавам през КАТ и греда - не мога да покрия изискванията за изгорели газове. Сложих 20 л. високо октанов бензин и излязох на магистралата. Като се върнах минах прегледа с перфектни показания за изгорели газове. Преди няколко дни минах ГТП. Пак не мога да покрият изискванията за изгорели газове.... Катализатора е навъртял 7 - 8 к. км. Не съм правил схемата с магистралата. Ще пробвам по нататък да направя тест дали ще се получат пак нещата. Може тия евтините да искат малко по - сериозно пържене да влязат в работен режим. А карането в градско да ги задръства или да не може да ги вкара в нормален режим. Интересното е, че не ми е светнал чека на таблото.
  14. 1 точка
    Здравейте Цецо, директно по питането, което имаш: никога няма да мога да ти отговоря адекватно на въпроса... успех с избора на размери и гуми По- нагоре в темата един колега пишеше, че за Honda Legend се препоръчват гуми с тегловен индекс 100- прав е ! Но аз вече забравих къде го прочетох, може би в книжката... ааа не, в Legend SERVICE MANUAL 2007, KB1, от 15.04.2009 г. е диска. Поздрави
  15. 1 точка
    присъдата:пълно-пълно,разход 8,8/100 само градско,само студена,преходи по 1км от палене до палене,колата е автомат.
  16. 1 точка
    Да. Гледаш колко ти тежи колата, добавяш 50-60 кила за пълен резервоар + 5х100 за водач и пътници + 200 за багаж и полученото делиш на 4. Гледаш и какво пише като изискване от производителя и преценяваш. https://www.avtogumi.com/bg/tovarni-skorostni-indeksi За моята кола се получава 93, но и от Хонда са се презапасили, а за 3-те различни размера гуми е различен, като за най-нископрофилната е "най-мек", но с по-високо налягане! Презапасиш ли се - вози твърдо, а гумата е първият елемент от окачването и го пази. Ако е много по "мека" - има риск за демидж от дупки, а колата има лаг в реакцията на волана при резки маневри на висока скорост. По твърдите пък, освен че друсат, скапва окачването по-бързо.
  17. 1 точка
    Благодаря за отговора, набелязал съм си един сервиз и утре ще се свържа да проуча нещата.
  18. 1 точка
    Ремонта на кутията приключи. Сменени са фрикционите пластини на 3-и и 4-и съединители. Металните дискове на 4-и съединител. Също така, където "намерих" "О" пръстени - доста. Семерингите на входа и полуоските. Гарнитури. Сега остава да се монтира и да се види дали е бил сполучлив. Ако не е - едва ли ще търся причината. Колата отива за продаване. Ако някой има читава кутия, без останалите части, ще и се зарадва много. Ако някой му е любопитно какво има вътре в кутията, може да види видеото което направих. Само разглобяването включва. Не съм си играл да го правя професионално. Общо взето присъстват почти всички важни моменти. Дори на моменти е досадно дълго. Няма невключено видео. Една сцена дори два поредни пъти е вкарана във видеото по погрешка (развиване болтовете на големия капак). Предполагам, че на някои ентусиасти, ще свърши някаква работа. Няма видео при сглобяването, защото не ми се искаше да скапя техниката за снимане с мазни ръце, защото си я харесвам много. В края на видеото има включени всички снимки, дори и малкото при сглобяването.
  19. 1 точка
    След твоят пост и аз се насочих към смяната на веригите, оказа се, че обтегача на голямата верига не е напълно разпънат и веригата не е прекалено разтегната въпреки 250хил.км., но при отваряне на капаците се оказа, че обтегача на малката верига се е счупил и при ниски обороти си дрънка като стотинки в касичка. video-1648916566.mp4
  20. 1 точка
    Крадат ги, как да не ги крадат. Оригинален втора ръка ще ти е много скъп и не се знае в какво състояние ще е – никой няма да даде гаранция. Моят съвет е да говориш с център за испускателни системи (но проучи кой, за да няма лоши изненади) и да ти препоръчат универсален катализатор.
  21. 1 точка
    Нали тези не ги крадат по принцип? Изпратено от моят Mi Note 3 с помощта на Tapatalk
  22. 1 точка
    Не, че има значение, но как е бил откраднат? Под колата, на улицата отрязан? Не знам доколко фланците са еднакви за различните катализатори, но и дължината трябва да е точна или майстор трябва да реже/заварява...
  23. 1 точка
    Зарязах го - има кой и къде да го бие, а и МЕРЦА Е КАЛПАВ. Тоя (моя тинейджър) имал за домашно по ИТ да направи видео с любимото си хоби, но не му се рисувало, та седнал в седалката на Акорда, изкарал 1 от любимите ми Хонди, избрал си технична писта, по-трудни опоненти, иии ... После рязал, мазал, монтирал, музичка му сложил, та ме израдва, па рекох да го споделя с вазе.
