Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 7.08.2020 in Мнения

  1. 4 точки
    Добре дошъл! Освен, че си се насочил към автоматик - което е супер - какви са ти другите изисквания към автомобила: 1. Как ще се кара - предимно градско или на дълъг път? 2. Ще ти трябва ли ти повече багажно място? 3. Трябва ли ти по-голяма проходимост? 4. Какъв тип шофьор си - спокоен или обичаш да ръчкаш? 5. По-твърдо окачване или по-добър комфорт? И други изисквания, ако имаш. От каква кола идваш?
  2. 3 точки
    Уважаеми Колеги, С радост Ви съобщавам, че общите поръчки от ato24.de продължават. Казвам се Атанас и поемам започнатата от Чавдар дейност. Условията остават същите, като разбира се ще има известна промяна при предаването на маслата след като пристигнат. За момента обмислям три варианта, от които да можете да избирате в зависимост от предпочитанията си – Лично предаване в София, Sofia City Logistic Park, зад бул. "Царигардско шосе" (в непосредствена близост до ТЦ Боила) при този вариант ще бъде необходимо да се уговорим за ден и времеви интервал, в който да бъда там, за да си получите нещата. Лично предаване в София, кв. Малинова долина с оглед ситуацията с Covid-19, тук ще можете да си получите нещата почти по всяко време през работните дни Доставка чрез куриерска фирма С това обявявам и следващата поръчка, която ще се пусне на 18 август 2020г. Ползвате безплатна доставка до гр. София, една от двете локации за лично предаване. Курса на Еврото е 1.9675лв/EUR, за който е от София ще го предам лично, за Колегите от други градове, ще го изпратя с куриер за Ваша сметка. За да се включите в поръчката, моля да използвате добре познатия "Шаблон за поръчка". Стойността на поръчката Ви трябва да получа, преди крайната дата за поръчване. Парите можете да предадете лично или да изпратите тук: Атанас Мушев BG24UBBS80021013830440 BIC: UBBSBGSF ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Моля пишете псевдонима си във форума, като основание за плащането. Моля не превеждайте пари в чужда валута или от чуждестранни банкови сметки. Телефон/viber за връзка: 0894639302 - Атанас Шаблон с примерна поръчка: Линк:https://www.ato24.de/de/ravenol-ssv-sae-0w-30.html Вид и количество: Ravenol SSV SAE 0w30 1x4L + 2х1L Линк:https://www.ato24.de/en/honda-atf-dw-1-0-946-l.html Вид и количество: Honda ATF DW-1 4х0.946 L Стойност на поръчката: (39,95 + 2*10,95 + 4*12,99)*1,9675 = ... лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат предадени лично - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - Лично в кв. Малинова долина - Лично в Sofia City Logistic Park - чрез куриер* *в случай, че ще получите нещата си чрез куриер, моля изпращайте данни за доставка, като лично съобщение.
  3. 3 точки
    Няма особено голямо значение първата кола колко коня е. По същата логика първи мотор трябва да е скутер 50 кубика. Ако е внимателен и дисциплиниран, няма проблеми. А дали е Корса 60 коня или Акорд с 260 коня, глупостите на пътя ги виждаме всички ежедневно. Да не говорим, че извън града ако си хване гаджето и искат да отидат на море, с бъдещ автомобил "тип Корса" който едвам разминава автобус, ще е по-опасен от такъв с по-голяма мощност.
  4. 3 точки
    Като нова " хондаджийка " имам милиони въпроси, писах на Ванката и неочаквано за мен получих отговори и съвети. Последва разговор по телефона и препорики за майстор във Варна. За съжаление Дупница ми е ужасно далеч ... Препоръка: да намери време за море 🐠 🍻 ⛵ Пич, страхотен си! БЛАГОДАРЯ ТИ!!!!
  5. 3 точки
    Здравейте, Колеги. Имам добри новини относно общите поръчки. След проведени много разговори с много хора, в крайна сметка се появи сериозен човек, на когото мога да предам работата по общите поръчки. @Ronin7 е момчето, което ще се занимава от тук насетне с поръчките. Уверен съм, че ще се справи не по-лошо от мен Желая му успех и се радвам, че ще можем да продължим да си поръчваме качествени масла на добри цени. Поздрави, Чавдар! Edit: Ето я и първата му обща поръчка
  6. 2 точки
    Не е тук мястото и темата трябва да се почисти от тези безсмислени постове.
  7. 2 точки
    Ние да не го качваме на совалка, какво значение има дали му е първа или не е и какво е карал до сега, идеята е да вземе най-доброто за парите, които има. Утре ако удариш 6-ца от тото, ЦРВ 2-ра ли ще си вземеш, защото до сега си карал ЦРВ 1-а?
