Jump to content

toni_t

Фен
  • Content Count

    86
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

7 Neutral

About toni_t

  • Rank
    Тони
  • Birthday 09/06/1962

Profile Information

  • Кара
    HONDA CR-V 2.0 L автоматик 2009г. R20A2 SONC i-vitec
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Варна

Recent Profile Visitors

3569 profile views
  1. Провери първо в Импас 56 в Чайка. Обикновено се сменя лагера на шайбата. След ремонта издържа повече от нов.
  2. Ресурсът на автоматичната кутия е по голям от този на двигателя.
  3. Пробвах отново. Сигурен съм, че колата тръгва на втора предавка. Колата е 2009г.
  4. Хронологично нещата се развиха така: 1 Появи се леко виене /като от ролка/. От двигателния замириса на нещо печено. 2 Започнаха да премигат всичките оранжеви лампи по таблото /като коледна елха/. 3 Оранжевите лампи светнаха за постоянно. 4 Светна червената лампа на акумулатора. 5 Колата изгасна /за късмет на място където намерих място да отбия/. Не беше останал никакъв ток. Не можеш да си отвориш нито багажника за въже, нито прозореца за малко въздух в жегата. Всичко се случи за 10 минути, без никакви признаци преди това. Последва пътна помощ, късмет със сервиз. Установи се изгорял диоден блок /92лв./,труд 70лв. После живи и здрави се прибрахме. ПП Изминати 118 000км. Мисля че това е слабо място на колата, наред със съединителя на компресора на климатика.
  5. След оригиналните 225/60/18, сложих 235/60/18. Макар разликата да изглежда малка, се отрази негативно на динамиката и разхода на гориво. Леко се подобри стабилността.
  6. Колеги, може ли някои да ми каже за какво точно служи този клапан, и какви последствия може да има при некоректна работа ?
  7. Мисля, че пишеше че е произведен в Франция. Не знам как да харесам дадено масло. Тестове не правя. До сега, след гаранцията на колата винаги съм наливал различни марки масла /с идеята ако налея неподходящо да е еднократно/. Вискозитета е бил винаги 5W-30 или 0W-30. От марките съм слагал: Кастрол; Мобил 1; Лики Моли.
  8. Момчета препоръчайте ми масло, което да издържа по дълго. Сменям масла на една година, /около 10 000 км./ като карам повече градско. В момента съм с Мобил 0W-30 AFE. Цената на маслото не е от значение, но не ми се сменя по често. Колата е на 104 000 км. и не гори масло.
  9. И моята винаги е била така. След смяна на накладките, пак така.
  10. Ако Ви е интересно, с гуми 235/60/18 (почти износени на 50 000 км.) с пълен резервоар, от пред 80 см. от зад 79,5 см. Колата е на 104 000 км.
  11. Варианта с изгасения мотор.
  12. От моята кола при първото опресняване изтече близо 4 литра.
×
×
  • Create New...