Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 27.08.2020 in all areas

  1. 10 точки
    PURFLUX LS489A До сега често съм използвал филтри Purflux и по-точно LS350, който е аналогичен на 15400-RBA-F01 и на стария 15400-PH1-F03. Купих този маслен филтър с идеята да го отворя и да видя как е като качество на изработка, материали и т.н. LS489A е с по-малка височина, но по-голям външен диаметър. На външен вид изглежда перфектно! Всичко е изпипано детайлно. Надписите са прецизно направени и ясни. Последва разрязване и отваряне. Гумата на противодренажния клапан е добра. Еластична, гъвкава и възвръща бързо формата си след прегъване. Филтриращият елемент е изработен точно, НО! Мястото където се свързват двата края на филтърната хартия е наклепано с лепило. Точно това място не ми хареса! По-добре би било свързването да е с метална скоба, а не с лепило. Поглед от вътрешната страна на филтърната хартия. Отново снадката е омазана с лепилото. Не е направен качествено и прецизно този детайл от изработката на филтъра! Дължината на филтриращата част на хартията е 156 см, а ширината й, разгъната е 6 см. Това прави филтрираща площ от 936 см2, което е завидно висок резултат! Обичайно срещано при филтрите на Purflux, поради специфичният зигзагообразен начин на полагане. Да спомена, че ширината на филтриращата част, когато е монтирана на макарата, е само 4,2см. Филтърната хартия е сравнително плътна и почти (да повторя - почти) не прозира срещу слънцето. Дебелината на филтърната хартия е 0,64 мм. Поне това успях да измеря с електронен шублер. Колко е вярно - не се знае, но като цяло е слабичък резултат и ми се иска да е поне 0,8 мм. Следва едно огромно разочарование. Кутията отвътре беше ужасно ръждясала! От една страна това, според мен, се дължи на неправилно съхранение в складовете. Влажна среда! А от друга страна, филтърът не е запечатан с предпазно фолио, както би трябвало да бъдат запечатани качествените филтри! "Бай-пас" клапанът работи нормално и започва да отваря при натиск от 1,5 кг. Диаметърът на отвора, на "бай-пас" капана е 12 мм (1,1304 см2). Това е налягане от 1,327 кг/см2, или = 1.3 bar. Нормата е до 1.2 bar, но като отчетем сравнителната неточност на моето измерване, може да се приеме, че е в норма! Заключение: Филтърът като цяло е добър. Но със забележки. Производителят би било добре да коригира снадката на филтърната хартия с метална скоба, вместо лепило. Да повиши малко дебелината на филтърната хартия и да сложи най-накрая защитно фолио на фхода на филтъра. А относно ръждата - ето защо няма да си купя повече филтър от тук, защото не искам да слагам ръждясали железа на автомобила си, поради неправилното съхранение от нашите дистрибутори и търгаши! Има начини да си поръчам от вън..
  2. 4 точки
    Вече 2-3м. откакто смених предна стаб щанга, биалетки, сложих задна стаб щанга и колата е доста стабилна в завои и изобщо при маневриране. Сложих Спуун rigid collars отпред, не знам дали има разлика все още, нямам идея как да тествам. Рециклирани спирачни апарати и с ОЕМ ремонтни комплекти. Сменени още един път спирачна течност и съединителна. АмсОйл 5/30 за лятото (зимното беше 0/20, пак ще бъде същото тази зима). Идеята е да спазя лято/зима 5/30-0/20. Смених спирачни маркучи с APP със стоманена оплетка, този на съединителя с Weds Sport стоманена оплетка. За съединителя нямам още впечатления, но за спирачките при рязко спиране се усеща по-бързото спиране. Сложих фолио на всички стъкла (един колега ми предложи Про-Тинт, на който продадох Акорда [emoji16]), за сега съм доволен, драстично намали напичането на таблото и изобщо лятната жега в колата при директно напичане. Фолирах и халогените в жълто, не издържах и за мен визията се отвори още една идея - снимки по-късно. Sent from my iPhone using Tapatalk
  3. 2 точки
    Просто бях сигурен, че някой ще изтипоса статия за т.нар. икономическо партньорство между ЕС и Япония. Обсъждали сме го и нещата далеч не са така, както се представят. Все едно, и на мен ми е изморено. Лека и спокойна вечер пожелавам.