  8. 2 точки
    Така изглежда тубата ,датата е на нея. Колегата е махнал фолиото.Което значи има ,може да се провери при получаването с куриер . DEXOS 1 GEN 2 да това е.
  9. 2 точки
    Спираш в тъмно срещу стена достатъчно далеч, че да е лесно да видиш малко движение (вертикално) на лъча светлина от фаровете. Двигателят трябва да е запален. Отваряш багажника и двама човка си отпускат тежестта на багажника така че лъчът на стената да се вдигне нагоре. Ако работи нивелирането, трябва след това да слезе сам до първоначалното ниво. Ако си с ксенон, трябва фабрично да имаш автоматично нивелиране. Проблеми с него може да бъдат биалетките на окачването или моторчетата да са спекли и да трябва да се почистят.
  10. 2 точки
    Здравейте! От 10 дни съм новият горд собственик на този прекрасен автомобил 😊 С всеки изминал ден откакто сме заедно се убеждавам колко голям късмет съм изкарал попадайки на нея... всичко по нея работи перфектно, вида й е страхотен, усещането зад волана е такова, че не ти се слиза, а звука на двигателя мога цял ден да стоя да го слушам и няма да ми омръзне... прекрасна е... Тук искам специално да отделя място да благодаря на Златозар за всичко, с което ми помогна да премина по възможно най-безболезнения начин през всички трудности при прехвърлянето на колата, за вниманието и отношението. Благодаря ти и за всички грижи, които си полагал по този автомобил през годините и си го превърнал в бижуто, на което се радвам в момента. Тук пред всичките ни съфорумци ти обещавам, че ще дам всичко от себе си да се грижа по възможно най-добрия начин за нея и да бъда достоен неин нов собственик!
  11. 2 точки
    Аз съм с БРЦ Sequent32, слагано преди 3 години в Пловдив. В началото имаше проблем - като я "изпържа" здраво, преминаваше на бензин. А изпарителя е уж за 140kW!? Сигурно би трябвало да е по-голям! Оправиха проблема, като пуснаха и бензин във високите обороти (или високите натоварвания - не съм сигурен). Дюзите са БРЦ - жълти. Казаха, че са за 150000км. Няма омаслител за клапаните, защото аз не исках и при следващата смяна на масло ми предстои регулиране на клапаните. Няма ОБД и никога не ми е светкал чека заради газовата. Случвало ми се е само 2 пъти - изгоряла бобина и диоди в динамото (плочка).
  12. 1 точка
    Недьо, почисти си фаровете, полирай ги и сложи най-силните нормални Н4 (60/55 вата) на Филипс, или Осрам. Актуалните в момента по спомен са Extreme Vision и Night Breaker Laser, мисля +150% се водят. Ако държиш на усилени като ватове, също използвай тези марки, но поне вземи бели балони, за да нямаш никакви загуби, но може да имаш проблеми, защото силно се нагряват. Тези, които си показал, са мощни, но реалния светлинен поток е по-малък от на найт-брейкъра, въпреки мощността, поради простата причина, че целта е била висока цветна температура (буквално като на ксенонова лампа), което силно намалява потока, но за сметка на това си остават всички негативи от повишената мощност – помътняват поликарбонатните стъкла, изгарят релфектори, букси, изолация, особено ако работят продължително време. Добър, но доста скъп вариант са ЛЕД H4 на Осрам , или Филипс. Неочаквано, дори и за мен се оказаха така изпълнени, че имат правилна граница тъмно / светло. За повече информация има един канал в ютуб Test-lab, където може да видиш доста тестове на всякакви крушки. Примерно на първото поколение филипс преди 3 години (май вече има и второ) - https://youtu.be/PfJl-g8N6dU Ксенон не слагай на такъв тип фар, освен, ако не ти се занимава с отваряне на фара и монтиране вътре на качествен би-ксенон прожектор, с хубави крушки, но това освен скъпо е и трудоемко. И не на последно място – трябва да ги регулираш накрая добре. Успех!
  13. 1 точка
    Колега @dimkaraganchev ако говориш за автобуси от градския транспорт съм съгласен с теб. Както каза колегата и пет понижаващи предавки на кола 50 коня да и сложиш ,има да дишаш пушека на някой от автобусите на ЕТАП или Биомет на магистралата.
  14. 1 точка
    Не съм виждал до сега кола, която едвам да разминава автобус, ама вие си знаете...
  15. 1 точка
    Бендиксът е втулката, върху вала на ротора, със зъбното колело, което върти маховика. Не е от него! Четките не ръждясват, а се износват! 1. За цялостна профилактика на стартера е. Нов соленоид, понеже са нагорели силовите контакти, нови четки, нови втулки и цялостно почистване и смазване. Ориентировъчна цена: 120 - 150 лв. с труда. Ако се направи както трябва - става като нов и ще надживее колата. 2. Нов стартер е 220 - 250 лв., китайски. 3. Втора ръка, работещ - има голяма вероятност да се върнеш на т.1!