  24. 1 точка
    Виждам, че темата се е обърнала на патерици, но все пак, ако на някой му е интересно, аз оригиналните 17-ки с гуми 215/50/17 ги оставих за зимни. Летните порастнаха малко до 19" съответно с гуми 235/35/19. Возията не се прецака, но колата стана много по-приятна за мен за управление. За окачването в момента не ми се мисли.
  25. 1 точка
    Има и нови универсални катализатори, не е нужно да е втора ръка. Не съм следил цените последната година и нещо, може да се качили, но не са безобразно високи. Ако катализаторът е скъп (предполагам, щом го крадат), втора ръка вероятно ще е и по-скъп от нов универсален. Провери и това като вариант.
  26. 1 точка
    За полицията така излиза. Около 20минути след сигнала до 112, дойде патрулка с двама полицаи, само записаха лични данни и тези на колата. Не искаха да погледнат колата отдолу (само с клякане пак се вижда, нямаше нужда да залягат...). Казаха ако искам оглед, да изчакам поне 1ч. да дойде огледа група или да подам заявителски материал (жалба) в районното. Полиците и тези от 112 ги интересуваше дали имам Каско. За сега доколкото разбрах на дизеловите двигатели им сменят софтуера, ако вместо катализатор се слага резонаторно гърне.
  27. 1 точка
    Много съжалявам, колега ! Ако си я купил от автокъща, сигурно имат връзки с морга... Това само като предположение, но и на кого да се оплачеш ?!?! Полицията няма да обърне внимание. Опитай втора ръка, Ибей и др. или както те е посъветвал колегата по-горе
  28. 1 точка
    Здравей колега, много съжалявам за случилото се! Мислех, че вече сме го минали това с кражбите на катализатори, но уви! Има една ламбда сонда закачена на катализатора, ако не се оправи от някой който разбира, може да ти свети чека и да влезе в авариен режим! Отиди при хора, които разбират какво правят, като правите генерацията! П.П. Може да имаш проблем на ГТП, като нямаш катализатор! А може и да нямаш, живеем в БГ все пак!
  29. 1 точка
    Здравейте, Нов съм във форума и отскоро съм с ФР-В - 1,7 нормален мотор. Имам проблем с изпразнен катализатор - свети чека. и това ме дразни. Питах в един сервиз за гърнета и там ми казаха, че се предлагат заместители на катализаторите - с керамична пита вътре и без разни скъпи метали. Въпроса ми е дали някой ползва такова и ако да - върши ли работа?
  30. 1 точка
    Малко ъпдейт по темата. Сложих алтернативен катализатор и спря да мирише на богата смес. Появи се друг проблем - чека почна да светва и угасва, без да има промяна в работата на двигателя и без някаква зависимост. Интервала на светване и угасване е различен - между 20 и 50км. Показва грешка (четиристотин педесет и нещо - забравих цифрата), че не работи подгрева на първата сонда. Сондата е нова - Бош. Тепърва ще се проследява къде е проблема.
  31. 1 точка
    От Швейцария колите са най защитени. Специално за Хонда си има отделна книжка за антикорозионна защита и си има отделен преглед за нея, заверява се и се подпечатва от Хонда. Някои марки не знам за Хонда дали е така но им правят купето специално подсилено против корозия за Швейцария (изисквания по тяхното законодателство). За Рено и БМВ знам със сигурност.
  32. 1 точка
    Бесмислените философствания ги правят тия където не са си оцапали и веднъж ръцете с масло и дори не могат да обяснят къде е прескочил този зъб.Хаиде всички философи с прескочилите зъби от въртене назад да се съберете и да направите един клип на кола със изправна верига,зъбни и оптегач та ни покажете как става.Като сте толкова запознати решете проблема на момчето,все пак технически форум и предоставяите технически издържана информация,а не линкове към чуждестранни форумни вечеринки или мнения на ,,маистори,, подозиращи ,,ваноса,, на хонда. Към собственика на колата-вземи се свържи със Фена,Слави или Маркони ако гледаш сериозно на тази кола,има още няколко човека които могат да ти свършат работа,но за тези се сещам първо.
  33. 0 точки
    Абе направо си трябва да си поне магистър, за да сложиш друг размер гуми
  34. 0 точки
    ПръвоХаприлска
  35. 0 точки
    Евентуално аз, ама е светла, а и като го пиша е 1-ви април.
  36. 0 точки
    Продавам чисто нови машинки за централно заключване (актуатор) за Хонда Акорд 7-о поколение/генерация 2002-2007 (CL7 CL9 CN1 CM1 CM2). Стават за всички разновидности на модела - Седан 4 врати (Accord за Европа, Acura TSX за Северна Америка), Комби " Tourer" , американски Седан 4 врати и американско КУПЕ с 2 врати. Машинките стават и за пикап Honda RIDGELINE. Машинките са два броя - за предни врати лява шофьорска и дясна пасажерска. Цена за един брой машина: 40лв, без значение дали е ЛЯВА или ДЯСНА. Двете заедно за 80лв От Враца съм, но пращам с Еконт с опция преглед и тест. 0877143963 или на ЛС
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...