  4. 2 точки
    @ceco_accord, така поставен въпросът за който си прав, отговорът е и "да" и "не" според мен. Хонда няма силен пазар на нови автомобили в България. На Хонда хич не и е приоритет, особено в последните години, нито пазарът в Източна Европа а и в Западна даже, камо ли в България на нови автомобили. Само ще спомена един факт: - Honda Motor Co. затваря завода си за коли в Суиндън във Великобритания през 2021 г - Honda Motor Co. затваря завода си в Турция през 2021 г. Хонда е решила напълно да прекрати производството в Европа. Ще си запазят импорта и дистрибуцията на коли и мотоциклети но няма производство което макар и с "SH" рама, всички знаем какво крие под капака. Да не казвам голяма дума но ОЕМ частите по окачването а и не само там на Сивика 8-ма генерация са ми по-евтини от 6-та генерация Сивик с 1.4 двигател, която е на над 20 години но е с "JH" рама?! Да, предпочитам да е правена тук ( Европа ), да си я карам с кеф и да си купувам по-евтини ОЕМ части на европейски производители от вносителя а не да ги чакам 3 месеца от някаде си с общи поръчки, сайтове и доставчици. Не може комплект амортисьори SHOWA 2 броя да струват колко SACHS 4 бройки, защото видиш ли идвали от Япония. Казвам го понеже съм поръчвал SHOWA и знам какво ми е струвало да дойдат до мен. Твоят въпрос: - "Ако всички си караме старите добри коли, как ще има нови добри?" Те ще стават още по-добри. Просто ние ще ги купуваме на по 6-7-10-15 години а малка част от хората които могат да си го позволят, ще ги купуват нови с внос от другият край на света. Те нещата са свързани ако се замислиш. Ако да кажем в USA си купиш кола от Европа, частите ще струват точно толкова, колкото тук струват същите тези части внос от Япония. За цената на колите е същото с по-големи такси Затова производството на местно ниво, сиреч Европа е много важно но то вече явно няма да го има.
  5. 2 точки
    Проблемът много добре го е описал @AzSum. Ако не беше "мрежичката", щеше да е идеално, дори и бистро 0-20 на моята гладка щека се вижда с малко зор(няма нужда от оребряване да се задържи, все пак няма как да топнеш щеката и да излезе суха, дори и в 0-20), но на "мрежичката" е няколко пъти по-трудно, като добавим и оранжевия цвят, ти идва да се гръмнеш. Наистина е дебилно измислено, няма оправдание.
  6. 2 точки
    Оправихме машинката. В крайна сметка се оказа, че ЕГР клапанът не работи добре и не отваря достатъчно. Сложихме нов и колата излетя направо. Явно се е прецакал след повредата в изпускателния колектор. Всичко на всичко отидоха към 500 лева за ремонти, но това ми е първата повреда, откак имам Хондата. Тогава отстраних детските проблеми (маркуч на хидравликата и заключване на предните врати) и после само масла и филтри. Определено са много здрави автомобили.
  7. 2 точки
    Нека се придържаме само към маслените филтри.
  8. 2 точки
    Да, но мазното петно си стои видимо – няма как да се стече лесно. Просто трябва светлина и определен ъгъл, за да се види.
  9. 2 точки
    Аз като си сменях амовете, бяха вдигнал предницата на трупчета, заради стабилизиращата щанга, иначе няма откачане и реших да си сменя и маслото направо, вместо да ходя на канал и така с вирната предница си изтече към 4л., не съм се занимавал да смуча със спринцовката и после толкова си сипах до макса. Сега съм намислил да си изработя две рампи за предните гуми и да си го сменям вкъщи по този начин.