  16. 1 точка
    Човекът бил карал корса, а вие го засилихте към 2.4 и то, за първа кола. Интересни хора...
  17. 1 точка
  18. 1 точка
    За четки си, не за бендикс. Чукаш по статора, по бендикса е трудно.
  19. 1 точка
    Заповаядай. https://youtu.be/a3b_jWqYlBE
  20. 1 точка
    Провери първо в Импас 56 в Чайка. Обикновено се сменя лагера на шайбата. След ремонта издържа повече от нов.
  21. 1 точка
    Виж снопа кабели в гофрираното съединение между вратата и колонката и.
  22. 1 точка
    Върви смело по стъпките на Алонсо. Той това и заслужава.
  23. 1 точка
    Относно реглажа в моето ръководство(за IV gen) пише,че се прави на 80 000 км първия път, а после на 40 000км. А ако си на газ пък задължително.Ако колата ти е на 127 000 км и нямаш сигурна информация,че това изобщо е правено,бих те посъветвал да не чакаш и да не пестиш от това.
  24. 1 точка
    И при мен беше по същия начин - последователност като при тебе. Опитах с ремонт но само се набутах с пари и време. Направо взимай нов компресор и не се занимавай с глупости. Sent from my Redmi Note 7 Pro using Tapatalk
  25. 1 точка
    В тази тема казваш че си я взел сега на 157хил км ,а през 2015 е била на 127 хил км и вярваш на това че в момента е на 157хил км😄😀 Казваш че ще ходиш при Маркони,а свърза ли се с него, обикновено няма свободни места за месеци напред,ако изчакаш за нова година може да си при него. Там ще получиш оценка на всичко което искаш да смениш,дали е за смяна. За ремъка ако ти е за първи път по-добре не се пробвай. Купил си я не знаеш какво е правено по нея предполагаш за километри пробег ,като се отвори ще се направи и вече ще знаеш .
  26. 1 точка
    @Vicente Колега, оставете координатите на сервиза в темата, моля. Затова са тези теми. Благодаря.
  27. 1 точка
    БРЦ периферия+Хана инжектори е една много добра комбинация и не е кой знае какъв компромис. От Кейхин копията на инжекторите, Хана според мен са най-сполучливи. Монтирал съм не малко китове с точно такава комбинация и всички за момента са безпроблемни. Щом извращението пежо207 със БМВ мотора, без ОБД-то свързано работи перфектно вече 70+ккм, значи за мене всичко е перфектно.
  28. 1 точка
    Поздравления! Аз ще поръчам в близките дни. Радвам се, че "поехте вахтата" от Чавдар. Пожелавам Ви много доволни клиенти! Поздрави.
  29. 1 точка
    Carpera, стига бе човек. Приеми, че не на всеки (в случая аз)ми се цапа , не мога да намеря канал, нямам стойки за повдигане, време и т.н. Предпочитам да дам 20 лв и да гледам как хората ми го сменят с МОЕ масло и МОИ филтри. И за да не е поста ми изцяло имам въпрос. При положение,че колата е на 5 г., досега е обслужвана с 5W40, а сега ще мина на 5W30 да очаквам ли да почне да гори масло и да се налага да доливам от смяна до смяна? Към момента нямам такъв проблем и не мърда.
  30. 1 точка
    Здравейте колеги, надявам се всички да сте добре и Хондите ви да са здрави и пъргави. Искам да обърна внимание на нещо от правилата, което доста хора пренебрегват: 2.8. Не цитирайте човека, който е непосредствено преди вас в списъка с мнения. Доста често се случва аз и колегите да минаваме и да редактираме мнения. Разбира се има и ще има доста такива, които не сме видяли и съответно редактирали - нямаме възможност. Има резон това да е включено в правилата. Доста колеги злоупотребяват с цитатите. Случва се много дълги мнения, включително и със снимки да се цитират и отдолу колегат да напише нещо от сорта "Напълно съм съгласен". Съгласете се обаче, че освен напълно излишно това мнение натоварва другите потребители. Може би не го усещате на голям екран, но замислете се когато някой чете тема на мобилен телефон за какво задръстване от излишен текст става въпрос. Когато се случи няколко пъти е възможно да получите безобидно предупреждение, не се сърдете. Разбира се ако пишете много дълго мнение, което следва това на колегата преди вас и някой ви изпревари - винаги можете да вмъкнете цитата, за да е ясно на кой отговаряте. Ще дам няколко насоки: 1. Когато искате да цитирате някого винаги можете да го цитирате с празен или частичен цитат. Просто маркирайте тази част от мнението на колегата, която искате да оспорите, да потвърдите и прочее и изберете "цитирай избраното". Ето така: Ако нещо не ви хареса цитата или го изтрийте, а ако нещо не се получава - със Ctrl + дясно копче на мишката има някакви опции за премахване. 2. Когато просто искате да се обърнете към някой колега и той да види (в зависимост от настройките си за известяване), че някой го споменава (предимно с добро надявам се ) тогава напишете сложете маймунка @ и започнете да пишете името на този, към който искате да се обърнете директно. Ето така: @dindin Знам, че доста от вас са наясно с тези дреболии, благодаря на тези, които се съобразяват с правилата и разбират идеята. Благодаря ви и ви пожелавам хубави летни моменти, добре охладени и смазани двигатели, някоя Acura с V6, а защо не и някоя e-Honda.