  10. 2 точки
    Пускам пак поста от преди 3 години (#48), като добавям отново снимките по молба на няколко колеги които ми писаха лични съобщения. И все пак, който реши сам да се захваща с това, нека първо погледне описанието ТУК. ************************************************************************************************************************************ Здравейте отново. Нека споделя аз до къде стигнах. След като тази грешка и светещия чек (нищо че го чистих отвреме навреме) ми "бъркаха" в здравето. Захванах се сам с ремонта, понеже не знаех на кой да я поверя тук. Купих спрей за почистване на карбуратори MOTIP и се метнах в джаза. Трябва да се знае, че без хубаво гедоре с различни удължители по-добре да не се започва. Аз през годините съм се оборудвал с един комплект Michelin и един Topex ..., така че остана само да намеря подходящо място на което да я разхвърля. Ето малко снимки от процедурата: Без декоративен капак, гледката е малко грозновата. Трябва да се свали кутията на въздушния филтър: След това дроселовата клапа: Тук имаше доста дърпане (не, не съм забравил да махна скобите ) След като развих 3 малки болтчета пред колекторните тръби, придържащи сноп тръбички и кабели. Стигнах до 3-те болта и 2-те гайки държащи колекторните тръби за блока, мястото е доста ограничено и както казва руснака, трябва да имаш пръсти на пианист. Малката тресчотка нямаше сила да лашне болтовете, а за голямата нямаше място, така че в играта влезе доброто старо руско гедоре от достолепния Москвич на баща ми. За да падне тази пластмаса пред колекторните тръби, трябва да се развият и тези два болта отзад (до мястото на дроселовата клапа): Картинката не е много приятна за гледане. Всичко е разколачено, чудех се дали ще мога да го сглобя обрано: Ето го виновника, запушен до неузнаваемост: Я да видим какво имаме тук, ... гарнитурка от ламарина. Видях в иБей, че се продава като консуматив но цената ме спря. Все пак е от ламарина, не е като тази при клапана, която обезателно се сменя пък и струва 7-8 лв. Тя също се нуждае от сериозно чистене. След цял флакон 500гр спрей, малко бензин, много псувни и търкане: Почистих и дроселовата клапа: Сглобяването мина като по учебник. Цялата работа ми отне около 5 часа. Като голяма част от времето мина в почистване на нагара, много трудно се чисти м@мк@ му. Резултата е - осезаемо по-тих двигател, а разхода извънградско падна от 6 на 4,6л. Сега се надявам, скоро тая лампа да не я виждам да свети. *************************************************************************************************************************************
  11. 2 точки
    Здравейте, пускам снимки на моята красавица
  12. 1 точка
    В ибей я намерих за около 30 паунда и ми се стори скъпа. Ако знаех, че от тук може да се намери на добра цена, хич нямаше да се занимавам да я чистя.
  13. 1 точка
    Нямам никакви оплаквания от SHH и не съм единствения. Лошо. Откъде ще се вкарват цели Хонди за части с десен волан, че и за каране? От Япония, че да си плащаме не мито, ами ДДС ... Хубавото е, че за дъртите Хонди има все още достатъчно нови, залежали части.
  14. 1 точка
    Ето две снимки на халогените: Sent from my iPhone using Tapatalk
  15. 1 точка
    Ти сам каза, че сега форсираш докато паркираш, за да проработва хидравликата. Когато е студена, държи по-високи обороти - "сама се форсира".
  16. 1 точка
    Да не забравяме обаче и фактът че разходите за нас са приходи за марката. С тях тя осигурява сносно препитание на специалистите си, а те инвестират живота си в иновации за продуктите. Ако всички си караме старите добри коли, как ще има нови добри? Хонда е сравнително скъпа марка, а автомобилите и не са високотиражни, но някак "връзват 2-та края". https://www.visualcapitalist.com/visualized-how-much-revenue-automakers-generate-every-second/
  17. 1 точка
    Здравей, давам цени от UK, защото в момента само от там мога да дам време за доставка. Около 355лв и месец доставка. Стъкло не мога да доставя.
  18. 1 точка
  19. 1 точка
    В повечето случаи автоматичната смяна на светлините работи коректно. Закъснение съм забелязал в ситуации, в които идващата кола е в участък със завой и има разстителност или други препятствия край пътя. В този случай шофьора забелязва проблясъци от идваща кола и може да смени ръчно светлините, но за автоматиката това не е достатъчно и тя реагира чак когато насрещните фарове излезат на открито. В такива ситуации си изключвам автоматиката и действам ръчно.