  31. 1 точка
    Много интересно нещо, ми се случи днес! Като изключим перфектния разход на газ сочещ-8.8,ми се появиха и ангелските числа😇😇! https://yuliatodorova.blogspot.com/2018/01/7-7-77-777-7777.html П.П.:Ще доживея ли едното отпред,да стане седем...?
  32. 1 точка
    Отговор на въпроса,кое има по-голямо значение,мощността или въртящия момент. За тези които ги мързи да гледат: отговора е мощността.
  33. 1 точка
    Поръчах от http://www.gumi7.com/ и съм доволен от тях.
  34. 0 точки
    Цецооооо, @ceco_accord , ние с теб се притЕснихме да не разводним темата с "Теория и конструкция на автомобила", а то, каква станА. Като какъв требе да е първия личен автомобил?! Корса, или Бентли?! Кой ще пристигне прЪв въ Бургас?! Корсата, Сетрата, или Сканията с полуремарке?! Аа, забравих съчленения Икарус. И едни 1000лв се удариха в масата! Е сега като тръгне моабета в посока "Кой, колко гориво харчи?" и я втасАаме.
  35. 0 точки
    Спойлерите са различни, но можеш да сложиш от хеч на седан и обратно ;)
  36. 0 точки
    От модерните летни снимки.
  37. 0 точки
    При сладкаря: - Сладките Ви са отвратителни! - Но, госпожо, аз съм правил сладки още преди да се родите! - А защо ги продавате чак сега?
  38. 0 точки
  39. 0 точки
    Двама нашенци отишли в Америка - дивия запад, понеже им казали че се плаща добре за индиянски скалпове. Свалили няколко и вечерта си направили бивак да нощуват. Посред нощ, единият се събужда от някакъв шум и гледа - заобиколени от племето. Ръчка другия и шепне - "Ставай бръже, че те сеги вече забогатяхме".
  40. 0 точки
    Ходил един пич на екскурзия в Азия - Южна Корея, Виетнам, Тайван, Тайландия... Навсякъде ползвал услугите на тамошните жрици на любовта, ама изглежда без много предпазни средства, защото около две седмици след като се върнал, оная му работа започнала да се подува, да отича и придобила някакъв морав цвят със зелено-жълти петна... Отишъл веднага при специалист, който го прегледал, направил всички необходими изследвания, консултирал се и с колеги и накрая казал: – Слушай, приятел! - хванал си някаква много странна и рядка болест, която е някаква кръстоска между монголски трипер и сиански сифилис, за която лек няма, така че трябва спешно да се оперира - трябва да ти ампутираме члена. – А, не...! Ама как така бе, докторе !? Ами аз с какво ще чук@м, а !? Как така ? Неее..., не давам ! - искам мнение и от друг лекар. И отишъл при един китайски специалист по близко и далечно-източни болести, който също го прегледал и попитал: – И цека, какво тлевожи? Нашият му разказал всичко - за екскурзията, за доктора, за прегледа, за ампутирането също. Китаецът казал: – Какфи бългаски лекали, фсе да лежи, фсе опелация - пали да земи...! Цабува банталон, цабува гасти...! Хатъка... Скаца сека с двети клака...! Скаца, скача..., по-високу, по цилно... скаца, скаца, скаца... Ха, фидя ли, фидя ли? - цам падна...!
  41. 0 точки
    Защо в теми като "виц на деня" трябва да се трупат точки? То затова Цецо отдавна прехвърли хилядарката 😀
  42. 0 точки
    Съгласен съм с колегата. Не съм казвал, че 2.2 дизел ще бие 2.4 бензинката, освен ако не е ремапнат, но ще върви плътно зад него. Колата има достатъчно мощност. И ако сложиш два еднакви мотора - дизел и бензин, то бензинката няма шанс.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...