  20. 1 точка
    Aз съм с метална щека и нямам никакъв проблем с нисковискозните масла, дори щеката да се остави във вертикално положение, следата на нивото си остава ясно видима, просто няма как да се стече, все пак не е вода.
  21. 1 точка
    Тая "мрежичка" е защото се кара с нисковискозитетно масло. Ако щеката е гладка, ще се стича бързо от нея. Опелчето не го гледай - то е с "друга бира". Намери подходящ ракурс и светлина за щеката и ще видиш нивото.
  22. 1 точка
    Имах същия проблем, има доста разглобяване започваш от декоративната лайсна над жабката и последователно разглобяваш вляво докато стигнеш до поставките за чаши и скоростния лост те са на щипки само издърпваш нагоре и излизат само така можеш да стигнеш до крушката на пепелника. има клип в youtube ако го намеря ще ти го пусна
  23. 1 точка
    Вчера за пореден път се учудих колко нелепа е щеката за мерене на масло. Особено сега,когато сипах ново масло заради жълтия цвят на щеката ,както и нелепата мрежичка играеща роля на мин-макс нищо не се вижда. На Опел от 93г. е нива над моята.Метална с 2 черти мин и макс и разпределение на 1 л между тях. Освен това видях дупчица от камък по предния капак резултат от магистралата.
  24. 1 точка
    Аз вчера вече го смених. Направи ми впечатление и допълнителната защита на тубата.Веднъж отворена с издърпаното "нещо" наподобяващо фуния, то вече не ме може да се прибере. Цвета на маслото е толкова светъл,че много трудно се различава на тая жълта щека.Старото масло бе черничко бая. Преди да ида в сервиза завъртях около 15 км, за да загрее добре.Не знам дали имаше смисъл това,но така реших.В сервиза имах малко разправия.Заради това,че маслото е мое е ясно че се цупиха, но не искат да ми подпечатат книжката. Т.е. ми замина историята в сервизната книжка. Относно филтрите пък за маслен ми предлагаха Filtron ,който отказах и чаках около час да доставят Mann. Между другото прилагам снимка на оригиналния маслен сменян във Бултрако.Производство на PURFLUX(Made in France) за Хонда е.Поне през това време мисля добре се оттече колата и събра 4,2-4,3 л. За сравнение във фактурите за обслужване на Бултрако досега са слагали между 3,9 и 4,1л. Въздушния и тоя на купето пък казаха, че става с поръчка и ги зарязах,като ще си поръчам днес(може би от Аутодок) и ще си ги сменя сам.Предложения?Може би ще взема PURFLUX.Предполагам не е проблем ден-два да карам със стария въздушен? Малко офф топик: За друга тема е, но е отвратителна щеката за мерене на масло с тая пластмаса и мрежичка вместо да сложат 2 черти мин. и макс. Нищо не се вижда. В тая връзка металната на стария ми Опел бе далеч по-добра.Метална,тъмна и опростена.
  25. 1 точка
    Здравей, искам да поръчам това масло Линк:https://www.ato24.de/de/honda-atf-dw-1.html Вид и количество: Honda ATF DW-1 1брой от 4литра Стойност на поръчката: (54.56)*1,9675 =107.3468 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - чрез куриер Поздрави и хубав ден !
  26. 1 точка
    Ако не стане с друга маса, ето. Правят и доставки. https://vikiwat.com/stabilizator-na-naprezhenie-12v-1a-7812-bg.html
  27. 1 точка
    @ivailopp, вярвам, че твоята нова Хонда ще издържи доста над тези 300 000 ако се сервизира с читави консумативи и навременни смени. Всъщност и в нашето семейство бяхме взели нов автомобил преди години ( 13 години ), още го караме но 2-ра такава грешка повече няма да направим. Това е най-лошата покупка въз основа на : - годишен пробег - застраховка - официален сервиз - обезценка Прекалено много са негативите ако човек си я купи за лично ползване а не да върши работа с нея. Ако е за лични нужни, 2-рата ръка кола от читава марка в задоволително състояние, години и пробег е в пъти по-добра покупка от новата такава. За да се минават по 40-50км на ден на човек рядко би му потрябвала нова кола. Виж за 350км на ден е друга работа и там вече си заслужава да се помисли за нещо ново, независимо какво но в гаранция.
  28. 1 точка
    Да... Автомобилите преди 20 години се случваше да изкарат 400 и нагоре. И по-новите не е невъзможно, но все по-рядко срещано. Всички знаят ,че автомобилите се правят да изкарат гаранция и до там, което в масовия случай е 150-200 х... и то поне от 10 години насам. Виж, при Хонда 300-400 без голям ремонт си е редовно постижение. Лично аз имам две такива. Ще видим във времето как ще са турбинираните им мотори с новите cvt кутии,само те ме съмняват.
  29. 1 точка
    Ъпдейт по темата с надеждата да е полезно за някого. Днес получих Ravenol-a заедно с подарък концентрат лятна течност Ravenol. Както може да видите по снимките, тубата е такава каквато уточнихме по телефона, като са сменили и снимката в сайта за което вече споменах,че ще се случи. Вече проверих скреч кода в сайта на Равенол при ,което излезе че продукта е автентичен и дори получих 5% отстъпка за ato24.de и www.ravenol-shop.de Другото ,което е много важно (отбелязвам специално за Carpera) че маслото е наливано на 24.06.2020 г.,т.е. е много прясно и е по ILSAC GF-6A Лека приятна изненада е,че хората са сложили подаръчета: химикал Ravenol и отварачка Ravenol Такива дребни неща гъделичкат егото. Ами това е, сега остава да сменя и маслото тия дни.
  30. 1 точка
    Споделям решение на проблема , предполагам ,че съм си го вкарал автогол сам и несъзнателно... Много чувствителни тези нашите коли ..... ! По- размишлявах и стигнах до извода ,че нещото което не бях направил като хората изключае чистенето на "дросел системата" е ,че взех афтърмакет atf филтър.. Голяма грешка се оказва това !! Прилагам снимки на филтъра след смяната му с ОЕМ такъв... Както описват руснаците , филтърът е ужасна изработка.. филтърната хартията е като изпечена на 200 градуса оризова хария , която не е ясно каква пропусклилвост има... Та като цяло имах следните проблеми , които си мислех ,че са в следствие на амортизация на кутията или мотора... И те са : при "студено" тръгване преминаването от 1ва към 2ра към 3та беше с едно ужасно лашкане ( не като нормално за модела) , след загряване превключването беше ОК, след това имах кофти хард "down shift " за което имах тема и се бях насочил към голямия силеноинд ( промит и тестван) , след това аномалията със падането на оборотите на "D" под 600 .. Не ми се вярваше ,че смяната на филтъра с ОЕМ ,ще има решение на поне една от аномалиите, но факт.. филтъра е на Niparts , които в мрежата е на цена от 30-40 лева( не си заслужава , спрямо ОЕМ 69 лв) ..... Та се уверих по трудния начин макар и не по моя вина , относно atf филтъра... Та клапана които е вътре във оем филтъра явно не играе роля само при затлачването му , а и в цялата циркулация ...
  31. 1 точка
    Моят извод: Колкото по-малко обяви за една кола, толкова по-добре за тази кола. За мен, малкият брой обяви означава, че собствениците са доволни и НЕ желаят да се разделят с колите си. И обратното - колкото повече обяви, толкова повече прецакани, желаещи да се отърват от премиум боклуците си. п.п. Американските ревюта да си ги четат американците. Ние англичаните по-скоро ще хвърлим едно око на Relialibilty Index на компанията Warranty Direct например.
  32. 1 точка
    Така е и за финансовата и не само култура,но тя е пряко свързана с мизерията! Казваш му кой двиг.е по надежден,че е хубаво да няма монтирана газова,че трябва оглед в сервиз,а той не "юруш",към първия джамбазин,който го облъчва от далеч,че колата е само с козметични забележки и му вярва фанатично!
  33. 1 точка
    Поради битов инцидент с друга хонда (хвърлен камък от косачката) се счупи задния десен прозорец на ЦР-В-то. След като издирих същия оригинално тониран в черно такъв от кола на части, реших да се пробвам да го сменя сам. Пускам това ръководство, къде да е полезно на някой в същата нужда, къде да си припомня, ако след време ми се наложи пак. Почти всичките си коли ми се е налагало да разглобя през годините, но на тази ми се видя най-неудобно досега, най-вече заради захващането на жилата й, както и пипкавото сваляне на капачката зад дръжката. 1. Сваляне на кората. Свалете с издърпване пластмасовата вътрешна капачка на триъгълния фикс в края на вратата. Кората се държи от пет винта, от които: Два, скрити зад декоративно капаче зад вътрешната дръжка за отваряне, един - скрит под ръкохватката за затваряне: И два сркити под и над диагоналната дръжка: След което кората може да започне да се дърпа за да бъде отделена от вратата от долната й страна. Важно: При мен част от белите кръгли щипки останаха върху вратата. Те трябва да се извадят от нея и да бъдат поставени върху кората, за да не се забравят. Разкачането на жилата на дръжката и заключалката на вече отлепената кора са супер пипкави и налагат свалянето първо на пластмасовите им водачи. След като се отделят те, както и буксата за бутона, кората е напълно свободна. 2. Подготовка. Почистете внимателно парчетата стъкла навсякъде от вратата и уплътненията. За самото почистване на дъното на вратата е най-добре да се свали високоговорителя и да се използва дупката му. След тази стъпка, свържете отново буксата на кората, за да свалите държачите на счупеното стъкло до почти най-долното им положение. Почти, защото във вратата долу се вижда една малка дупка, където трябва да остане болта на единия от тях, като той може да бъде достъпен единствено от там. Първото почистване беше за да може механизмът да се движи с минимум стъкла върху него. За съжаление при мен все още имаше такива. След свалянето на държачите е напълно вероятно да паднат още от тях. Старите държачи: Отново почистване. На 30% сме готови. 3. Поставяне на стъклото. След сума изгледани клипчета как пъхат стъклата вертикално и ги извъртат във вратата, аз не можах да се справя така. Затова махнах хромираната външна лайстна (в нея също имаше стъкла) и задния водач на стъклото и цялото гумено уплътнение, което стои в него и служи за канал на стъклото. Водачът се държи от един винт под извивката за калника и два други винта при триъгълния фикс. Тогава се освободи доста повече място и успях да вкарам стъклото, поставено в нормалната си позиция откъм външната страна на вратата. На първата снимка по-долу съм показал свалените лайстна и уплътнение. След като сте поставили стъклото поставете обратно металния водач с гуменото уплътнение в него, като уплътнението трябва да се нахлузи около стъклото, което после ще стои в него и закрепете държачите на стъклото. На 60% сме готови. 4. Монтиране на кората в обратен ред. Не забравяйте първо да тествате дали всичко работи нормално, преди да сте започнали поставянето на кората. Без свързана букса на вратата, стъклото не може да бъде свалено дори и от панела при шофьора. 5. Краен резулат Като за първи път, на мен ми отне около три часа. Най-много време изгубих при опитите си да вкарам стъклото, преди да се усетя, че трябва да сваля водача и гуменото уплътнение по канта на вратата. Успех и дано не ви се налага!
  34. 0 точки
    Аа..,правил е,правил е😁: За щастие не е за хонда,но трябва да се внимава!
  35. 0 точки
    Намерих една стара снимка и след като пищялката вече си е на мястото, се опитах да повторя кадъра. Ъгълът не ми се получи съвсем същият за жалост 🥴 Какво избирате: А или Б ? -Б, Б, Опция Б! Поиграх си с клипчето (да е с малък размер, да казва само тази реплика) но като го вмъкна тук, то автоматично се разпъва до широчината на страницата (а така не ми харесва - превзема всичко). Затова се наложи аз също да премина на Опция Б (вместо клипче само картинка с пряка реч).
  36. 0 точки
    В моята най ме дразнеще буботенето на ниска скорост в града. Автоматикът изобщо не работеше като хората. Преди имах мазда, тоя проблем го нямаше. Сега имам волво, работи си безшумно на ниски скорости.
  37. -1 точки
    Гледа се нивото в преливното казанче , при обезвъздушена система .
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...